Daar is zo'n mooi plaatje van met Scooby, die gast op youtube, met de tekst eronder:quote:Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, goed idee man. Laat ik er whey bij doen, terwijl ik al heb berekend dat ik genoeg eiwitten per dag binnenkrijg.
Die is alleen uit de Amerikaanse app store te halen, kan ik niet downloaden op mijn iPhonequote:Op maandag 20 juni 2011 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
http://iphone.appstorm.ne(...)rfect-workout-buddy/
Deze.
Vreemd, ik heb hem in maart gevonden en gekocht in de App Store (op device zelf) met mijn Nederlandse account.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is alleen uit de Amerikaanse app store te halen, kan ik niet downloaden op mijn iPhone
Oh geen probleem hierquote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
jammer van het kutgevoel dat je vaak daarna hebtsnel weer wat bijeten als het lukt
Hoeveel km loop jij?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef star_gazer het volgende:
En whey shake nummer twee zit er weer in. Vanavond een uurtje buiten cardio gedaan. Lekker hardlopen bij een graad of 13; perfect. Strenge winter hoor hier in Sydney
Gaat dat zo snel ja? Loop ook meestal 3 kilometer.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoeveel km loop jij?
Ik max 3 om katabolisme te overkomen, zeg maar.
Na een bodybuilding workout max 2 km.
Direct daarna Stacker 2 6e gear creatine en een Whey shake.
Ik loop 10km, soms 15km. Kan er niks aan doen, loop graag halve marathons (vorig jaar zelfs een hele). Ik weet het, het is slecht voor mn gains, maar het is nu eenmaal een hobby. Maar volgens mij ga je pas eiwitten verbranden als je verder dan een kilometer op 25 gaat en echt al je reserves op zijn. Dan ga je lekker naar de ammoniak meuren omdat je lichaam stikstof over heeftquote:Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoeveel km loop jij?
Ik max 3 om katabolisme te overkomen, zeg maar.
Na een bodybuilding workout max 2 km.
Direct daarna Stacker 2 6e gear creatine en een Whey shake.
Dit ruik ik 3 van de 4x al na 3km rennen na mijn bb workout:-((quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik loop 10km, soms 15km. Kan er niks aan doen, loop graag halve marathons (vorig jaar zelfs een hele). Ik weet het, het is slecht voor mn gains, maar het is nu eenmaal een hobby. Maar volgens mij ga je pas eiwitten verbranden als je verder dan een kilometer op 25 gaat en echt al je reserves op zijn. Dan ga je lekker naar de ammoniak meuren omdat je lichaam stikstof over heeft
Misschien te hoge intensiteit en geen suikers meer voorradig? Doe je HIIT? Misschien wat meer carbs eten of de intensiteit terugschroeven om niet teveel anaeroob te gaan lopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit ruik ik 3 van de 4x al na 3km rennen na mijn bb workout:-((
Wat voor conclusie zou ik daar aan moeten leggen, geen rennen naar BB workout. Ongetraind rennen? Te weinig whey genomen?
Hoeveel deadlift je?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb van die heavygrippers *200 besteld, knijpkracht 91kg. Denk dat ik ze morgen binnen krijg, ben alleen bang dat ik iets te enthousiast ben geweest en dat ik een te zware heb besteld als ik nu filmpjes kijk op youtube. Zal hier wel even melden of ik heb dicht kan krijgen of niet.
Ja, je hebt rottende vis gegeten. (serious)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef Mopst3r het volgende:
Gisteren 2 panga's gebakken op carbloze zondag, ze stonken heel erg naar amoniak en werd er ook misselijk van. Iemand een idee wat dit kan zijn?
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb van die heavygrippers *200 besteld, knijpkracht 91kg. Denk dat ik ze morgen binnen krijg, ben alleen bang dat ik iets te enthousiast ben geweest en dat ik een te zware heb besteld als ik nu filmpjes kijk op youtube. Zal hier wel even melden of ik heb dicht kan krijgen of niet.
Ik denk dat ik geen rennen na BB meer doe, maar gewoon 2/3x per week de 2 tot 3 km ren op rustdagen of ander deel van de dag.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Misschien te hoge intensiteit en geen suikers meer voorradig? Doe je HIIT? Misschien wat meer carbs eten of de intensiteit terugschroeven om niet teveel anaeroob te gaan lopen.
Check http://www.weightlossforall.com/exercise-fuel.htm
En ik dacht hieraan:quote:Op maandag 20 juni 2011 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
Denk dat ik maar een setje Fat Gripz ga bestellen
Bijna altijd..quote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Hebben jullie op je rugdag ook altijd last om gewoon nog een keer te haan sporten? Gewoon de drang. "Het ging lekker en ik wil weer er tegenaan" op je rustdag.
Nee man, dan wil ik gewoon rusten en veel eten.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Hebben jullie op je rugdag ook altijd last om gewoon nog een keer te haan sporten? Gewoon de drang. "Het ging lekker en ik wil weer er tegenaan" op je rustdag.
die hangen al bij ons, nou ja, het TRX Systeem danquote:Op maandag 20 juni 2011 16:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En ik dacht hieraan:
http://cgi.ebay.com/CFF-O(...)&hash=item72169034fc
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik ze ergens ander goedkoper vinden
TRX kicks ass, ik heb er zelf 1 gebouwd, alleen de ringen nu nog.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
die hangen al bij ons, nou ja, het TRX Systeem dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |