quote:Op maandag 18 april 2011 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel braaf op meets, vraag maar na
Uiteraard, belangrijkste datum van het jaar.quote:Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef GSbrder het volgende:
Aha, ik sta al bij de komers?
Moet wel zien of het me de 28e gaat lukken, doe mijn best!
Goed idee, maar ik ben dermate creatief en software-kundig dat je van mij weinig kan verwachten.quote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef GSbrder het volgende:
Klopt.
Even een leuke trailert in elkaar laten knutselen door een user hier
quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
Hier ook niet echt veel softwarekennis. Kan je mijn vraag over het weghalen van die lijn in Word herinneren? Niet gelukt, heb maar een nieuw document geopend
We komen je halen indien nodig.quote:Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef GSbrder het volgende:
Aha, ik sta al bij de komers?
Moet wel zien of het me de 28e gaat lukken, doe mijn best!
Dat is wel heel enthousiast.quote:
hier ook 073.....quote:Op maandag 18 april 2011 13:07 schreef Illiberal het volgende:
OP is niet up to date![]()
Ik kom ook. Utrecht is voor mij prima te doen, kom uit Den Bosch.
Bollen van De Groot.quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Bosschenaarse Hoolie's?
Nemen jullie gelijk wat Bossche Bollen mee?
quote:
quote:
Dat was heel bedreigend bedoeld.quote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel heel enthousiast.
Persoonlijk vervoer vanuit Eindhoven naar Utrecht?
Om mij present te hebben in een rock-cafe?
Ah, zo kwam het niet over.quote:
Done, gij luie mod.quote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef JoaC het volgende:
Ik betwijfel of ik dan in Nederland ben, zet me maar op afwezig
Ik zou vergeten TT van het slot te halen, gebeurt automatisch bij mod-editsquote:
Oh shit.quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarschijnlijk komt de meet op 28 mei.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef Friek_ het volgende:
Uit het R&P-meetingtopic:
[..]
Oh shit.Dit kan mogelijk legendarisch worden.
Ja, ik zag het. Dat wordt watquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kut. Dan heb ik me voor de verkeerde meet aangemeld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
POL
vs
[ afbeelding ]
R&P
We zijn al eens met een crewmeet op een R&P-meet gestuit in de Stairway, dat was ook wel lachenquote:
Ooooooh!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 12:52 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt me sterk dat ik hier bij aanwezig ben.
Zouden ze het zelf weten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooooooh!
Erik, dat word genieten.
Pff, ze gaan in Hoog Catharijne lunch halen, dan zitten wij allang aan ons zoveelste biertje op een terras.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
Toch maar even gemeld, als courtesy call.
Mwa, ze hebben wel een raar begrip van 'ouderen'. Ze komen niet een boven de 30 uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen zwaaien als ze langslopen om knusse hotelletjes te zoeken.
Ervan uitgaande dat hun "flirten voor ouderen" succes heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zou zeggen, versier een lekkere GroenLinks chick.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Dan moet ik haast maken, anders eindig ik op een R&P Meet.
Mannen worden alleenmaar knapper naarmate ze ouder worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
Iedereen die ouder dan 25 is en geen vaste relatie heeft is gedoemd altijd alleen te zijn omdat je dan te oud en lelijk bent om ooit nog iemand te vinden, jeweettoch.
Mijn laatste relatie was met een GL'er.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, versier een lekkere GroenLinks chick.
Uhuh, zo'n lekkere bierbuik en haar dat overal groeit behalve waar het moet, welke vrouw wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen worden alleenmaar knapper naarmate ze ouder worden.
Echt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
Iedereen die ouder dan 25 is en geen vaste relatie heeft is gedoemd altijd alleen te zijn omdat je dan te oud en lelijk bent om ooit nog iemand te vinden, jeweettoch.
En dat zie jij bij 25?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Uhuh, zo'n lekkere bierbuik en haar dat overal groeit behalve waar het moet, welke vrouw wil dat nou niet.![]()
Paul de Leeuw?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn laatste relatie was met een GL'er.
Neem aan dat ie hier onder een andere naam post, zoals zovelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:43 schreef Compatibel het volgende:
Komt Sacheratorte (?) ook? Wat is er met die user gebeurt, echt een toffe gast.
Buiten mijn leeftijdscategorie en aantrekkings-veld.quote:
Ja, dat zijn de uitzonderingen helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat zie jij bij 25?
Ik ken lui ver over de 30 die er beter uitzien dan menig 18 jarige.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef Dutchnative het volgende:
Of ik ben Aseksueel, of ik ben een uitzondering, maar ik heb totaal niet als levensdoel om aan een partner vast te zitten die je carrière alleen maar tegenhoudt. Dan zul je zien dat er dan op je vijftigste als al dat thuisgeblijf zich zou moeten gaan uitbetalen, er een scheiding komt. Niks voor mij.
Hoe offtopic wil je het hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Niet op die manierquote:
Dat kan ik in overweging nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien is de oplossing nooit zo moeilijk, gewoon een andere professional zoeken als partner, die hebben meestal eenzelfde mindset en geen rare verwachtingen dat je elke dag thuis bent om 5 uur om te helpen koken.
16. Ik heb ook een vreselijke hekel aan het gedrag van mijn leeftijdsgenoten die elk half jaar een 'relatie' hebbenquote:
Oh dan komt het nog wel, 'relatie' op je 16e zit wat anders in elkaar dan een relatie als je wat ouder wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef Dutchnative het volgende:
16. Ik heb ook een vreselijke hekel aan het gedrag van mijn leeftijdsgenoten die elk half jaar een 'relatie' hebben
De Klaagbaak is dan ook wel weer een totáál andere doelgroep hequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien is het handig om een weer voor de meet nog even een keer goed te peilen wie er echt komt. Ervaring uit de KLB SC leert dat uiteindelijk niemand durft te komen
Dan nog. Zie het overal gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan komt het nog wel, 'relatie' op je 16e zit wat anders in elkaar dan een relatie als je wat ouder wordt.
Niet op je 16e lijkt me. Dat lijkt me eerder nogal bizar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Je wil ook kinderen op een gegeven moment.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen het ook R&P vragen in Hoog Cathrijne.
Bij goed weer opteer ik voor het laatste.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar is het, die eeuwige Stairway of bij mooi weer een terrasje onder de Dom?
Dat al helemáál niet. Tegen een vrouw kan je nog zeggen dat ze vanavond maar even alleen is. Bij een kind de eerste jaren niet. Dan moet je er nog veel meer tijd en geld in steken die ik liever in mezelf steek(Niet egoistisch bedoeld).quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Je wil ook kinderen op een gegeven moment.
Top!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij goed weer opteer ik voor het laatste.
Ik spreek je nog wel over 20 jaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat al helemáál niet. Tegen een vrouw kan je nog zeggen dat ze vanavond maar even alleen is. Bij een kind de eerste jaren niet. Dan moet je er nog veel meer tijd en geld in steken die ik liever in mezelf steek(Niet egoistisch bedoeld).
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel over 20 jaar
16 was je hé?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat al helemáál niet. Tegen een vrouw kan je nog zeggen dat ze vanavond maar even alleen is. Bij een kind de eerste jaren niet. Dan moet je er nog veel meer tijd en geld in steken die ik liever in mezelf steek(Niet egoistisch bedoeld).
Ja, zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
Tegen die tijd zit El_Matador al olie te verhandelen vanuit z'n estate in het Mediterraan.
Tegen die tijd 36 ja.quote:
Komt wel goed danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |