WTBquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Physics het volgende:
Efedrine is wel flink aan de prijs tegenwoordig, 30 pond voor 100 tabs a 8mg (ca maand voorraad).
Eigenlijk best wel een cool idee; in de UK is die stuff legaal. Plus ik ken farmaceuten uit china die dat spul met 99.99% zuiverheid kunnen leveren, kijken wat dat kost daar.
Genoeg die het leveren, maar dan per kilo's.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Physics het volgende:
Efedrine is wel flink aan de prijs tegenwoordig, 30 pond voor 100 tabs a 8mg (ca maand voorraad).
Eigenlijk best wel een cool idee; in de UK is die stuff legaal. Plus ik ken farmaceuten uit china die dat spul met 99.99% zuiverheid kunnen leveren, kijken wat dat kost daar.
Nee maar ik zou het wel moeten doen eigenlijk, zelfs al eet ik 2 uur van te voren niet dan heb ik nog dat mijn buik klotst en ik begin te ruften met rennen, echt irritant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
Zijn er hier mensen die hier cardio, 's morgens op nuchtere maag doen? Ik werk momenteel namelijk erg onregelmatig en veel uren, waardoor ik het liefst voor mijn werk mijn cardio wil pakken. Hoe kan ik dit het best aanpakken zonder spierverlies?
Iets in deze richting?
5 min voor bcaa's
30 min cardio
5 min na bcaa's
30 min na ontbijt (200ml melk, 100 ml water, 30gr whey en 50gr havermout)
Dat ik dan wel tijd heb?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef Physics het volgende:
[..]
Nee maar ik zou het wel moeten doen eigenlijk, zelfs al eet ik 2 uur van te voren niet dan heb ik nog dat mijn buik klotst en ik begin te ruften met rennen, echt irritant.
Cardio op lege maag heeft eigenlijk niet echt voordelen.. Als je BCAA neemt zal spierverlies niet schrikwekkend zijn of zo.
Die prijzen voor Eph zijn echt woeker man bah bah. Kaizen probeert hier echt een slaatje uit te slaan, unieke marktpositie.
Ooit in de vakantie één keer op een nuchtere maag flink gaan cardio'en, in mijn geval drie kwartier zwemmen, in totaal bijna 2 kilometer, en ik kan je vertellen dat dat geen succes was. Kotsneigingen, licht in m'n hoofd, rest van de dag compleet verrot, terwijl als ik dat 's avonds doe, ik nergens last van heb.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef PiRANiA het volgende:
A research on the relationship between ejaculation and serum testosterone level in men.
The purpose of this study is to gain understanding of the relationship between ejaculation and serum testosterone level in men. The serum testosterone concentrations of 28 volunteers were investigated daily during abstinence periods after ejaculation for two phases. The authors found that the fluctuations of testosterone levels from the 2nd to 5th day of abstinence were minimal. On the 7th day of abstinence, however, a clear peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline ( P < 0.01). No regular fluctuation was observed following continuous abstinence after the peak. Ejaculation is the precondition and beginning of the special periodic serum testosterone level variations, which would not occur without ejaculation. The results showed that ejaculation-caused variations were characterized by a peak on the 7th day of abstinence; and that the effective time of an ejaculation is 7 days minimum. These data are the first to document the phenomenon of the periodic change in serum testosterone level; the correlation between ejaculation and periodic change in the serum testosterone level, and the pattern and characteristics of the periodic change.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12659241?dopt=Abstract
Interesting.
Klopt, en je kan beter ook de dure potjes kopen, in de goedkopere rommel is wel eens zware metalen aangetroffen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Physics het volgende:
De eerdergenoemde website verkocht vroeger Diamondslab 30+ ECA tabs.(moet je even mailen denk ik)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef ukga het volgende:
[..]
Op recept bij de apotheek. of ergens via via. bestelen in het buitenland is ook een optie
Ja, je houdt je arm haaks op je lichaam zegmaar. Plus je trekt niet hoger dan wanneer je armen nét voorbij horizontaal zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lijkt heel veel op BOR's, maar moet je je ellebogen anders houden ofzo?
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De eerdergenoemde website verkocht vroeger Diamondslab 30+ ECA tabs.(moet je even mailen denk ik)
www.portierswinkel.nl
Dan heb ik voor u deze, betrouwbaar, laad wat langzaam soms:
http://centurysupplements.com/ephedrine-hcl-50-tabs
http://www.steroidshop.eu/
En natuurlijk deze, hele goede! Hier vaker besteld, altijd goede ECA stacks!
http://www.t5fatburners.co.uk/products/ECA-30%252b-Diamond-Labs.html?utm_source=Fat+Burners+Customer+list&utm_campaign=e61cfed381-ECA_30_10_18_2010&utm_medium=email
Hoeveel haalde je dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
Daar sta je dan in de Aldi met je bakken kwark en havermout, nog in trainingsbroek ook.
Cassiere: 'nou je kunt het ook overdrijven hoor'
Ik: *bertstare*
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
Daar sta je dan in de Aldi met je bakken kwark en havermout, nog in trainingsbroek ook.
Cassiere: 'nou je kunt het ook overdrijven hoor'
Ik: *bertstare*
beetje raar om bij zulke geringe hoeveelheden zo'n opmerking te maken.. raar wijfquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
5x kwark en 1x havermout, zelfde cassiere als eergisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |