quote:Op maandag 18 april 2011 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel braaf op meets, vraag maar na
Uiteraard, belangrijkste datum van het jaar.quote:Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef GSbrder het volgende:
Aha, ik sta al bij de komers?
Moet wel zien of het me de 28e gaat lukken, doe mijn best!
Goed idee, maar ik ben dermate creatief en software-kundig dat je van mij weinig kan verwachten.quote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef GSbrder het volgende:
Klopt.
Even een leuke trailert in elkaar laten knutselen door een user hier
quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
Hier ook niet echt veel softwarekennis. Kan je mijn vraag over het weghalen van die lijn in Word herinneren? Niet gelukt, heb maar een nieuw document geopend
We komen je halen indien nodig.quote:Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef GSbrder het volgende:
Aha, ik sta al bij de komers?
Moet wel zien of het me de 28e gaat lukken, doe mijn best!
Dat is wel heel enthousiast.quote:
hier ook 073.....quote:Op maandag 18 april 2011 13:07 schreef Illiberal het volgende:
OP is niet up to date![]()
Ik kom ook. Utrecht is voor mij prima te doen, kom uit Den Bosch.
Bollen van De Groot.quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Bosschenaarse Hoolie's?
Nemen jullie gelijk wat Bossche Bollen mee?
quote:
quote:
Dat was heel bedreigend bedoeld.quote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel heel enthousiast.
Persoonlijk vervoer vanuit Eindhoven naar Utrecht?
Om mij present te hebben in een rock-cafe?
Ah, zo kwam het niet over.quote:
Done, gij luie mod.quote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef JoaC het volgende:
Ik betwijfel of ik dan in Nederland ben, zet me maar op afwezig
Ik zou vergeten TT van het slot te halen, gebeurt automatisch bij mod-editsquote:
Oh shit.quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarschijnlijk komt de meet op 28 mei.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef Friek_ het volgende:
Uit het R&P-meetingtopic:
[..]
Oh shit.Dit kan mogelijk legendarisch worden.
Ja, ik zag het. Dat wordt watquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kut. Dan heb ik me voor de verkeerde meet aangemeld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
POL
vs
[ afbeelding ]
R&P
We zijn al eens met een crewmeet op een R&P-meet gestuit in de Stairway, dat was ook wel lachenquote:
Ooooooh!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 12:52 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt me sterk dat ik hier bij aanwezig ben.
Zouden ze het zelf weten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooooooh!
Erik, dat word genieten.
Pff, ze gaan in Hoog Catharijne lunch halen, dan zitten wij allang aan ons zoveelste biertje op een terras.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
Toch maar even gemeld, als courtesy call.
Mwa, ze hebben wel een raar begrip van 'ouderen'. Ze komen niet een boven de 30 uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen zwaaien als ze langslopen om knusse hotelletjes te zoeken.
Ervan uitgaande dat hun "flirten voor ouderen" succes heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zou zeggen, versier een lekkere GroenLinks chick.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Dan moet ik haast maken, anders eindig ik op een R&P Meet.
Mannen worden alleenmaar knapper naarmate ze ouder worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
Iedereen die ouder dan 25 is en geen vaste relatie heeft is gedoemd altijd alleen te zijn omdat je dan te oud en lelijk bent om ooit nog iemand te vinden, jeweettoch.
Mijn laatste relatie was met een GL'er.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, versier een lekkere GroenLinks chick.
Uhuh, zo'n lekkere bierbuik en haar dat overal groeit behalve waar het moet, welke vrouw wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen worden alleenmaar knapper naarmate ze ouder worden.
Echt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
Iedereen die ouder dan 25 is en geen vaste relatie heeft is gedoemd altijd alleen te zijn omdat je dan te oud en lelijk bent om ooit nog iemand te vinden, jeweettoch.
En dat zie jij bij 25?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Uhuh, zo'n lekkere bierbuik en haar dat overal groeit behalve waar het moet, welke vrouw wil dat nou niet.![]()
Paul de Leeuw?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn laatste relatie was met een GL'er.
Neem aan dat ie hier onder een andere naam post, zoals zovelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:43 schreef Compatibel het volgende:
Komt Sacheratorte (?) ook? Wat is er met die user gebeurt, echt een toffe gast.
Buiten mijn leeftijdscategorie en aantrekkings-veld.quote:
Ja, dat zijn de uitzonderingen helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat zie jij bij 25?
Ik ken lui ver over de 30 die er beter uitzien dan menig 18 jarige.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef Dutchnative het volgende:
Of ik ben Aseksueel, of ik ben een uitzondering, maar ik heb totaal niet als levensdoel om aan een partner vast te zitten die je carrière alleen maar tegenhoudt. Dan zul je zien dat er dan op je vijftigste als al dat thuisgeblijf zich zou moeten gaan uitbetalen, er een scheiding komt. Niks voor mij.
Hoe offtopic wil je het hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Niet op die manierquote:
Dat kan ik in overweging nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien is de oplossing nooit zo moeilijk, gewoon een andere professional zoeken als partner, die hebben meestal eenzelfde mindset en geen rare verwachtingen dat je elke dag thuis bent om 5 uur om te helpen koken.
16. Ik heb ook een vreselijke hekel aan het gedrag van mijn leeftijdsgenoten die elk half jaar een 'relatie' hebbenquote:
Oh dan komt het nog wel, 'relatie' op je 16e zit wat anders in elkaar dan een relatie als je wat ouder wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef Dutchnative het volgende:
16. Ik heb ook een vreselijke hekel aan het gedrag van mijn leeftijdsgenoten die elk half jaar een 'relatie' hebben
De Klaagbaak is dan ook wel weer een totáál andere doelgroep hequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien is het handig om een weer voor de meet nog even een keer goed te peilen wie er echt komt. Ervaring uit de KLB SC leert dat uiteindelijk niemand durft te komen
Dan nog. Zie het overal gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan komt het nog wel, 'relatie' op je 16e zit wat anders in elkaar dan een relatie als je wat ouder wordt.
Niet op je 16e lijkt me. Dat lijkt me eerder nogal bizar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Je wil ook kinderen op een gegeven moment.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen het ook R&P vragen in Hoog Cathrijne.
Bij goed weer opteer ik voor het laatste.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar is het, die eeuwige Stairway of bij mooi weer een terrasje onder de Dom?
Dat al helemáál niet. Tegen een vrouw kan je nog zeggen dat ze vanavond maar even alleen is. Bij een kind de eerste jaren niet. Dan moet je er nog veel meer tijd en geld in steken die ik liever in mezelf steek(Niet egoistisch bedoeld).quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Je wil ook kinderen op een gegeven moment.
Top!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij goed weer opteer ik voor het laatste.
Ik spreek je nog wel over 20 jaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat al helemáál niet. Tegen een vrouw kan je nog zeggen dat ze vanavond maar even alleen is. Bij een kind de eerste jaren niet. Dan moet je er nog veel meer tijd en geld in steken die ik liever in mezelf steek(Niet egoistisch bedoeld).
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel over 20 jaar
16 was je hé?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat al helemáál niet. Tegen een vrouw kan je nog zeggen dat ze vanavond maar even alleen is. Bij een kind de eerste jaren niet. Dan moet je er nog veel meer tijd en geld in steken die ik liever in mezelf steek(Niet egoistisch bedoeld).
Ja, zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
Tegen die tijd zit El_Matador al olie te verhandelen vanuit z'n estate in het Mediterraan.
Tegen die tijd 36 ja.quote:
Komt wel goed danquote:
Als enige Communistische vrouw van Nederland heb je dan ook een relatief grote doelgroep hequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef dotCommunism het volgende:
heh, toen ik 16 was vond ik relaties ook maar niks. Mooie tijd.
We mogen haar met z'n allen eerlijk delen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als enige Communistische vrouw van Nederland heb je dan ook een relatief grote doelgroep he
Leuke verwijzingquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We mogen haar met z'n allen eerlijk delen...![]()
Geen relatie, toch seks en dotcommunism kan gewoon haar principes trouw blijvenquote:
We waren nu juist zo geïnteresseerd in je Trabiquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef dotCommunism het volgende:
helaas kom ik niet, dus ik ben bang dat jullie het met Voorschrift moeten doen.
En waarom kom je niet? En waarom hang je wel in dit topic rond dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ga jou mama noemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef dotCommunism het volgende:
Kun je dat daar ook even melden? Gewoon, voor de volledigheid?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Jammer dat Ethi niet komt
Benieuwd naar haar Castro-sigaren, Che-baard, Mao-jasje en Jong il-montuur.
En haar Stalin-pijp uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Nu, ik heb Ethi hier nog nooit gezienquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
Sorry, maar ik vind "dotje" nu eenmaal niet zo prettig klinken
Aquote:
ethiraseth?quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb ook even zitten googlen net, en inderdaad, die naam komt veel voor op allerlei foraquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Ik stond ook te kijken van de aanwezigheid van communism, altijd gedacht dat ze marxiste was, maar het bleek iets te maken te hebben met de aanwezigheid van Ethiraseth op andere webpagina's / fora, waardoor ze er voor koos op POL te veranderen naar dotCommunism. Niet dat dit ooit een geheim was, want er kan natuurlijk maar één vrouw zo radicaal links zijn als zij.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:15 schreef dotCommunism het volgende:
Gast, wat ben je toch een creepy stalker.
Second that.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Met een bierbuikquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is Ethi gewoon een hij, maar toch jammer dat ie niet komt.
The whole "package".quote:
Ingrid, van Henk, bedoel jequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
O God, ik krijg ineens zo'n Hannah Tokkie beeld voor me.
?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
Die ja, en dan nog 'the worst kind' van allemaal.
Maar aan de andere kant, een middagje daarmee op een terras kan wel vermakelijk zijn me dunkt. Zolang je maar aan de andere tafel zit en er niet mee geassocieerd wordt.
Locatie bepaald.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Hetgeen overigens de historische argumentatie vormt voor de stelling dat de Postillon de enige juiste locatie is.
Nederlands Bier waterquote:Op woensdag 20 april 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn oog bespeurd Brand en Heineken aan de tap.
Ik geef mijn toestemming.
Heineken is inderdaad niet te drinken en Brand is Limburgsquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nederlands Bier water
Bitburger
Anti-Limburgquote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heineken is inderdaad niet te drinken en Brand is Limburgs
Dat niet, maar het is gewoon een ander landquote:
Ze hebben de koningin zelfs geadviseerd om met Koninginnedag maar niks te zeggen omdat het volk haar toch niet verstaat hierquote:Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is gewoon een ander land
GBL?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
Een meet in Venlo zou wel wat zijn, allemaal verkleed als GBL in Limbabwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, een soort Voldemort, his name shan't be uttered in public.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Onverbeterlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
Och, als het totaal ruk is heb ik in ieder geval een dagje uit.
Duik ik daarna wel de homo-pub in, niemand die me volgt.
Ik lurk al 5 jaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
Strijd der oudgedienden inderdaad
De rest is relatief nieuw én jong.
Ik post al 5 jaar.quote:
Oh echt Opa? Hoe was dat toen? Kunt u dat ons vertellen?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was 5 jaar geleden al op een POL-meet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
Dat was in de tijd voor mobiele communicatie, ben benieuwd hoe je elkaar dan meet
Ga jij ook naar de meet?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Onverbeterlijk.
Neem PHP ook even mee
Nee, maar praat er graag over meequote:
1. Het kan zijn dat ik dan op excursie benquote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
Waarom ga je niet? Even oud als php als ik het wel heb.
Pussy.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar praat er graag over meeZie het al helemaal voor me
Ik ben 18quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
Waarom ga je niet? Even oud als php als ik het wel heb.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
1. Het kan zijn dat ik dan op excursie ben
2. Familiereünie is op die dag gepland
Dan ben ik dat maar.quote:
Pff, jullie zitten een biertje te drinken als ik lig te verrekken in een hostelquote:
Gast je durft gewoon niet. Geeft niet hoor, ik moet ook nog maar eens zien wat voor volk daar komt hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan ben ik dat maar.
[..]
Pff, jullie zitten een biertje te drinken als ik lig te verrekken in een hostel
Als jij dat ervan wil maken, doe dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast je durft gewoon niet. Geeft niet hoor, ik moet ook nog maar eens zien wat voor volk daar komt hoor.
Dat roep je over jezelf af.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als jij dat ervan wil maken, doe dat.
Het zij zo.quote:
Done.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
Interessant... zet mij maar op de misschien lijst (ik laat het idee nog even inzinken). Ik ben benieuwd naar de koppen achter al die icoontjes en praatjes
Ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
Interessant... zet mij maar op de misschien lijst (ik laat het idee nog even inzinken). Ik ben benieuwd naar de koppen achter al die icoontjes en praatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Compatibel het volgende:
Kan ik ook op de misschien lijst. Of post ik hier niet genoeg?
Bier drinken met php lijkt me iig legendarisch.
Uiteraard, ge staat er op.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Compatibel het volgende:
Kan ik ook op de misschien lijst. Of post ik hier niet genoeg?
Bier drinken met php lijkt me iig legendarisch.
me2quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
Reeks opzetten is bugged, tenminste bij mij.
Waarom boek je een hotel?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt druk, tenminste zo lijkt het. Alhoewel het altijd even afwachten wie er echt komt. Ik een dag van te voren m'n hotel pas.
ACDCquote:
Wmb een uur of 8 9.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef Compatibel het volgende:
[..]
ACDC![]()
Hotel? Hoe laat starten we eigenlijk?
Dat is nog geen uur van Utrecht.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik onder de rook van Zwolle woon.
Zolang je eronder woont is het goed zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik onder de rook van Zwolle woon.
Dat idee had ik dus ookquote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ben je gek, tegen die tijd zit ik al drie korten en drie langen in Utrecht.
Wil terrasje, rond een uur of 3 is beter.
Avondklok ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ben je gek, tegen die tijd zit ik al drie korten en drie langen in Utrecht.
Wil terrasje, rond een uur of 3 is beter.
Neen, 301quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Dutchnative het volgende:
Krijgen topics automatisch een slotje na 300 reacties?
Kom gewoon, ook voor jou hebben ze gewoon ranja met een rietje hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Dutchnative het volgende:
Moet de uitbater niet eerst worden ingelicht?
Fijn dat te weten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom gewoon, ook voor jou hebben ze gewoon ranja met een rietje hoor.
Ik denk niet dat hij met zichzelf kan leven als hij een auto heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef Compatibel het volgende:
Wacht, komt linksfrieschevegatarier ook? Kunnen we carpoolen
Avondklok?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij met zichzelf kan leven als hij een auto heeft.
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
Ben je nu al onze hooggespannen verwachtingen aan het temperen?
Op zaterdag en met studenten? Althans, ik spreek even voor mijzelf.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.
Waarom zou ik, moet ik een duur pak dragen en met een dik horloge aankomen om m'n "image" te bewaken? Als het zonnig is zie je mij gewoon met een V-neckje verschijnen en wat casual kleding.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.
Op een zaterdag?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je verwachte een stel aristocraten en nu interesseert het je niets. Tsjaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, al komen jullie opdagen met een jutenzak om je reet gebonden, het interesseert mij allemaal niks. Ik heb wel erger meegemaakt.
Verwachting is natuurlijk iets anders dan interesse.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je verwachte een stel aristocraten en nu interesseert het je niets. Tsja
Ik heb ook geen horlogequote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Maak je geen zorgen Koos, ik hèb niet eens een pak
Noch een horloge
Toch wel een colbert?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Maak je geen zorgen Koos, ik hèb niet eens een pak
Noch een horloge
Wie wil in godsnaam nou weten hoe laat het is?quote:
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
Het is pas sneu als je tijdens de Fok-meet je ineens gaat voordoen als je online alter-ego.
Ik prik er meteen doorheen als iemand zich beter voor wilt doen dan hij/zij is.
Ik kom verkleed als timmerman en neem een bord van Heidi Klum meequote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel een colbert?
Iedereen heeft wel een colbert.
quote:
Jij durft als dotCommunism over straatquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Een verkleedfeestje lijkt me best leuk. Dan komt iedereen als een andere Fok!ker.
Bijvoorbeeld Koos as Holograph en Voorschrift als Dotcommunism![]()
Het moet natuurlijk wel bij de stereotypen blijven he.
Zo'n stoer ankertje.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik neem snel een tatoeage op m'n bovenarm en kom in een journalisten-kostuum
Oei, dat kan ik wel! "Geert zegt tenminste waar het op staat!"quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Een verkleedfeestje lijkt me best leuk. Dan komt iedereen als een andere Fok!ker.
Bijvoorbeeld Koos as Holograph en Voorschrift als Dotcommunism![]()
Het moet natuurlijk wel bij de stereotypen blijven he.
Ik draag enkel colberts op witte jeans, voor de rest alleen op pantalons of als ik te lui ben in het weekend me om te kleden en ik toch een jas aan wil.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.
Wat is een journalisten-kostuum?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik neem snel een tatoeage op m'n bovenarm en kom in een journalisten-kostuum
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is een journalisten-kostuum?
Vergeet de baard, fles drank en peuk tussen de tanden niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.
[ afbeelding ]
Je zal het zelf ongetwijfeld het beste weten!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet de baard, fles drank en peuk tussen de tanden niet.
Fixed. Als het goed is.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
Reeks opzetten is bugged, tenminste bij mij.
Hier hetzelfde al draag ik dat pak zeer zeldenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook geen horloge![]()
Wel een pak
Een tuinbroek toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde al draag ik dat pak zeer zelden
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ikquote:
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ik
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.
Zegt meneer de milieu fundamentalist. Toevallig kaal, en een tenger figuur? En word je past in 2012 vrijgelaten?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.
Ja, en jij een rode hanenkam?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ik
Haal jij je VMBO-Nederlands-A pas in 2012?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt meneer de milieu fundamentalist. Toevallig kaal, en een tenger figuur? En word je past in 2012 vrijgelaten?
[..]
Ja, en jij een rode hanenkam?
En zo'n krant met twee van die gaten erin om onopvallend te blijven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
En zo'n krant met twee van die gaten erin om onopvallend te blijven.
Wauw, per ongeluk de t ingedrukt. Als ik jou was zou ik het even rapporteren aan een bepaalde instantie en daarna die voedselbonnen incasseren!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haal jij je VMBO-""[quote]Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haal jij je VMBO-Nederlands-A pas in 2012?
Je lijkt een beetje op Kevin Spacey in Shrinkquote:
Ja, en zie ik er in mijn fobo uit als een pauper met een rood-wit blauw-dit land-is-niet-van-jou bomberjack?quote:
En vooral een stuk jongerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Kevin Spacey in Shrink
Maar dan lelijker
Ik was al bang dat ik een ban kreegquote:
Babylonische spraakverwarring.quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en zie ik er in mijn fobo uit als een pauper met een rood-wit blauw-dit land-is-niet-van-jou bomberjack?
Trek het je niet zo aan man, hij weet ook wel dat de meeste WO'ers tegenwoordig beroerder spellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw, per ongeluk de t ingedrukt. Als ik jou was zou ik het even rapporteren aan een bepaalde instantie en daarna die voedselbonnen incasseren!
Bavaria drink je niet uit zo'n glas tenzij het plastic bekertjes zijn, zie nu wel een stukje Bavaria naam inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Bavaria zelfs, dat was in de Stairway.
Dat zul je op 28 mei toch even je woorden terug moeten nemen.quote:
I dont know. Gewoon casual.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan man, hij weet ook wel dat de meeste WO'ers tegenwoordig beroerder spellen.
--
Hoe ziet een links-liberaal er eigenlijk uit?
Met zo'n zwarte bril en het NRC lezend, al heb ik helaas beide niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hoe ziet een links-liberaal er eigenlijk uit?
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zul je op 28 mei toch even je woorden terug moeten nemen.
De vraag is wanneer jij overtuigd bent van het tegendeel hé. Dit is eigenlijk een lege belofte.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.
En mocht ik overtuigd raken van jouw distantie jegens extreem-links dan krijg jij een aai over de bol van mij en een ranja met rietje.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
De vraag is wanneer jij overtuigd bent van het tegendeel hé. Dit is eigenlijk een lege belofte.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Goede kans dus dat er weinig in te slikken valt?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds nietsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Van je mede-mods moet je het maar hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang beiden de schoenmaat niet overstijgen
In ieder geval niet die ranja, die mag ie houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede kans dus dat er weinig in te slikken valt?
Mods moeten de FA's soms een beetje pesten.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van je mede-mods moet je het maar hebben.
Met je groetzonequote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mods moeten de FA's soms een beetje pesten.
Even serieus man, vind jij mij nou echt een berlitz look a like?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval niet die ranja, die mag ie houden.
Zolang je de rechtsen maar met rust laat.quote:
Welnee joh, ik loop je alleen maar een beetje te stangenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus man, vind jij mij nou echt een berlitz look a like?
Ik wou al zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee joh, ik loop je alleen maar een beetje te stangen
Hij komt terug met 'a vengeance'. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou al zeggenKomt berlitz nog terug trouwens?
Als hij zich weer niet weet te gedragen inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef dotCommunism het volgende:
En zal in korte tijd weer geband worden.
Zijn kritiek op de frontpage is immer opbouwend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als hij zich weer niet weet te gedragen inderdaad
daar kom ik nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn kritiek op de frontpage is immer opbouwend.
Ja: dat we het zo jammer vonden dat je niet kwam.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Ben er weer. Is er nog iets speciaals gezegd?
Geloof er niets van. Nu heb je me toch weer zo ver gekregen dat ik even terug ga kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja: dat we het zo jammer vonden dat je niet kwam.
Alleen puddingbuksenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
Welke wapens zijn eigenlijk toegestaan?![]()
Sta ik straks in jouw lauwe bier te swaffelen, nee, dat zie ik niet zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |