Nee dat is Julius Jaspers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Kranenborg is eigenlijk een vadsig varken zonder principes.
En van de snavel kun je een té kek fluitje maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef Modus het volgende:
Kunnen deze gasten niet gewoon hun snavel houden?
Ja maar daar gebruiken ze aangereden eendquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef NoCigar het volgende:
In Rouen krijg je hem een stuk goedkoper.
Een kruising tussen een smoothie en roadkill.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt wel wat op een aardbei smoothie
130 euro. Daar kan ik een maand van eten als ik zou willenquote:
Misschien was dat ook wel zo, maar dat gaat hij nooit zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
I had zo verwacht dat Matthijs het niet te vreten vond
Net als bij alle muziek in DWDDquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel zo, maar dat gaat hij nooit zeggen natuurlijk
Pletten kan het beste door er even overheen te rijden.quote:
Volgens mij zijn het van die tegel'wijsheden'-itempjes die bij Omroep Max voorbij komen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Lucky.
Ik heb geen idee waar die filmpjes vandaan komen, maar ik vind ze geweldig.
Volgens mij het einde van Koffiemax ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Lucky.
Ik heb geen idee waar die filmpjes vandaan komen, maar ik vind ze geweldig.
Wie weet, maar je moet er eend uit Rouen voor gebruiken, vandaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar daar gebruiken ze aangereden eend
Ja, klopt. Meningen van bejaarden in beeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij het einde van Koffiemax ofzo.
Alleen de lever was toch geplet?quote:
Ja, voeg die maar toe aan:quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Modus het volgende:
Nodig dan haar uit voor zo'n item.
[ afbeelding ]
Daar is ie weer!quote:
4.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar is ie weer!![]()
Overigens weet ik nu dat ik voor eend naar Rouen moet. Dat heeft NoCigar immers slechts drie keer gepost
quote:Gasten in de 40 minuten uitzending van woensdag 27 april zijn: Rudolf Spoor, Alexander Klöpping, Ronald Prins en DWDD recordings met Jan Dulles en Hans Vandenburg. Nico Dijkshoorn dicht en Sylvana Simons is tafeldame.
Geperst of overreden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Ringo het volgende:
Ik heb ooit eend gegeten in Peking. Tering wat lekker.
Hoe minder Sylvana, hoe beter, lijkt me.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
<-- Vanavond weer een vluggertje wegens.
Geen idee. Maar zij ook niet.quote:
Oh, ok.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
ze heeft een programma op radio 6 heur, dus ze weet er wel wat van.
Ze hebben veel positieve reacties gekregen. Kennelijk zijn alle kijkers van SBS6 naar DWDD gaan kijken.quote:
Niet veel maar zoveel artiesten op NSJ zijn niet puur jazz. Het is misschien meer het zwarte Lowlands voor ouderen, want zo iemand wordt ook niet gevraagd voor andere festivals in NL, wij hebben alleen maar alto festivals.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben fan ja, maar wat heeft zij nou weer met jazz te maken...
Ja en dan een rapsletje en Snoop Doggy promoten als Jazz-expert.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
ze heeft een programma op radio 6 heur, dus ze weet er wel wat van.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:38 schreef marcodej het volgende:
Zit ik nu naar een herhaling van gisteren te kijken ofzo?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan een rapsletje en Snoop Doggy promoten als Jazz-expert.
Ik heb gister 'gemist' dus dat is dan wel fijnquote:Op woensdag 27 april 2011 19:38 schreef marcodej het volgende:
Zit ik nu naar een herhaling van gisteren te kijken ofzo?
Hij heeft ook wel iets van een gepofte aardappel.quote:
quote:
Wie anders? De DWDD recordings?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Het zal toch niet Nico zijn die de uitzend0ng moet redd0n?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |