VW Golfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef teknomist het volgende:
Een week niet fappen en dan wil ik opeens een VW Golf rijden en sletten neuken? Nee dank.
Wel fascinerend toch. 50% is echt veelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Logisch toch, na een paar dagen krijg je meer zin om te fappen
Opel Manta, jonguh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef teknomist het volgende:
Een week niet fappen en dan wil ik opeens een VW Golf rijden en sletten neuken? Nee dank.
Ik heb wel eens 14 jaar niet gefapt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb wel eens een week niet gegapt.
Was toen ik op uitwisseling was met school.
Begon je zo laat?quote:
Bodybuilders = Anabolen = verschrompelde ballen = geen behoefte aan masturbatie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
Opel Manta, jonguh!
Vraag me trouwens af... Zullen er bodybuilders zijn die hier gebruik van maken?
Ik bedoel dat je dan 1x in de weer extra testosteron hebt, zonder anabolen te gebruikenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bodybuilders = Anabolen = verschrompelde ballen = geen behoefte aan masturbatie.
Voetballers mogen voor een belangrijke wedstrijd toch een jaar lang niet neuken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
Opel Manta, jonguh!
Vraag me trouwens af... Zullen er bodybuilders zijn die hier gebruik van maken?
Na acht uur is het weer vol. Vanaf dan wordt het oude uitgepist.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:19 schreef Strani het volgende:
Eerder omlaag, verwacht ik. Maar in het reservoir zal natuurlijk genoeg zitten na een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef Trollscience het volgende:
Op je 14e PiRANiA? Ik ben teleurgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan het mij niet eens meer herinneren.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |