kga HTS bouwkunde doen... denk dat t wel mee zal vallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef ukga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel; de losertjes die eindelijk uit het ouderlijk nest zijn ontsnapt, en niet kunnen omgaan met hun vrijheid
Ligt ook wel aan de opleiding. bij mijn opleiding zaten er amper gasten bij zo een vereniging, maar van andere opleidingen zaten er wel een hoop. Als je al zo een kroeg binnen komt lopen kijkt iedereen je gelijk aan omdat ''niemand je kent"
Ben vrij streng opgevoed van thuis uit en had daar in m'n eerste jaren zelfstandig wel wat moeite mee. Begin het nu wel wat onder de knie te krijgen, met name met zelfdiscipline.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kga HTS bouwkunde doen... denk dat t wel mee zal vallen.
Maar dat idee heb ik ook... dat ze nu eindelijk vrijheid hebben en dan maar debiel gaan doen.
Terwijl de mensen die al hen hele leven vrijheid hebben gewoon normaal doen.
Ik ben juist erg vrij opgevoed...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben vrij streng opgevoed van thuis uit en had daar in m'n eerste jaren zelfstandig wel wat moeite mee. Begin het nu wel wat onder de knie te krijgen, met name met zelfdiscipline.
Inderdaad. Als je niet keihard traint ligt de behoefte nog lager. Inderdaad, er is al rekening gehouden met een hogere behoefte door deze marges ruim te nemen zoals ik vaker heb geschreven. Verder heb ik het idee dat je doelt op ''broscience'', het idee dat als je een keer bonen eet in plaats van vlees dat je eiwitten van slechtere kwaliteit zijn en je behoefte met 50 gram stijgt omdat je lichaam eiwitten uit bonen niet goed zou kunnen gebruiken.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vmbo artiest dit geschreven heeft maar ik zal hem 1 ding zeggen; rendement.....
Dit is namelijk een redenatie waar een achtergebleven kind van 5 nog zn ogen uit zn kop voor zal schamen
Dat bedoel ik niet;quote:Op zondag 19 juni 2011 18:46 schreef INTJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je niet keihard traint ligt de behoefte nog lager. Inderdaad, er is al rekening gehouden met een hogere behoefte door deze marges ruim te nemen zoals ik vaker heb geschreven. Verder heb ik het idee dat je doelt op ''broscience'', het idee dat als je een keer bonen eet in plaats van vlees dat je eiwitten van slechtere kwaliteit zijn en je behoefte met 50 gram stijgt omdat je lichaam eiwitten uit bonen niet goed zou kunnen gebruiken.
Opleidingsniveau zegt weinig over de volwassenheid van de figuren die die opleiding doen. Veel mensen kunnen wel prima dingen uit hun hoofd leren, maar een ei bakken is teveel gevraagd en zich normaal gedragen is al helemaal een onmogelijke opgave.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kga HTS bouwkunde doen... denk dat t wel mee zal vallen.
Maar dat idee heb ik ook... dat ze nu eindelijk vrijheid hebben en dan maar debiel gaan doen.
Terwijl de mensen die al hen hele leven vrijheid hebben gewoon normaal doen.
QFT. Opleidingsniveau zegt bar weinig...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt weinig over de volwassenheid van de figuren die die opleiding doen. Veel mensen kunnen wel prima dingen uit hun hoofd leren, maar een ei bakken is teveel gevraagd en zich normaal gedragen is al helemaal een onmogelijke opgave.
INTJH bedoelt juist dat jij makkelijk afkan met 30 gram eiwitten per dagquote:Op zondag 19 juni 2011 18:55 schreef 16meter het volgende:
2x lichaamsgewicht per dag is voor mij iig voldoende gebleken om verder te komen, dat meer beter zou zijn... zou kunnen
Dat klopt, dat ik ben ik ook met je eens. Maar daarom zeg ik er ook bij dat die richtlijnen al ruimer genomen zijn en dan nog kom je uit op een behoefte dat vele malen lager ligt dan doorgaans wordt gegeten in bodybuildingsland. Dat vind ik zorgelijk en daarom laat ik een andere kant zien.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:53 schreef ukga het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet;
Volgens jouw artikel bestaat 1 kilo spier uit 200 gram eiwit (wat ik op zich best geloof)
Dit wil niet zeggen dat wanneer jij 200 gram eiwit eet, dat er ook daadwerkelijk 200 gram eiwit omgezet worden in spieren, omdat het geen optimaal (carno) rendement is. Sowieso verteerd je lichaam voedingstoffen niet 100% efficiënt. Tevens gaat er nog een groot percentage verloren bij de afbraak aan aminozuren.
De redenatie klopt dus niet. Er wordt terug gerekend vanuit het aantal eiwitten in een spier, naar het aantal eiwitten in voedsel.
Ik heb het nu helemaal gelezen.. zag in een flits alleen iets over 1.5-2x je lichaamsgewicht.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef ukga het volgende:
[..]
INTJH bedoelt juist dat jij makkelijk afkan met 30 gram eiwitten per dag
Iemand?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zijn er mensen bekend met Intermittent fasting? Staat overal wel aangegeven hoe je je kcals moet verdelen en wanneer te nemen maar niet hoeveel? Gewoon op onderhoud + kcals die je bij je WO verbrand?
Nee, dat staat er niet. Er staat dat je slechts een bak kwark extra nodig hebt op je dagelijkse behoefte. Een halve kilo kwark is 25 gram eiwit, dan neem je een bord pasta en dat is ook 25, dan neem je een blik tonijn en dat is 30, dan nog 6 boterhammen van 20 gram en je zit al aan de honderd. Dat is dus al ruim voldoende als je 70 kilo weegt met een heel laag vetpercentage. Heb ik niet eens al je groenten, fruit en beleg bij opgeteld waarmee je makkelijk over de 140 gram gaat. Je vergist je dan hoe makkelijk je heel veel eiwitten binnenkrijgt en als je dan nog bergen met vlees extra gaat eten omdat je bang bent dat je tekort komt, doe je jezelf juist tekort.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb het nu helemaal gelezen.. zag in een flits alleen iets over 1.5-2x je lichaamsgewicht.
Maar wat een onzin, zeg.. dus met de eiwitten uit 1 bakje kwark per dag zou ik dezelfde gains kunnen maken als 200gr per dag?
Je hebt ook slechte Wheys die veel zware metalen bevatten. Tenminste heb ik gelezen. Ik kies liever voor kwaliteit met iets hogere prijs.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef Halcon het volgende:
Pot Whey is leeg. Maar eens een nieuwe bestellen. Whey = whey toch? Merk e.d. maakt toch niets uit?
Maar welke wheyboer adverteert er nou met dat hun wheys veel zware metalen bevatten?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je hebt ook slechte Wheys die veel zware metalen bevatten. Tenminste heb ik gelezen. Ik kies liever voor kwaliteit met iets hogere prijs.
Zou wel benieuwd zijn naar onafhankelijke testen idd...quote:Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Er waren toch ook ergens testen van? Not sure maar je hebt een punt.
http://bodyenfitshop.nl/e(...)ard-100-whey-proteinquote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je hebt ook slechte Wheys die veel zware metalen bevatten. Tenminste heb ik gelezen. Ik kies liever voor kwaliteit met iets hogere prijs.
Zit ff op het forum van BB.com te kijken en daar hebben ook diverse mensen er goede ervaringen mee. Zal wel in orde zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen idee maar ik heb dat linkje al vaker voorbij zien komen idd zal wel goed zijn. Ik persoonlijk haal ze van XXL Nutitrion.
waar is die visolie nou precies voor?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://bodyenfitshop.nl/e(...)ard-100-whey-protein
Deze is wel ok toch?
Wil ook meteen visolie bestellen en deze: http://www.body-supplies.(...)/cell-mass-nt_8.html
Omega3-vetzuren zijn gewoon een nuttige aanvulling, ook al eet je al vrij gezond en eet je al vrij veel vis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |