Het zal door de synthol komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Blijft moeilijk he; begrijpend lezen.
Jawel jawel. Heb wel 't idee dat het niet compleet door de Noxi komt maar ook stukje mentaal. Deed zojuist 3x8xBW+26 bij wide grip pull ups terwijl ik dat voordat ik Noxi gebruikte maar BW+10 deed. Moet gewoon wat vaker m'n grens opzoeken denk ik..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Oh dan is 4kg per hand wel een grote vooruitgang maar ik gebruik al crea dus denk niet dat een pwo voor mij veel zin heeft.
Er is ook vaak een zogenaamd placebo-effect.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jawel jawel. Heb wel 't idee dat het niet compleet door de Noxi komt maar ook stukje mentaal. Deed zojuist 3x8xBW+26 bij wide grip pull ups terwijl ik dat voordat ik Noxi gebruikte maar BW+10 deed. Moet gewoon wat vaker m'n grens opzoeken denk ik..
boehoeeequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Blijft moeilijk he; begrijpend lezen.
Krijg hem gewoon dicht.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb van die heavygrippers *200 besteld, knijpkracht 91kg. Denk dat ik ze morgen binnen krijg, ben alleen bang dat ik iets te enthousiast ben geweest en dat ik een te zware heb besteld als ik nu filmpjes kijk op youtube. Zal hier wel even melden of ik heb dicht kan krijgen of niet.
Net zoals mensen die denken dat No-Xplode en al die zooi zo goed werkt omdat je er zo'n tintelend gevoel van krijgt terwijl dat gewoon een effect is van een ingredient wat erin zit wat daar specifiek voor zorgt en verder niks toevoegtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is ook vaak een zogenaamd placebo-effect.
Drankjes, poedertjes en pilletjes zijn sowieso big business. Of het nu om toename van spiermassa of afvallen gaat. Natuurlijk zitten er spullen bij die wel helpen, maar de basis en het grootste deel van de vooruitgang is je eigen doen en laten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Net zoals mensen die denken dat No-Xplode en al die zooi zo goed werkt omdat je er zo'n tintelend gevoel van krijgt terwijl dat gewoon een effect is van een ingredient wat erin zit wat daar specifiek voor zorgt en verder niks toevoegt
Ik gebruik creatine, visolie en whey. Wel gekeken naar bv. spullen van BSN, maar het overtuigt me niet echt. Ik eet liever goed zonder afhankelijk te zijn van allerhandje poedertjes en pilletjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:03 schreef 16meter het volgende:
Denk dat voor de meeste supps geldt dat je al die euro's beter in goede voeding kunt steken. Vlees is al duur zat..
En als je dan toch graag wat energie hebt voor een training, supplementeer dan met iets als caffeine of geranamine. Dat zijn vaak ook de werkzame stoffen in al overpriced pre-workout supplementen.
Ik hou het bij creatine en whey.
Whey is ook niet duur. Sommige 'wondermiddeltjes' wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind Whey niet duur. Jullie wel? Ik gebruik het op trainingsdagen in de ochtend en na de training. Op rustdagen niet. Creatine gebruik ik niet.
ja die tinteling krijg je gewoon van beta alaninequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Net zoals mensen die denken dat No-Xplode en al die zooi zo goed werkt omdat je er zo'n tintelend gevoel van krijgt terwijl dat gewoon een effect is van een ingredient wat erin zit wat daar specifiek voor zorgt en verder niks toevoegt
Beta-alanine voegt echt wel wat toe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
UK webshopsquote:
Moet je voor de grap een keer rear delt rows doen. Meestal voel je de rear delts al wel na normale bent-over-rows, maar als je ze isoleert wordt het echt gruwelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef boskameel het volgende:
melk + whey + havermout + magnetron
gvd, keiharde spierpijn aan mijn side delts van gister, kan niet eens meer dingen oppakkenboodschappentas v/d appie was al een groot probleem, laat staan jeuk aan mijn rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |