Bedoelde ik inderdaad. Iedereen bepaalt toch zelf wanneer-ie vertrekt? Ik neem aan dat ook deze rit eindigde bij een restaurant. Dan kies je zelf of je mee eet of niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Haha tour rit was super gezellig...
Als je dat bedoeld... Kwamen rijders uit het hele land... Kan je dan niet maken om het te laat te maken...
Een etentje na afloop is standaard bij zo ongeveer elke toerrit. Hapje eten, beetje (na)praten met de anderen, beetje socializen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Rizkant het volgende:
Waarom eten na afloop?
Dat doe je toch niet na een dag file rijden?
omdat ik er geen rekening mee had gehouden dat fok zo hard zou falenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je geen nieuwe kan maken Catch, waarom maak je dan wel de laatste post
Ik geloof inderdaad - ook na het zien van de foto's - dat het maar goed is dat ik niet ben geweest.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Biertje drinken doen ze....... tijdens de riten whiskey.
Nee, sorry, de Z3 blijft een dameskappersautoquote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Catch22- het volgende:
De z4 is gewoon een vette bak.
Mijn schoonpa heeft een z3 en dat is gewoon een fijne rijdersauto. Wel een viercilinder, maar het rijdt erg fijn.
En voor dat geld heb je niet eens een goede, maar waarschijnlijk een ex-schade bak of eentje met wat werk. Reken op rond de 25k voor een beter exemplaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef Hoogheid het volgende:
Ah man, de laatste dagen ben ik volop aan het kwijlen over de M3 E46.. wát een bak![]()
Echt veel bruter dan de huidige M3, veel betere looks (nog steeds), en een heerlijk geluid, zeker icm met sommige mods
<3
Ze zijn trouwens (nog steeds) behoorlijk duur vergeleken met andere snelle wagens. Maar die zijn niet echt hiermee te vergelijken natuurlijk. ¤ 20,000 voor zo'n M3 met +/- 100.000 op de teller. Hmmmm.
Flinke plannen Tommy! Mijn tip: neem een sportpookje. Dat schakelt zo ontzettend veel lekkerder!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef TommyGun het volgende:
Volgende week het interieur opknappen van mijn E46 318i.
Ja, verklaar me voor gek maar ik wil alles gewoon top hebben, ook al is de auto 12 jaar oud...quote:Op maandag 2 mei 2011 01:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Flinke plannen Tommy! Mijn tip: neem een sportpookje. Dat schakelt zo ontzettend veel lekkerder!
PDC is ook wel handig om te hebben, al is het niet zaligmakend. Blijf achteruit kijken, want ik ken verschillende mensen bij wie wel eens een paaltje tussen de sensoren door is geglipt
Zo een bedoel je dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:27 schreef Maharbal het volgende:
Ik zou inderdaad ook het (M) Sportpookje nemen, schakelt erg fijn en staat (met die aluminium ring) mooi bij de titan interieurlijsten (heb ik ook geloof ik, iig die zilvere dingen)
OK, dit gaat 'm wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik had gewoon de matzwarte lijsten en heb nu hoogglans zwart, maar ook daar staat die M-sportpook ook prima bij hoor. Punt is vooral dat ie een ruime cm korter is dan de normale pook, en dat merk je echt, al zou je het niet zeggen als je het zo ziet. Ik zou die pook ruim verkiezen boven een E90-model.
Ja oke, maar dat wist je toen je hem kocht toch? Het valt me gewoon op dat alle E28 rijders hier half werkende auto's hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Yoshi, het is niet zozeer een E28 die voor problemen zorgt, mijn 5er heeft gewoon te lang stil gestaan. Geen enkele auto kan tegen stilstand, ook BMW niet.
Had minder problemen verwacht....quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat wist je toen je hem kocht toch? Het valt me gewoon op dat alle E28 rijders hier half werkende auto's hebben
Volgens mij moet je 'm ergens ook nog wel goedkoper kunnen krijgen dan 70 euro, trouwens. En deze pook die je ernaast hebt, is niet de standaard van de E46 volgens mij. Het dash is anders namelijk, volgens mij scheelt het bij de E46 nog een paar mm meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef TommyGun het volgende:
Mooi.
OEM nummer is overigens 25117896031 (voor de 5-speed), daarmee is het wat eenvoudiger zoeken (voor andere geïnteresseerden).
BTW, deze foto vond ik:
[ afbeelding ]
Klopt, is van een roadsterquote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 'm ergens ook nog wel goedkoper kunnen krijgen dan 70 euro, trouwens. En deze pook die je ernaast hebt, is niet de standaard van de E46 volgens mij. Het dash is anders namelijk, volgens mij scheelt het bij de E46 nog een paar mm meer.
Mijn e28 is gekocht als zijnde 'lijk', dus ik wist dat er werk aan zat.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat wist je toen je hem kocht toch? Het valt me gewoon op dat alle E28 rijders hier half werkende auto's hebben
Nog een beetje een leuke nokkenas? Of vrij tam?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Mijn e28 is gekocht als zijnde 'lijk', dus ik wist dat er werk aan zat.
Nokkenas gevonden in duitsland.. 20 euro!
Standaard nokkenas, alleen nu met nokken!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:52 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog een beetje een leuke nokkenas? Of vrij tam?
Haha, wat heb je met die andere gedaan danquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Standaard nokkenas, alleen nu met nokken!
Dat scheelt wel. Zo wil ik, als ik ooit een keer ergens een garage ofzo opduik om 'm lange tijd te stallen, nog wel een leuke cabrio kopen voor erbij. Een E36 of als het budget het toelaat een E46. Dan koop ik aan de onderkant van de markt en ga ik inderdaad ook lekker hobbyen aan dat dingquote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Mijn e28 is gekocht als zijnde 'lijk', dus ik wist dat er werk aan zat.
Nokkenas gevonden in duitsland.. 20 euro!
* TommyGun meldt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Yoshi, het is niet zozeer een E28 die voor problemen zorgt, mijn 5er heeft gewoon te lang stil gestaan. Geen enkele auto kan tegen stilstand, ook BMW niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |