De spierbelasting is anders met TRX.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef star_gazer het volgende:
Ahja, TRX hebben wij ook, maar ik gebruik het eigenlijk nooit. Misschien leuk om eens wat rugoefeningen in te doen ofzo
Nee, voor echt massa en kracht zal je toch moeten gaan bankdrukken.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef 16meter het volgende:
Als aanvulling of afwisseling zitten er denk ik wel aardige oefeningen bij.
Maar borst trainen zonder een bench press bijv. zou ik nooit doen.
Ik ga gewoon ff genieten van me vakantie hoor. Misschien hier en daar wat eiwitjes proberen binnen te krijgen maar verder er niet aan denken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Ik wel en ik probeer zo rustig mogelijk aan te doen met dat vette spul en bier. Één week vakantie.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Ik wel en ik probeer zo rustig mogelijk aan te doen met dat vette spul en bier. Één week vakantie.

same here. Zal niet overmatig gaan zuipe elke dag, maar ga ook niet me biertjes overslaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ff genieten van me vakantie hoor. Misschien hier en daar wat eiwitjes proberen binnen te krijgen maar verder er niet aan denken.
Kevchenkoquote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er uit als een nerd;)quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef ukga het volgende:
[..]
wie de fuck is die gast nou? Ik zoe hem wel vaker voorbij komen
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
gigantomesomorph, de enige in zijn soort.
[ afbeelding ]
'Broder' op FOK!.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef ukga het volgende:
[..]
wie de fuck is die gast nou? Ik zoe hem wel vaker voorbij komen
Ja ik weet dat hij hem altijd had in zn fobo, al ga ik er neit vanuit dat hij echt zn eigen foto´s heeft gepostquote:
Wat is er zo speciaal aan die gast dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja ik weet dat hij hem altijd had in zn fobo, al ga ik er neit vanuit dat hij echt zn eigen foto´s heeft gepost
Kevchenkoquote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja ik weet dat hij hem altijd had in zn fobo, al ga ik er neit vanuit dat hij echt zn eigen foto´s heeft gepost

quote:
mind=blownquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |