Waarom niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef wdn het volgende:
carders forum
sorry maar dat laat je toch niet zien op tv
Hij doet 'cool' want hij wil geen nerd lijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef DrDurden het volgende:
Wat zit die Klopping nou weer denigrerend te doen over online gamen?
Dat is spek op het varken binden.quote:
Het is dan ook een muts hequote:
Net was het 80mquote:Op woensdag 27 april 2011 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
77 miljoen? Net was het toch 7 miljoen?
Zoveel bijzonders vertelt hij toch niet? Er zijn creditcards gegevens gestolen, that's itquote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Onze Klöpping legt het weer helder uit!
* Cynix ®Klöpping.
il0venic0quote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef MilaNL het volgende:
Oke. Dus Matthijs heeft voor alles hetzelfde wachtwoord. Handige info.
Ongeveer 70% dacht ik te horen op het journaal, maar pin mij er niet op vast.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:49 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel procent van de PSN-accounts hebben cc-gegevens ingevoerd? Hoeveel procent zijn unieke gebruikers? Niet heel veel denk ik.
Oh, ik vergat misschien de juiste smilie.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Zoveel bijzonders vertelt hij toch niet? Er zijn creditcards gegevens gestolen, that's it
Ok cynisme niet op tijd gedetecteerdquote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik vergat misschien de juiste smilie.
Eén van mijn jeugdhelden man.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef alors het volgende:
wtf is die mongol met zonnebril daarachter hem?
Ik had hem door!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik vergat misschien de juiste smilie.
Het is een kwestie van gegevens encrypted opslaan, dat gebeurt vaak nietquote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
En de vraag "waarom komen die banken er mee weg om zo'n ondeugelijk product te voeren?" wordt weer niet gesteld
mehaar123!quote:
Waar zag je Dion Graus?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kaal hoofd en dan lang haar op het achterhoofd
Ranzig wijf, laat die luie katten zelf op muizenjacht gaan of geef gewoon normaal voerquote:
Ingevroren en dan in de magnetron. Wat is daar ook alweer natuurlijk aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:57 schreef StephanL het volgende:
OK. Wat is er mis met natuurlijk voedsel?
Jij stopt ook altijd hamsters en ratten in je magnetron?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
OK. Wat is er mis met natuurlijk voedsel?
Ja ok, dat is een beetje bizar, maar niks mis met natuurlijk voedselquote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ingevroren en dan in de magnetron. Wat is daar ook alweer natuurlijk aan?
Hij was goed deze keerquote:
Waar is de man de laatste 30 jaar geweest?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
Eén van mijn jeugdhelden man.
Hans Vandenburg.
Het is 1j maar dat maakt weinig verschil uit voor het 'kut' zijn hiervanquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef themole het volgende:
Ga nu lekker iets anders kijken, dwdd recordings zijn kut. Helemaal met 3js.
nee, ik heb wel een paar horen zeggen van niet,quote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef MilaNL het volgende:
Hebben nou serieus al die artiesten waaraan Matthijs het vraagt al die platen van Johnny Cash?
Stuk natuurlijker dan brokjes en blikjes. Ik vries mijn brood ook in, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ingevroren en dan in de magnetron. Wat is daar ook alweer natuurlijk aan?
Ik dacht al, wat een korte intro!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Ah de korte versie van het intro. Ze laten nu maar 13 van de 15 fragmenten horen..
Okequote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
nee, ik heb wel een paar horen zeggen van niet,
Waarschijnlijk zou hij zichzelf doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:02 schreef alors het volgende:
Ik mis Lucky Fonz trouwens nog in het rijtje... wanneer komt hij? Gaat ie vast Armand doen
Uniek ja. Grootste band? Nee er waren groterequote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef tong80 het volgende:
Talking Heads. Alweer helden. Grootste band in hun tijd.
Dat zou ook wel terecht zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef starla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou hij zichzelf doen.
Het is vals zonder dat het bewust vals is dus slechtquote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef DrDurden het volgende:
Weet nu niet of ik dit geweldig of ontzettend slecht moet vinden.
Maar dan solo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |