abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98369625
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

[Algemeen]

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Verwacht niet dat je na 2 maanden eruit ziet als onze grote vriend Arnold Schwarzenegger. Dit heeft allemaal veel tijd nodig, denk hierbij echt aan jaren!!!

Hou in het achterhoofd dat een mooi lichaam opbouwen niet alleen lukt met trainen. Voeding en rust zijn even belangrijk! Als 1 van deze 3 niet in orde is, haal je simpelweg bij lange na niet eruit wat erin zit.

Grofgezegd zijn er 2 redenen waarom mensen gaan trainen. Ze willen of gewicht verliezen, of juist massa aanzetten. Tuurlijk zijn er combinaties hiervan, maar dit is voor de meeste toch de eerste drijfveer.

Als wilt afvallen, ga je niet meteen met zware gewichten slepen. Cardio (lopen, roeien en fietsen) zal dan je eerste behoefte zijn. Dit in een rustig tempo, en minimaal een 1/2 uur. Echter is het aan te raden al redelijk ook met wat gewichten te gaan trainen. Dit omdat hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je verbranding werken en hoe sneller je dus vetten kwijt raakt. Sluit echter wel je training af met een 1/2 uur (of meer) aan cardio erna.

Wil je massa aanzetten, dan gaan we niets met cardio doen, maar meteen met gewichten trainen. Korte en zware trainingen zijn het meest effectief dan.

Concentreer je altijd op één van bovenstaande redenen. Het is nutteloos om spieren aan te willen zetten en tegelijkertijd te willen afvallen. Voor het eerste is een calorieoverschot noodzakelijk, voor het tweede een calorietekort. Daarom is het verstandig in de wintermaanden flink te trainen/eten om spiermassa aan te zetten, en tegen de zomer d.m.v. cardio vet te verbranden (en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen).

Het is raadzaam je trainingen niet te lang te laten duren. Op het moment dat de intensiteit van je training drastisch daalt, betekent dit dat de catabole (spierafbrekende) hormonen in een overschot voorkomen ten opzichte van de anabole (spieropbouwende) hormonen. De meeste mensen zouden het bij maximaal 4-5 kwartier moeten houden; echter een goede conditie (fitness-level) verhoogt deze tijdsduur en dat is natuurlijk ook gewoon te trainen :).

Keep in mind dat er geen standaard training bestaat voor iedereen. De trainingsbehoefte verschilt per individu en daar zal men zelf door praktijkervaring achter moeten komen.

Allereerst kan je je wel gaan oriënteren op wat je min of meer nodig hebt aan de hand van je lichaamsbouw. Er bestaan 3 types lichaamsbouw:

• Ectomorph (slanke bouw, hoge verbranding)
• Mesomorph (gespierde bouw, middel verbranding)
• Endomorph (stevige bouw, trage verbranding)

Kijk hier om uit te zoeken wat jij precies bent en waarin je in eerste instantie aan moet denken als je begint met training. http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm

Overigens behoort niemand echt tot 1 van de hoofdtypes lichaamsbouw. Iedereen is een unieke combinatie tussen bovenstaande typen.

Ook het type sportschool waar je wilt gaan trainen biedt stof tot nadenken.

Je hebt aan de ene kant die mooie moderne sportscholen, met apparaten die op luchtdruk werken en zich met jouw pasje zich instellen op het gewicht wat jij moet doen die dag. Bij deze sportschool is er vaak geen mogelijkheid tot (of is het zelfs verboden) het doen van sommige "echte" bodybuild oefeningen zoals squats, uitstappen, deadlifts ed. Ook gaan de losse gewichten vaak niet zwaarder dan 30kg. Publiek is vaak een beetje, eh, trendy als 't ware. De sfeer is hierbij vaak zoiets van "Zie mij in m'n nieuwe dure trainingsoutfit de huppelkut uithangen." :{

Aan de andere kant heb je de old school sportscholen. Veel zwaar gewicht ipv hypermodern spul. Het publiek is hier degenen die echt willen trainen en groeien. Voor een beginner kunnen een aantal grote jongens van 120kg die zwaar aan 't trainen zijn imponerend overkomen, maar als je verder kijkt dan je neus lang is merk je dat de sfeer stukken gemoedelijker en behulpzamer is dan die "moderne" sportscholen.

En hier zijn dus ook weer tussenvormen in. :)

[Trainingsmethoden]

Wat krachtsport aangaat zijn er eigenlijk 2 theorieën over training, of beter gezegd; de supercompensatie:

Single factor theory: fatigue (belasting) over 1 workout
Dual factor theory: fatigue over meerdere workouts

In het eerste geval heb je dus een training, waarin een spier belast wordt, waarna hij herstelt en er supercompensatie optreedt. Op dat moment doe je een nieuwe training.
Bij dual factor draait het om fatigue over meerdere trainingen. Je werkt progressief in elke training zodat je je lichaam steeds zwaarder belast (loading). Op het randje van overtraining doe je een deload week (lager volume).

In het bodybuilding is single factor training overweldigend in de meerderheid. Men traint elke spiergroep 1x per week en bouwt zo meer spiermassa op. In de overige krachtsporten (sprinten, gewichtheffen etc) volgt men voornamelijk het dual factor principe.

Elk van beide heeft voor- en nadelen. Het is dus aan jezelf om te bepalen op wat voor manier je traint. Het is niet zo dat je van single factor training alleen gespierd wordt en van dual factor alleen sterk; er zijn genoeg bodybuilders die sterker zijn dan de gemiddelde powerlifter en omgekeerd zijn er genoeg powerlifters die gespierder zijn dan de gemiddelde bodybuilder.
Kortgezegd kan je je training zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt :).

Meer informatie over (met name) dual factor training en/of vragen zijn altijd welkom, google ook eens op “dual factor training” of “fitness fatigue model”.

[Oefeningen]

"Help! Er zijn 1001 verschillende oefeningen te doen in de sportschool, waar moet ik in hemelsnaam beginnen?!"

Sportscholen hebben hiervoor vaak speciale beginnersschema's waarin je elke training je hele lichaam traint. Dit is op zich een redelijke manier om met training in contact te komen, maar ikzelf (LedZep) ben niet zo'n fan van deze methoden omdat ze veel spiergroepen isoleren in plaats van de grote compoundoefeningen (die je de meeste massa opleveren).

Als je al wat langer traint ben je zelf in staat om een geheel eigen schema op te stellen wat aansluit bij jouw behoefte.

Vergeet niet je gehele lichaam te trainen. Dus ook benen en rug. Hieronder gemakshalve een quote van mij uit een ander topic:

quote:
[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.

1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet. :P

Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.

Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.

Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.

Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.

[Voeding]

Alles staat of valt met voeding. Of je nu wilt afvallen of massa wilt winnen, voeding is de sleutel tot succes.

De volgende voedingsstoffen kan je grofweg onderscheiden:

• (Complexe) Koolhydraten.
Dit is de energiebron van je lichaam. Koolhydraten leveren in eerste instantie de energie voor je spiercellen om de training te kunnen doorstaan. Deze haal je oa uit brinta, havermout, (zilvervlies)rijst, (volkoren)pasta etc.
• Eiwitten.
Eiwitten bestaan uit aminozuren, dit zijn de bouwstenen van je lichaam. Eiwitten haal je ondermeer uit vis, wit vlees (kip, kalkoen), kwark, eieren (duh) etc.
• Vetten.
Vetten zijn één van de belangrijkste bouwstoffen van het lichaam. Zowel verzadigde als onverzadigde vetten kan je zonder problemen (veel) consumeren.
Transvetzuren kan je maar beter wel zo veel mogelijk mijden, deze zijn zeer slecht voor je hart- en bloedvaten en je algemene gestel. Je vindt ze onder andere in koekjes, taart e.d.

Let vooral op je eiwitinname!
Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.

Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.

Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte. Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme :P).

Wil je afvallen, ga je grofweg gezegd koolhydraten voor eiwitten en vetten vervangen (minder kcals) om zodoende zo'n 500kcals onder je dagelijks verbruik te komen. Maar dan wel met veel eiwitten om spiermassaverlies tegen te gaan.

De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.

Direct na het trainen is het aan te raden om een zgn 'post workout shake' tot je te nemen. Je lichaam is op dat moment in catabole fase, en schreeuwt als het ware om voeding. Je lichaam op dat moment van snelle energie (dextrose) en snelle eiwitten zoals whey voorzien is bijna een must.

Deze shake maak je gemakshalve thuis al klaar, en werk je in de kleedkamer naar binnen. Hoe de samenstelling er precies uit dient te zien verschilt per individu, maar laat er zeker 30gram dextrose en 50gram eiwitten in voorkomen op zo'n 1/2 liter water/melk. Whey eiwitten zijn snel opneembaar en worden het meest gebruikt hiervoor. Eventueel kan je casseine (traag opneembaar) ook nog toevoegen.

[Rust]

Rust is de tweede sleutel tot succes. Je spieren groeien na een prikkel (de training) wanneer er ná die prikkel een rustperiode wordt ingelast. Over de lengte van die rust wordt veel geroepen, maar dit is voor ieder persoon verschillend én hangt af van de intensiteit (% van je 1 Rep Max op een lift), het volume (totaal gewicht) van je trainingen én de vraag of je tot failure traint.

Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.

Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)

Het hangt dus volledig van je eigen trainingsmethode af hoelang je recupereert, en je zult ook zelf moeten uitvinden wat voor jou de beste manier is.

[Supplementatie]

Buiten voeding gebruiken mensen die al een tijdje trainen supplementatie als aanvulling op hun voeding. Dit kan variëren van eiwitten in de vorm van aminozuren, wat creatine voor het uithoudingsvermogen tot een GABA wat voor een diepe nachtrust een hogere testosteron spiegel zorgt.

Supplementen zijn overal te koop en niet illegaal. Voor sommige is het aan te raden deze niet langer dan 8 weken achterelkaar te gebruiken om gewenning te voorkomen, andere supplementen kunnen gewoon het hele jaar door worden gebruikt.

Tegen de tijd dat je een jaartje serieus traint heb je in principe zelf al redelijk wat kennis vergaart over dit onderwerp zodat je zelf wel in staat bent een keuze te maken wat je wilt gaan proberen. Combinaties van supplementen zijn altijd aan te raden. De nieuwste generatie supplementen is trouwens al vaak een combinatie van het eea. Creatine met amino's en een revolutionaire nieuwe transportmethode schreeuwen je vanaf de stellingen toe. Trial and error geldt hiervoor. Wat voor de 1 lekker aanslaat, zal voor de ander geen resultaten brengen.

Verwacht er dus geen wonderen van, je gaat vaak wel een stuk vooruit, maar je wordt niet in 1x super gespierd ofzo. :)

Persoonlijk vind ik eiwitsupplementatie meer onder het kopje voeding vallen, dan supplementatie, maar dat is mijn (Mr.J) persoonlijke mening.

[Vitamines en mineralen]

"Een uitgebalanceerde en evenwichtige voeding behoeft geen verdere extra ondersteuning" is vaak te horen uit de monden van mensen die een bodybuilder een handje vol pillen ziet wegwerken bij een maaltijd. Helaas vergeten deze mensen dat een lichaam van een bodybuilder totaal andere behoeftes heeft dan die van een niet bodybuilder/sporter.

Vitamines in grote hoeveelheden zoals Vitamine B en Vitamine C zijn nodig en niet schadelijk in hoge (lees: hoog, niet extreem hoog ;) ) hoeveelheden (ze zijn nl. in water oplosbaar, in tegenstelling tot Vitamine A en Vitamine D. Met vitamine A is overdosering snel mogelijk en gevaarlijk; Voor vitamine D zijn er steeds meer aanwijzingen dat suppletie (bijvoorkeur in D3 vorm) de kans op allerlei ziekten en aandoeningen verkleint). Mineralen zoals magnesium en zink zijn ook bijna onmisbaar voor velen. ZMA is hiervoor een veelgebruikt supplement.

Zeer uitgebreide info hierover:
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htm

Met diezelfde auteur heb ik onderstaand schematje samengesteld:
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc

[Steroiden]

Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het zijn namelijk medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van cosmetische doeleiden.

Hier op GoT is geen ruimte tot educatie op dit punt, ik raad iedereen dan ook aan in deze subsectie goed de sticky topics door te lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Educate yourself before you medicate yourself!

[Handige en informatieve linkjes]

Geen idee wat er allemaal precies voor info te vinden is, maar met wat zoekwerk kan je er denk ik wel wat relevante info vinden. :P
http://bodybuilding.pagina.nl

Officiële site van de internationale bodybuild federatie. Niet zoveel spannends te vinden op wat foto sessies na.
http://www.ifbb.com

Zeer groot en uitgebreid informatief forum:
http://www.bodybuilding.com/forum

Groot en informatief Nederlandstalig forum. De meeste 'stamgasten' uit dit topic zijn daar ook te vinden. De supermoderators zijn heel toffe gasten! :7
http://forum.dutchbodybuilding.com

Deze mag niet ontbreken in dit rijtje. :)
http://www.getbig.com

Specifieke voeding FAQ:
http://bodybuilding.about.com/library/weekly/aa020403a.htm

Nog een voeding pagina:
http://www.getbig.com/articles/bottom.htm

Site met oefeningen in animated .gif:
http://exrx.net/Exercise.html

Uitleg type spiervezels:
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532

Vitamines en mineralen info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=4010

Site waar artikelen door diverse mensen worden gepubliceerd:
http://www.t-nation.com

[Tot slot]

Zoals je ziet is er een overload aan informatie omtrent fitness en bodybuilding te vinden. Deze info is vaak ook tegenstrijdig, site A zegt X, terwijl site B over hetzelfde onderwerp weer Y zegt.

Het is zaak door middel van praktijkervaring erachter te komen wat voor jou van belang is. Dat kost tijd, maar trainen zoals jou lichaam het nodig heeft, is zoveel malen beter dan steeds maar weer klakkeloos alles wat je op de sites/ in de bladen leest over te nemen.

Combineer dus al die info en praktijkervaring tot het jouw ding is! :P

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!

FAQ
- Ik wil beginnen: hoe vind ik een goede sportschool?
Let erop dat er een squat rack (niet alleen een Smith Machine), dumbbells tot minimaal 30kg (gevordenen hebben meer nodig) en losse barbells aanwezig zijn.
- Jullie zeggen dat ik ook moet squatten, bankdrukken en deadliften, maar bij mij op de sportschool kan/mag dat niet.
Zeg je abonnement op en zoek een andere sportschool.
- Ik wil graag sneller sterker en breder worden: wat moet ik doen?
Allereerst: leest de OP goed en helemaal door. Verder: post je eet- en trainingsschema, dan kunnen de ervaren mensen hier je persoonlijk advies geven.

Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010.

#1 Jay Cutler

#2 Phil Health

#3 Branch Warren

En 2 van (volgens kenners ;) ) de beste bodybuilder aller tijden; Arnold Schwarzenegger.

* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*

Link naar OP.
pi_98369689
negs 4 title brah :{w :')
pi_98369743
niet te serieus nemen brah
  zondag 19 juni 2011 @ 14:20:55 #4
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98369795
Is de OP verandering al doorgevoerd?
pi_98369810
Ik heb de standaard op gebruikt.. Zeg maar wat ik moet editten?
pi_98369893
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:21 schreef wes55 het volgende:
Ik heb de standaard op gebruikt.. Zeg maar wat ik moet editten?
Ik heb de OP uit de wiki gecheckt op spelling enzulks, die kan je gebruiken. Verder inhoudelijk is er niks mee gebeurd.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_98370136
Damn brah, vandaag aangehouden door popo :r boete gekregen omdat ik geen vergunning had om zo breed te zijn.
pi_98370644
Had ik laatst ook, maar dat was vanwege het rondlopen met zulke guns.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:46:31 #9
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_98370779
quote:
12s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:29 schreef Weissman het volgende:
Damn brah, vandaag aangehouden door popo :r boete gekregen omdat ik geen vergunning had om zo breed te zijn.
Ik moest laatst naar het ziekenhuis van mijn huisarts, zulke zwellingen op mijn armen kon niet gezond zijn. :7 :'( :') :')
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_98371138
deze grappen :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_98371205
Ik heb de bijnaam ''X-Men'' gekregen vanwege mijn onmenselijke prestaties met gewichten.
  zondag 19 juni 2011 @ 15:00:05 #12
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98371267
quote:
99s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:58 schreef Weissman het volgende:
Ik heb de bijnaam ''X-Men'' gekregen vanwege mijn onmenselijke prestaties met gewichten.
kun je je inmiddels al zelf optrekken?
  zondag 19 juni 2011 @ 15:01:02 #13
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98371299
quote:
12s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:29 schreef Weissman het volgende:
Wist je dat in Zweden de politie dat ook echt mag doen? Als je er te groot uitziet en ze je van steroïden verdenken mogen ze je meenemen om een test te doen.

Edit: oh dat bedoelde je ook..
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_98371371
Huisvrouwtjes waren razend, omdat ik alle kwark had opgekocht.
pi_98373242
Ik word de laatste tijd veel sneller dronken, na 2 biertjes voel ik het al naar mijn hoofd stijgen. Zou het komen doordat ik vaak in de sportschool zit?
rice rice baby tututututedudududum
pi_98373375
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:54 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik word de laatste tijd veel sneller dronken, na 2 biertjes voel ik het al naar mijn hoofd stijgen. Zou het komen doordat ik vaak in de sportschool zit?
ik kan juist meer drinken omdat ik groter ben geworden en mijn maag opgerekt is.
pi_98374728
quote:
Je kan alcohol juist beter verdragen als je vetpercentage lager is.
  zondag 19 juni 2011 @ 16:39:51 #18
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98374983
:')_!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_98375253
Ik ben gister op stap geweest, had hoofdpijn van te voren en toen een vitamine pil van fitness ingenomen. Werd echt zat terwijl ik niet zo veel dronk.
rice rice baby tututututedudududum
  zondag 19 juni 2011 @ 16:49:00 #20
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98375384
Mssn ben je het niet meer gewend
pi_98375395
mss ben je homo?
  zondag 19 juni 2011 @ 17:00:22 #22
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98375842
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:49 schreef Agentperry het volgende:
mss ben je homo?
:')
pi_98375934
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:00 schreef ukga het volgende:

[..]

Hij is een student he. Als je geen 10 biertjes op kan zonder aangeschoten te worden ben je geen man volgens de meeste studentenboiis.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  zondag 19 juni 2011 @ 17:18:07 #24
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_98376554
quote:
Dat heb ik dus ook. Komt misschien door een lager vetpercentage? Of misschien heeft het te maken met het feit dat je lichaam bezig is met repareren en minder klappen kan opvangen? Weet het eigenlijk niet, maar ik ben ook verdomde snel bezopen tegenwoordig.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_98376592
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Hij is een student he. Als je geen 10 biertjes op kan zonder aangeschoten te worden ben je geen man volgens de meeste studentenboiis.
alcohol drinkenn is stoerrrzzz jwtzzz !111 aight

helmaal na de klotuhh ekle weekent en dan sow tege iedreen sege ik hep katur :D:D
  zondag 19 juni 2011 @ 17:20:22 #26
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98376644
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

alcohol drinkenn is stoerrrzzz jwtzzz !111 aight

helmaal na de klotuhh ekle weekent en dan sow tege iedreen sege ik hep katur :D:D
en dat ook op facebook zeten als status en dan mensen taggen die ook op die erge fissa´s waren.
pi_98376653
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

echt rare cultuur idd... alcohol maakt je alleen maar een mietje :P
pi_98376664
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef ukga het volgende:

[..]

en dat ook op facebook zeten als status en dan mensen taggen die ook op die erge fissa´s waren.
jij snapt 'm helemaal mattie :P
  zondag 19 juni 2011 @ 17:21:34 #29
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98376684
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef 16meter het volgende:

[..]

jij snapt 'm helemaal mattie :P
Ja, ik heb al een stuk of 4 Facebook KLB topics op mijn naam staan inmiddels. denk dat ik er zo nog maar eentje open m.b.t. : ik ben brak status :P
  zondag 19 juni 2011 @ 17:23:06 #30
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98376749
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

echt rare cultuur idd... alcohol maakt je alleen maar een mietje :P
ik ben ook blij dat ik nooit meegedaan heb aan al die studenten clubjes, koren, of sociëteiten of whatever. sneuheid ten op.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:23:33 #31
77130 star_gazer
pi_98376767
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef ukga het volgende:

[..]

ik ben ook blij dat ik nooit meegedaan heb aan al die studenten clubjes, koren, of sociëteiten of whatever. sneuheid ten op.
Dit dus. Wat een trieste figuren zijn dat zeg
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_98376857
quote:

[..]

Nooit naar zo'n gezellige borrel geweest? :o
  zondag 19 juni 2011 @ 17:30:49 #33
77130 star_gazer
pi_98377118
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Zuipen, LUL
-
pi_98377199
quote:
9s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zuipen, LUL
BIER BIER BIER BIER!!!!! Echt wat een kutcultuurtje...

Maar beter gaan we weer on topic :P
  zondag 19 juni 2011 @ 17:37:57 #35
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98377372
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ja, een keer in de kroeg die bij mijn school hoorde. Toen ging ik met een paar maten zitten op een paar banken. Toen kwam er iemand achter de bar rennen; hier mogen alleen bestuursleden zitten van de vereniging.
werd nog bijna knokken toen omdat ik het geen valide reden vond om op te staan van die ouwe leren woonwagenkamp-bank :')
achterlijke stakkers :')___!
pi_98377603
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ukga het volgende:

[..]

Ja, een keer in de kroeg die bij mijn school hoorde. Toen ging ik met een paar maten zitten op een paar banken. Toen kwam er iemand achter de bar rennen; hier mogen alleen bestuursleden zitten van de vereniging.
werd nog bijna knokken toen omdat ik het geen valide reden vond om op te staan van die ouwe leren woonwagenkamp-bank :')
achterlijke stakkers :')___!
Dat soort dingen idd. Ik weet niet wat ik erger vind; de nickelson jasjes en gucci petje/schoudertas of de blousejes, haartjes naar achter gekamd en de lakschoentjes. Ik heb 3 maanden op de universiteit gezeten en in die 3 maanden hebben ze het voor elkaar gekregen om het woord borrel in mijn top 5 meest irritante woorden te krijgen. In VWO6 zou het een feest/party heten en een paar maanden later is het een borrel.. ;(
pi_98377856
Jongeren die het woord 'borrel' bezigen. :')
pi_98377905
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:52 schreef 16meter het volgende:
Jongeren die het woord 'borrel' bezigen. :')
Zet 3 stappen in de UvA en je hebt het 5x gehoord.
pi_98378324
Zeikwijven die zich in een bodybuilding topic gaan ergeren aan mensen die het woord borrel gebruiken..
  zondag 19 juni 2011 @ 18:07:47 #40
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98378351
Bier = oestrogeen.
Bedankt Hans.
  zondag 19 juni 2011 @ 18:13:40 #41
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98378524
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Zeikwijven die zich in een bodybuilding topic gaan ergeren aan mensen die het woord borrel gebruiken..
post jij eens wat nuttigs zou ik zeggen
pi_98378603
quote:

[..]

volgend jaar ga ik studeren... kijken hoe t zal zijn :'(
Heb idee dat diegene die t meest rare doen ook het meest strenge leven hadden vroeger...
Best triest..
pi_98378857
Zijn er mensen bekend met Intermittent fasting? Staat overal wel aangegeven hoe je je kcals moet verdelen en wanneer te nemen maar niet hoeveel? Gewoon op onderhoud + kcals die je bij je WO verbrand?
  zondag 19 juni 2011 @ 18:24:42 #44
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98378881
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:16 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

volgend jaar ga ik studeren... kijken hoe t zal zijn :'(
Heb idee dat diegene die t meest rare doen ook het meest strenge leven hadden vroeger...
Best triest..
Waarschijnlijk wel; de losertjes die eindelijk uit het ouderlijk nest zijn ontsnapt, en niet kunnen omgaan met hun vrijheid :')
Ligt ook wel aan de opleiding. bij mijn opleiding zaten er amper gasten bij zo een vereniging, maar van andere opleidingen zaten er wel een hoop. Als je al zo een kroeg binnen komt lopen kijkt iedereen je gelijk aan omdat ''niemand je kent" :')
pi_98379127
PROTEINE HERZIEN

Op basis van legio wetenschappelijke autoriteiten en publicaties stel ik voor de adviezen omtrent de eiwitbehoefte in de startpost te veranderen.

Wetenschappelijke autoriteiten
American College of Sports Medicine
Stichting Voedingscentrum Nederland

Publicaties
Alle zoekresultaten van Pubmed onder zoekwoorden als ''protein requirements''.
Alle zoekresultaten van Google Books onder zoekwoorden als ''sports nutrition''.

Op basis van deze wetenschappelijke autoriteiten en publicaties moet het volgende verondersteld worden.

• Een mens kan zonder extern testosteron tot twee gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht per dag gebruiken voor het bouwen van spieren.

• Een hoger aandeel van eiwit in de voeding dan twee gram per kilo lichaamsgewicht per dag remt opbouwen van spieren.

• Een hoger aandeel van eiwit in de voeding dan twee gram per kilo lichaamsgewicht per dag gaat ten koste van het aandeel van koolhydraten in de voeding of het aandeel van vetten in de voeding.
Het verlagen van het aandeel koolhydraten verslechtert prestaties door uitputting van de primaire brandstofvoorraden voor het heffen van gewichten met als gevolg dat de kwantiteit van de spiermassa een negatieve spiraal begint, omdat slechtere prestaties leiden tot een zwakkere hypertrofieprikkel.
Het verlagen van het aandeel vetten in de voeding heeft een daling van anabole hormoonspiegels als gevolg.

• Eiwitbehoefte is overschat zoals onderstaand rekenvoorbeelden illustreren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• De richtlijn van twee gram eiwit per kilo lichaamsgewicht overschrijden zonder het aandeel van koolhydraten of vetten aan te passen leidt tot een hogere energie-inname dan energieverbruik en mogelijk vetopslag als de intensiteit van de training of de capaciteit van het lichaam niet voldoende is om het overschot te gebruiken ten gunste van spieropbouw.

• Toegeven, wetenschappelijke autoriteiten en publicaties illustreren dat een hogere energie-inname dan energie-verbruik gunstig is voor het opbouwen van spiermassa. Desondanks demonstreren zij eveneens dat de hogere energie-inname dan energie-verbruik bij voorkeur de vorm heeft van koolhydraten. Immers, extra primaire brandstof is noodzakelijk voor het onderhouden van extra spiermassa. een energie-overschot aan eiwitten daarentegen kunnen eerder besproken negatieve gevolgen hebben wanneer de richtlijn van twee gram eiwit per kilo lichaamsgewicht wordt overschreden. Weliswaar kan een energie-overschot in de vorm van eiwitten worden omgezet in de vorm van koolhydraten, maar dat is minder efficient dan het energie-overschot direct leveren in de vorm van koolhydraten.

• Eiwitbehoefte is variabel. Afhankelijk van de capaciteit van het lichaam, het verloop van de training, activiteiten buiten de training, dagelijkse, willekeurige en onbekende fluctuaties van de hormoonhuishouding, ziekte, energiebalans...is de eiwitbehoefte niet eenduidig. Aangenomen wordt dat tussen de 1.5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht en 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht adequaat is en dat is al een aanbeveling die veel ruimer is dan de praktijk vereist.

[ Bericht 1% gewijzigd door INTJ op 19-06-2011 18:42:46 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 18:35:39 #46
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98379186
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:33 schreef INTJ het volgende:
Op basis van legio wetenschappelijke autoriteiten en publicaties stel ik voor de adviezen omtrent de eiwitbehoefte in de startpost te veranderen.

Spiermassa bestaat slechts voor 20 procent uit eiwit. Veronderstel een toename van een kilo spiermassa per week. Per week is slechts 200 gram eiwit extra nodig om 1 kilo spiermassa op te bouwen. Dat is minder dan 30 gram eiwit extra per dag voor een bodybuilder. De dagelijkse eiwitbehoefte bedraagt slechts 0.8 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht en dat is een aanbeveling met een royale marge. Met andere woorden: als je 70 kilo weegt en 1 kilo spiermassa per week wil opbouwen, heb je slechts 86 gram eiwit nodig. Dat is slechts: 1 half pakje (0.5 liter) yoghurt, 1 pakje (100 gram) kipfilet, een bord (200 gram) pasta en 6 volkoren boterhammen. Desondanks adviseren wetenschappelijke autoriteiten een eiwitinname tussen de 1.5 en de 2 gram per kilo lichaamsgewicht per dag. Maximaal 140 gram voor iemand die 70 kilo weegt. Dat is dus een ontzettend royale richtlijn. De richtlijnen overschrijden heeft bovenstaande en onderstaande negatieve gevolgen. [/spoiler]

Ik weet niet wat voor vmbo artiest dit geschreven heeft maar ik zal hem 1 ding zeggen; rendement.....

Dit is namelijk een redenatie waar een achtergebleven kind van 5 nog zn ogen uit zn kop voor zal schamen

[ Bericht 1% gewijzigd door ukga op 19-06-2011 18:43:23 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 18:35:55 #47
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98379195
Eetschema vandaag;

Kop brinta (14:30 uur)
Twee bananen..

En dadelijk twee broodjes tonijnsalade.
pi_98379270
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Eetschema vandaag;

Kop brinta (14:30 uur)
Twee bananen..

En dadelijk twee broodjes tonijnsalade.
Dat is alles????? Zo'n 1000 kcal??
  zondag 19 juni 2011 @ 18:38:29 #49
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98379283
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Dat is alles????? Zo'n 1000 kcal??
Ja ik vind het ook schandalig, maar voel me niet fit. :@
pi_98379301
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook schandalig, maar voel me niet fit. :@
Ok ok, dat heeft iedereen wel is he :P
  zondag 19 juni 2011 @ 18:39:49 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98379324
Mijn persoonlijke mening is idd dat eiwitinname vaak hoger dan nodig ingeschat wordt dan te laag.

Zolang je dagelijkse behoefte behaald wordt, heeft een extra supplement daarbovenop geen zin meer, maar is een overschot aan kcal's uit koolhydraten bevorderlijker voor je hypertrofie en groei in kracht.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12094125

Zie Rozenek et al (2002).
Confidence through competence
pi_98379335
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef ukga het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel; de losertjes die eindelijk uit het ouderlijk nest zijn ontsnapt, en niet kunnen omgaan met hun vrijheid :')
Ligt ook wel aan de opleiding. bij mijn opleiding zaten er amper gasten bij zo een vereniging, maar van andere opleidingen zaten er wel een hoop. Als je al zo een kroeg binnen komt lopen kijkt iedereen je gelijk aan omdat ''niemand je kent" :')
kga HTS bouwkunde doen... denk dat t wel mee zal vallen.
Maar dat idee heb ik ook... dat ze nu eindelijk vrijheid hebben en dan maar debiel gaan doen.
Terwijl de mensen die al hen hele leven vrijheid hebben gewoon normaal doen.
  zondag 19 juni 2011 @ 18:40:57 #53
55709 Stereotomy
pi_98379355
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Maar dat idee heb ik ook... dat ze nu eindelijk vrijheid hebben en dan maar debiel gaan doen.
Ben vrij streng opgevoed van thuis uit en had daar in m'n eerste jaren zelfstandig wel wat moeite mee. Begin het nu wel wat onder de knie te krijgen, met name met zelfdiscipline. :P
pi_98379488
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben vrij streng opgevoed van thuis uit en had daar in m'n eerste jaren zelfstandig wel wat moeite mee. Begin het nu wel wat onder de knie te krijgen, met name met zelfdiscipline. :P
Ik ben juist erg vrij opgevoed...
Uitgaan nooit tijd gehad hoelaat ik thuis moet zijn... enz
Drank/drugs/roken moet ik allemaal zelf weten.... drugs/roken doe ik niet aan... alcohol weinig.
Geen druk wat voor opleiding niveau ik moet doen enz.

Gewoon zelf beslissingen maken, zelf geldzaken regelen enz.

Dusja kennelijk werkt het ook zo, bij mij tenminste wel.
pi_98379543
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef ukga het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor vmbo artiest dit geschreven heeft maar ik zal hem 1 ding zeggen; rendement.....

Dit is namelijk een redenatie waar een achtergebleven kind van 5 nog zn ogen uit zn kop voor zal schamen
Inderdaad. Als je niet keihard traint ligt de behoefte nog lager. Inderdaad, er is al rekening gehouden met een hogere behoefte door deze marges ruim te nemen zoals ik vaker heb geschreven. Verder heb ik het idee dat je doelt op ''broscience'', het idee dat als je een keer bonen eet in plaats van vlees dat je eiwitten van slechtere kwaliteit zijn en je behoefte met 50 gram stijgt omdat je lichaam eiwitten uit bonen niet goed zou kunnen gebruiken. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 18:53:15 #56
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98379776
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:46 schreef INTJ het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je niet keihard traint ligt de behoefte nog lager. Inderdaad, er is al rekening gehouden met een hogere behoefte door deze marges ruim te nemen zoals ik vaker heb geschreven. Verder heb ik het idee dat je doelt op ''broscience'', het idee dat als je een keer bonen eet in plaats van vlees dat je eiwitten van slechtere kwaliteit zijn en je behoefte met 50 gram stijgt omdat je lichaam eiwitten uit bonen niet goed zou kunnen gebruiken. :')
Dat bedoel ik niet;

Volgens jouw artikel bestaat 1 kilo spier uit 200 gram eiwit (wat ik op zich best geloof)
Dit wil niet zeggen dat wanneer jij 200 gram eiwit eet, dat er ook daadwerkelijk 200 gram eiwit omgezet worden in spieren, omdat het geen optimaal (carno) rendement is. Sowieso verteerd je lichaam voedingstoffen niet 100% efficiënt. Tevens gaat er nog een groot percentage verloren bij de afbraak aan aminozuren.
De redenatie klopt dus niet. Er wordt terug gerekend vanuit het aantal eiwitten in een spier, naar het aantal eiwitten in voedsel.
  zondag 19 juni 2011 @ 18:54:38 #57
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98379822
Ik vreet gewoon zoveel eiwitten als mogelijk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98379836
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Opleidingsniveau zegt weinig over de volwassenheid van de figuren die die opleiding doen. Veel mensen kunnen wel prima dingen uit hun hoofd leren, maar een ei bakken is teveel gevraagd en zich normaal gedragen is al helemaal een onmogelijke opgave.
pi_98379852
2x lichaamsgewicht per dag is voor mij iig voldoende gebleken om verder te komen, dat meer beter zou zijn... zou kunnen

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Opleidingsniveau zegt weinig over de volwassenheid van de figuren die die opleiding doen. Veel mensen kunnen wel prima dingen uit hun hoofd leren, maar een ei bakken is teveel gevraagd en zich normaal gedragen is al helemaal een onmogelijke opgave.
QFT. Opleidingsniveau zegt bar weinig...
  zondag 19 juni 2011 @ 18:56:36 #60
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98379891
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:55 schreef 16meter het volgende:
2x lichaamsgewicht per dag is voor mij iig voldoende gebleken om verder te komen, dat meer beter zou zijn... zou kunnen
INTJH bedoelt juist dat jij makkelijk afkan met 30 gram eiwitten per dag
pi_98379918
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:53 schreef ukga het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet;

Volgens jouw artikel bestaat 1 kilo spier uit 200 gram eiwit (wat ik op zich best geloof)
Dit wil niet zeggen dat wanneer jij 200 gram eiwit eet, dat er ook daadwerkelijk 200 gram eiwit omgezet worden in spieren, omdat het geen optimaal (carno) rendement is. Sowieso verteerd je lichaam voedingstoffen niet 100% efficiënt. Tevens gaat er nog een groot percentage verloren bij de afbraak aan aminozuren.
De redenatie klopt dus niet. Er wordt terug gerekend vanuit het aantal eiwitten in een spier, naar het aantal eiwitten in voedsel.
Dat klopt, dat ik ben ik ook met je eens. Maar daarom zeg ik er ook bij dat die richtlijnen al ruimer genomen zijn en dan nog kom je uit op een behoefte dat vele malen lager ligt dan doorgaans wordt gegeten in bodybuildingsland. Dat vind ik zorgelijk en daarom laat ik een andere kant zien.
pi_98379953
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef ukga het volgende:

[..]

INTJH bedoelt juist dat jij makkelijk afkan met 30 gram eiwitten per dag
Ik heb het nu helemaal gelezen.. zag in een flits alleen iets over 1.5-2x je lichaamsgewicht. :')

Maar wat een onzin, zeg.. dus met de eiwitten uit 1 bakje kwark per dag zou ik dezelfde gains kunnen maken als 200gr per dag?
pi_98379993
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zijn er mensen bekend met Intermittent fasting? Staat overal wel aangegeven hoe je je kcals moet verdelen en wanneer te nemen maar niet hoeveel? Gewoon op onderhoud + kcals die je bij je WO verbrand?
Iemand? :D
pi_98380145
Pot Whey is leeg. Maar eens een nieuwe bestellen. Whey = whey toch? Merk e.d. maakt toch niets uit?
pi_98380186
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik heb het nu helemaal gelezen.. zag in een flits alleen iets over 1.5-2x je lichaamsgewicht. :')

Maar wat een onzin, zeg.. dus met de eiwitten uit 1 bakje kwark per dag zou ik dezelfde gains kunnen maken als 200gr per dag?
Nee, dat staat er niet. Er staat dat je slechts een bak kwark extra nodig hebt op je dagelijkse behoefte. Een halve kilo kwark is 25 gram eiwit, dan neem je een bord pasta en dat is ook 25, dan neem je een blik tonijn en dat is 30, dan nog 6 boterhammen van 20 gram en je zit al aan de honderd. Dat is dus al ruim voldoende als je 70 kilo weegt met een heel laag vetpercentage. Heb ik niet eens al je groenten, fruit en beleg bij opgeteld waarmee je makkelijk over de 140 gram gaat. Je vergist je dan hoe makkelijk je heel veel eiwitten binnenkrijgt en als je dan nog bergen met vlees extra gaat eten omdat je bang bent dat je tekort komt, doe je jezelf juist tekort.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:11:15 #66
55709 Stereotomy
pi_98380400
INTJ bedoelt dat de richtlijnen voor eiwitten ten behoeve van maximale muscle gain misschien wat te hoog gegrepen zijn.

En dat nog méér eiwit inname niet per se betekent dat je spiergroei ermee bevordert, maar dat er andere negatieve effecten een rol kunnen spelen zoals dat je nieren een opdonder krijgen.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:21:04 #67
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98380722
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef Halcon het volgende:
Pot Whey is leeg. Maar eens een nieuwe bestellen. Whey = whey toch? Merk e.d. maakt toch niets uit?
Je hebt ook slechte Wheys die veel zware metalen bevatten. Tenminste heb ik gelezen. Ik kies liever voor kwaliteit met iets hogere prijs.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 19 juni 2011 @ 19:22:22 #68
55709 Stereotomy
pi_98380766
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Je hebt ook slechte Wheys die veel zware metalen bevatten. Tenminste heb ik gelezen. Ik kies liever voor kwaliteit met iets hogere prijs.
Maar welke wheyboer adverteert er nou met dat hun wheys veel zware metalen bevatten? :P

't is altijd even gokken. Die lui van XXL Nutrition halen de whey isolaat (en misschien de andere producten ook wel) uit Polen bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe goed die kwaliteitscontrole is.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:23:42 #69
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98380817
Er waren toch ook ergens testen van? Not sure maar je hebt een punt :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 19 juni 2011 @ 19:24:49 #70
55709 Stereotomy
pi_98380857
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Er waren toch ook ergens testen van? Not sure maar je hebt een punt :).
Zou wel benieuwd zijn naar onafhankelijke testen idd... :Y

Die goedkope internet wheyboeren moeten érgens de marge op halen....
pi_98380894
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

http://bodyenfitshop.nl/e(...)ard-100-whey-protein

Deze is wel ok toch?

Wil ook meteen visolie bestellen en deze: http://www.body-supplies.(...)/cell-mass-nt_8.html
  zondag 19 juni 2011 @ 19:31:29 #72
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98381152
Geen idee maar ik heb dat linkje al vaker voorbij zien komen idd zal wel goed zijn. Ik persoonlijk haal ze van XXL Nutitrion.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98381314
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen idee maar ik heb dat linkje al vaker voorbij zien komen idd zal wel goed zijn. Ik persoonlijk haal ze van XXL Nutitrion.
Zit ff op het forum van BB.com te kijken en daar hebben ook diverse mensen er goede ervaringen mee. Zal wel in orde zijn.

Heb je nog tips voor 'n goed creatine-supplement?
  zondag 19 juni 2011 @ 19:37:56 #74
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98381443
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

http://bodyenfitshop.nl/e(...)ard-100-whey-protein

Deze is wel ok toch?

Wil ook meteen visolie bestellen en deze: http://www.body-supplies.(...)/cell-mass-nt_8.html
waar is die visolie nou precies voor?
pi_98381530
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef ukga het volgende:

[..]

waar is die visolie nou precies voor?
Omega3-vetzuren zijn gewoon een nuttige aanvulling, ook al eet je al vrij gezond en eet je al vrij veel vis.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:49:30 #76
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98381918
Creatine gebruik ik niet moet je maar even aan andere vragen of wachten tot zo reageren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98382216
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zit ff op het forum van BB.com te kijken en daar hebben ook diverse mensen er goede ervaringen mee. Zal wel in orde zijn.

Heb je nog tips voor 'n goed creatine-supplement?
Creapure of Result! Neem in ieder geval monohydraat.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:56:58 #78
55709 Stereotomy
pi_98382262
Ik gebruik die van de Hema, 500 gram 15 EUR, creatine monohydraat :P
pi_98382716
wat een heerlijk stereotype van studenten hier. veel studenten, waaronder ik hebben zelf ook een schurft hekel aan die sociëteitsmongolen met hun waanidee dat je beter bent als je ergens langer lid van bent.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:06:26 #81
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98382762
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Agentperry het volgende:
wat een heerlijk stereotype van studenten hier. veel studenten, waaronder ik hebben zelf ook een schurft hekel aan die sociëteitsmongolen met hun waanidee dat je beter bent als je ergens langer lid van bent.
de meeste studenten uit dit topic delen jou mening dus. (inc ikzelf)
  zondag 19 juni 2011 @ 20:12:37 #82
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_98383025
Wie is er nou geen lid van een vereniging, dan ben je wel echt een lullo :')
Groetjens vanuit Oud Zuid.
Deathlift or Die.
pi_98384666
Afgelopen twee weken superdruk geweest met school, en dus alleen 2x in het weekend kunnen trainen. Ondertussen een hoop rotzooi gegeten (pizza's, magnetronmaaltijden, liters coffee en cola, etc.) en matig geslapen. Vandaag echter prima getraind, record op de leg press en mijn gewicht bleek exact hetzelfde te zijn gebleven. Valt dus mee met de schade.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zondag 19 juni 2011 @ 21:16:17 #84
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98386684
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef Schadenfreude het volgende:
Afgelopen twee weken superdruk geweest met school, en dus alleen 2x in het weekend kunnen trainen. Ondertussen een hoop rotzooi gegeten (pizza's, magnetronmaaltijden, liters coffee en cola, etc.) en matig geslapen. Vandaag echter prima getraind, record op de leg press en mijn gewicht bleek exact hetzelfde te zijn gebleven. Valt dus mee met de schade.
soms is een tijdje herstel wel goed voor je idd
pi_98386981
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef Schadenfreude het volgende:
2 weken wat rustiger aan qua trainen kan op zich weinig kwaad. Doet je wsl. zelfs goed.
pi_98387550
Ja, maar slecht eten en weinig slapen doet niemand goed.
pi_98387760
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef 16meter het volgende:
Ja, maar slecht eten en weinig slapen doet niemand goed.
Dat niet inderdaad, maar ook dat voor de meeste mensen in sommige perioden onvermijdelijk. Ook wielrenners die de Tour fietsen drinken weleens teveel en eten weleens in de frituur...
pi_98392988
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:33 schreef INTJ het volgende:

PROTEINE HERZIEN

Wetenschappelijke autoriteiten
American College of Sports Medicine
Stichting Voedingscentrum Nederland

Publicaties
Alle zoekresultaten van Pubmed onder zoekwoorden als ''protein requirements''.
Alle zoekresultaten van Google Books onder zoekwoorden als ''sports nutrition''.

Op basis van deze wetenschappelijke autoriteiten en publicaties moet het volgende verondersteld worden.

• Een mens kan zonder extern testosteron tot twee gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht per dag gebruiken voor het bouwen van spieren.

• Een hoger aandeel van eiwit in de voeding dan twee gram per kilo lichaamsgewicht per dag remt opbouwen van spieren.

• Een hoger aandeel van eiwit in de voeding dan twee gram per kilo lichaamsgewicht per dag gaat ten koste van het aandeel van koolhydraten in de voeding of het aandeel van vetten in de voeding.
Het verlagen van het aandeel koolhydraten verslechtert prestaties door uitputting van de primaire brandstofvoorraden voor het heffen van gewichten met als gevolg dat de kwantiteit van de spiermassa een negatieve spiraal begint, omdat slechtere prestaties leiden tot een zwakkere hypertrofieprikkel.
Het verlagen van het aandeel vetten in de voeding heeft een daling van anabole hormoonspiegels als gevolg.

• Eiwitbehoefte is overschat zoals onderstaand rekenvoorbeelden illustreren.

SPOILER
SPOILER
• De richtlijn van twee gram eiwit per kilo lichaamsgewicht overschrijden zonder het aandeel van koolhydraten of vetten aan te passen leidt tot een hogere energie-inname dan energieverbruik en mogelijk vetopslag als de intensiteit van de training of de capaciteit van het lichaam niet voldoende is om het overschot te gebruiken ten gunste van spieropbouw.

• Toegeven, wetenschappelijke autoriteiten en publicaties illustreren dat een hogere energie-inname dan energie-verbruik gunstig is voor het opbouwen van spiermassa. Desondanks demonstreren zij eveneens dat de hogere energie-inname dan energie-verbruik bij voorkeur de vorm heeft van koolhydraten. Immers, extra primaire brandstof is noodzakelijk voor het onderhouden van extra spiermassa. een energie-overschot aan eiwitten daarentegen kunnen eerder besproken negatieve gevolgen hebben wanneer de richtlijn van twee gram eiwit per kilo lichaamsgewicht wordt overschreden. Weliswaar kan een energie-overschot in de vorm van eiwitten worden omgezet in de vorm van koolhydraten, maar dat is minder efficient dan het energie-overschot direct leveren in de vorm van koolhydraten.

• Eiwitbehoefte is variabel. Afhankelijk van de capaciteit van het lichaam, het verloop van de training, activiteiten buiten de training, dagelijkse, willekeurige en onbekende fluctuaties van de hormoonhuishouding, ziekte, energiebalans...is de eiwitbehoefte niet eenduidig. Aangenomen wordt dat tussen de 1.5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht en 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht adequaat is en dat is al een aanbeveling die veel ruimer is dan de praktijk vereist.

pi_98393419
quote:
5s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Slecht fysiek. Borst loopt erg achter..
pi_98394174
Wat een hoop haat tegen 't corps; Ben nergens lid maar had het wel leuk gevonden denk ik. Heeft veel voordelen.
  zondag 19 juni 2011 @ 23:47:40 #91
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98394652
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Physics het volgende:
Wat een hoop haat tegen 't corps; Ben nergens lid maar had het wel leuk gevonden denk ik. Heeft veel voordelen.
laat je ontgroening filmen en post het hier! :p
pi_98395036
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Physics het volgende:
zullen best prima kerels zijn hoor maar er straalt toch altijd iets vanaf dat ze zich verheven voelen boven het gewone volk en hun jongere sociëteitsgenoten, daar heb ik een hekel aan. al helemaal omdat ze in de intro zo'n beetje smeken of je lid wil worden zodat ze je later als stront kunnen behandelen omdat je dan sjaars/feut/knor bent. zal ook niet overal gebeuren maar er zitten altijd van die types tussen.
pi_98395080
morgen rug maar als ik dan nog last heb van mijn benen doe ik borst en dan dinsdag rug.
pi_98395548
RUG
Wide grip pullup
Power cleans
T-bar row
Rack pull/shrug
CG chins + Pulldowns
(evt. Hammer curls)

CHEST
Incl DB bench
Flat bench
Flyes
Low cable flyes
Dips of CGBP
(evt. calbe pushdown)

LEGS
Squat
Deadlift
Calf press
Leg extension
Leg curls

SHOULDERS
Push press
Lat raises
Seated press
Reverse flyes
Abs

Mijn schema op het moment. Hou nu voortaan mijn gewichten bij in excell. eens kijken hoe lang ik dat volhoud.
pi_98395652
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:07 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Mijn schema op het moment. Hou nu voortaan mijn gewichten bij in excell. eens kijken hoe lang ik dat volhoud.
Heb je geen smartphone? Ik houd alles bij in 'Full Fitness' voor iPhone. Workouts, gewichten, reps, opmerkingen, alles. Hij maakt ook grafiekjes en shit.
pi_98396040
heb je dat ook voor android?
  maandag 20 juni 2011 @ 00:21:14 #97
55709 Stereotomy
pi_98396227
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Heb je geen smartphone? Ik houd alles bij in 'Full Fitness' voor iPhone. Workouts, gewichten, reps, opmerkingen, alles. Hij maakt ook grafiekjes en shit.
http://itunes.apple.com/u(...)ner/id308123097?mt=8

Deze?
pi_98396712
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:17 schreef Agentperry het volgende:
heb je dat ook voor android?
Vast wel.
quote:
http://iphone.appstorm.ne(...)rfect-workout-buddy/

Deze.
  maandag 20 juni 2011 @ 02:14:26 #99
77130 star_gazer
pi_98399369
Honger honger hongerrrr....

Als je maar vaak genoeg traint, haal je je calorieën vanzelf wel volgens mij. Ik heb door al dat gesport echt 24/7 hongerrrrr. Ik vreet straks mijn tafel nog op denk ik,
-
pi_98399457
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:56 schreef Agentperry het volgende:

[..]

zullen best prima kerels zijn hoor maar er straalt toch altijd iets vanaf dat ze zich verheven voelen boven het gewone volk en hun jongere sociëteitsgenoten, daar heb ik een hekel aan. al helemaal omdat ze in de intro zo'n beetje smeken of je lid wil worden zodat ze je later als stront kunnen behandelen omdat je dan sjaars/feut/knor bent. zal ook niet overal gebeuren maar er zitten altijd van die types tussen.
Zeker, ken wat mensen die in 't corps zitten en ze refereren altijd naar zichzelf met 'de prominenten van de maatschappij'. :')
Of toch du vader?
  maandag 20 juni 2011 @ 03:19:57 #101
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98400123
Sinds kort drink ik smiddags een havermout shake. Bazenvoedsel.

100gr havermout
500ml melk

600kcals, in 30 sec wegdrinken. _O_
Bedankt Hans.
  maandag 20 juni 2011 @ 07:51:44 #102
347894 Xither
Waar een bil is...
pi_98400719
Doe er dan tenminste nog whey bij :N
...is een ingang.
pi_98400922
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 03:19 schreef bascross het volgende:
Sinds kort drink ik smiddags een havermout shake. Bazenvoedsel.

100gr havermout
500ml melk

600kcals, in 30 sec wegdrinken. _O_

;)
pi_98401195
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Agentperry het volgende:
jaja de pot en de ketel.

Ben zelf lid geweest, ook dispuut erbij, en een vd betere dingen die ik heb gedaan in mijn studententijd. Geen corps bal, maar wel lid.
Er zit een groot verschil tussen corpora en andere verenigingen. En zelfs binnen één vereniging zijn de verschillen groot. Zo zijn er bij ons disputen met ontgroening, van 1 dag tot enkele maanden, en disputen zonder ontgroening. (Om maar iets te noemen.)

Voor de mensen die nog gaan studeren, ik kan het zeker aanraden. Niet alle verenigingen bestaan uit balletjes. Lees je ff in, of bekijk even wat foto's van het meest recente feest.
(Ik zal jullie voor zijn, heb meer dan genoeg andere vrienden die ik niet via het dispuut/vereniging heb leren kennen.)

OT, gisteren voor het eerst in lange tijd de leg press gedaan. Vraag me alleen af wat het nut is hiervan tov squats / deads etc. Beetje inlezen op het www en daar komt naar voren dat het een BB oefening is. (niet meteen verkeerd, maar niet mijn ding)
Is er ook plaats voor een LP in een meer kracht/sport georiënteerd programma?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_98402744
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:41 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

OT, gisteren voor het eerst in lange tijd de leg press gedaan. Vraag me alleen af wat het nut is hiervan tov squats / deads etc. Beetje inlezen op het www en daar komt naar voren dat het een BB oefening is. (niet meteen verkeerd, maar niet mijn ding)
Wat is er mis met BB oefeningen? Zou gewoon gaan squatten dan hoor. Van 2 setjes wordt je niet meteen Ronnie Coleman
  maandag 20 juni 2011 @ 10:21:31 #106
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98402779
Voor sport specifiek heeft de leg press inderdaad geen enkele toegevoegde waarde, het heeft enkel een toegevoegde waarde als je hem op je rug legt en gaat Squatten ermee :P
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 20 juni 2011 @ 10:22:06 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_98402796
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
http://www.xxlnutrition.nl/cellmass/bsn

Iemand bekend met deze?
Ja, zoete troep. Glazuur springt spontaan van je tanden. Bracht me ook niks extra's.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_98403214
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:21 schreef kidkash19 het volgende:
Voor sport specifiek heeft de leg press inderdaad geen enkele toegevoegde waarde, het heeft enkel een toegevoegde waarde als je hem op je rug legt en gaat Squatten ermee :P
hehe. Mja. Dus.

Misschien dat ik 'm erin hou op de zondagmorgen, wat verder mijn UB push dagje is.
Om even op t eind vd training nog mee te spelen. Zou ook kunnen zijn dat het net teveel is voor mijn LB, dat ik de rest van de week al flink aanpak.

Trail ende err0r zonder hoge verwachtingen dus!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_98404050
Swole.me

Zomaar wat ik uit swole.me haal, hoe ziet dit eruit? Is dit een goede verhouding K/E/V? Ben aan het gainen.
pi_98404051
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja, zoete troep. Glazuur springt spontaan van je tanden. Bracht me ook niks extra's.
BSN :') Overpriced nep spul.

Rob, als je schema klaar is kun je hem dan posten? Wil zelf ook nog iets serieuzer worden met de voeding, maar van juiste E/K/V verhoudingen en dergelijke details heb ik weinig kaas gegeten.

Denk dat ik voor een bulk ook wel met 3300/3500 kcal wegkom.

edit: voor een bulk wordt 30/50/20 aangeraden lees ik ;) En ik heb rond de 4000 kcal nodig om te bulken, zegt zo'n calculator... Hoe heb jij dat berekend?

[ Bericht 6% gewijzigd door 16meter op 20-06-2011 11:21:06 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 11:46:16 #111
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98405131
Ok ik heb zojuist voor het eerst moeten kotsen na het sporten ;(
pi_98405422
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef 67Impala het volgende:
FUCK, YEAAAH... THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT 8-)
pi_98405509
Roest aan het ijzer, bloed aan de muur, kots in de hoek, FUAAAARK.

YEAAAH BUDDYYYYY!!

SPOILER
  maandag 20 juni 2011 @ 12:07:04 #114
253447 Ethanolic
pi_98405826
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef robuust89 het volgende:
Swole.me

Zomaar wat ik uit swole.me haal, hoe ziet dit eruit? Is dit een goede verhouding K/E/V? Ben aan het gainen.
Lekker ontbijt zeg. Bah.
Veel eiwitten overigens.
Deathlift or Die.
pi_98406347
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:41 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

jaja de pot en de ketel.

Ben zelf lid geweest, ook dispuut erbij, en een vd betere dingen die ik heb gedaan in mijn studententijd. Geen corps bal, maar wel lid.
Er zit een groot verschil tussen corpora en andere verenigingen. En zelfs binnen één vereniging zijn de verschillen groot. Zo zijn er bij ons disputen met ontgroening, van 1 dag tot enkele maanden, en disputen zonder ontgroening. (Om maar iets te noemen.)

Voor de mensen die nog gaan studeren, ik kan het zeker aanraden. Niet alle verenigingen bestaan uit balletjes. Lees je ff in, of bekijk even wat foto's van het meest recente feest.
(Ik zal jullie voor zijn, heb meer dan genoeg andere vrienden die ik niet via het dispuut/vereniging heb leren kennen.)

Het zal allemaal best leuk zijn en het zijn ook vast prima gozers maar het hele principe staat me gewoon niet aan. Ik ga het niet weer uitleggen heb ik op de vorige pagina al gedaan.
pi_98406478
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef 16meter het volgende:

[..]

Rob, als je schema klaar is kun je hem dan posten? Wil zelf ook nog iets serieuzer worden met de voeding, maar van juiste E/K/V verhoudingen en dergelijke details heb ik weinig kaas gegeten.

edit: voor een bulk wordt 30/50/20 aangeraden lees ik ;) En ik heb rond de 4000 kcal nodig om te bulken, zegt zo'n calculator... Hoe heb jij dat berekend?
Ik ging me gister ook over voeding inlezen, op DBB staan een paar goede sticky's. In één van die topics staat ook een excel sheet met een schema waarin E/K/V worden uitgerekend (wel in die schema natuurlijk, dus als je zelf dingen wilt toevoegen moet je wel de berekeningen zelf invoeren).
Daar kom je zelf al een heel eind mee.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:44:21 #117
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98407045
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:56 schreef 16meter het volgende:
Roest aan het ijzer, bloed aan de muur, kots in de hoek, FUAAAARK.

YEAAAH BUDDYYYYY!!

SPOILER

Wel net alweer een haring op en me rijst en kip! Ik ben niet te stoppuh, jonguh!! :7
pi_98407703
lift pro, best een handige gratis app op android
  maandag 20 juni 2011 @ 13:50:37 #119
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_98409477
is (thuis)training vlak voor dat je gaat slapen ook goed :) ? of is dat af te raden ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  maandag 20 juni 2011 @ 13:51:27 #120
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_98409517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef 67Impala het volgende:
jammer van het kutgevoel dat je vaak daarna hebt :P snel weer wat bijeten als het lukt
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
pi_98409646
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef DeBassist het volgende:
is (thuis)training vlak voor dat je gaat slapen ook goed :) ? of is dat af te raden ?
Weinig mis mee, lijkt me, mits je nog wel ff eet daarna.

Kom zelf wel wat moeilijker in slaap als ik vlak daarvoor getraind heb.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:55:18 #122
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_98409707
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef 16meter het volgende:

[..]

Weinig mis mee, lijkt me, mits je nog wel ff eet daarna.

Kom zelf wel wat moeilijker in slaap als ik vlak daarvoor getraind heb.
ben een goede slaper, dus dat is geen probleem voor mij. daarbij werk ik nog van half 8 tot half 11, dus doodop ben ik :)
zal idd dan maar wat eten na het trainen
  maandag 20 juni 2011 @ 14:02:29 #123
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98410037
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 07:51 schreef Xither het volgende:
Doe er dan tenminste nog whey bij :N
Ja, goed idee man. Laat ik er whey bij doen, terwijl ik al heb berekend dat ik genoeg eiwitten per dag binnenkrijg.
Bedankt Hans.
  maandag 20 juni 2011 @ 14:10:35 #124
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98410427
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef 16meter het volgende:

[..]

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FB6PCXA4ZILI.xls
Bedankt Hans.
  maandag 20 juni 2011 @ 14:14:12 #125
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98410590
Dadelijk de breezerspieren trainen; borst en biceps!
  maandag 20 juni 2011 @ 14:20:01 #126
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98410832
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef bascross het volgende:

[..]

Ja, goed idee man. Laat ik er whey bij doen, terwijl ik al heb berekend dat ik genoeg eiwitten per dag binnenkrijg.
Daar is zo'n mooi plaatje van met Scooby, die gast op youtube, met de tekst eronder:

"That's good but let's add some whey to it"

Seto is zo ene baas he
  maandag 20 juni 2011 @ 14:25:21 #127
55709 Stereotomy
pi_98411115
quote:
Die is alleen uit de Amerikaanse app store te halen, kan ik niet downloaden op mijn iPhone :'(
pi_98411408
Mensen stap nou eens over op Android anders wordt je nooit groot.
pi_98411676
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die is alleen uit de Amerikaanse app store te halen, kan ik niet downloaden op mijn iPhone :'(
Vreemd, ik heb hem in maart gevonden en gekocht in de App Store (op device zelf) met mijn Nederlandse account.
  maandag 20 juni 2011 @ 14:45:20 #130
77130 star_gazer
pi_98412132
En whey shake nummer twee zit er weer in. Vanavond een uurtje buiten cardio gedaan. Lekker hardlopen bij een graad of 13; perfect. Strenge winter hoor hier in Sydney :')
-
  maandag 20 juni 2011 @ 14:50:03 #131
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98412338
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef DeBassist het volgende:

[..]

jammer van het kutgevoel dat je vaak daarna hebt :P snel weer wat bijeten als het lukt
Oh geen probleem hier :D Broodje haring en mijn rijst en kip erna opgegeten ging best ^O^
pi_98412421
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef star_gazer het volgende:
En whey shake nummer twee zit er weer in. Vanavond een uurtje buiten cardio gedaan. Lekker hardlopen bij een graad of 13; perfect. Strenge winter hoor hier in Sydney :')
Hoeveel km loop jij?
Ik max 3 om katabolisme te overkomen, zeg maar.
Na een bodybuilding workout max 2 km.
Direct daarna Stacker 2 6e gear creatine en een Whey shake.
pi_98412679
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hoeveel km loop jij?
Gaat dat zo snel ja? Loop ook meestal 3 kilometer.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:21:07 #134
77130 star_gazer
pi_98413709
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hoeveel km loop jij?
Ik loop 10km, soms 15km. Kan er niks aan doen, loop graag halve marathons (vorig jaar zelfs een hele). Ik weet het, het is slecht voor mn gains, maar het is nu eenmaal een hobby. Maar volgens mij ga je pas eiwitten verbranden als je verder dan een kilometer op 25 gaat en echt al je reserves op zijn. Dan ga je lekker naar de ammoniak meuren omdat je lichaam stikstof over heeft :')
-
pi_98414021
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik loop 10km, soms 15km. Kan er niks aan doen, loop graag halve marathons (vorig jaar zelfs een hele). Ik weet het, het is slecht voor mn gains, maar het is nu eenmaal een hobby. Maar volgens mij ga je pas eiwitten verbranden als je verder dan een kilometer op 25 gaat en echt al je reserves op zijn. Dan ga je lekker naar de ammoniak meuren omdat je lichaam stikstof over heeft :')
Dit ruik ik 3 van de 4x al na 3km rennen na mijn bb workout:-((
Wat voor conclusie zou ik daar aan moeten leggen, geen rennen naar BB workout. Ongetraind rennen? Te weinig whey genomen?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 15:30:41 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 15:28:54 #136
55709 Stereotomy
pi_98414060
Jonguh die ruik ik al aan m'n sokken na 5 minuten warming up :P
  maandag 20 juni 2011 @ 15:31:54 #137
77130 star_gazer
pi_98414201
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dit ruik ik 3 van de 4x al na 3km rennen na mijn bb workout:-((
Wat voor conclusie zou ik daar aan moeten leggen, geen rennen naar BB workout. Ongetraind rennen? Te weinig whey genomen?
Misschien te hoge intensiteit en geen suikers meer voorradig? Doe je HIIT? Misschien wat meer carbs eten of de intensiteit terugschroeven om niet teveel anaeroob te gaan lopen.

Check http://www.weightlossforall.com/exercise-fuel.htm
-
pi_98414727
Heb van die heavygrippers *200 besteld, knijpkracht 91kg. Denk dat ik ze morgen binnen krijg, ben alleen bang dat ik iets te enthousiast ben geweest en dat ik een te zware heb besteld als ik nu filmpjes kijk op youtube. Zal hier wel even melden of ik heb dicht kan krijgen of niet.
pi_98415516
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb van die heavygrippers *200 besteld, knijpkracht 91kg. Denk dat ik ze morgen binnen krijg, ben alleen bang dat ik iets te enthousiast ben geweest en dat ik een te zware heb besteld als ik nu filmpjes kijk op youtube. Zal hier wel even melden of ik heb dicht kan krijgen of niet.
Hoeveel deadlift je?
  maandag 20 juni 2011 @ 16:01:12 #140
179992 Mopst3r
Believe...
pi_98415589
Gisteren 2 panga's gebakken op carbloze zondag, ze stonken heel erg naar amoniak en werd er ook misselijk van. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_98415615
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef Mopst3r het volgende:
Gisteren 2 panga's gebakken op carbloze zondag, ze stonken heel erg naar amoniak en werd er ook misselijk van. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ja, je hebt rottende vis gegeten. (serious)
pi_98415660
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Misschien te hoge intensiteit en geen suikers meer voorradig? Doe je HIIT? Misschien wat meer carbs eten of de intensiteit terugschroeven om niet teveel anaeroob te gaan lopen.

Check http://www.weightlossforall.com/exercise-fuel.htm
Ik denk dat ik geen rennen na BB meer doe, maar gewoon 2/3x per week de 2 tot 3 km ren op rustdagen of ander deel van de dag.

Iemand nog ergens een goede actie Whey gezien?
  maandag 20 juni 2011 @ 16:21:13 #143
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98416501
Denk dat ik maar een setje Fat Gripz ga bestellen :)
Luck is for losers
pi_98416808
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
Denk dat ik maar een setje Fat Gripz ga bestellen :)
En ik dacht hieraan:
http://cgi.ebay.com/CFF-O(...)&hash=item72169034fc

Hopelijk kan ik ze ergens ander goedkoper vinden
  maandag 20 juni 2011 @ 16:29:39 #145
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98416919
Hebben jullie op je rugdag ook altijd last om gewoon nog een keer te haan sporten? Gewoon de drang. "Het ging lekker en ik wil weer er tegenaan" op je rustdag.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98416945
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Hebben jullie op je rugdag ook altijd last om gewoon nog een keer te haan sporten? Gewoon de drang. "Het ging lekker en ik wil weer er tegenaan" op je rustdag.
Bijna altijd..
  maandag 20 juni 2011 @ 16:31:59 #147
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98417032
Dat gevoel hebben veel hardlopers ook :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98417458
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee man, dan wil ik gewoon rusten en veel eten.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:42:47 #149
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98417587
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:27 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En ik dacht hieraan:
http://cgi.ebay.com/CFF-O(...)&hash=item72169034fc
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik ze ergens ander goedkoper vinden
die hangen al bij ons, nou ja, het TRX Systeem dan
Luck is for losers
pi_98417643
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

die hangen al bij ons, nou ja, het TRX Systeem dan
TRX kicks ass, ik heb er zelf 1 gebouwd, alleen de ringen nu nog.
TRX heeft officieel geen ringen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 16:48:09 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 17:10:59 #151
77130 star_gazer
pi_98418970
Ahja, TRX hebben wij ook, maar ik gebruik het eigenlijk nooit. Misschien leuk om eens wat rugoefeningen in te doen ofzo
-
pi_98419146
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef star_gazer het volgende:
Ahja, TRX hebben wij ook, maar ik gebruik het eigenlijk nooit. Misschien leuk om eens wat rugoefeningen in te doen ofzo
De spierbelasting is anders met TRX.
Plat op de grond liggen en je dan stukje optrekken is bijvoorbeeld een goede oefening.
Maar sommige oefeningen zijn voor BB gewoon te licht.
Benen kun je ook lekker trainen met TRX, buik training is speciaal. En biceps volpompen perfect met TRX.
Ow, en borst niet te vergeten, die kan je zeer goed met TRX trainen.
pi_98420447
Als aanvulling of afwisseling zitten er denk ik wel aardige oefeningen bij.

Maar borst trainen zonder een bench press bijv. zou ik nooit doen.
pi_98420714
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef 16meter het volgende:
Als aanvulling of afwisseling zitten er denk ik wel aardige oefeningen bij.

Maar borst trainen zonder een bench press bijv. zou ik nooit doen.
Nee, voor echt massa en kracht zal je toch moeten gaan bankdrukken.
Maar TRX kan je wel helpen, doordat het zo onstabiel is worden alle kleine spiertjes die bij bankdrukken ondersteunen ook goed getraind, uiteindelijk kan je meer met je kracht.
Waarom kom er wel mee weg dat ik bijna nooit bankdruk? ik heb een ziek doorzettingsvermogen en train eigenlijk al vanaf mijn 14 jaar en heb wel altijd bankdrukken gedaan. Als je nog geen massa op de borst heb zal je met TRX uiteindelijk op een dood punt komen ben ik bang.

Zelfde geld voor push-ups, op een gegeven moment bouw je alleen maar uithoudingsvermogen op, massa en absolute kracht wordt niet hoger.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 17:53:09 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 19:13:28 #155
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98424509
Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Ik wel en ik probeer zo rustig mogelijk aan te doen met dat vette spul en bier. Één week vakantie.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98424726
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Ik wel en ik probeer zo rustig mogelijk aan te doen met dat vette spul en bier. Één week vakantie.
Ik ga gewoon ff genieten van me vakantie hoor. Misschien hier en daar wat eiwitjes proberen binnen te krijgen maar verder er niet aan denken.
pi_98425002
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef CantFazeMe het volgende:
890400971_5_aaog..jpg

890400971_5_aaog..jpg

890400971_5_aaog..jpg

890400971_5_aaog..jpg

890400971_5_aaog..jpg
  maandag 20 juni 2011 @ 19:23:11 #158
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98425053
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ik ga gewoon ff genieten van me vakantie hoor. Misschien hier en daar wat eiwitjes proberen binnen te krijgen maar verder er niet aan denken.
same here. Zal niet overmatig gaan zuipe elke dag, maar ga ook niet me biertjes overslaan.
pi_98425088
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kevchenko _O_
Die is van nature al breed.
pi_98425152
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef gamezz het volgende:

[..]

Kevchenko _O_
gigantomesomorph, de enige in zijn soort.

maandag 20 juni 2011 @ 19:24:46 #161
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98425156
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef gamezz het volgende:

[..]

Kevchenko _O_
wie de fuck is die gast nou? Ik zoe hem wel vaker voorbij komen
  maandag 20 juni 2011 @ 19:38:19 #162
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98426148
Ik krijg gewoon last van als ik opeens veel vet ga eten :N. Bier geen probleem.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98427086
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef ukga het volgende:

[..]

Hij ziet er uit als een nerd;)
pi_98428588
Gewoon veel baantjes trekken in het zwembad en je hoeft je niet zo druk te maken om de kilo's :P
pi_98428637
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

gigantomesomorph, de enige in zijn soort.

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef ukga het volgende:

[..]

'Broder' op FOK!.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:30:12 #166
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98429063
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef gamezz het volgende:

[..]

[..]

'Broder' op FOK!.
Ja ik weet dat hij hem altijd had in zn fobo, al ga ik er neit vanuit dat hij echt zn eigen foto´s heeft gepost
pi_98429218
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef ukga het volgende:

[..]

Ja ik weet dat hij hem altijd had in zn fobo, al ga ik er neit vanuit dat hij echt zn eigen foto´s heeft gepost
Wat is er zo speciaal aan die gast dan?
pi_98429767
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef ukga het volgende:

[..]

Kevchenko

http://partyflock.nl/user/1025097:Kevchenko.html

59645017.jpg

De allerbreedste.
pi_98429875
BRODER _O_
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_98429965
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
BRODER _O_
ik snap het niet?
  maandag 20 juni 2011 @ 20:49:24 #171
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98430199
Seto is zo ene baas he
pi_98430266
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:45 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

ik snap het niet?

Broder, embodying 'business in the front, party in the back' since troublesome '93.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef seto het volgende:

wat
mind=blown
  maandag 20 juni 2011 @ 20:51:01 #173
55709 Stereotomy
pi_98430310
Pantydropper.
pi_98431140
Wat is er nu aan de hand met die gast hierboven dan, ik volg het niet? :P
pi_98431482
8*60kg pushpress, nieuw pr, volgende keer maar 65kg proberen.
pi_98432329
quote:
Breakfast – 8:00
300 ml 2% Milk 138
50 gr brinta 176
15 gr almonds 92

406 cals, K/E/V 48/20/14

Meal 2 - 10:00
120 gr Chicken Breast 224
1 tbsp Olive oil 119
4 oz Tuna 113
2 slice Whole Grain Bread 152
608 cals

Kippenborst gebakken in de olijfolie. Dat worden dus 2 sneetjes brood, royaal belegd.

Meal 3 – 12:00
150 gr White Rice 225
1 Egg 78
120 gr Ground Beef 278
581 cals

Rijst gaat samen met het ei en het vleesch.

Meal 4 – 15:00
30 gr Almonds 180
1 slice Whole Grain Bread 75
4 oz Tuna 113

Meal 5 – 18:00
1 cups 2% Milk
1 item Banana
2 cups Cottage Cheese
+ Lean, non-starchy vegetables
56g Carbs
15.4g Fat
62g Protein
610.6 Calories

Meal 6 22:00
4 oz Chicken Breast
1 tbsp Olive oil
+ Lean, non-starchy vegetables
0g Carbs
17g Fat
34.4g Protein
290.6 Calories
Hierbij een schema, net opgesteld, klaar om door jullie afgebrand beoordeeld te worden :+ Volgens de site zit dit rond de 3550, maar ik kom een stuk lager uit, 2800.

Maargoed, shoot!
  maandag 20 juni 2011 @ 21:43:14 #177
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98433601
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef seto het volgende:

wat
Pretty good. >:O
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 20 juni 2011 @ 21:54:10 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98434432
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:15 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

De spierbelasting is anders met TRX.
Plat op de grond liggen en je dan stukje optrekken is bijvoorbeeld een goede oefening.
Maar sommige oefeningen zijn voor BB gewoon te licht.
Benen kun je ook lekker trainen met TRX, buik training is speciaal. En biceps volpompen perfect met TRX.
Ow, en borst niet te vergeten, die kan je zeer goed met TRX trainen.
Daarom BB ik ook niet :)
Luck is for losers
pi_98437969
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Daarom BB ik ook niet :)
Ik op dit moment ook niet.
Doe veel P90X, TRX, crossfit.

Ik wil meer met mijn kracht kunnen doen, op mijn sterkst drukte ik 3x (140kg bank)
1x 110kg militair press. Squat 180
Ik woog 103kg. Maar ik vind een atletische bouw mooier, en wat heb je aan al die kracht als je geen Muscleupps kan doen, of op je handen lopen, zeer hoog springen.
Vandaar ik pure BB even op een lager pitje heb gezet.
Raar genoeg zie ik er nu meer als een pure BB uit.

Beetje fuck dat ik mijn hand brak, maar ga nu weer de goede kant op:-)
  maandag 20 juni 2011 @ 22:40:36 #180
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98438032
110kg military press? Nice.
Seto is zo ene baas he
pi_98438244
Jogging Kwark van de Aldi, blijft geweldig. 0.65 euro voor 500 gram, 5 * 10.3 = ruim 50 gram eiwit. C1000 is bijvoorbeeld 450 gram, duurder en minder eiwit. Met ongezouten pinda's en whey een ware traktatie.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:44:44 #182
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98438323
Waarom zit er bij jullie 10.3g eiwit in Jogging kwark? Als ik het koop zit er maar 8.9g in.
Seto is zo ene baas he
pi_98438741
Ik ga altijd laat naar de gym, 21.00/21.15, kwam vandaag binnen... eerste wat ik zei tegen mijn broer 'het is zomer' .. Jezus, het leek wel voor niks, hoop nieuwe ecto's die aan het bankdrukken waren :P

Zelf rug/tricep gedaan, vandaag skull crushers geprobeerd (toegevoegd in mijn schema) ^O^
pi_98438960
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef seto het volgende:
Waarom zit er bij jullie 10.3g eiwit in Jogging kwark? Als ik het koop zit er maar 8.9g in.
Jogging Magere Kwark
500 gram (zo'n ronde bak met een plastic deksel)
Aldi
0.65 euro

10.3 eiwit / 4.0 carbs / 0.2g vet
  maandag 20 juni 2011 @ 22:56:59 #185
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98439143
Ja ik koop precies dezelfde, maar er zitten gewoon minder eiwitten in.

IK SNAP HET NIET

Heb momenteel even geen bak om een foto te maken helaas, volgende keer misschien.
Seto is zo ene baas he
pi_98439274
Shout out naar al die naamloze eckte die-hards die spotten als je t ff vraagt ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 23:00:29 #187
347894 Xither
Waar een bil is...
pi_98439332
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef seto het volgende:
Ja ik koop precies dezelfde, maar er zitten gewoon minder eiwitten in.

IK SNAP HET NIET

Heb momenteel even geen bak om een foto te maken helaas, volgende keer misschien.
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3127

snap het ook niet :( In die van mij zit 10.3 :P
...is een ingang.
pi_98439394
Misschien komen onze kwarken ( :') ) uit aparte 'fabrieken' en hebben ze niet allemaal het juiste etiket?
  maandag 20 juni 2011 @ 23:06:40 #189
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98439674
Kan. Moet morgen weer nieuwe kwark kopen, hopen dat ze deze keer de superieure versie hebben.
Seto is zo ene baas he
pi_98439758
KAMPERMASS XXL 24/7/365 STACKER met gepatenteerde ALDI stoffen, maandverpakking voor slechts 44.95.
pi_98439865
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
Jogging Kwark van de Aldi, blijft geweldig. 0.65 euro voor 500 gram, 5 * 10.3 = ruim 50 gram eiwit. C1000 is bijvoorbeeld 450 gram, duurder en minder eiwit. Met ongezouten pinda's en whey een ware traktatie.
C1000 basis is gewoon 500 gram, niet jokken he

Die ronde bakjes van C1000 kopen is sowieso faal.
pi_98439944
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

idd.

gewoon die rechthoekige :9
ronde zijn ook dun/slap ;(
pi_98439968
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik zie alleen die magere/volle van 450 gram, ronde bak.
pi_98440303
Eerst 3 topics vol over de smaak van een bepaald merk whey en nu gezeik over 2 gram eiwit.

Nigga, please...
pi_98440627
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef Weissman het volgende:
Shout out naar al die naamloze eckte die-hards die spotten als je t ff vraagt ^O^
iedereen die ik het vraag wil altijd wel ff spotten. ik doe het ook altijd als het mij gevraagd wordt.
pi_98440690
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
Eerst 3 topics vol over de smaak van een bepaald merk whey en nu gezeik over 2 gram eiwit.

Nigga, please...
idd ik heb altijd de goedkoopste magere kwark die ze in de winkel hebben of het van de appie/aldi of coop is boeit me geen kut.
  maandag 20 juni 2011 @ 23:39:15 #197
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98441338
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:25 schreef Agentperry het volgende:

[..]

iedereen die ik het vraag wil altijd wel ff spotten. ik doe het ook altijd als het mij gevraagd wordt.
Is ook niet meer dan normaal vind ik, je kan elkaar gewoon ff helpen toch.

Vanmiddag vroeg hier ook zo'n jongen aan een grote beer 'kan jij ff helpen?' waarop die gast zei: 'zeik eens niet zo jongen' :')

Dan ben je dus echt een kneus..
pi_98441416
Mag ik een PR behaald na inname van NoxiPro als een PR beschouwd worden of is dat cheaten? :P
8x40 op DB press. Lekker dan, nog fftjes en ik kan geen DB press meer doen want de dumbells gaan maar tot 40kg. Ook 3x8xBW+20 op wide grip pull up. Goed spulletje.
pi_98442281
beetje creatine en caffeine noem ik geen cheaten
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:29:48 #200
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98443704
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:

Nigga, please...
ja dit is helaas een wekelijks terugkerend onderwerp ;(
pi_98444089
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Mag ik een PR behaald na inname van NoxiPro als een PR beschouwd worden of is dat cheaten? :P
8x40 op DB press. Lekker dan, nog fftjes en ik kan geen DB press meer doen want de dumbells gaan maar tot 40kg. Ook 3x8xBW+20 op wide grip pull up. Goed spulletje.
natuurlijk is dat gewoon een pr *O*

ik zit nu op 8*36 flat db, bij ons gaan ze ook maar tot de 40, kijk er op zich wel naar uit om te kunnen zeggen "die dumbbells zijn te licht voor mij" :P
maarja dan zie je iemand 15*40kg per hand boven zijn hoofd drukken en voel je je ineens weer pussy.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:25:29 #202
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_98449672
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Hierbij een schema, net opgesteld, klaar om door jullie afgebrand beoordeeld te worden :+ Volgens de site zit dit rond de 3550, maar ik kom een stuk lager uit, 2800.

Maargoed, shoot!
Wat is je doel?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:25:48 #203
19479 Mr.J
pi_98449677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef ukga het volgende:

[..]

ja dit is helaas een wekelijks terugkerend onderwerp ;(
Het is de laatste weken meer kwantiteit dan kwaliteit ja.
pi_98450335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef Agentperry het volgende:

[..]

ik zit nu op 8*36 flat db, bij ons gaan ze ook maar tot de 40, kijk er op zich wel naar uit om te kunnen zeggen "die dumbbells zijn te licht voor mij" :P
maarja dan zie je iemand 15*40kg per hand boven zijn hoofd drukken en voel je je ineens weer pussy.
Ok ok, daar zat ik ook op voordat ik NoxiPro gebruikte, maar nu met Noxi heb ik wel een lekkere boost gekregen. :P Achja, je houdt altijd baas boven baas.
pi_98452709
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ok ok, daar zat ik ook op voordat ik NoxiPro gebruikte, maar nu met Noxi heb ik wel een lekkere boost gekregen. :P Achja, je houdt altijd baas boven baas.
Oh dan is 4kg per hand wel een grote vooruitgang maar ik gebruik al crea dus denk niet dat een pwo voor mij veel zin heeft.
pi_98452840
kun je trouwens ergens (gratis) samples bestellen van een pwo? ik wil het wel een keer proberen maar heb geen zin om meteen een hele pot te kopen.
pi_98453644
Neem gewoon caffeine, geranamine of efedrine caps. Heb je ook die boost, maar betaal je veel minder. De helft van die high-tech blabla ingredienten doet toch niks.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:16:24 #208
179992 Mopst3r
Believe...
pi_98454296
Hoe kom je aan efedrine caps?
pi_98455902
efedrine is toch verboden of ben ik in de war met wat anders
pi_98455944
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Agentperry het volgende:
kun je trouwens ergens (gratis) samples bestellen van een pwo? ik wil het wel een keer proberen maar heb geen zin om meteen een hele pot te kopen.
Toen bij mijn laatste bestelling bij B&F heb ik gewoon onder het kopje opmerkingen gezegd dat ik wel graag een PWO sample wilde proberen. Dus toen kreeg ik 1tje mee. Kan vast wel
pi_98456065
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Tja, er zullen altijd wel mensen zijn die wat zwaarder en wat meer kunnen tillen dan dat jij dat kunt.

8 * 36 flat db is gewoon netjes. Doen relatief weinig mensen je na en veel opgepompte synthonboys al helemaal niet. :)
pi_98456306
Ik heb nog nooit een opgepompte syntholboy gezien in de gym of uberhaupt hier in NL.. Volgens mij is dat een verschijnsel in Noord -en Zuid Amerika.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:08:53 #213
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_98456312
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, er zullen altijd wel mensen zijn die wat zwaarder en wat meer kunnen tillen dan dat jij dat kunt.

8 * 36 flat db is gewoon netjes. Doen relatief weinig mensen je na en veel opgepompte synthonboys al helemaal niet. :)

Wij hebben geen syntolboys :P jullie wel ? ik dacht dat die niet voorkwamen in NL.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_98456345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef wes55 het volgende:
Ik heb nog nooit een opgepompte syntholboy gezien in de gym of uberhaupt hier in NL.. Volgens mij is dat een verschijnsel in Noord -en Zuid Amerika.
Bij 'n gym waar ik weleens kom, is er sowieso eentje. Ziet er aardig opgepompt uit en je zou denken dat hij flink wat gewicht aan kan, maar dat is niet het geval. Natuurlijk heft hij stukken meer dan de beachboys, maar gasten die minder breed zijn en serieus trainen kan hij qua gewichten absoluut niet aan tippen.
pi_98456544
synthol heb ik nog nooit gezien bij ons in de gym. AAS ook bijna niet heb ik het idee, er is er eentje waarbij ik er over twijfel de rest weet ik vrij zeker dat ze allemaal naturel zijn.
pi_98456636
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Agentperry het volgende:
synthol heb ik nog nooit gezien bij ons in de gym. AAS ook bijna niet heb ik het idee, er is er eentje waarbij ik er over twijfel de rest weet ik vrij zeker dat ze allemaal naturel zijn.
Ligt er ook wel een beetje aan welke gym je komt. Bij de health clubs e.d. zie je het niet. Ga je naar 'n gym waar veel vechtsporters e.d. trainen dan kom je het wel wat meer tegen. Ken ook wel gyms waar je gewoon AAS onder de toonbank kunt verkrijgen.
pi_98456648
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:58 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Toen bij mijn laatste bestelling bij B&F heb ik gewoon onder het kopje opmerkingen gezegd dat ik wel graag een PWO sample wilde proberen. Dus toen kreeg ik 1tje mee. Kan vast wel
ok ik moet toch nieuwe creatine hebben dus ik probeer het wel eens.
pi_98456674
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ligt er ook wel een beetje aan welke gym je komt. Bij de health clubs e.d. zie je het niet. Ga je naar 'n gym waar veel vechtsporters e.d. trainen dan kom je het wel wat meer tegen. Ken ook wel gyms waar je gewoon AAS onder de toonbank kunt verkrijgen.
ja studenten gym dus is ook niet echt te verwachten hier.
pi_98456676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef wes55 het volgende:
Volgens mij weet Halcon niet wat synthol is en gebruikt hij het als synoniem voor AAS. :')
pi_98456718
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

Volgens mij weet Halcon niet wat synthol is en gebruikt hij het als synoniem voor AAS. :')
Ik weet wel wat het is hoor. Je ziet ook wel of iemand synthol gebruikt of niet.
pi_98456751
Waarom zouden vechtsporters volgens jou dan voor synthol kiezen :S
pi_98456775
Ik heb 3 gyms versleten en enkele andere bezocht. Overal AAS gebruikers tegengekomen maar nooit iemand met synthol armen gezien.

Wel apart dat jij dan overal wel een paar syntol spuiters tegenkomt.

Vechtsporters zie ik het al helemaal niet doen. :')
pi_98456885
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:21 schreef wes55 het volgende:
Waarom zouden vechtsporters volgens jou dan voor synthol kiezen :S
Die post was bedoeld n.a.v. die opmerking over AAS.
pi_98456901
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:22 schreef 16meter het volgende:
Ik heb 3 gyms versleten en enkele andere bezocht. Overal AAS gebruikers tegengekomen maar nooit iemand met synthol armen gezien.

Dat over die vechtsporters was bedoeld n.a.v. die opmerking over AAS. V.w.b. synthol heb ik aangegeven dat ik er eentje heb gezien.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:38:24 #225
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_98457317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:22 schreef 16meter het volgende:

Blijft moeilijk he; begrijpend lezen.
pi_98457443
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Het zal door de synthol komen. :)
pi_98457444
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:25 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wat is je doel?
Aankomen, vergeten erbij te zetten :+
pi_98458296
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Oh dan is 4kg per hand wel een grote vooruitgang maar ik gebruik al crea dus denk niet dat een pwo voor mij veel zin heeft.
Jawel jawel. Heb wel 't idee dat het niet compleet door de Noxi komt maar ook stukje mentaal. Deed zojuist 3x8xBW+26 bij wide grip pull ups terwijl ik dat voordat ik Noxi gebruikte maar BW+10 deed. Moet gewoon wat vaker m'n grens opzoeken denk ik..
pi_98458579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Jawel jawel. Heb wel 't idee dat het niet compleet door de Noxi komt maar ook stukje mentaal. Deed zojuist 3x8xBW+26 bij wide grip pull ups terwijl ik dat voordat ik Noxi gebruikte maar BW+10 deed. Moet gewoon wat vaker m'n grens opzoeken denk ik..
Er is ook vaak een zogenaamd placebo-effect.
pi_98458639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

boehoeee :'(
pi_98459300
quote:
Krijg hem gewoon dicht. *O*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:45:26 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98460021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er is ook vaak een zogenaamd placebo-effect.
Net zoals mensen die denken dat No-Xplode en al die zooi zo goed werkt omdat je er zo'n tintelend gevoel van krijgt terwijl dat gewoon een effect is van een ingredient wat erin zit wat daar specifiek voor zorgt en verder niks toevoegt :D
Luck is for losers
pi_98460682
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:45 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Net zoals mensen die denken dat No-Xplode en al die zooi zo goed werkt omdat je er zo'n tintelend gevoel van krijgt terwijl dat gewoon een effect is van een ingredient wat erin zit wat daar specifiek voor zorgt en verder niks toevoegt :D
Drankjes, poedertjes en pilletjes zijn sowieso big business. Of het nu om toename van spiermassa of afvallen gaat. Natuurlijk zitten er spullen bij die wel helpen, maar de basis en het grootste deel van de vooruitgang is je eigen doen en laten.
pi_98460800
Denk dat voor de meeste supps geldt dat je al die euro's beter in goede voeding kunt steken. Vlees is al duur zat..

En als je dan toch graag wat energie hebt voor een training, supplementeer dan met iets als caffeine of geranamine. Dat zijn vaak ook de werkzame stoffen in al overpriced pre-workout supplementen.

Ik hou het bij creatine en whey.
pi_98461035
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:03 schreef 16meter het volgende:
Denk dat voor de meeste supps geldt dat je al die euro's beter in goede voeding kunt steken. Vlees is al duur zat..

En als je dan toch graag wat energie hebt voor een training, supplementeer dan met iets als caffeine of geranamine. Dat zijn vaak ook de werkzame stoffen in al overpriced pre-workout supplementen.

Ik hou het bij creatine en whey.
Ik gebruik creatine, visolie en whey. Wel gekeken naar bv. spullen van BSN, maar het overtuigt me niet echt. Ik eet liever goed zonder afhankelijk te zijn van allerhandje poedertjes en pilletjes.

Nu is geld bij mij geen probleem, maar kan me voorstellen dat als je bv. net rond wil komen je liever van je geld vlees en vis koopt i.p.v. voor 100 euro aan allerhande pre-workouts.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:16:53 #236
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98461355
Ik vind Whey niet duur. Jullie wel? Ik gebruik het op trainingsdagen in de ochtend en na de training. Op rustdagen niet. Creatine gebruik ik niet. :)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98461568
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind Whey niet duur. Jullie wel? Ik gebruik het op trainingsdagen in de ochtend en na de training. Op rustdagen niet. Creatine gebruik ik niet. :)
Whey is ook niet duur. Sommige 'wondermiddeltjes' wel. :)

Op trainingsdagen gebruik ik whey in de ochtend en na de training, op rustdagen in de ochtend en voor het avondeten.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:29:11 #238
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98461850
Ik twijfel of ik het ook in de ochtend zal nemen op rustdagen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98464042
quote:

[..]

ja die tinteling krijg je gewoon van beta alanine
pi_98464313
heuj 5*70kg powercleans voor de 3e keer achter elkaar een pr *O*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:13:50 #241
179992 Mopst3r
Believe...
pi_98464314
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:16 schreef Mopst3r het volgende:
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:24:59 #242
242666 BeamofLight
pi_98464787
Ff een baby-vraag:

hoe is havermout het makkelijkst/snelst weg te krijgen?

Heb het nu in een kom met melk, maar dat duurt me allemaal te lang:

2,5 minuut opwarmen dan dan is het nog veels te heet. Ben er 10 minuten mee bezig; geen tijd voor iedere dag (om erbij te doen). Qua smaak boeit het me niet. Is het bijvoorbeeld in een shakebeker te gooien met melk en evt. whey. Alles koud dan?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:36:21 #243
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98465237
Ik doe er gewoon koude melk bij en eten.
Seto is zo ene baas he
pi_98465290
melk + whey + havermout + magnetron

gvd, keiharde spierpijn aan mijn side delts van gister, kan niet eens meer dingen oppakken :') boodschappentas v/d appie was al een groot probleem, laat staan jeuk aan mijn rug.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:41:16 #245
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98465501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Op recept bij de apotheek. of ergens via via. bestelen in het buitenland is ook een optie
pi_98465995
quote:

[..]

Beta-alanine voegt echt wel wat toe.
pi_98466100
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

UK webshops :)

powermyself bijv.

dinsdag 21 juni 2011 15:36 schreef seto het volgende:[/b]
Ik doe er gewoon koude melk bij en eten.
[/quote]
Dat.. of met water. Niet echt lekker maar wel goeie carbs.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:06:28 #248
77130 star_gazer
pi_98466832
Tering zeg, had blijkbaar nog energie over na mijn borst+triceps workout van vandaag. Lekker een half uur interval-knallen op de loopband.

5 minuten @ 12kph
5 minuten @ 13kph
5 minuten @ 11kph
5 minuten @ 12kph
5 minuten @ 15kph
5 minuten @ 11kph.
-
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:07:48 #249
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98466903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:50 schreef Diabox het volgende:

[..]

Beta-alanine voegt echt wel wat toe.
Ik had het dus over Niacin
Luck is for losers
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:11:42 #250
77130 star_gazer
pi_98467134
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef boskameel het volgende:
melk + whey + havermout + magnetron

gvd, keiharde spierpijn aan mijn side delts van gister, kan niet eens meer dingen oppakken :') boodschappentas v/d appie was al een groot probleem, laat staan jeuk aan mijn rug.
Moet je voor de grap een keer rear delt rows doen. Meestal voel je de rear delts al wel na normale bent-over-rows, maar als je ze isoleert wordt het echt gruwelijk.
-
pi_98467416
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik had het dus over Niacin
Krijg je toch geen tintelingen van?? Heb ik in ieder geval nog nooit gemerkt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:24:03 #252
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98467727
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef BeamofLight het volgende:
Ff een baby-vraag:

hoe is havermout het makkelijkst/snelst weg te krijgen?

Heb het nu in een kom met melk, maar dat duurt me allemaal te lang:

2,5 minuut opwarmen dan dan is het nog veels te heet. Ben er 10 minuten mee bezig; geen tijd voor iedere dag (om erbij te doen). Qua smaak boeit het me niet. Is het bijvoorbeeld in een shakebeker te gooien met melk en evt. whey. Alles koud dan?
In een blender met melk en dan opdrinken. Koken is voor fags.
Bedankt Hans.
pi_98467930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Moet je voor de grap een keer rear delt rows doen. Meestal voel je de rear delts al wel na normale bent-over-rows, maar als je ze isoleert wordt het echt gruwelijk.
Had gister ipv 3 setjes er eens 6 gepakt tot ik dus echt niet meer kon, niet echt een goed idee geweest. Op een gegeven moment kreeg ik 8 kg niet eens meer fatsoenlijk omhoog :'). Die rear delt rows zijn ook killing ja, maar die doe ik eigenlijk nooit na bor's, pak altijd rug los van schouderdag ;). Vaak doe ik ipv rear delt rows bentover lateral raises, vind ik iets fijner aanvoelen maar das meer persoonlijk.,
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:28:56 #254
179992 Mopst3r
Believe...
pi_98467972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef ukga het volgende:

[..]

Op recept bij de apotheek. of ergens via via. bestelen in het buitenland is ook een optie
Vergelijkbaar met Efedra?
pi_98467998
efedrine is de werkzame stof in ephedra...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:30:44 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98468072
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef Diabox het volgende:

[..]

Krijg je toch geen tintelingen van?? Heb ik in ieder geval nog nooit gemerkt.
Door het stimulerende effect op de bloedsomloop kan niacine een tintelend, warm of prikkende sensatie veroorzaken. Dit is volledig onschuldig en zal na ongeveer 10 minuten weer verdwijnen.

Aldus een webshop

en op Bodynet enzo waarschuwen ze je er ook voor + dat DeFranco het ook afraadt voor atleten zulke produkten :)
Luck is for losers
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:58:23 #257
242666 BeamofLight
pi_98469325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef bascross het volgende:

[..]

In een blender met melk en dan opdrinken. Koken is voor fags.
Als je een blender hebt, wat zegt dat over jouw sexuele geaardheid dan?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:00:25 #258
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98469413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Als je een blender hebt, wat zegt dat over jouw sexuele geaardheid dan?
Geen idee. Het is in ieder geval een handig ding.
Bedankt Hans.
pi_98471523
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:16 schreef Mopst3r het volgende:
portierswinkel.nl
pi_98471644
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

ja zoals die in mijdrecht, daar denkt er ook 1tje dat ze wereldkampioen missfitness is.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:24:08 #261
55709 Stereotomy
pi_98472640
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Door het stimulerende effect op de bloedsomloop kan niacine een tintelend, warm of prikkende sensatie veroorzaken. Dit is volledig onschuldig en zal na ongeveer 10 minuten weer verdwijnen.

Aldus een webshop

Kom, bij een vitamine B complex supplement met 50 mg vitamine B3 krijg je echt geen 'tintelend gevoel', waarom bij zo'n bodybuilding supplement wel? :')

Broscience, veel van het spul wat in webshops wordt verkocht. Kijk alleen al naar de namen en de eXplOSievE etiketten.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:33:07 #262
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98473005
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

portierswinkel.nl
mooie website
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:07:38 #263
19479 Mr.J
pi_98477312
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

ja zoals die in mijdrecht, daar denkt er ook 1tje dat ze wereldkampioen missfitness is.
Daar train ik dus en no way dat daar in AAS wordt gehandeld. En de eigenaresse was wel degelijk wereldkampioene miss fitness.

/edit: O ja, vroeg mij al af waarom die nick bekend voorkwam. :P Maar beide beweringen zijn niet waar, dat weet je ook wel. Die eerste misschien ooit wel, maar dan voor '98. :)
pi_98484149
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Daar train ik dus en no way dat daar in AAS wordt gehandeld. En de eigenaresse was wel degelijk wereldkampioene miss fitness.

/edit: O ja, vroeg mij al af waarom die nick bekend voorkwam. :P Maar beide beweringen zijn niet waar, dat weet je ook wel. Die eerste misschien ooit wel, maar dan voor '98. :)
Jongens het duurt even voor ik jou een reactie uitlok. Vroegen toen iwan en daarvoor sjon er waren genoeg ;-) Maar dat was in Uithoorn, niet.mijdrecht. Ik heb nog vrienden die er trainen die genoeg handel hebben gekocht daar. Voor de duidelijkheid voor er ruzies komen, onderling wordt er gehandel, niks onder de toonbank waarvan ik weet. over die wereldkampioenschappen, er zijn 10.000 bonden die kampioenschappen houden.link. http://www.msfitness.com/galleries/2004/2004.html Heb het altijd verdacht gevonden..vooral winnen bij een bond waar ze zelf in het bestuur zaten. De beker die.ik heb gezien was plastic met een scheef label met worldmeister er op. anyway vage shit. wat ook shit is is een mobiele telefoon en reageren op een post.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2011 22:17:18 ]
pi_98485103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef star_gazer het volgende:
Tering zeg, had blijkbaar nog energie over na mijn borst+triceps workout van vandaag. Lekker een half uur interval-knallen op de loopband.

5 minuten @ 12kph
5 minuten @ 13kph
5 minuten @ 11kph
5 minuten @ 12kph
5 minuten @ 15kph
5 minuten @ 11kph.
Probeer eens tabata interval.
8 x 20sec/10sec werk/rust met 16km/h en 12%
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_98485811
quote:

[..]

:Y

Die oefening doe ik sowieso altijd wel 1 keer per week. Setje of 6.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:37:14 #267
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98486996
Ik zie weinig mensen reverse curls en wrist twists doen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:38:55 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98487095
Wil de eigenaar van de sportschool overhalen om bumper plates aan te schaffen, iemand tips om hem te overtuigen? :P
Seto is zo ene baas he
pi_98487142
Minder lawaai en minder kans op de schade aan de vloer.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:40:13 #270
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98487185
quote:

[..]

Lijkt heel veel op BOR's, maar moet je je ellebogen anders houden ofzo?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:41:49 #272
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98487270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef 16meter het volgende:
Minder lawaai en minder kans op de schade aan de vloer.
Twee hele goede 14.gif

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets als dit?
Nee.
Seto is zo ene baas he
pi_98487345
In mijn gym zijn wel bumper plates, maar dan met 8 hoeken ofzo. :')

Als je de bar dan recht wil leggen voor DL bijv. moet je schuiven.. is niks.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:02:09 #274
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98488456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef seto het volgende:
Wil de eigenaar van de sportschool overhalen om bumper plates aan te schaffen, iemand tips om hem te overtuigen? :P
Paar keer de bar laten stuiteren van boven je hoofd. Alhoewel dit ook je abonnement bij de gym kan kosten.
Bedankt Hans.
pi_98488730
Efedrine is wel flink aan de prijs tegenwoordig, 30 pond voor 100 tabs a 8mg (ca maand voorraad).

Eigenlijk best wel een cool idee; in de UK is die stuff legaal. Plus ik ken farmaceuten uit china die dat spul met 99.99% zuiverheid kunnen leveren, kijken wat dat kost daar.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:10:03 #276
253447 Ethanolic
pi_98488903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Physics het volgende:
Efedrine is wel flink aan de prijs tegenwoordig, 30 pond voor 100 tabs a 8mg (ca maand voorraad).

Eigenlijk best wel een cool idee; in de UK is die stuff legaal. Plus ik ken farmaceuten uit china die dat spul met 99.99% zuiverheid kunnen leveren, kijken wat dat kost daar.
WTB
Deathlift or Die.
pi_98489059
quote:

Genoeg die het leveren, maar dan per kilo's. :')

Good luck om het langs de douane te krijgen.
pi_98489097
Ik ga het niet bestellen hoor als je dat soms denkt ;)..

Maar in de UK is het voor zover ik weet legaal; dus dan kan je vanuit China leveren naar de UK om van daaruit te supplyen naar de rest van de EU. Voor zover ik weet worden pakketten binnen de EU niet geopend, zeker niet vanuit de UK?
pi_98489134
Dat heeft wel een goede kans van slagen, ja.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:17:37 #280
253447 Ethanolic
pi_98489353
Zijn er hier mensen die hier cardio, 's morgens op nuchtere maag doen? Ik werk momenteel namelijk erg onregelmatig en veel uren, waardoor ik het liefst voor mijn werk mijn cardio wil pakken. Hoe kan ik dit het best aanpakken zonder spierverlies?
Iets in deze richting?
5 min voor bcaa's
30 min cardio
5 min na bcaa's
30 min na ontbijt (200ml melk, 100 ml water, 30gr whey en 50gr havermout)
Deathlift or Die.
pi_98489954
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
Zijn er hier mensen die hier cardio, 's morgens op nuchtere maag doen? Ik werk momenteel namelijk erg onregelmatig en veel uren, waardoor ik het liefst voor mijn werk mijn cardio wil pakken. Hoe kan ik dit het best aanpakken zonder spierverlies?
Iets in deze richting?
5 min voor bcaa's
30 min cardio
5 min na bcaa's
30 min na ontbijt (200ml melk, 100 ml water, 30gr whey en 50gr havermout)
Nee maar ik zou het wel moeten doen eigenlijk, zelfs al eet ik 2 uur van te voren niet dan heb ik nog dat mijn buik klotst en ik begin te ruften met rennen, echt irritant.

Cardio op lege maag heeft eigenlijk niet echt voordelen.. Als je BCAA neemt zal spierverlies niet schrikwekkend zijn of zo.

Die prijzen voor Eph zijn echt woeker man bah bah. Kaizen probeert hier echt een slaatje uit te slaan, unieke marktpositie.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:35:42 #282
253447 Ethanolic
pi_98490359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef Physics het volgende:

[..]

Nee maar ik zou het wel moeten doen eigenlijk, zelfs al eet ik 2 uur van te voren niet dan heb ik nog dat mijn buik klotst en ik begin te ruften met rennen, echt irritant.

Cardio op lege maag heeft eigenlijk niet echt voordelen.. Als je BCAA neemt zal spierverlies niet schrikwekkend zijn of zo.

Die prijzen voor Eph zijn echt woeker man bah bah. Kaizen probeert hier echt een slaatje uit te slaan, unieke marktpositie.
Dat ik dan wel tijd heb? :')
Deathlift or Die.
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:05:23 #283
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98492027
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dat ik dan wel tijd heb? :')
Ooit in de vakantie één keer op een nuchtere maag flink gaan cardio'en, in mijn geval drie kwartier zwemmen, in totaal bijna 2 kilometer, en ik kan je vertellen dat dat geen succes was. Kotsneigingen, licht in m'n hoofd, rest van de dag compleet verrot, terwijl als ik dat 's avonds doe, ik nergens last van heb.

Maar goed, dat verschilt per persoon, wedstrijdzwemmers trainen ook vaak 's ochtends vroeg. Probeer het gewoon eens zou ik zeggen, één keertje kan geen kwaad lijkt me.
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:08:16 #284
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98492164
Gewoon blijven doen, na een tijdje past je lichaam zich aan.

Net als bij die weightlifters die voor trainingen elke dag hun max squatten en geen spierpijn meer hebben.
Seto is zo ene baas he
pi_98493378
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef PiRANiA het volgende:
A research on the relationship between ejaculation and serum testosterone level in men.
The purpose of this study is to gain understanding of the relationship between ejaculation and serum testosterone level in men. The serum testosterone concentrations of 28 volunteers were investigated daily during abstinence periods after ejaculation for two phases. The authors found that the fluctuations of testosterone levels from the 2nd to 5th day of abstinence were minimal. On the 7th day of abstinence, however, a clear peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline ( P < 0.01). No regular fluctuation was observed following continuous abstinence after the peak. Ejaculation is the precondition and beginning of the special periodic serum testosterone level variations, which would not occur without ejaculation. The results showed that ejaculation-caused variations were characterized by a peak on the 7th day of abstinence; and that the effective time of an ejaculation is 7 days minimum. These data are the first to document the phenomenon of the periodic change in serum testosterone level; the correlation between ejaculation and periodic change in the serum testosterone level, and the pattern and characteristics of the periodic change.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12659241?dopt=Abstract

Interesting.
pi_98494058
quote:

Klopt, en je kan beter ook de dure potjes kopen, in de goedkopere rommel is wel eens zware metalen aangetroffen.
pi_98494637
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Moet je dus je fappen cyclen, 7 dagen niet, en dan weer wel.
pi_98495848
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef ukga het volgende:

[..]

De eerdergenoemde website verkocht vroeger Diamondslab 30+ ECA tabs.(moet je even mailen denk ik)
www.portierswinkel.nl

Dan heb ik voor u deze, betrouwbaar, laad wat langzaam soms:
http://centurysupplements.com/ephedrine-hcl-50-tabs

http://www.steroidshop.eu/

En natuurlijk deze, hele goede! Hier vaker besteld, altijd goede ECA stacks!
http://www.t5fatburners.co.uk/products/ECA-30%252b-Diamond-Labs.html?utm_source=Fat+Burners+Customer+list&utm_campaign=e61cfed381-ECA_30_10_18_2010&utm_medium=email

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 04:25:08 ]
  woensdag 22 juni 2011 @ 02:18:58 #289
77130 star_gazer
pi_98496158
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Lijkt heel veel op BOR's, maar moet je je ellebogen anders houden ofzo?
Ja, je houdt je arm haaks op je lichaam zegmaar. Plus je trekt niet hoger dan wanneer je armen nét voorbij horizontaal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 22-06-2011 02:26:28 ]
-
  woensdag 22 juni 2011 @ 02:27:34 #290
77130 star_gazer
pi_98496259
Ik kan 's ochtends echt niet cardio'en. Ik kan 's ochtends sowieso niet sporten; wordt er kotsmisselijk van :r Als ik echt 'sochtends moet (zoals in de marathonvoorbereiding), vreet ik eerst een paar pannenkoeken. Makkelijk krachtvoer dat in mijn geval niet naar boven komt.
-
  woensdag 22 juni 2011 @ 06:52:47 #291
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98497055
Ik kan idd beter 's avond sporten 's ochtend sporten kost mij veel meer kracht omdat je dan nog niet de hele dag gewerkt hebt. (bijvoorbeeld op je werk) en mijn hartslag is ook altijd 20 slagen hoger dan ik 's avonds train.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98497106
Ligt aan je body clock, want die doorloopt verschillende fases gedurende de dag. Als je een normaal ritme hebt verloopt die zo:

Bron: "The Body Clock Guide to Better Health" by Michael Smolensky and Lynne Lamberg; Henry Holt and Company, Publishers (2000)

Dan zie je dat je zo rond 17u het sterkst bent en dus het beste kan sporten. Dit plaatje gaat trouwens uit van een body clock ritme van 24 uur per dag, terwijl er ook mensen zijn met een langere of kortere cyclus.
  woensdag 22 juni 2011 @ 07:16:44 #293
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98497122
Gelul achterwege; :P precies wat ik zeg: je lichaam is dan nog niet gewend om op dat moment te werken. Na je "werkdag" dus wel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98502418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 01:54 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

De eerdergenoemde website verkocht vroeger Diamondslab 30+ ECA tabs.(moet je even mailen denk ik)
www.portierswinkel.nl

Dan heb ik voor u deze, betrouwbaar, laad wat langzaam soms:
http://centurysupplements.com/ephedrine-hcl-50-tabs

http://www.steroidshop.eu/

En natuurlijk deze, hele goede! Hier vaker besteld, altijd goede ECA stacks!
http://www.t5fatburners.co.uk/products/ECA-30%252b-Diamond-Labs.html?utm_source=Fat+Burners+Customer+list&utm_campaign=e61cfed381-ECA_30_10_18_2010&utm_medium=email

Kijk, hier hebben we wat aan. :Y
pi_98502910
Daar sta je dan in de Aldi met je bakken kwark en havermout, nog in trainingsbroek ook. :')

Cassiere: 'nou je kunt het ook overdrijven hoor'
Ik: *bertstare*

woensdag 22 juni 2011 @ 12:03:04 #296
55709 Stereotomy
pi_98502925
:P
pi_98502938
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
Daar sta je dan in de Aldi met je bakken kwark en havermout, nog in trainingsbroek ook. :')

Hoeveel haalde je dan?
pi_98502970
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:03 schreef 16meter het volgende:

[..]

Hoeveel haalde je dan?
5x kwark en 1x havermout, zelfde cassiere als eergisteren.
pi_98502976
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:02 schreef Panzermaus het volgende:

:D
pi_98503115
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

5x kwark en 1x havermout, zelfde cassiere als eergisteren.
beetje raar om bij zulke geringe hoeveelheden zo'n opmerking te maken.. raar wijf
pi_98503173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef 16meter het volgende:

[..]

beetje raar om bij zulke geringe hoeveelheden zo'n opmerking te maken.. raar wijf
Ik denk dat het het totaalplaatje was dat het hem deed. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')