Nee dat is Julius Jaspers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Kranenborg is eigenlijk een vadsig varken zonder principes.
En van de snavel kun je een té kek fluitje maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef Modus het volgende:
Kunnen deze gasten niet gewoon hun snavel houden?
Ja maar daar gebruiken ze aangereden eendquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef NoCigar het volgende:
In Rouen krijg je hem een stuk goedkoper.
Een kruising tussen een smoothie en roadkill.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt wel wat op een aardbei smoothie
130 euro. Daar kan ik een maand van eten als ik zou willenquote:
Misschien was dat ook wel zo, maar dat gaat hij nooit zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
I had zo verwacht dat Matthijs het niet te vreten vond
Net als bij alle muziek in DWDDquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel zo, maar dat gaat hij nooit zeggen natuurlijk
Pletten kan het beste door er even overheen te rijden.quote:
Volgens mij zijn het van die tegel'wijsheden'-itempjes die bij Omroep Max voorbij komen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Lucky.
Ik heb geen idee waar die filmpjes vandaan komen, maar ik vind ze geweldig.
Volgens mij het einde van Koffiemax ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Lucky.
Ik heb geen idee waar die filmpjes vandaan komen, maar ik vind ze geweldig.
Wie weet, maar je moet er eend uit Rouen voor gebruiken, vandaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar daar gebruiken ze aangereden eend
Ja, klopt. Meningen van bejaarden in beeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij het einde van Koffiemax ofzo.
Alleen de lever was toch geplet?quote:
Ja, voeg die maar toe aan:quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Modus het volgende:
Nodig dan haar uit voor zo'n item.
[ afbeelding ]
Daar is ie weer!quote:
4.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar is ie weer!![]()
Overigens weet ik nu dat ik voor eend naar Rouen moet. Dat heeft NoCigar immers slechts drie keer gepost
quote:Gasten in de 40 minuten uitzending van woensdag 27 april zijn: Rudolf Spoor, Alexander Klöpping, Ronald Prins en DWDD recordings met Jan Dulles en Hans Vandenburg. Nico Dijkshoorn dicht en Sylvana Simons is tafeldame.
Geperst of overreden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Ringo het volgende:
Ik heb ooit eend gegeten in Peking. Tering wat lekker.
Hoe minder Sylvana, hoe beter, lijkt me.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
<-- Vanavond weer een vluggertje wegens.
Geen idee. Maar zij ook niet.quote:
Oh, ok.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
ze heeft een programma op radio 6 heur, dus ze weet er wel wat van.
Ze hebben veel positieve reacties gekregen. Kennelijk zijn alle kijkers van SBS6 naar DWDD gaan kijken.quote:
Niet veel maar zoveel artiesten op NSJ zijn niet puur jazz. Het is misschien meer het zwarte Lowlands voor ouderen, want zo iemand wordt ook niet gevraagd voor andere festivals in NL, wij hebben alleen maar alto festivals.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben fan ja, maar wat heeft zij nou weer met jazz te maken...
Ja en dan een rapsletje en Snoop Doggy promoten als Jazz-expert.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
ze heeft een programma op radio 6 heur, dus ze weet er wel wat van.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:38 schreef marcodej het volgende:
Zit ik nu naar een herhaling van gisteren te kijken ofzo?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan een rapsletje en Snoop Doggy promoten als Jazz-expert.
Ik heb gister 'gemist' dus dat is dan wel fijnquote:Op woensdag 27 april 2011 19:38 schreef marcodej het volgende:
Zit ik nu naar een herhaling van gisteren te kijken ofzo?
Hij heeft ook wel iets van een gepofte aardappel.quote:
quote:
Wie anders? De DWDD recordings?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Het zal toch niet Nico zijn die de uitzend0ng moet redd0n?![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef wdn het volgende:
carders forum
sorry maar dat laat je toch niet zien op tv
Hij doet 'cool' want hij wil geen nerd lijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef DrDurden het volgende:
Wat zit die Klopping nou weer denigrerend te doen over online gamen?
Dat is spek op het varken binden.quote:
Het is dan ook een muts hequote:
Net was het 80mquote:Op woensdag 27 april 2011 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
77 miljoen? Net was het toch 7 miljoen?
Zoveel bijzonders vertelt hij toch niet? Er zijn creditcards gegevens gestolen, that's itquote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Onze Klöpping legt het weer helder uit!
* Cynix ®Klöpping.
il0venic0quote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef MilaNL het volgende:
Oke. Dus Matthijs heeft voor alles hetzelfde wachtwoord. Handige info.
Ongeveer 70% dacht ik te horen op het journaal, maar pin mij er niet op vast.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:49 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel procent van de PSN-accounts hebben cc-gegevens ingevoerd? Hoeveel procent zijn unieke gebruikers? Niet heel veel denk ik.
Oh, ik vergat misschien de juiste smilie.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Zoveel bijzonders vertelt hij toch niet? Er zijn creditcards gegevens gestolen, that's it
Ok cynisme niet op tijd gedetecteerdquote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik vergat misschien de juiste smilie.
Eén van mijn jeugdhelden man.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef alors het volgende:
wtf is die mongol met zonnebril daarachter hem?
Ik had hem door!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik vergat misschien de juiste smilie.
Het is een kwestie van gegevens encrypted opslaan, dat gebeurt vaak nietquote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
En de vraag "waarom komen die banken er mee weg om zo'n ondeugelijk product te voeren?" wordt weer niet gesteld
mehaar123!quote:
Waar zag je Dion Graus?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kaal hoofd en dan lang haar op het achterhoofd
Ranzig wijf, laat die luie katten zelf op muizenjacht gaan of geef gewoon normaal voerquote:
Ingevroren en dan in de magnetron. Wat is daar ook alweer natuurlijk aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:57 schreef StephanL het volgende:
OK. Wat is er mis met natuurlijk voedsel?
Jij stopt ook altijd hamsters en ratten in je magnetron?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
OK. Wat is er mis met natuurlijk voedsel?
Ja ok, dat is een beetje bizar, maar niks mis met natuurlijk voedselquote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ingevroren en dan in de magnetron. Wat is daar ook alweer natuurlijk aan?
Hij was goed deze keerquote:
Waar is de man de laatste 30 jaar geweest?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
Eén van mijn jeugdhelden man.
Hans Vandenburg.
Het is 1j maar dat maakt weinig verschil uit voor het 'kut' zijn hiervanquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef themole het volgende:
Ga nu lekker iets anders kijken, dwdd recordings zijn kut. Helemaal met 3js.
nee, ik heb wel een paar horen zeggen van niet,quote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef MilaNL het volgende:
Hebben nou serieus al die artiesten waaraan Matthijs het vraagt al die platen van Johnny Cash?
Stuk natuurlijker dan brokjes en blikjes. Ik vries mijn brood ook in, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ingevroren en dan in de magnetron. Wat is daar ook alweer natuurlijk aan?
Ik dacht al, wat een korte intro!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Ah de korte versie van het intro. Ze laten nu maar 13 van de 15 fragmenten horen..
Okequote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
nee, ik heb wel een paar horen zeggen van niet,
Waarschijnlijk zou hij zichzelf doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:02 schreef alors het volgende:
Ik mis Lucky Fonz trouwens nog in het rijtje... wanneer komt hij? Gaat ie vast Armand doen
Uniek ja. Grootste band? Nee er waren groterequote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef tong80 het volgende:
Talking Heads. Alweer helden. Grootste band in hun tijd.
Dat zou ook wel terecht zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef starla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou hij zichzelf doen.
Het is vals zonder dat het bewust vals is dus slechtquote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef DrDurden het volgende:
Weet nu niet of ik dit geweldig of ontzettend slecht moet vinden.
Maar dan solo!quote:
blijkbaar 2derdeJsquote:
Hij maakte een grapje, dan moet je lachen.quote:
Psaiko killerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Hans Vandenburg was geweldig. Jullie begrijpen er niks van.
Hup in de kliko ermee dan.quote:
Zo dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef starla het volgende:
Oh mijn god, die gast krijgt echt een paaling van zichzelf.
Zeg kan je je racistische gekleuter nu achter je laten?quote:
Is ze niet zwart dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zeg kan je je racistische gekleuter nu achter je laten?
Die hebben haar ver gebracht. Mooie benen zal ze waarschijnlijk niet hebben vanwege het eelt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:18 schreef marcodej het volgende:
SylvanaGoeie lippen wel, maar verder...
Hou het een beetje beschaafd, ok?quote:
quote:
Matthijs: "Moet je sowieso een internetverbinding hebben om het te kunnen zien?"quote:
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matthijs: "Moet je sowieso een internetverbinding hebben om het te kunnen zien?"
Met zijn ongelofelijke kutdas.
Dus wel!!quote:
In mijn reactie zat ook wel een stukje afgunst hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch ben ik wel een beetje jaloers op dat lichaam hihi
U jelly?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef starla het volgende:
De nederlandse matthew mcconaughey hoor, altijd pochen met z'n lichaam.
Precies ook best irritant.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef JimboSlice het volgende:
Dit is een beetje de Piet de Visser van het regisseursgilde.
Mooi om deze man te horen over het huwelijk in de stad van Sjelsie en Frank Lampaard.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef JimboSlice het volgende:
Wie was dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef JimboSlice het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooi om deze man te horen over het huwelijk in de stad van Sjelsie en Frank Lampaard.
Die voetbalscout toch? Die bij het WK zo ontzettend irritant aanwezig was.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef JimboSlice het volgende:
De man die messi, ronaldo en elke andere wereldvoetballer heeft ondekt, aldus Piet de Visser. Hij had zoveel kennis van zaken dat hij LA Galaxy (destijds de ploeg van Gulllit) uitsprak op z'n frans.quote:
en die nog altijd gelooft dat een Afrikaans elftal wereldkampioen wordt...quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Die voetbalscout toch? Die bij het WK zo ontzettend irritant aanwezig was.
"In Equador bij het toernooi onder 5 jaar zag ik al dat een goede voor Sjelsie was. Ik zei het meteen tegen Abramovich."quote:
Het is na drie avonden alleen nog interessant voor aankomende regisseurs of stagiaires (en voor Matthijs natuurlijk).quote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb het nu wel weer gehad met dat camera gedoe.
quote:
Jup, en het duurt verdomme vier uur. Tenzij er rellen komen (of Harry weer in een Nazi-kostuum op komt draven), lijkt het me weinig interessant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |