en dat ook op facebook zeten als status en dan mensen taggen die ook op die erge fissa´s waren.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
alcohol drinkenn is stoerrrzzz jwtzzz !111 aight
helmaal na de klotuhh ekle weekent en dan sow tege iedreen sege ik hep katur:D
echt rare cultuur idd... alcohol maakt je alleen maar een mietjequote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hij is een student he. Als je geen 10 biertjes op kan zonder aangeschoten te worden ben je geen man volgens de meeste studentenboiis.
jij snapt 'm helemaal mattiequote:Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef ukga het volgende:
[..]
en dat ook op facebook zeten als status en dan mensen taggen die ook op die erge fissa´s waren.
Ja, ik heb al een stuk of 4 Facebook KLB topics op mijn naam staan inmiddels. denk dat ik er zo nog maar eentje open m.b.t. : ik ben brak statusquote:
ik ben ook blij dat ik nooit meegedaan heb aan al die studenten clubjes, koren, of sociėteiten of whatever. sneuheid ten op.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
echt rare cultuur idd... alcohol maakt je alleen maar een mietje
Dit dus. Wat een trieste figuren zijn dat zegquote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef ukga het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat ik nooit meegedaan heb aan al die studenten clubjes, koren, of sociėteiten of whatever. sneuheid ten op.
Nooit naar zo'n gezellige borrel geweest?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef ukga het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat ik nooit meegedaan heb aan al die studenten clubjes, koren, of sociėteiten of whatever. sneuheid ten op.
Zuipen, LULquote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nooit naar zo'n gezellige borrel geweest?
BIER BIER BIER BIER!!!!! Echt wat een kutcultuurtje...quote:
Ja, een keer in de kroeg die bij mijn school hoorde. Toen ging ik met een paar maten zitten op een paar banken. Toen kwam er iemand achter de bar rennen; hier mogen alleen bestuursleden zitten van de vereniging.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nooit naar zo'n gezellige borrel geweest?
Dat soort dingen idd. Ik weet niet wat ik erger vind; de nickelson jasjes en gucci petje/schoudertas of de blousejes, haartjes naar achter gekamd en de lakschoentjes. Ik heb 3 maanden op de universiteit gezeten en in die 3 maanden hebben ze het voor elkaar gekregen om het woord borrel in mijn top 5 meest irritante woorden te krijgen. In VWO6 zou het een feest/party heten en een paar maanden later is het een borrel..quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja, een keer in de kroeg die bij mijn school hoorde. Toen ging ik met een paar maten zitten op een paar banken. Toen kwam er iemand achter de bar rennen; hier mogen alleen bestuursleden zitten van de vereniging.
werd nog bijna knokken toen omdat ik het geen valide reden vond om op te staan van die ouwe leren woonwagenkamp-bank![]()
achterlijke stakkers___!
post jij eens wat nuttigs zou ik zeggenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Zeikwijven die zich in een bodybuilding topic gaan ergeren aan mensen die het woord borrel gebruiken..
volgend jaar ga ik studeren... kijken hoe t zal zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef ukga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel; de losertjes die eindelijk uit het ouderlijk nest zijn ontsnapt, en niet kunnen omgaan met hun vrijheidquote:Op zondag 19 juni 2011 18:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
volgend jaar ga ik studeren... kijken hoe t zal zijn![]()
Heb idee dat diegene die t meest rare doen ook het meest strenge leven hadden vroeger...
Best triest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De richtlijn van twee gram eiwit per kilo lichaamsgewicht overschrijden zonder het aandeel van koolhydraten of vetten aan te passen leidt tot een hogere energie-inname dan energieverbruik en mogelijk vetopslag als de intensiteit van de training of de capaciteit van het lichaam niet voldoende is om het overschot te gebruiken ten gunste van spieropbouw.
• Toegeven, wetenschappelijke autoriteiten en publicaties illustreren dat een hogere energie-inname dan energie-verbruik gunstig is voor het opbouwen van spiermassa. Desondanks demonstreren zij eveneens dat de hogere energie-inname dan energie-verbruik bij voorkeur de vorm heeft van koolhydraten. Immers, extra primaire brandstof is noodzakelijk voor het onderhouden van extra spiermassa. een energie-overschot aan eiwitten daarentegen kunnen eerder besproken negatieve gevolgen hebben wanneer de richtlijn van twee gram eiwit per kilo lichaamsgewicht wordt overschreden. Weliswaar kan een energie-overschot in de vorm van eiwitten worden omgezet in de vorm van koolhydraten, maar dat is minder efficient dan het energie-overschot direct leveren in de vorm van koolhydraten.
• Eiwitbehoefte is variabel. Afhankelijk van de capaciteit van het lichaam, het verloop van de training, activiteiten buiten de training, dagelijkse, willekeurige en onbekende fluctuaties van de hormoonhuishouding, ziekte, energiebalans...is de eiwitbehoefte niet eenduidig. Aangenomen wordt dat tussen de 1.5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht en 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht adequaat is en dat is al een aanbeveling die veel ruimer is dan de praktijk vereist.
[ Bericht 1% gewijzigd door INTJ op 19-06-2011 18:42:46 ]
Ik weet niet wat voor vmbo artiest dit geschreven heeft maar ik zal hem 1 ding zeggen; rendement.....quote:Op zondag 19 juni 2011 18:33 schreef INTJ het volgende:
Op basis van legio wetenschappelijke autoriteiten en publicaties stel ik voor de adviezen omtrent de eiwitbehoefte in de startpost te veranderen.
Spiermassa bestaat slechts voor 20 procent uit eiwit. Veronderstel een toename van een kilo spiermassa per week. Per week is slechts 200 gram eiwit extra nodig om 1 kilo spiermassa op te bouwen. Dat is minder dan 30 gram eiwit extra per dag voor een bodybuilder. De dagelijkse eiwitbehoefte bedraagt slechts 0.8 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht en dat is een aanbeveling met een royale marge. Met andere woorden: als je 70 kilo weegt en 1 kilo spiermassa per week wil opbouwen, heb je slechts 86 gram eiwit nodig. Dat is slechts: 1 half pakje (0.5 liter) yoghurt, 1 pakje (100 gram) kipfilet, een bord (200 gram) pasta en 6 volkoren boterhammen. Desondanks adviseren wetenschappelijke autoriteiten een eiwitinname tussen de 1.5 en de 2 gram per kilo lichaamsgewicht per dag. Maximaal 140 gram voor iemand die 70 kilo weegt. Dat is dus een ontzettend royale richtlijn. De richtlijnen overschrijden heeft bovenstaande en onderstaande negatieve gevolgen. [/spoiler]
Dat is alles????? Zo'n 1000 kcal??quote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Eetschema vandaag;
Kop brinta (14:30 uur)
Twee bananen..
En dadelijk twee broodjes tonijnsalade.
Ja ik vind het ook schandalig, maar voel me niet fit.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat is alles????? Zo'n 1000 kcal??
Ok ok, dat heeft iedereen wel is hequote:Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook schandalig, maar voel me niet fit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |