100 euro per maand is niets voor volledig casco als je 22 bent... Ik zou 'm alleen niet snel volledig casco verzekeren, da's gewoon niet rendabel. Niet alleen voor de meerprijs per maand, maar ook voor de terugval in treden op het moment dat je claimt. Dat kost je op termijn zo veel geld, dat ik daar niet aan zou beginnen. Dit natuurlijk los van het feit dat het wel kut is als je 'm morgen in de poeier rijdt, want dan ben je je geld kwijt en heb je geen enkele reservequote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je moet een keer beginnen met schadeloze jaren opbouwen, dus waarom niet meteen? Ja, het is duur; ik betaal 100,- euro (ben 22 jaar, maak 25k kilometer per jaar) per maand. Wel volledig casco, maar goed, bij een andere verzekeraar was ik dat al kwijt voor beperkt casco. Een beetje goed zoeken is dus ook wel de moeite.
Onderhoud en brandstofkosten praat ik liever niet over
Als er meer mensen zijn met interesse, kan ik wel eens kijken wat ik via mijn kennis kan regelen met de prijs. Ik haal m'n olie meestal bij hem en hij rekent niet de hoofdprijs. Ik garandeer niks, maar als er concrete interesse is (dus als ik weet wie evt wat zou willen, Castrol of BMW, en hoeveel liters), dan kan ik kijken wat er mogelijk is?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gewoon Castrol Edge 5w30, vol synthetisch. Zo uit de winkel. De vorige eigenaar had dat er inzitten (a 6.5L), dus ik vul 't bij.
Het zijn voornamelijk de 6-pitters die iets verbruiken idd.
Is waar, maar veel verschil in prijs is er niet tussen wel of geen M-pakket. Ik denk dat je meer geld kwijt bent als je het achteraf gaat bouwen, met oa. de andere bumper/diffusor, daardoor ziet de auto er gelijk een stuk sportiever en mooier uit. En die gaat al voor 300 euro.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:06 schreef Maharbal het volgende:
Nog een tip: staar je ook niet blind op dat m-pakket. Als je een perfecte auto ziet die aan jouw wensen voldoet, dan moet je 'm nemen...ook al heeft 'ie geen m-pakket. Dat pakket kun je altijd later nog kopen.
Ik wil er ook nog wel 's een m-pakket op
Ben je ook op je 22ste begonnen? 100 euro valt ook nog wel mee, ik heb al bij een aantal verzekeraars gekeken maar die zaten daar nog steeds dik boven.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef TommyGun het volgende:
Je moet een keer beginnen met schadeloze jaren opbouwen, dus waarom niet meteen? Ja, het is duur; ik betaal 100,- euro (ben 22 jaar, maak 25k kilometer per jaar) per maand. Wel volledig casco, maar goed, bij een andere verzekeraar was ik dat al kwijt voor beperkt casco. Een beetje goed zoeken is dus ook wel de moeite.
Onderhoud en brandstofkosten praat ik liever niet over
Ik zal het in gedachten houden als ik 't weer nodig hebquote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Mikkie het volgende:
Als er meer mensen zijn met interesse, kan ik wel eens kijken wat ik via mijn kennis kan regelen met de prijs. Ik haal m'n olie meestal bij hem en hij rekent niet de hoofdprijs. Ik garandeer niks, maar als er concrete interesse is (dus als ik weet wie evt wat zou willen, Castrol of BMW, en hoeveel liters), dan kan ik kijken wat er mogelijk is?
Wat ik bedoel te zeggen is dat de keuzemogelijkheid groter is als je je niet blindstaart op het M-pakket. Er zijn immers veel meer modellen zonder dan met M-pakket.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Is waar, maar veel verschil in prijs is er niet tussen wel of geen M-pakket. Ik denk dat je meer geld kwijt bent als je het achteraf gaat bouwen, met oa. de andere bumper/diffusor, daardoor ziet de auto er gelijk een stuk sportiever en mooier uit. En die gaat al voor 300 euro.
Met 'niet' bedoel je 'niets' neem ik aan?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
100 euro per maand is niet voor volledig casco als je 22 bent... Ik zou 'm alleen niet snel volledig casco verzekeren, da's gewoon niet rendabel. Niet alleen voor de meerprijs per maand, maar ook voor de terugval in treden op het moment dat je claimt. Dat kost je op termijn zo veel geld, dat ik daar niet aan zou beginnen. Dit natuurlijk los van het feit dat het wel kut is als je 'm morgen in de poeier rijdt, want dan ben je je geld kwijt en heb je geen enkele reserve.
[..]
Nee, met 20 (2 vrije jaren tot dusver, daarvoor een jaar met andermans auto gereden).quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Ben je ook op je 22ste begonnen? 100 euro valt ook nog wel mee, ik heb al bij een aantal verzekeraars gekeken maar die zaten daar nog steeds dik boven.
Klopt, typoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef TommyGun het volgende:
Sorry, ik vergat de nieuwe te openen...
[..]
Met 'niet' bedoel je 'niets' neem ik aan?
Dat is wel bijzonder ja, mijn maatschappij deed al moeilijk over WA+ bij een auto ouder dan tien jaar...gelukkig had ik 'm voor die tijd gekochtquote:Maar goed, ik betaalde bij een andere verzekeraar 100 euro voor WA+ dus als ik voor datzelfde geld "All Risk" kan verzekeren (ik was immers toch al 'gewend' aan die uitgave) dan doe ik dat. Daarnaast scheelt het een hoop geld bij eigen gemaakte schades (niet dat ik die heb gemaakt tot dus ver, maar ik wil wel eens te gretig zijn...)
Het viel me sowieso op dat ze mijn wagen uit '99 nog wilde verzekeren (All Risk dus). Maar blijkbaar doen ze bij internet verzekaars niet zo moeilijk.
Tja, geen idee. Ook geen eigen risico dus zal wel goed zijn (heb er niks over gehoord thans).quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, typo. Heb 'm al aangepast.
[..]
Dat is wel bijzonder ja, mijn maatschappij deed al moeilijk over WA+ bij een auto ouder dan tien jaar...gelukkig had ik 'm voor die tijd gekocht.
hmm alleen de 3.0 is dan een verbetering... maar verder zelfde klusje want zelfde motorquote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar dat is een klusje van niks rival, wanneer knal je een M54 met dubbele vanos in een E30?
Hairball,quote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gewoon Castrol Edge 5w30, vol synthetisch. Zo uit de winkel. De vorige eigenaar had dat er inzitten (a 6.5L), dus ik vul 't bij.
Het zijn voornamelijk de 6-pitters die iets verbruiken idd.
Tering, thanksquote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Bowny het volgende:
[..]
Hairball,
Voor je volgende beurt: http://www.oil-center.de
EUR8,90 per liter, jawohl!
Ooh okequote:Op maandag 16 mei 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
hmm alleen de 3.0 is dan een verbetering... maar verder zelfde klusje want zelfde motor
Nou.. zo snel is de mijne niet, hij staat nog steeds op z'n plek!quote:
als we dan toch de OP aanpassen ik heb geen 318i meer, het is nu een 318isquote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef HFdude het volgende:
Ga het nog 1 keer proberen, HFdude heeft z'n E61 ingeruild tegen een e64 (645i Ci S), kan helaas zelf de OP niet aanpassen....
Herkenbaar probleem, daarom rij ik nu ook snel in een grasmaaier (107/Aygo/C1)quote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nou.. zo snel is de mijne niet, hij staat nog steeds op z'n plek!
Zo goedkoop ga ik het niet krijgen via-viaquote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Bowny het volgende:
[..]
Hairball,
Voor je volgende beurt: http://www.oil-center.de
EUR8,90 per liter, jawohl!
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef HFdude het volgende:
Ga het nog 1 keer proberen, HFdude heeft z'n E61 ingeruild tegen een e64 (645i Ci S), kan helaas zelf de OP niet aanpassen....
Even een mod attenderen of RPG vragen, die kan 'm vandaag nog editten als het goed isquote:Op maandag 16 mei 2011 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
als we dan toch de OP aanpassen ik heb geen 318i meer, het is nu een 318is
Daar heb je een prima auto aan. Die bekleding kun je vast wel aan wennen. En die automaat ook, al blijf ik er geen fan van. Maar je weet wel wat je koopt dan, lijkt me prima. En een mooie vervangen van de Einser!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:45 schreef Oksel het volgende:
M'n schoonpa heeft een 320i station uit 2010, die hij ws. laat ombouwen zodat hij op gas rijdt. En denk erover om hem over te nemen over een half jaar (dan krijgt hij een nieuwe CLS), dan staat er 50k op de teller. Voor 20.000 EUR. Nadeel; de bekleding is off-white.. alsof het leer is, maar het is stof. En 't is een automaat..
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef HFdude het volgende:
Ga het nog 1 keer proberen, HFdude heeft z'n E61 ingeruild tegen een e64 (645i Ci S), kan helaas zelf de OP niet aanpassen....
Beide aangepast. Nog meer veranderingen nodig ?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
als we dan toch de OP aanpassen ik heb geen 318i meer, het is nu een 318is
Pas de foto van mijn auto maar aan met een leuke foto uit 't vorige topic (laatste pagina)quote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef RPG het volgende:
[..]
[..]
Beide aangepast. Nog meer veranderingen nodig ?
Omdat ik zo aardig benquote:Op maandag 16 mei 2011 16:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pas de foto van mijn auto maar aan met een leuke foto uit 't vorige topic (laatste pagina)
Ik zie je nu wel staan maar alleen bij de 5-seriequote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef HFdude het volgende:
Ga het nog 1 keer proberen, HFdude heeft z'n E61 ingeruild tegen een e64 (645i Ci S), kan helaas zelf de OP niet aanpassen....
*kuch*Verhuisd naar 6-series*kuch*quote:Op maandag 16 mei 2011 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie je nu wel staan maar alleen bij de 5-serie
Nee, klopt, daar krijg je alleen maar gezeik mee. Als er wat mee is altijd die 'ja maar je hebt m al heel goedkoop gekregen, ik kon er as ik m particulier verkoop veel meer voor krijgen' discussie's. Trammelant.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het probleem is?
Trouwens, nooit een auto kopen van familie denk ik altijd
Open luchtfilter (CAI), cat delete, midden demper delete en freeflow uitlaat als simpele begin.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef ToerkCep het volgende:
Iemand ervaring met het tunen van een 320d e46 150PK?
Dude wat een kennisquote:Open luchtfilter (CAI), cat delete, midden demper delete en freeflow uitlaat als simpele begin.
Laterna evt: Chip Tuning, grotere IC, grotere verstuivers, grotere turbo/turbodruk verhogen, shall i continue?
Freeflow uitlaat (geen kat/midden/einddemper), verhoogde turbodruk, grotere IC, 110PK verstuivers, CAI en de reden dat ie zo gigantisch veel rookt is omdat ik de powerbox veelste rijk had afgesteld..quote:
De eerste suggesties zijn gewoon te doen onder de 100 euro en een Halve middagje op de brug.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou niet heel erg vertrouwen op alleen de kennis van turquaz.
Ik zou hem gewoon laten chippen bij een goede chipboer. Die andere aanpassingen vergen vrij veel werk en geld om alles goed te laten lopen
Jezus geluk gehad man, hoeveel PK had dat ding?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Turquaz52 het volgende:
En niet te veel vertrouwen op je remmen en (verlaagde) ophanging..![]()
Ik mag nog van geluk spreken, ben 3x over de kop gevlogen.. Voor het zelfde geldt kon het anders aflopen
130-140? Zo ff geschat..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Jezus geluk gehad man, hoeveel PK had dat ding?
Nope, een auto is mijn leven, een leven zonder auto kan ik me niet voorstellen..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef FalleNk810i het volgende:
Pff Turq, kan jij niet beter van auto's afblijven?![]()
Golf naar de tering, bmw kwijt, fiat zonder dak
ach kom, ff een kiekje laten zien mag toch wel? Ik wil hem ook wel deleten als je wilt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Hyperdude het volgende:
@TurQ
Slap ouwehoeren ben je iig. niet verleerd tijdens je afwezigheid.
Just kidin, maar als je ziet wat er van terecht komt....quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, een auto is mijn leven, een leven zonder auto kan ik me niet voorstellen..
[..]
ach kom, ff een kiekje laten zien mag toch wel? Ik wil hem ook wel deleten als je wilt.
x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |