abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:06:38 #76
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91942528
NOGMAALS!! Ze WERKTE in het WTC gebouw! om precies te zijn de 2e die geraakt is. Ze heeft de 2e impact met eigen ogen gezien, meer bewijs hoef ik niet

stelletje prutsers

Nucleair event? Hier in Rotterdam? Ach als het gebeurt dan gebeurt het, blijf jij maar lekker in je keldertje zitten met je alu hoedje op wachtend op allerlei geheime clubjes die de wereld besturen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_91943110
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef kidkash19 het volgende:
NOGMAALS!! Ze WERKTE in het WTC gebouw! om precies te zijn de 2e die geraakt is. Ze heeft de 2e impact met eigen ogen gezien, meer bewijs hoef ik niet

stelletje prutsers

Nucleair event? Hier in Rotterdam? Ach als het gebeurt dan gebeurt het, blijf jij maar lekker in je keldertje zitten met je alu hoedje op wachtend op allerlei geheime clubjes die de wereld besturen
waarom heet het dan "ground zero"?
pi_91943215
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef kidkash19 het volgende:
NOGMAALS!! Ze WERKTE in het WTC gebouw! om precies te zijn de 2e die geraakt is. Ze heeft de 2e impact met eigen ogen gezien, meer bewijs hoef ik niet

stelletje prutsers

Nucleair event? Hier in Rotterdam? Ach als het gebeurt dan gebeurt het, blijf jij maar lekker in je keldertje zitten met je alu hoedje op wachtend op allerlei geheime clubjes die de wereld besturen
Hoe heeft ze de impact met eigen ogen kunnen zien als ze IN het gebouw was? Ze moet dan zo'n beetje nabij de impact zone hebben gezeten... hmm....
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:22:49 #79
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91943227
Je weet dat Ground zero niet een nucleair event persee aanduidt toch? Het is 1 van de aanduidingen

Ground zero
n.
1. The target of a projectile, such as a missile or bomb. (ja daar zou je een vliegtuig wel onder kunnen scharen toch? een projectiel?)
2. The site directly below, directly above, or at the point of detonation of a nuclear weapon.
3. The center of rapid or intense development or change: "The neighborhood scarcely existed five years ago, but today it is the ground zero from which designer shops and restaurants radiate" (Robert Clark).
4. The starting point or most basic level: My client didn't like my preliminary designs, so I returned to ground zero.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe heeft ze de impact met eigen ogen kunnen zien als ze IN het gebouw was? Ze moet dan zo'n beetje nabij de impact zone hebben gezeten... hmm....
Wat begrijp je niet van een evacuatie? Denk je dat de mensen die in Toren 2 zaten aan de kant van de impact op toren 1 blind zijn? Dat deze niet meteen weg zijn gegaan toen ze de vuurbal en brokstukken zagen langskomen?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_91943452
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef kidkash19 het volgende:
Je weet dat Ground zero niet een nucleair event persee aanduidt toch? Het is 1 van de aanduidingen

Ground zero
n.
1. The target of a projectile, such as a missile or bomb. (ja daar zou je een vliegtuig wel onder kunnen scharen toch? een projectiel?)
2. The site directly below, directly above, or at the point of detonation of a nuclear weapon.
3. The center of rapid or intense development or change: "The neighborhood scarcely existed five years ago, but today it is the ground zero from which designer shops and restaurants radiate" (Robert Clark).
4. The starting point or most basic level: My client didn't like my preliminary designs, so I returned to ground zero.
voor 9/11 was het alleen optie 2!
maar ik vind het erg knap/verwonderlijk dat je tante nog leeft en in goede gezondheid is, met al dat nucleaire stof!
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:28:41 #81
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91943498
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

voor 9/11 was het alleen optie 2!
maar ik vind het erg knap/verwonderlijk dat je tante nog leeft en in goede gezondheid is, met al dat nucleaire stof!
Tsja als er geen nucleair stof was dan is dat niet zo gek natuurlijk, helemaal raar dat al haar collegas ook helemaal gezond zijn dan

Waarom is alleen optie 2 dan? Bepaal jij dat dan?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_91943898
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Tsja als er geen nucleair stof was dan is dat niet zo gek natuurlijk, helemaal raar dat al haar collegas ook helemaal gezond zijn dan

Waarom is alleen optie 2 dan? Bepaal jij dat dan?
het is na 9/11 verandert in de woordenboeken, ik bepaal dat niet,nee,maar waarom hebben ze het verandert? schijnbaar om dingen te verbergen.
toch vreemd dat er daarna nog 1000 zijn overleden en 15.000 mensen ziek geworden, als ze idd in new york woont, weet ze daar echt wel vanaf.
pi_91944846
Bij welk bedrijf werkte ze destijds eigenlijk? :)
pi_91945110
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bij welk bedrijf werkte ze destijds eigenlijk? :)
ik denk niet,dat je daar antwoord op gaat krijgen.
pi_91946297
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik denk niet,dat je daar antwoord op gaat krijgen.
Kan zijn, maar ik vind het wel interessant om te weten eigenlijk.

Uit een andere post van hem:
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ze zat in de North Tower rond verdieping 20, is meteen na de explosie die ze natuurlijk hoorde met vele mensen naar beneden gegaan. Ze heeft zelf het tweede vliegtuig + opvolgende explosie gehoord, nee niet gezien aangezien ze even met iets anders bezig was (zoals levend wegkomen).
Ze heeft de brokstukken en andere (lichaams) delen zien neerkomen en ze heeft van redelijk veilige afstand de gebouwen zien instorten.
Ook heeft ze verteld dat men door de paniek inderdaad rare en andere conclusies is gaan trekken (ook zij in het begin, soort van ontkenning zeg maar) maar toen de eerste schok een beetje gedaald was (dagen later) werd alles wat helderder.
Hij liegt dus dat ie barst. In het huidige topic beweert ie namelijk dat ze het vliegtuig wel gezien heeft:

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef kidkash19 het volgende:
NOGMAALS!! Ze WERKTE in het WTC gebouw! om precies te zijn de 2e die geraakt is. Ze heeft de 2e impact met eigen ogen gezien, meer bewijs hoef ik niet

stelletje prutsers

Zeg maar dag tegen je toch al niet zo'n grote geloofwaardigheid. _O- :W

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 16:46:08 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:57:11 #86
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_91949984
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kan zijn, maar ik vind het wel interessant om te weten eigenlijk.

Uit een andere post van hem:

[..]

Hij liegt dus dat ie barst. In het huidige topic beweert ie namelijk dat ze het vliegtuig wel gezien heeft:

[..]

Zeg maar dag tegen je toch al niet zo'n grote geloofwaardigheid. _O- :W

@Jokkerd ^O^ _O_ _O-

quote:
NOGMAALS!! Ze WERKTE in het WTC gebouw! om precies te zijn de 2e die geraakt is. Ze heeft de 2e impact met eigen ogen gezien,
Flight 175---> South tower AKA----> WTC 2.....so far so good!? :)

quote:
Ze zat in de North Tower rond verdieping 20, is meteen na de explosie die ze natuurlijk hoorde met vele mensen naar beneden gegaan.
Flight 11----> North tower AKA----> WTC 1 :?

Vraagje?..Tweelingzus. :')
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_91950125
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

19 moslimterroristen waren ertoe bereid, driekwart ervan was capabel genoeg hun doel te raken. Klaar. Jouw complot moet noodzakelijkerwijs van een absurde proportie zijn en is daarom niet geloofwaardig, naast dat je op voorhand dus al ieder bewijs tegen je theorie onderdeel laat uitmaken van je theorie waardoor het dus een fabeltje wordt.
Heee, iemand die kennelijk nog steeds gelooft in het sprookje van Ali Bin Laden en zijn
19 rovers. :')

J0kkebr0k, ben je bekend met het verhaal van die moslimterroristen uit deze zogenaamde groep van 19, die nog steeds in leven waren na 09/11 ?
pi_91950550
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Heee, iemand die kennelijk nog steeds gelooft in het sprookje van Ali Bin Laden en zijn
19 rovers. :')
Er zouden toch maar eens mensen zijn die de decennialange wandaden van het Amerikaanse regime beu zijn en besluiten een aanslag te plegen op dat land. :')
quote:
J0kkebr0k, ben je bekend met het verhaal van die moslimterroristen uit deze zogenaamde groep van 19, die nog steeds in leven waren na 09/11 ?
Begin jij daar nu ook al over? Je moet toch wel vrij onnozel zijn om met deze claim op de proppen te komen hoor.
pi_91950654
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:10 schreef Terecht het volgende:

Begin jij daar nu ook al over? Je moet toch wel vrij onnozel zijn om met deze claim op de proppen te komen hoor.
ik zou zeggen, zoek eens een spiegel op.
pi_91950701
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Er zouden toch maar eens mensen zijn die de decennialange wandaden van het Amerikaanse regime beu zijn en besluiten een aanslag te plegen op dat land. :')

[..]
Ja, deze redenatie verkoopt goed bij de doorsnee krantenlezer; daar ben het helemaal met je eens.

quote:
Begin jij daar nu ook al over? Je moet toch wel vrij onnozel zijn om met deze claim op de proppen te komen hoor.
Ik claim niks, ik vroeg mij af of het hier bekend is; het was kort na 09/11 mij al bekend en in diverse media terug te vinden.
pi_91950873
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zou zeggen, zoek eens een spiegel op.
Die staat al achter mijn beeldscherm, zo kan ik in de avonden mezelf bewonderen. O+
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, deze redenatie verkoopt goed bij de doorsnee krantenlezer; daar ben het helemaal met je eens.
Gek genoeg lijkt juist bij degenen die het hardste hameren op de wandaden van het US empire deze gedachte volkomen vreemd te zijn.
quote:
[..]

Ik claim niks, ik vroeg mij af of het hier bekend is; het was kort na 09/11 mij al bekend en in diverse media terug te vinden.
Gelukkig maar.
pi_91951209
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Terecht het volgende:

[..]
Gek genoeg lijkt juist bij degenen die het hardste hameren op de wandaden van het US empire deze gedachte volkomen vreemd te zijn.
je haalt denk ik 2 groepen door elkaar; de anti-kapitalisten en de conspiracy-onderzoekers.
pi_91951572
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

je haalt denk ik 2 groepen door elkaar; de anti-kapitalisten en de conspiracy-onderzoekers.
Volgens mij zijn ook de samenzweringsdenkers fel gekant tegen de Amerikaanse staat hoor. Een subgroep meent dat de macht in de VS dan weer onder controle staat van de illuminatie/Bohemian Grove gangers/etc maar het is natuurlijk de vraag of men daar in het M-O ook zo over denkt.
pi_91952243
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ook de samenzweringsdenkers fel gekant tegen de Amerikaanse staat hoor.
Ja, maar alleen omdat het slechts een onderdeel is van de NWO, een totalitair systeem; niet zozeer omdat het kapitalisme of een Amerikaanse levensstijl in principe zo slecht zou zijn; i.t.t. de lui van de linkse grachtengordel.

quote:
Een subgroep meent dat de macht in de VS dan weer onder controle staat van de illuminatie/Bohemian Grove gangers/etc maar het is natuurlijk de vraag of men daar in het M-O ook zo over denkt.
Ja, en het M-O staat ook onder controle van de Illuminati;

Het is daar nu interessant, de Illuminati is nu bezig met een nieuwe fase in de NWO, dus eerst moeten de huidige Arabische leiders weg;

De nieuwe fase is: de periode van de fake alien invasie is in de versnelling;

en dan is het wel zo handig om de fake aliens te laten komen met nieuwe bestuurders die op de hoogte zijn van de fake alien agenda.

dus Mubarak geef ik hooguit nog 2 weken.
pi_91953069
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, maar alleen omdat het slechts een onderdeel is van de NWO, een totalitair systeem; niet zozeer omdat het kapitalisme of een Amerikaanse levensstijl in principe zo slecht zou zijn; i.t.t. de lui van de linkse grachtengordel.
Niet iedere samenzweringsdenker hangt de NWO-these aan hè. Hetzelfde geldt voor de bevolking in het M-O. Van bin Laden en al-Qaida is bekend dat zij de VS als imperialistische bezetters zien die foute, materialistische regimes in het M-O in stand houden, de wandaden van Israel steunen en de Iraakse bevolking afkneep van essentiele levensbehoeften dmv sancties op het land. 8 kapers hebben ook soortgelijke statements gemaakt in hun testamenten.
quote:
[..]

Ja, en het M-O staat ook onder controle van de Illuminati;

Het is daar nu interessant, de Illuminati is nu bezig met een nieuwe fase in de NWO, dus eerst moeten de huidige Arabische leiders weg;

De nieuwe fase is: de periode van de fake alien invasie is in de versnelling;

en dan is het wel zo handig om de fake aliens te laten komen met nieuwe bestuurders die op de hoogte zijn van de fake alien agenda.

dus Mubarak geef ik hooguit nog 2 weken.
Deze confabulatie laat ik even aan mij voorbij gaan.
pi_91953409
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

@Jokkerd ^O^ _O_ _O-

[..]

Flight 175---> South tower AKA----> WTC 2.....so far so good!? :)

[..]

Flight 11----> North tower AKA----> WTC 1 :?

Vraagje?..Tweelingzus. :')
Tja... als je besluit leugenachtig te werk te gaan, doe het dan goed. Vrij triest eigenlijk dat er niet alleen op de Amerikaanse forums sjappies zijn die het nodig vinden om hier over te liegen, maar nu dus ook al op FOK :{

@Bankfurt: Ja, dat verhaal ken ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 19:16:23 ]
pi_91953674
Ik stel hem ook nog maar eens aan Terecht:

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe een vliegtuigmotor door onderstaande smalle raampjes heeft kunnen vliegen om vervolgens een paar honderd meter verderop in Murray street neer te komen?



Is de motor soms ook aan de andere kant van het gebouw dwars door de dikke stalen balken gevlogen?


pi_91953758
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Niet iedere samenzweringsdenker hangt de NWO-these aan hè.
idd niet iedere. Er zijn gradaties.

quote:
Hetzelfde geldt voor de bevolking in het M-O. Van bin Laden en al-Qaida is bekend dat zij de VS als imperialistische bezetters zien die foute, materialistische regimes in het M-O in stand houden, de wandaden van Israel steunen en de Iraakse bevolking afkneep van essentiele levensbehoeften dmv sancties op het land. 8 kapers hebben ook soortgelijke statements gemaakt in hun testamenten.
De beeldvorming is allemaal poppekast met de bedoeling dat de doorsneekrantenlezer het nog denkt te kunnen begrijpen; Maar de VS of Israel is niet de echte macht;
De macht is in handen van degene die zowel het M-O als het Westen en alle staten controleert: de Illuminati.
pi_91954632
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik stel hem ook nog maar eens aan Terecht:

[..]

Door grof geweld: http://jeremymorrison.com/wtcplane.html
Ik denk dat die turbine wel 2 keer de perimeterkolommen kon doorboren. Je zou er een schatting van kunnen maken mbv het sommetje uit het vorige topic.
pi_91955788
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:39 schreef Terecht het volgende:

[..]

Door grof geweld: http://jeremymorrison.com/wtcplane.html
Ik denk dat die turbine wel 2 keer de perimeterkolommen kon doorboren. Je zou er een schatting van kunnen maken mbv het sommetje uit het vorige topic.
Even voor de beeldvorming:



Is dit de motor?



[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 20:04:57 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')