Beta-alanine voegt echt wel wat toe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Net zoals mensen die denken dat No-Xplode en al die zooi zo goed werkt omdat je er zo'n tintelend gevoel van krijgt terwijl dat gewoon een effect is van een ingredient wat erin zit wat daar specifiek voor zorgt en verder niks toevoegt
UK webshopsquote:
Moet je voor de grap een keer rear delt rows doen. Meestal voel je de rear delts al wel na normale bent-over-rows, maar als je ze isoleert wordt het echt gruwelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef boskameel het volgende:
melk + whey + havermout + magnetron
gvd, keiharde spierpijn aan mijn side delts van gister, kan niet eens meer dingen oppakkenboodschappentas v/d appie was al een groot probleem, laat staan jeuk aan mijn rug.
In een blender met melk en dan opdrinken. Koken is voor fags.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef BeamofLight het volgende:
Ff een baby-vraag:
hoe is havermout het makkelijkst/snelst weg te krijgen?
Heb het nu in een kom met melk, maar dat duurt me allemaal te lang:
2,5 minuut opwarmen dan dan is het nog veels te heet. Ben er 10 minuten mee bezig; geen tijd voor iedere dag (om erbij te doen). Qua smaak boeit het me niet. Is het bijvoorbeeld in een shakebeker te gooien met melk en evt. whey. Alles koud dan?
Had gister ipv 3 setjes er eens 6 gepakt tot ik dus echt niet meer kon, niet echt een goed idee geweest. Op een gegeven moment kreeg ik 8 kg niet eens meer fatsoenlijk omhoogquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Moet je voor de grap een keer rear delt rows doen. Meestal voel je de rear delts al wel na normale bent-over-rows, maar als je ze isoleert wordt het echt gruwelijk.
Vergelijkbaar met Efedra?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef ukga het volgende:
[..]
Op recept bij de apotheek. of ergens via via. bestelen in het buitenland is ook een optie
Door het stimulerende effect op de bloedsomloop kan niacine een tintelend, warm of prikkende sensatie veroorzaken. Dit is volledig onschuldig en zal na ongeveer 10 minuten weer verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef Diabox het volgende:
[..]
Krijg je toch geen tintelingen van?? Heb ik in ieder geval nog nooit gemerkt.
Als je een blender hebt, wat zegt dat over jouw sexuele geaardheid dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef bascross het volgende:
[..]
In een blender met melk en dan opdrinken. Koken is voor fags.
Geen idee. Het is in ieder geval een handig ding.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je een blender hebt, wat zegt dat over jouw sexuele geaardheid dan?
ja zoals die in mijdrecht, daar denkt er ook 1tje dat ze wereldkampioen missfitness is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan welke gym je komt. Bij de health clubs e.d. zie je het niet. Ga je naar 'n gym waar veel vechtsporters e.d. trainen dan kom je het wel wat meer tegen. Ken ook wel gyms waar je gewoon AAS onder de toonbank kunt verkrijgen.
Kom, bij een vitamine B complex supplement met 50 mg vitamine B3 krijg je echt geen 'tintelend gevoel', waarom bij zo'n bodybuilding supplement wel?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Door het stimulerende effect op de bloedsomloop kan niacine een tintelend, warm of prikkende sensatie veroorzaken. Dit is volledig onschuldig en zal na ongeveer 10 minuten weer verdwijnen.
Aldus een webshop
Daar train ik dus en no way dat daar in AAS wordt gehandeld. En de eigenaresse was wel degelijk wereldkampioene miss fitness.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ja zoals die in mijdrecht, daar denkt er ook 1tje dat ze wereldkampioen missfitness is.
Jongens het duurt even voor ik jou een reactie uitlok. Vroegen toen iwan en daarvoor sjon er waren genoeg ;-) Maar dat was in Uithoorn, niet.mijdrecht. Ik heb nog vrienden die er trainen die genoeg handel hebben gekocht daar. Voor de duidelijkheid voor er ruzies komen, onderling wordt er gehandel, niks onder de toonbank waarvan ik weet. over die wereldkampioenschappen, er zijn 10.000 bonden die kampioenschappen houden.link. http://www.msfitness.com/galleries/2004/2004.html Heb het altijd verdacht gevonden..vooral winnen bij een bond waar ze zelf in het bestuur zaten. De beker die.ik heb gezien was plastic met een scheef label met worldmeister er op. anyway vage shit. wat ook shit is is een mobiele telefoon en reageren op een post.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daar train ik dus en no way dat daar in AAS wordt gehandeld. En de eigenaresse was wel degelijk wereldkampioene miss fitness.
/edit: O ja, vroeg mij al af waarom die nick bekend voorkwam.Maar beide beweringen zijn niet waar, dat weet je ook wel. Die eerste misschien ooit wel, maar dan voor '98.
Probeer eens tabata interval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef star_gazer het volgende:
Tering zeg, had blijkbaar nog energie over na mijn borst+triceps workout van vandaag. Lekker een half uur interval-knallen op de loopband.
5 minuten @ 12kph
5 minuten @ 13kph
5 minuten @ 11kph
5 minuten @ 12kph
5 minuten @ 15kph
5 minuten @ 11kph.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Moet je voor de grap een keer rear delt rows doen. Meestal voel je de rear delts al wel na normale bent-over-rows, maar als je ze isoleert wordt het echt gruwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |