Nee dat is Julius Jaspers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Kranenborg is eigenlijk een vadsig varken zonder principes.
En van de snavel kun je een té kek fluitje maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef Modus het volgende:
Kunnen deze gasten niet gewoon hun snavel houden?
Ja maar daar gebruiken ze aangereden eendquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef NoCigar het volgende:
In Rouen krijg je hem een stuk goedkoper.
Een kruising tussen een smoothie en roadkill.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt wel wat op een aardbei smoothie
130 euro. Daar kan ik een maand van eten als ik zou willenquote:
Misschien was dat ook wel zo, maar dat gaat hij nooit zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
I had zo verwacht dat Matthijs het niet te vreten vond
Net als bij alle muziek in DWDDquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel zo, maar dat gaat hij nooit zeggen natuurlijk
Pletten kan het beste door er even overheen te rijden.quote:
Volgens mij zijn het van die tegel'wijsheden'-itempjes die bij Omroep Max voorbij komen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Lucky.
Ik heb geen idee waar die filmpjes vandaan komen, maar ik vind ze geweldig.
Volgens mij het einde van Koffiemax ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Lucky.
Ik heb geen idee waar die filmpjes vandaan komen, maar ik vind ze geweldig.
Wie weet, maar je moet er eend uit Rouen voor gebruiken, vandaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar daar gebruiken ze aangereden eend
Ja, klopt. Meningen van bejaarden in beeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij het einde van Koffiemax ofzo.
Alleen de lever was toch geplet?quote:
Ja, voeg die maar toe aan:quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Modus het volgende:
Nodig dan haar uit voor zo'n item.
[ afbeelding ]
Daar is ie weer!quote:
4.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar is ie weer!![]()
Overigens weet ik nu dat ik voor eend naar Rouen moet. Dat heeft NoCigar immers slechts drie keer gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |