Creapure of Result! Neem in ieder geval monohydraat.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zit ff op het forum van BB.com te kijken en daar hebben ook diverse mensen er goede ervaringen mee. Zal wel in orde zijn.
Heb je nog tips voor 'n goed creatine-supplement?
de meeste studenten uit dit topic delen jou mening dus. (inc ikzelf)quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Agentperry het volgende:
wat een heerlijk stereotype van studenten hier. veel studenten, waaronder ik hebben zelf ook een schurft hekel aan die sociėteitsmongolen met hun waanidee dat je beter bent als je ergens langer lid van bent.
soms is een tijdje herstel wel goed voor je iddquote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef Schadenfreude het volgende:
Afgelopen twee weken superdruk geweest met school, en dus alleen 2x in het weekend kunnen trainen. Ondertussen een hoop rotzooi gegeten (pizza's, magnetronmaaltijden, liters coffee en cola, etc.) en matig geslapen. Vandaag echter prima getraind, record op de leg press en mijn gewicht bleek exact hetzelfde te zijn gebleven. Valt dus mee met de schade.
2 weken wat rustiger aan qua trainen kan op zich weinig kwaad. Doet je wsl. zelfs goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef Schadenfreude het volgende:
Afgelopen twee weken superdruk geweest met school, en dus alleen 2x in het weekend kunnen trainen. Ondertussen een hoop rotzooi gegeten (pizza's, magnetronmaaltijden, liters coffee en cola, etc.) en matig geslapen. Vandaag echter prima getraind, record op de leg press en mijn gewicht bleek exact hetzelfde te zijn gebleven. Valt dus mee met de schade.
Dat niet inderdaad, maar ook dat voor de meeste mensen in sommige perioden onvermijdelijk. Ook wielrenners die de Tour fietsen drinken weleens teveel en eten weleens in de frituur...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef 16meter het volgende:
Ja, maar slecht eten en weinig slapen doet niemand goed.
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:33 schreef INTJ het volgende:
PROTEINE HERZIEN
Op basis van legio wetenschappelijke autoriteiten en publicaties stel ik voor de adviezen omtrent de eiwitbehoefte in de startpost te veranderen.
Wetenschappelijke autoriteiten
American College of Sports Medicine
Stichting Voedingscentrum Nederland
Publicaties
Alle zoekresultaten van Pubmed onder zoekwoorden als ''protein requirements''.
Alle zoekresultaten van Google Books onder zoekwoorden als ''sports nutrition''.
Op basis van deze wetenschappelijke autoriteiten en publicaties moet het volgende verondersteld worden.
• Een mens kan zonder extern testosteron tot twee gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht per dag gebruiken voor het bouwen van spieren.
• Een hoger aandeel van eiwit in de voeding dan twee gram per kilo lichaamsgewicht per dag remt opbouwen van spieren.
• Een hoger aandeel van eiwit in de voeding dan twee gram per kilo lichaamsgewicht per dag gaat ten koste van het aandeel van koolhydraten in de voeding of het aandeel van vetten in de voeding.
Het verlagen van het aandeel koolhydraten verslechtert prestaties door uitputting van de primaire brandstofvoorraden voor het heffen van gewichten met als gevolg dat de kwantiteit van de spiermassa een negatieve spiraal begint, omdat slechtere prestaties leiden tot een zwakkere hypertrofieprikkel.
Het verlagen van het aandeel vetten in de voeding heeft een daling van anabole hormoonspiegels als gevolg.
• Eiwitbehoefte is overschat zoals onderstaand rekenvoorbeelden illustreren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De richtlijn van twee gram eiwit per kilo lichaamsgewicht overschrijden zonder het aandeel van koolhydraten of vetten aan te passen leidt tot een hogere energie-inname dan energieverbruik en mogelijk vetopslag als de intensiteit van de training of de capaciteit van het lichaam niet voldoende is om het overschot te gebruiken ten gunste van spieropbouw.
• Toegeven, wetenschappelijke autoriteiten en publicaties illustreren dat een hogere energie-inname dan energie-verbruik gunstig is voor het opbouwen van spiermassa. Desondanks demonstreren zij eveneens dat de hogere energie-inname dan energie-verbruik bij voorkeur de vorm heeft van koolhydraten. Immers, extra primaire brandstof is noodzakelijk voor het onderhouden van extra spiermassa. een energie-overschot aan eiwitten daarentegen kunnen eerder besproken negatieve gevolgen hebben wanneer de richtlijn van twee gram eiwit per kilo lichaamsgewicht wordt overschreden. Weliswaar kan een energie-overschot in de vorm van eiwitten worden omgezet in de vorm van koolhydraten, maar dat is minder efficient dan het energie-overschot direct leveren in de vorm van koolhydraten.
• Eiwitbehoefte is variabel. Afhankelijk van de capaciteit van het lichaam, het verloop van de training, activiteiten buiten de training, dagelijkse, willekeurige en onbekende fluctuaties van de hormoonhuishouding, ziekte, energiebalans...is de eiwitbehoefte niet eenduidig. Aangenomen wordt dat tussen de 1.5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht en 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht adequaat is en dat is al een aanbeveling die veel ruimer is dan de praktijk vereist.![]()
laat je ontgroening filmen en post het hier! :pquote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Physics het volgende:
Wat een hoop haat tegen 't corps; Ben nergens lid maar had het wel leuk gevonden denk ik. Heeft veel voordelen.
zullen best prima kerels zijn hoor maar er straalt toch altijd iets vanaf dat ze zich verheven voelen boven het gewone volk en hun jongere sociėteitsgenoten, daar heb ik een hekel aan. al helemaal omdat ze in de intro zo'n beetje smeken of je lid wil worden zodat ze je later als stront kunnen behandelen omdat je dan sjaars/feut/knor bent. zal ook niet overal gebeuren maar er zitten altijd van die types tussen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Physics het volgende:
Wat een hoop haat tegen 't corps; Ben nergens lid maar had het wel leuk gevonden denk ik. Heeft veel voordelen.
Heb je geen smartphone? Ik houd alles bij in 'Full Fitness' voor iPhone. Workouts, gewichten, reps, opmerkingen, alles. Hij maakt ook grafiekjes en shit.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Mijn schema op het moment. Hou nu voortaan mijn gewichten bij in excell. eens kijken hoe lang ik dat volhoud.
http://itunes.apple.com/u(...)ner/id308123097?mt=8quote:Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je geen smartphone? Ik houd alles bij in 'Full Fitness' voor iPhone. Workouts, gewichten, reps, opmerkingen, alles. Hij maakt ook grafiekjes en shit.
Vast wel.quote:
http://iphone.appstorm.ne(...)rfect-workout-buddy/quote:Op maandag 20 juni 2011 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/u(...)ner/id308123097?mt=8
Deze?
Zeker, ken wat mensen die in 't corps zitten en ze refereren altijd naar zichzelf met 'de prominenten van de maatschappij'.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zullen best prima kerels zijn hoor maar er straalt toch altijd iets vanaf dat ze zich verheven voelen boven het gewone volk en hun jongere sociėteitsgenoten, daar heb ik een hekel aan. al helemaal omdat ze in de intro zo'n beetje smeken of je lid wil worden zodat ze je later als stront kunnen behandelen omdat je dan sjaars/feut/knor bent. zal ook niet overal gebeuren maar er zitten altijd van die types tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |