abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91924805
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

19 moslimterroristen waren ertoe bereid, driekwart ervan was capabel genoeg hun doel te raken. Klaar. Jouw complot moet noodzakelijkerwijs van een absurde proportie zijn en is daarom niet geloofwaardig, naast dat je op voorhand dus al ieder bewijs tegen je theorie onderdeel laat uitmaken van je theorie waardoor het dus een fabeltje wordt.
van die 19 zijn er ook weer 9 levend gevonden, het zijn zelfs wonderen ipv fabeltjes :o
pi_91924894
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

van die 19 zijn er ook weer 9 levend gevonden, het zijn zelfs wonderen ipv fabeltjes :o
Ook dit is zo'n typische canard die om de zoveel tijd wel eens door iemand ter berde gebracht wordt. Het is nl flauwekul, als er nog 9 leven waar zijn ze dan? Toon ze aan de wereld! Dit is misschien wel het domste argument van de truthers.
pi_91924912
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Tja... het is me nog niet helemaal duidelijk of Terecht nu een troll is die het leuk vindt om overal lijnrecht tegen in te gaan, of dat ie gewoon echt een plaat voor zijn kop heeft. :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 00:25:02 ]
pi_91924990
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ook dit is zo'n typische canard die om de zoveel tijd wel eens door iemand ter berde gebracht wordt. Het is nl flauwekul, als er nog 9 leven waar zijn ze dan? Toon ze aan de wereld! Dit is misschien wel het domste argument van de truthers.
Ze hebben nooit bestaan. Tenminste.. mogelijk is de identiteit van een paar bestaande mensen gepikt... er waren echter geen kapers die met vliegtuigen gebouwen hebben geramd.
pi_91925001
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

dit toont weer aan, dat je geen kennis van zaken hebt, wat dit is door CNN aan de wereld getoond, het toont ook gelijk weer aan dat je hier de domste bent, vanwege je weigering kennis te vergaren.
pi_91925163
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niks klaar. :D Jouw complot is een stuk ongeloofwaardiger.

Fijn he... om een vijand te hebben van een ander ras/religie.

;(
Het is wel klaar. Jouw hele argument stoelt nl op een drogreden. Als je er al bij voorbaat vanuit gaat dat al het bewijs tegen je theorie gemanipuleerd is dan introduceer je een cirkelredenering.
pi_91925236
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit toont weer aan, dat je geen kennis van zaken hebt, wat dit is door CNN aan de wereld getoond, het toont ook gelijk weer aan dat je hier de domste bent, vanwege je weigering kennis te vergaren.
Wat? CNN gelooft dat er maar 10 kapers waren? Filmpje!
pi_91925378
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat? CNN gelooft dat er maar 10 kapers waren? Filmpje!
veel succes met zoeken, ik heb erg veel van 9/11 in mijn kop zitten en na 100 films en dito websites,mag dat ook wel.
pi_91925409
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

veel succes met zoeken, ik heb erg veel van 9/11 in mijn kop zitten en na 100 films en dito websites,mag dat ook wel.
Dat filmpje is er niet omdat het niet klopt wat je zegt (alweer).
pi_91925522
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat filmpje is er niet omdat het niet klopt wat je zegt (alweer).
haha, onderbouw dat eens?
vraag ook even wat je nog meer wilt weten over 9/11. Ik weet er veel van.
pi_91925575
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het is wel klaar. Jouw hele argument stoelt nl op een drogreden. Als je er al bij voorbaat vanuit gaat dat al het bewijs tegen je theorie gemanipuleerd is dan introduceer je een cirkelredenering.
.... en dus kan het niet waar zijn? :D
pi_91925883
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

haha, onderbouw dat eens?
vraag ook even wat je nog meer wilt weten over 9/11. Ik weet er veel van.
Het filmpje waar je op doelt staat hier en laat iets heel anders zien dan jij denkt:
http://www.911myths.com/index.php/Hijackers_still_alive

Een vraag: hoe kan het dat zoveel buitenlandse inlichtingendiensten de VS hebben gewaarschuwd over een op handen zijnde aanslag maanden voorafgaand aan 9/11 en hoe rijm je dat met de theorie dat de VS zelf de aanslag op touw hebben gezet.
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

.... en dus kan het niet waar zijn? :D
Je kunt onmogelijk het tegendeel bewijzen, ergo: het is fictie. Er zijn nl oneindig veel van zulke onfalsifieerbare verhaaltjes te verzinnen. Het is kortom niet eens fout is het is gewoon onzinnig.
pi_91926176
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het filmpje waar je op doelt staat hier en laat iets heel anders zien dan jij denkt:

Een vraag: hoe kan het dat zoveel buitenlandse inlichtingendiensten de VS hebben gewaarschuwd over een op handen zijnde aanslag maanden voorafgaand aan 9/11 en hoe rijm je dat met de theorie dat de VS zelf de aanslag op touw hebben gezet.

[..]

Je kunt onmogelijk het tegendeel bewijzen, ergo: het is fictie. Er zijn nl oneindig veel van zulke onfalsifieerbare verhaaltjes te verzinnen. Het is kortom niet eens fout is het is gewoon onzinnig.
Er zijn genoeg bewijsjes (geen hele grote klappers nee) die voor mij overtuigend genoeg zijn dat we met een simulatie van echte events en personages te maken hebben.

Verder... geloof jij dat er inlichtingendiensten zijn geweest die de VS gewaarschuwd hebben? It's all part of the deception, my friend. ;)

De media speelt de hoofdrol ... :7

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 00:58:23 ]
pi_91926217
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

ze hebben het niet bewust zelf gedaan, maar wel laten gebeuren.
verder is het maar de vraag, hoe ver kunnen we de main stream media vertrouwen?
pi_91927081
@Terecht: Waarom is het onzinnig als je het bijvoorbeeld naast de plannen van Operation Northwoods zou leggen?
  donderdag 27 januari 2011 @ 02:37:13 #41
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_91927946
Oei oei...mensen zoals Terecht (en dat zijn er een hoop) lopen straks nog een trauma op wanneer de waarheid boven tafel komt. Ik blijf me erover verbazen dat mensen nog steeds niet beseffen dat ze in een schijnrealiteit geleefd hebben. Is het een kwestie van het niet willen/kunnen accepteren dat de wereld heel anders in elkaar zit dan ons jarenlang is voorgehouden? Of is toch een kwestie van onvermorgen om zelf kritisch na te denken?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_91928610
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 02:37 schreef Dhalsim het volgende:
Oei oei...mensen zoals Terecht (en dat zijn er een hoop) lopen straks nog een trauma op wanneer de waarheid boven tafel komt. Ik blijf me erover verbazen dat mensen nog steeds niet beseffen dat ze in een schijnrealiteit geleefd hebben. Is het een kwestie van het niet willen/kunnen accepteren dat de wereld heel anders in elkaar zit dan ons jarenlang is voorgehouden? Of is toch een kwestie van onvermorgen om zelf kritisch na te denken?
onvermogen/onvolwassenheid/weinig levenservaring, ze zouden the matrix trilogie nog eens een keer moeten kijken.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:13:28 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91929238
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja... het is me nog niet helemaal duidelijk of Terecht nu een troll is die het leuk vindt om overal lijnrecht tegen in te gaan, of dat ie gewoon echt een plaat voor zijn kop heeft. :D
Datzelfde is te projecteren op jouw natuurlijk, ligt er maar aan aan welke kant je staat.
The truth was in here.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:14:58 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91929252
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 06:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onvermogen/onvolwassenheid/weinig levenservaring, ze zouden the matrix trilogie nog eens een keer moeten kijken.
Want de waarheid ligt in films verborgen? Kom op, minder op de man meer op het onderwerp svp.
The truth was in here.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:46:53 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_91929670
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je gelooft kortom de werkelijkheid niet. Verbaas jij je er elke keer ook weer over dat je auto start, dat je huis er nog staat, etc? Aan zo'n beetje alles wordt gerekend voordat het geproduceerd wordt, juist omdat berekeningen en modelvorming zo'n betrouwbaar instrument blijken te zijn, keer op keer weer.
Wat zou jij dan makkelijk voor de gek te houden zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:49:50 #46
52357 Lambiekje
pi_91929716
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

En toch praat ik tegen je.
Nee hoor ik denk eerder bij jouw dat aan automatische javascript.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_91931084
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er zijn genoeg bewijsjes (geen hele grote klappers nee) die voor mij overtuigend genoeg zijn dat we met een simulatie van echte events en personages te maken hebben.

Verder... geloof jij dat er inlichtingendiensten zijn geweest die de VS gewaarschuwd hebben? It's all part of the deception, my friend. ;)

De media speelt de hoofdrol ... :7
Voor jou is zowat alles een bewijs voor je complottheorie omdat jouw complottheorie zo'n beetje de hele wereld omvat. Het beeld van een verregaande geregisseerde werkelijkheid dat jij hebt is van een determinisme dat je ook wel bij streng gelovigen ziet.
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ze hebben het niet bewust zelf gedaan, maar wel laten gebeuren.
verder is het maar de vraag, hoe ver kunnen we de main stream media vertrouwen?
Aha, het degradeert nu al van MIHOP naar LIHOP?
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Terecht: Waarom is het onzinnig als je het bijvoorbeeld naast de plannen van Operation Northwoods zou leggen?
Dat is niet per se onzinnig maar de vergelijking tussen Northwoods en jouw 'scheme' houdt geen stand.
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 02:37 schreef Dhalsim het volgende:
En wanneer komt die Waarheid boven tafel dan? Is de Verlossing al naderbij? Het doet allemaal uiterst religieus aan.
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 06:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

:D!!! Dit doet het hem wel zo'n beetje dacht ik. Heb jij werkelijk zo'n cartooneske blik op de wereld?
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat zou jij dan makkelijk voor de gek te houden zijn.
Jij slaakt dus iedere keer een kreet van opluchting als je je kantoor verlaat en het niet is ingestort?

Wat mij opvalt is dat jullie allemaal een erg cartooneske voorstelling van de werkelijkheid hebben. Er zijn kwade machten aan het werk die alles en iedereen manipuleren maar gelukkig hebben enkele dappere individuen zich op de één of andere manier weten te ontfutselen aan deze 'matrix' en zijn ze nu begonnen aan een rijkelijk succesvol offensief waardoor weldra iedereen kennis zal nemen van de échte werkelijkheid; de schellen zullen van onze ogen vallen als wij weet krijgen van de wereld achter de 'matrix', voor sommigen zal het zelfs een traumatische ervaring zijn.
Ook de James Bond achtige schurken die jullie voorstellen zijn daar een voorbeeld van.

De vraag is waarom jullie er zo'n goed-kwaad schema erop nahouden. Is de dagelijkse sleur soms niet uitdagend genoeg en kom je middels 9/11 complotteren tot een spannender beeld van de werkelijkheid, waar je ook nog eens de rol van de held speelt? Dat zal dan kunnen verklaren waarom sommige users koste wat kost willen vasthouden aan hun zgn heldenstatus, ook al zegt de werkelijkheid iets heel anders - maar niet in jouw versie van de werkelijkheid natuurlijk! Daar heb je nl zelf controle over.
pi_91933915
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef Terecht het volgende:

Dat is niet per se onzinnig maar de vergelijking tussen Northwoods en jouw 'scheme' houdt geen stand.
Enlighten me! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 11:36:02 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:55:28 #49
52357 Lambiekje
pi_91934564
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Voor jou is zowat alles een bewijs voor je complottheorie omdat jouw complottheorie zo'n beetje de hele wereld omvat. Het beeld van een verregaande geregisseerde werkelijkheid dat jij hebt is van een determinisme dat je ook wel bij streng gelovigen ziet.
het bevat dan ook de hele wereld.

quote:
[..]

Aha, het degradeert nu al van MIHOP naar LIHOP?
Als je al in mihop geloofd en je weet de feiten dan is alleen een LIHOP mogelijk.
Mihop is een obseleet
quote:
[..]

[..]

En wanneer komt die Waarheid boven tafel dan? Is de Verlossing al naderbij? Het doet allemaal uiterst religieus aan.
Nog even en we verliezen onze soevereiniteit.

quote:
[..]

:D!!! Dit doet het hem wel zo'n beetje dacht ik. Heb jij werkelijk zo'n cartooneske blik op de wereld?
Nagenoeg ieder BNWer is van mening dat jij in een cartooneske wereld leeft. Jij houdt vast aan je WolterNoordhoff geleerde basisschool shit. Je hebt echt geen notie wat er speelt.
Nimmer z'n onwetend iemand tegen gekomen.

quote:
[..]

Jij slaakt dus iedere keer een kreet van opluchting als je je kantoor verlaat en het niet is ingestort?
Deze uitspraak ontgaat mij volkomen?

quote:
Wat mij opvalt is dat jullie allemaal een erg cartooneske voorstelling van de werkelijkheid hebben. Er zijn kwade machten aan het werk die alles en iedereen manipuleren maar gelukkig hebben enkele dappere individuen zich op de één of andere manier weten te ontfutselen aan deze 'matrix' en zijn ze nu begonnen aan een rijkelijk succesvol offensief waardoor weldra iedereen kennis zal nemen van de échte werkelijkheid; de schellen zullen van onze ogen vallen als wij weet krijgen van de wereld achter de 'matrix', voor sommigen zal het zelfs een traumatische ervaring zijn.
Ook de James Bond achtige schurken die jullie voorstellen zijn daar een voorbeeld van.

De vraag is waarom jullie er zo'n goed-kwaad schema erop nahouden. Is de dagelijkse sleur soms niet uitdagend genoeg en kom je middels 9/11 complotteren tot een spannender beeld van de werkelijkheid, waar je ook nog eens de rol van de held speelt? Dat zal dan kunnen verklaren waarom sommige users koste wat kost willen vasthouden aan hun zgn heldenstatus, ook al zegt de werkelijkheid iets heel anders - maar niet in jouw versie van de werkelijkheid natuurlijk! Daar heb je nl zelf controle over.
Je beseft hopelijk wel dat onverantwoorde en met geleend gel gokspelletjes van bankiers, beleggers e.d. complete landen om zeep geholpen worden.
pi_91935122
Kan iemand mij vertellen hoe een vliegtuigmotor door onderstaande smalle raampjes heeft kunnen vliegen om vervolgens een paar honderd meter verderop in Murray street neer te komen?

Is de motor soms ook aan de andere kant van het gebouw dwars door de dikke stalen balken gevlogen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 12:22:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')