• Matthijs van Nieuwkerk presenteert en Arie Boomsma is zijn tafelheer.
• Morgen is het dan zover, de Britse prins William trouwt met zijn Kate Middleton. Rudolf Spoor, de regisseur die de maanlanding en het huwelijk van prins Willem-Alexander en Máxima vastlegde, praat over het vak van regisseur en dit grootse koninklijke huwelijk.
• Robbert Dijkgraaf, president van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen is te gast samen met het 13-jarig wonderkind Erik van den Boom. Erik doet binnenkort examen voor het gymnasium. Hoewel Erik wis- én natuurkunde wil gaan studeren, droomt hij van een toekomst als muziekproducer.
• Jan Mulder is te gast met zijn grootste ergernissen van de maand april.
• Muziek is er van La Boutique Fantastique, hun muziek is een samensmelting van filmmuziek, soul, chansons, hiphop, zigeuner- en circusmuziek.
• Een nieuwe aflevering van Downistie. Vandaag is de grote dag. Vicky en Hubert gaan trouwen. Maar zelfs op deze prachtige dag spelen zich de nodige perikelen af. Wat is er gaande tussen Thomas en Rosanne en wat krijgt Nina daar precies van mee?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.