quote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. ghehe.. nu je het zegt.
Hebbie plannen Gray?
Leuk initiatief, maar ik ben er niet bij. De insteek sluit niet aan bij mijn ideeën over 9/11. Niettemin, succes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:21 schreef Infolutie het volgende:
Er wordt naar aanleiding van de 10e herdenking een 9/11 demonstratie/manifestatie georganiseerd op aanstaande zondag 11 september.
Ga voor meer informatie naar: http://911manifestatie.nl
Het is tijd voor alle wakkere Fokkers om eens uit die bureaustoel te komen!
Zoó, Tuschinki is afgehuurd.quote:'9/11 Explosive Evidence - Experts Speak Out' - Première in Tuschinski, Amsterdam
Op 8 september 2011 gaat de documentaire '9/11 Explosive Evidence - Experts Speak Out' in première in het Tuschinski Theater in Amsterdam. In deze documentaire, gemaakt door de organisatie Architects and Engineers for 9/11 Truth (AE911Truth.org), spreken tientallen wetenschappers en technici zich uit over de vernietiging van de Twin Towers en WTC7, en de vele vragen die tot op heden onbeantwoord zijn gebleven.
Aan het woord komen onder andere bouwkundig ingenieurs, metaalkundigen, explosievenexperts, architecten en scheikundigen. Zij vormen een kleine greep uit de meer dan 1500 architecten en ingenieurs, en meer dan 12.000 sympathisanten, die zijn aangesloten bij AE911Truth.org.
Zonder te verzanden in wilde complotten wordt het forensisch bewijsmateriaal op wetenschappelijke wijze onder de loep genomen; de snelheid en symmetrie van de instortingen, het smelten van constructiestaal, en resten van hightech explosieven in het stof.
Zelfs voor de meest geharde sceptici, of voor mensen die zich zelden hebben verdiept in 9/11, is deze documentaire een absolute must.
Reserveren? Klik hier.
bron
Klopt!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:21 schreef Infolutie het volgende:
Er wordt naar aanleiding van de 10e herdenking een 9/11 demonstratie/manifestatie georganiseerd op aanstaande zondag 11 september.
Ga voor meer informatie naar: http://911manifestatie.nl
Het is tijd voor alle wakkere Fokkers om eens uit die bureaustoel te komen!
Er was wel papier... heel veel zelfs. Niemand heeft beweerd dat dat niet zo was.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik herinner me nog dat ik het een tijd geleden aan de stok had met users hier. Toen ging het ook over dat er geen papier te zien was. Nu kijk ik al de hele week naar Natgeo en zie daar toch echt heel veel papier etc... Computeronderdelen en stukken van telefoons. De beweringen hier dat die dingen er dus niet waren zijn dus ongegrond.
Ik ben iig blij dat je al inziet dat het geen zuivere koffie is.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ga niet in discussie want dat heeft geen zin hier. Ik zeg alleen dat eerder gemaakte beweringen niet kloppen. Ik vind nog steeds wat ik al vond: mensen die beweren dat er geen slachtoffers zijn, zijn paranoide en hebben hulp nodig. Ik weet dat er slachtoffers zijn. 9/11 is geen zuivere koffie, dat is zo klaar als een klontje... Maar vicsims = bullshit
Nog niet nee, de 11e ging hij normaal gezien het dichtste tegen de zon zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef GoudIsEcht het volgende:
Komt Elenin niet ook voorbij gevlogen de 11e?
Het witte huisquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:26 schreef Flodder450 het volgende:
nu vliegen ze in de vooralsnog onvoltooide 1WTC of pakken ze nu het empire state of Chrysler building?
Als een vliegtuig/missile op het witte huis belandt en de president weet er zogenamd niets van, Nigga's deadquote:
Lady Liberty is going to get her cherry poppedquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:41 schreef heartz het volgende:
Het liberty statue zal het niet worden, denk ik
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:50 schreef Flodder450 het volgende:
wat mij ook opviel toen ik disco inferno luisterde:
"i couldn't get enough, so i had to self-destruct"
Lol, zou me niks verbazen als alle "rampen" van de afgelopen 20-30 jaar allemaal in scene zijn gezetquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:10 schreef heartz het volgende:
[..]
Door anderen apatisch te maken, zijn ze zelf apatisch geworden naar de bevolking toe.
Soms lijkt het alsof ze met opzet aanwijzingen geven ofzo, alsof ze willen dat wij het weten ofzo.
Of misschien een oorlogje binnen de illuminati zelf.
Maar goed, dat laat ik maar in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |