Niet voor een 520, die zijn redelijk 'goedkoop'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:42 schreef Catch22- het volgende:
Precies. Was deze auto namelijk helemaal perfect, betaalde je 7-8k ipv 3.
Onzin. Je bent altijd gewoon verzekerd. Alleen wanneer je een aanrijding krijgt die voorkomen had kunnen worden of minder ernstig had kunnen zijn, welke het gevolg is van een gebrek dat bij de APK aan het licht was gekomen en tot afkeur had geleid, kan de verzekeraar het bedrag verhalen op de verzekerde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Idiootdat heeft je dus de nodige boetes gekost. Maar, als je APK verlopen is ben je toch ook niet verzekerd?
Als het ongeluk ernstig genoeg is, wordt technisch onderzoek verricht door de afdeling VOA van de politie. Of later door de expert van de verzekering. Daar rolt vanzelf een rapport uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Ok, maar hoe weet je dat gebrek als de auto nooit APK gekeurd is?
Nee, een maatje van me heeft een autohandel, en daar weer een kennis van had die wielen.quote:
Wat... 400 euro voor die 18 inch velgen? Is toch niet duur... maar idd als ze erg beschadigd zijn is het wel wat minder. Leg er nou gewoon 16 inch onder man, dat past toch ook wel met de schijven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, een maatje van me heeft een autohandel, en daar weer een kennis van had die wielen.
Er zouden goede banden op zitten, setje kostte me 400,- euro, maar als er al 2 banden (bijna) afkeur zijn, en de velgen hebben veel geleden, dan vind ik ze te duur.
400 euro was idd niet duur, en mij was verteld dat er 4 goede banden onder zaten en de velgen een beetje stoeprand schade hadden. Nu ik de velgen hier heb en zie dat er 4 verschillende banden onder zitten waarvan ik er 2 al niet kan gebruiken, en de velgen in slechtere staat zijn dan de gebruikelijke 'stoeprand schade', vind ik 400 euro ineens te duur.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:51 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat... 400 euro voor die 18 inch velgen? Is toch niet duur... maar idd als ze erg beschadigd zijn is het wel wat minder. Leg er nou gewoon 16 inch onder man, dat past toch ook wel met de schijven?
En waarom koopt iedereen hier E28 wrakkenals ik je verhaal zo lees moet je nog best veel klussen. Rizzo heeft ook altijd problemen met zijn E28. Er zijn toch genoeg exemplaren te vinden die het wel naar behoren doen?
BBS is wel mooiquote:Op zondag 1 mei 2011 00:24 schreef Rizkant het volgende:
Paar crappy foto's van mijn opnieuw opgemaakte velgen...
Wish i was a better photographer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een beveiligde parkeergarage, maar da's wel een duur alternatief. Of bijvoorbeeld op een afgesloten parkeerterrein bij je werkgever?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar zou je je auto 'veilig kunnen opbergen' als je een paar weken op vakantie gaat?
Dus voorkomen dat 'ie een paar weken verstoffend en overleverd aan de voetballende straatjeugd aan de straat staat.
Even afgezien van familie enzo?
Of bij de garage waar je je auto in onderhoud hebt (als je niet alles zelf doet)quote:Op zondag 1 mei 2011 11:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In een beveiligde parkeergarage, maar da's wel een duur alternatief. Of bijvoorbeeld op een afgesloten parkeerterrein bij je werkgever?
Ook een prima idee. Ik weet zeker dat het bij mijn garage geen probleem zou zijn, heeft toch een flink parkeerterrein achter de werkplaats.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of bij de garage waar je je auto in onderhoud hebt (als je niet alles zelf doet)
Godverquote:Op zondag 1 mei 2011 00:24 schreef Rizkant het volgende:
Paar crappy foto's van mijn opnieuw opgemaakte velgen...
Wish i was a better photographer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ghehe, is altijd wel mooi ja dat soort dingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef k_man het volgende:
Ach, het botert vaak niet zo tussen de roadster-rijders en de mensen met de gepimpte oude sedans. Het is een totaal ander publiek.
Op 8 mei is er ook een meeting in Zeist, waar vooral van die oude meuk op af komt. De organisator had het vuige lef om de uitnodiging daarvoor ook op het Z-forum te plaatsen. Laten we zeggen dat het niet storm liep met de aanmeldingen...
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hoop ik nog eens voor een mooi prijsje te vinden in. 18" staggered set up!
BBS is wel mooi, ik heb ze ook eens onder een auto gehad ook in goud maar dat was ruim 20 jaar geleden en dit model
[ afbeelding ]
Haha tour rit was super gezellig...quote:
Imo moeten er onder een e28 gewoon honingraatvelgen oid. Velgen onder een auto moeten wel passen bij de tijdsgeest.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik eindelijk 16" velgen (en banden).
Styling 134 wielen, i know.. niet de 16" M5 wielen die men hier wil zien, maar wel passend onder mijn e28, niet te duur, 4 fatsoenlijke banden zodat ik straks naar het rdw kan voor een kenteken + apk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |