Je wilde gewoon interessant doen. Er is maar 1 Nederlander waarvan ik weet dat die beweert het 2de vliegtuig te hebben gezien en dat is Rolf Draak. Hij liegt aantoonbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef WSquater het volgende:
Tja, ik wou gewoon bewijs zien, maar die heb je nog steeds niet. Tot dan toe zijn jullie de leugenaars
Het is niet zo simpel om het eenduidig te bewijzen. Het is een kwestie van de verbanden zien... connecting the dots. Het zoeken naar inconsistenties in de officiële theorie en de getuigenverklaringen, het betrappen op leugens... zoals ik kinderlijk eenvoudig binnen een paar minuten bij jou al voor elkaar had.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef WSquater het volgende:
Edit: en ja, dit was de enige manier want normaal wordt er niet op anderen gereageerd. Jullie reageren alleen op elkaars theorien, maar zodra iemand vraagt om bewijs doen jullie alsof zo'n persoon niet bestaat
Komaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef WSquater het volgende:
Tja, ik wou gewoon bewijs zien, maar die heb je nog steeds niet. Tot dan toe zijn jullie de leugenaars
Edit: en ja, dit was de enige manier want normaal wordt er niet op anderen gereageerd. Jullie reageren alleen op elkaars theorien, maar zodra iemand vraagt om bewijs doen jullie alsof zo'n persoon niet bestaat
Ga ik zeker nog doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Waren er ook telefoontjes gepleegd vanuit het gekaapte vliegtuig?
Dit is eigenlijk wel bizar:
Er zouden 4 vliegtuigen gekaapt zijn.
Watvoor vliegtuigen waren dat allemaal precies?
Er zat toch ook een militair vliegtuig bij?
Of waren het allemaal american airlines?
Ik ben eigenlijk niet zo op de hoogte van de vliegtuigen zelf.
Misschien kan je het concreter aan me uitleggen, als je zin hebt?
Wat ik overigens ook interessant vind is de financiele kant van het verhaal
quote:Ach.. als je alleen eens met een rationele bril naar het officiële verhaal gaat kijken, dan zou je ook moeten zien dat het een mythe is... en dus een leugen.
19 Islam fundamentalisten met een diep gewortelde en haast psychotische haat jegens onze vrijheid, gaan de avond voordat ze als onverschrokken martelaren zouden gaan sterven, nog eens lekker los in een bar om te zuipen en vrouwen te versieren... hun korans in de bar achterlatend.... (Dat getuigt natuurlijk echt van voorbeeldig Islamitische gedragingen).... om de volgende ochtend om 5 uur op te staan waarna ze de grootste geheime operatie uit de geschiedenis gingen uitvoeren.
Hierbij worden we ook nog geacht te geloven dat ze zelfs helder genoeg waren om de enorme vliegtuigen te leren te besturen aan de hand van de Boeing handboeken (in het Arabisch) die door de kapers voor ons zijn achtergelaten in de auto die zou zijn teruggevonden bij de luchthaven.
Hun praktijktraining zou gelimiteerd zijn tot het vliegen in Cessnas en flight simulators, maar dit was geen barriére voor de onverwoestbare zekerheid en coolheid waarmee ze vliegtuigen overnamen en vakkundig richting hun ondergang begeleidden. Als ze worden verondersteld hun vliegtraining met deze tools te hebben moeten uitvoeren, die in feite overal ter wereld ter beschikking worden gesteld, is het mij niet duidelijk waarom ze er voor hebben gekozen om het risico te lopen hun cover op te blazen door in de VS training te genieten. Maar goed, deze manier van redeneren is vreemd, voor de mistige wereld van de conspiracyclown, want zeg nou eerlijk.. dit is een conspiracy van jewelste! Een van de meest absurde die ik ken.
Ze komen met hun plastic messen, stanleymessen, traangas (en zelfs een vuurwapen, zoals wordt geclaimd) door de douane, terwijl 1 van de kapers zich zelfs verdacht gedragen zou hebben en nog apart gefouilleerd zou zijn.
Ze weten de bemanning, al spuitend met hun traangas en zwaaiend met hun mesjes, te overmeesteren zonder dat de bemanning van geen van de 4 vliegtuigen, de kans krijgt om de 4 cijferige emergency code die staat voor "Kaping gaande" in te toetsen. Gezien dit verhaal zou je ook mogen verwachten dat de mannen gasmaskers bij zich hadden, want spuiten met traangas in een gesloten ruimte is voor niemand echt gunstig... maar goed..
Geloof lekker wat je zelf wilt.
quote:'s Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hiërarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was.
Bijn 2 uur lang vlogen gekaapte toestellen in het luchtruim van de VS. Zelfs een uur of langer na de aanslagen op het WTC wist er nog een toestel het militaire zenuwcentrum van de VS te raken door met hoge snelheid op een meter of 9 boven de grond te vliegen... en daarbij lantaarnpalen om te tikken met de vleugels.
De kapers stonden niet op de passagierslijsten.. Hoe hebben ze dan kunnen inchecken en hebben ze kunnen boarden? Valse ID's? Hmm... en hoe zit het dan met het paspoort van een van de kapers dat na de impact in het WTC de straat op gefladderd zou zijn?
Kom op zeg...
Als je logisch redeneert dan moet je wel tot de conclusie komen dat dit verhaal complete bullshit is. Welke andere conclusie kun je trekken dan dat er geen kapers, geen gekaapte vliegtuigen en dus ook geen vliegtuigen waren?
1 van de vermeende toestellen heeft tot zelfs ver in 2005 nog geregistreerd gestaan als "actief"....
Met die laatste paar posts hier heb je richting mij in ieder geval bewezen dat je er wel serieus mee bezig bent, en niet zomaar anderen napraat. Het was niet echt, tja, slim, om de aandacht te trekken zoals ik het deed maar uiteindelijk heeft het wel geholpenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel om het eenduidig te bewijzen. Het is een kwestie van de verbanden zien... connecting the dots. Het zoeken naar inconsistenties in de officiële theorie en de getuigenverklaringen, het betrappen op leugens... zoals ik kinderlijk eenvoudig binnen een paar minuten bij jou al voor elkaar had.
Het gaat er om dat je naar de aanwijzingen kijkt die er zijn en die met elkaar verbindt. Als je er werkelijk in bent geïnteresseerd en er door "gegrepen" wordt, dan zul ook jij gaan concluderen dat het officiële verhaal van de 19 kapers een onmogelijk stuk fantasie is.
Ach, doe ik ook als je weer eens met je nukes aan komt zetten.quote:
Ach, het is een veel gemaakte fout. Mensen die er automagisch van uit gaan dat je ergens niet van af weet omdat je het er niet mee eens bent, of iets niet zomaar als waar aanneemt. Zie je bijv Lambiekje regelmatig doen. Daarom blijft hij nog steeds onterecht beweren dat ik nooit wat kijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Na bovenstaande discussie te hebben doorgelezen pak ik hem er dan ook maar even bij.
Mooi om te zien hoe veel bijval je krijgt. Het zal allemaal verdiend zijn...
Mhoa, ik was 1 van die 4, en ik heb een keer iemand gesproken die iemand kende. Dat met de staart tussen de benen er vandoor gaan verzin je er zelf helemaal bij... De vraag is ook hoe redelijk het is om zoiets te eisen. Ik heb geen opname van dat gesprek ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
De laatste die beweerde dat zijn tante in een van de WTC torens was en alles met eigen ogen heeft gezien heb ik zwaar betrapt op leugens en is er, nadat ik hem er mee confronteerde, met zijn staart tussen zijn benen vandoor gegaan.
Er was hier zelfs 1 dag dat er 4 mensen hier op FOK beweerden dat ze iemand hebben gekend die in de torens is gestorven... niemand kon dat bewijzen
Het is je vergeven... maar aan de andere kant is het wel vrij vervelend dat er mensen zijn die het nodig vinden om hier over te gaan liegen. Als jij eens wist hoevaak ik en anderen al niet tegen mensen als jij zijn aangelopen op Internet. Er zijn namelijk mensen die jullie WEL geloven en dat is zonde want het verstoord "onze" boodschap enorm. Nog niet een keer ben ik iemand tegengekomen die kon aantonen dat ie niet loog.... en dat geldt dus ook voor Amerikaanse fora en de comments op YouTube.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
Met die laatste paar posts hier heb je richting mij in ieder geval bewezen dat je er wel serieus mee bezig bent, en niet zomaar anderen napraat. Het was niet echt, tja, slim, om de aandacht te trekken zoals ik het deed maar uiteindelijk heeft het wel geholpen
Nou ja, ik zal jouw posts in ieder geval wel wat serieuzer nemen en blijf het volgen. Excuses voor mijn slechte aanpak toen straks. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet geloof dat ze duizenden mensen aan dit project hebben kunnen laten meewerken, en alle live televisie beelden hebben kunnen manipuleren.
Ik heb nog wel een vraag aan jou j0kkebr0k. Als ik jouw theorie dus moet geloven zijn er mogelijk helemaal geen vliegtuigen gekaapt of iets dergelijks. Wat denk je dan wel? Raketten? Bommen? Ik bedoel maar, wat is er dan wel met de Twin Towers gebeurd? Ze stonden er voorheen wel.
Dat verzin ik niet. Ik had het dan ook niet over jou, maar over Kidkash19 en die is wel degelijk met de staart tussen de benen vertrokken:quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mhoa, ik was 1 van die 4, en ik heb een keer iemand gesproken die iemand kende. Dat met de staart tussen de benen er vandoor gaan verzin je er zelf helemaal bij... De vraag is ook hoe redelijk het is om zoiets te eisen. Ik heb geen opname van dat gesprek ofzo
geen foto's genomen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat ik in de torens ben geweest of dat ik iemand kende die er in is gestorven, maar de vliegtuigen en het instorten van de gebouwen waren toch zeker weten echt.
die ik wel bewezen hebt en waar jij nog niks op andere wijze hebt verklaard!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, doe ik ook als je weer eens met je nukes aan komt zetten.
Vingers in de oren en LALALA? Kom op zeg, dat weerleggen was zo simpel. Dat het instorten bijv niet bij de top begon, wat volgens jouw verklaring wel zou moeten. Kom toch eens uit die fantasiewereldquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die ik wel bewezen hebt en waar jij nog niks op andere wijze hebt verklaard!
Nee, dat is dus niet het geval. Dat is die 'paper' met al die methodologische fouten die dat dus onterecht beweerde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef heartz het volgende:
Er is nano thermiet gevonden, dus ik zou zeggen explosieven.
Hoe de explosieven in het gebouw gekomen zijn zou je je kunnen afvragen.
De enige de echt expres goed fout houden was NIST.quote:Op donderdag 30 juni 2011 05:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet het geval. Dat is die 'paper' met al die methodologische fouten die dat dus onterecht beweerde.
En denk na voordat je aanneemt wat ze je op het journaal vertellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kortom: Denk na voordat je de theorie van gefabriceerde victims definitief naar de prullenbak verwijst.
En denk na voordat je aanneemt wat ze je op internet vertellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En denk na voordat je aanneemt wat ze je op het journaal vertellen.
dat is nog geen ontkenning van nukes, dat is een verschil van visie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 05:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vingers in de oren en LALALA? Kom op zeg, dat weerleggen was zo simpel. Dat het instorten bijv niet bij de top begon, wat volgens jouw verklaring wel zou moeten. Kom toch eens uit die fantasiewereld
Nou je geeft geen blijk van dat je het wel doet. En als je al doet is het hoogst frappant dat je stug vast blijft houden aan basisschoolwereldbeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, het is een veel gemaakte fout. Mensen die er automagisch van uit gaan dat je ergens niet van af weet omdat je het er niet mee eens bent, of iets niet zomaar als waar aanneemt. Zie je bijv Lambiekje regelmatig doen. Daarom blijft hij nog steeds onterecht beweren dat ik nooit wat kijk
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 05:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet het geval. Dat is die 'paper' met al die methodologische fouten die dat dus onterecht beweerde.
Dat is een voorspelling die niet overeenkomt met de waarnemingen... Dat heeft niets met visie te maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is nog geen ontkenning van nukes, dat is een verschil van visie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |