Dat dus..quote:
Datum wordt later een keer besproken. Maar jij mag niet komen.quote:Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat dus..
En wanneer is de meet? Als ik een datum heb meld ik mij wellicht ook aan
quote:Op maandag 18 april 2011 00:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Datum wordt later een keer besproken. Maar jij mag niet komen.
Jij was iemand die vaak genoeg in deze topic heeft getrolld, toch? Ik weet het niet meer zo goed.quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh waarom niet? Ik was degene met het idee hoor, meneer K_W...
Ik was alleen gestopt met adviezen posten in het topic, omdat ik het hopeloos begon te vinden. Maar ik was degene met het idee, en jij haakte er aanvankelijk op in, om rustig te praten met MliG en richard_prf. Daarmee is het allemaal begonnen...quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij was iemand die vaak genoeg in deze topic heeft getrolld, toch? Ik weet het niet meer zo goed.
Hangt ervan af wie het wel en niet goed vind. Maar ik ga slapen, doei.quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was alleen gestopt met adviezen posten in het topic, omdat ik het hopeloos begon te vinden. Maar ik was degene met het idee, en jij haakte er aanvankelijk op in, om rustig te praten met MliG en richard_prf. Daarmee is het allemaal begonnen...
Phew! Nou dat is een pak van m'n hart.quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
En de rest kan opgelucht ademhalen ik kom......................niet
Dat klopt. Je was het zat, maar je hebt daarvoor prima gepost. Je herkende de situatie van een eerdere periode en dat is nu voor jou opgelost. Je wilde adviseren.quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was alleen gestopt met adviezen posten in het topic, omdat ik het hopeloos begon te vinden. Maar ik was degene met het idee, en jij haakte er aanvankelijk op in, om rustig te praten met MliG en richard_prf. Daarmee is het allemaal begonnen...
Geen probleem hier, maar dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie het wel en niet goed vind. Maar ik ga slapen, doei.
K_W moet maar gaan turven danquote:Op maandag 18 april 2011 01:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen probleem hier, maar dat zegt niet zoveel.
Mooi zo dat is goed nieuws en dat van jou , wie had dat verwacht.quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar, ja maar ................... nvmquote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
K_W PM/DM je eigenlijk de uiteindelijke locatie en datum naar de users? Niet openbaar in het topic zegmaar, anders kunnen er altijd mensen komen die je liever niet wilt hebben. Mocht die kans er zijn. Je weet maar nooit hè.
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.quote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef Godshand het volgende:
Anyhow, als jullie mij er uiteindelijk niet bij willen hebben ook best. Ik kan mij uitstekend ergens anders vermaken
quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
quote:Kinderachtig op deze manier.
Precies! Ik kom ook wel ff om al die lusers uit te lachen! Why not?quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
Hoezo het hoogste woord? Het was een suggestie.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.
En laat dat nou net niet de bedoeling zijn. Lijkt mij. Maar goed, wie ben ik hè.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
Kinderachtig op deze manier.
Ah, daar gaan we al...quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies! Ik kom ook wel ff om al die lusers uit te lachen! Why not?
Het was sarcastisch. Als ik kom zou ik alleen komen om jou te checken.quote:
Kijk, als de anderen geen problemen hebben dat je komt, mag je gerust wel komen. Ik zet je dan ook op het lijstje. Kennelijk was jij geen troll maar gaf je oprechte adviezen, dus mijn excuses.quote:
Ik leg enkel de link dat aapjes kijken daar ook kinderachtig is.quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe naief ben jij om te denken dat zoiets niet gaat gebeuren.
Oh oke, sorry dan maar ...... als je dat echt zo bedoelde.quote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik leg enkel de link dat aapjes kijken daar ook kinderachtig is.
Wat mij betreft kan Iwannabehigh van de lijst worden geschrapt aangezien wel duidelijk is waarom hij komt!quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.
[..]
Kinderachtig op deze manier.
Jij kwam niet, omdat..?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
Dat word een gezellige meet zo, vind het kom niet als die komt of die moet je van de lijst schrappen wel een beetje kinderachtig.
Okee. Eigen keuze natuurlijk, alle respect hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kwam niet omdat ik dat niet wilde en ik eigenlijk van te voren ook al redelijk krampachtig vind gaan. En ten tweede als er al zoveel mot is in het topic zelf vind ik een meet ook niet echt aantrekkelijk.
ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan Iwannabehigh van de lijst worden geschrapt aangezien wel duidelijk is waarom hij komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom geen nationaal meet dossier als we toch bezig zijn, met vingerafdrukken die opgeslagen liggen bij een centrale commandeur.
Als je 't doet, moet je 't goed doen.Als we deze meet samenvoegen met POL, is dat wel haalbaar. Ik denk dat enkele van jullie wel connecties in Den Haag hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Mijn connecties houden helaas op in Bloemendael en Blaricum.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als we deze meet samenvoegen met POL, is dat wel haalbaar. Ik denk dat enkele van jullie wel connecties in Den Haag hebben.
Er valt weinig te organiseren, K_W. Je hoeft toch geen feesttent en barinstallatie te huren ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, als er iemand is die de organisatie van de meet wil overnemen, moet hij of zij dat zeggen, oké? Ik heb deze dagen niet heel veel tijd.
Niet tegen, want ik kom toch niet, maar Stairwayquote:
Inderdaad , oftewel we gaan heel wat blauwtjes lopen die dagquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien versieren mensen op latere leeftijd elkaar zo.
Is dat echt zo? Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Keep_Walking het volgende:
We hadden al afgesproken om in een park te gaan picknicken?
Lijkt me gezelliger. Iederen brengt eigen spullen mee en iedereen die wil komen mag komen?
Welk park had je uitgezocht?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Keep_Walking het volgende:
We hadden al afgesproken om in een park te gaan picknicken?
Lijkt me gezelliger. Iederen brengt eigen spullen mee en iedereen die wil komen mag komen?
Hier staat het Iwannabehigh...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
As niemand zin heeft om verder iets nuttigs te roepen dan zeg ik:
Zaterdag 28 mei.
Stairway to Heaven, Utrecht.
Dit is vlakbij het station, heeft een terras en je kunt eten en drinken.
Verzamelen op het terras of bij slecht weer binnen, vanaf 14:00 uur.
Zo. Iemand tegen?
Voor jou veranderen we de datum welquote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hier staat het Iwannabehigh...
Wel goed lezen he?
Ik kan er echt ziek van worden, alles zwelt enorm op en ziet er niet uit en het is dermate vervelend dat ik de hele dag dan met geen mogelijkheid meer als plezierig kan beleven. Dus, sorry maar echt niet als het in een park of andere plek met veel groen is. Strand of stad zijn mijn enige opties met dit weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha ik heb ook (lichte) hooikoorts.. Mijn ogen gaan pijn doen en mijn neus gaat prikkelen.. Maakt niet uit, we zijn die hards dus kom gewoon
Het staat nog niet vast volgens mij, als nog meer mensen niet kunnen lijkt het me beter om een andere datum te prikken.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:02 schreef Godshand het volgende:
28 mei kan ik niet, ik moet weekenddienst doen dat weekend.
Helaasch mensen, ik wens jullie veel plezier rond de picknick mand
Beetje flauw niet, een openbaar topic om alles te bespreken om vervolgens in het geniep te gaan meeten?quote:Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
K_W PM/DM je eigenlijk de uiteindelijke locatie en datum naar de users? Niet openbaar in het topic zegmaar, anders kunnen er altijd mensen komen die je liever niet wilt hebben. Mocht die kans er zijn. Je weet maar nooit hè.
Was ook maar een uitspraak van iemand die sowieso niet komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje flauw niet, een openbaar topic om alles te bespreken om vervolgens in het geniep te gaan meeten?
Doek dit topic dan lekker op en regel het verder via MSN of zo.
+1quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind wel meer flauw van dit topic , ik ben jarenlang terug naar 2 meetings geweest wat heel wat relaxter aan toe ging.
Dan heeft ze helemaal geen recht van spreken.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Was ook maar een uitspraak van iemand die sowieso niet komt.
Ja klopt, maar de opmerking waar ik op reageerde vond ik wel heel erg sneu.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind wel meer flauw van dit topic , ik ben jarenlang terug naar 2 meetings geweest wat heel wat relaxter aan toe ging.
Wel nodig, want er zitten hier users die willen alleen komen om de users tzt uit te lachen. Voor mensen die soms ronduit depressief zijn, niet echt bevorderlijk...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heeft ze helemaal geen recht van spreken.
[..]
Ja klopt, maar de opmerking waar ik op reageerde vond ik wel heel erg sneu.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel nodig, want er zitten hier users die willen alleen komen om de users tzt uit te lachen. Voor mensen die soms ronduit depressief zijn, niet echt bevorderlijk...
Onzin, mensen gaan heus niet naar zo'n meet om anderen 'uit te lachen'.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij persoonlijk maakt het niet uit, maar ik zie zelf niet zoveel problemen met de uiteindelijke tijden doorgeven via PM, maar goed. Je weet nooit wat iemands intenties zijn natuurlijk, je stelt je altijd kwetsbaar op op zo'n meet. Dus dat weten de personen dan ook die komen, dat is ook weer zo.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzin, mensen gaan heus niet naar zo'n meet om anderen 'uit te lachen'.
Want dat is gewoon zonde van de tijd, geld en moeite.
Enige reden dat ik met al die regels kwam, was omdat er veel eikels hier zijn die speciaal komen om aapjes te kijken en gaan waarschijnlijk als een klootzak gedragen. Maar vooruit, iedereen die wil komen, mag komen wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Re het volgende:
FOK! Meetings zijn gewoon openbaar, mocht je prive willen meeten dan kan dat best maar dus niet via FOK!
Nou moet ik wel zeggen dat je ook een pathetisch leven moet hebben om speciaal naar een meet te gaan om poppetjes te gaan kijken, dat is best zielig
Ik zit te lang op Fok om dat niet te kunnen weten.quote:
Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in dezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Enige reden dat ik met al die regels kwam, was omdat er veel eikels hier zijn die speciaal komen om aapjes te kijken en gaan waarschijnlijk als een klootzak gedragen. Maar vooruit, iedereen die wil komen, mag komen wat mij betreft.
Mensen die vervelend gaan doen worden vriendelijk gevraagd om te vertrekken.
Als je daarmee bedoeld ook meerdere meetings te hebben bijgewoond, dan is het een goed argument.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zit te lang op Fok om dat niet te kunnen weten.
Oke, misschien heb je daarin gelijk. Ik ben nog nooit naar een meet geweest dus ik wist ook niet hoe zoiets gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in dezen.
Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Re het volgende:
FOK! Meetings zijn gewoon openbaar, mocht je prive willen meeten dan kan dat best maar dus niet via FOK!
Nou moet ik wel zeggen dat je ook een pathetisch leven moet hebben om speciaal naar een meet te gaan om poppetjes te gaan kijken, dat is best zielig
Je hoeft ze niet per se zelf bijgewoond te hebben om verslagen te lezen (want van meets komen er per definitie verslagen), of reacties aan te horen van mensen die je kent en die er wel naartoe zijn gegaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je daarmee bedoeld ook meerdere meetings te hebben bijgewoond, dan is het een goed argument.
Fair enough.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet per se zelf bijgewoond te hebben om verslagen te lezen (want van meets komen er per definitie verslagen), of reacties aan te horen van mensen die je kent en die er wel naartoe zijn gegaan.
Dat dus. Ik moet de eerste echte die-hard R&P klootzak nog tegenkomen die IRL mensen gaat uitlachen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in dezen.
Nouja, skippy heeft ook niet een al te positief beeld na een meet. Hij wordt niet in zn gezicht uitgelachen, wel achter zn rug omquote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Ik moet de eerste echte die-hard R&P klootzak nog tegenkomen die IRL mensen gaat uitlachen.
Tja, Skippy. Uitzonderingen op de regel heb je altijd. Maar zo vaak komt dat niet voor hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Godshand het volgende:
Nouja, skippy heeft ook niet een al te positief beeld na een meet. Hij wordt niet in zn gezicht uitgelachen, wel achter zn rug om
Ik heb nooit reden gezien om Skippy uit te lachen, dat zijn dus zwaar kansloze nerds die zelf geen leven hebben, die dat doen. Maar die meet was wel een algemene Fok meet, dan is de kans wat groter dat zoiets gebeurt dan op een meet als dit natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, skippy heeft ook niet een al te positief beeld na een meet. Hij wordt niet in zn gezicht uitgelachen, wel achter zn rug om
Ik maak mij niet dik, maar aan de posts kun je al zien dat sommige users uit deze reeks niet de meest gemiddelde zijn. Mensen die al bang zijn om sowieso de deurdrempel al over te stappen moeten al helemaal niet (achteraf) uitgelachen worden. De users die dit doen zijn idd losers maar als het gebeurd is t kwaad geschiedquote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nooit reden gezien om Skippy uit te lachen, dat zijn dus zwaar kansloze nerds die zelf geen leven hebben, die dat doen. Maar die meet was wel een algemene Fok meet, dan is de kans wat groter dat zoiets gebeurt dan op een meet als dit natuurlijk.
@ de rest, wat Techno zegt. Mensen gaan echt geen tijd en geld besteden om anderen uit te komen lachen hoor. Sterker nog, als ze dat wel doen, wie zijn dan degenen die uitgelachen dienen te worden?Wij zijn met een groep. Maak je niet druk.
quote:
Dan nog. Het lijkt mij echt te absurd voor woorden dat er mensen zijn die er serieus moeite voor zouden doen om anderen te komen uitlachen op een meet. Ik heb het ook nog nooit gezien. Aapjes kijken doen ze hier, op Fok, maar ze gaan echt niet zelf de trein/auto pakken en helemaal naar die meet toe komen om de lijdend onderwerpen van deze topicreeks in het echt te zien hoor. Zo speciaal zijn ze/we echt niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik maak mij niet dik, maar aan de posts kun je al zien dat sommige users uit deze reeks niet de meest gemiddelde zijn. Mensen die al bang zijn om sowieso de deurdrempel al over te stappen moeten al helemaal niet (achteraf) uitgelachen worden. De users die dit doen zijn idd losers maar als het gebeurd is t kwaad geschied
Het was een voorstel van K_W dat min of meer in goede aarde viel bij de vaste users. Picknicken hoeft niet alleen in een park btw.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar, over die picknick, was dat al echt besloten of was het een voorstel?
quote:
idem!quote:
Iig wat over te praten.. Maar kan je haar motiveren? Elkaar een depressie inpraten is niet echt de bedoeling van de meetquote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
idem!
joepie!
een mede student met ook ernstige studievertraging, en iemand die ook veel studieontwijkend gedrag heeft gehad.
misschien wel jaquote:
weet niet, ik denk het nietquote:Maar kan je haar motiveren?
nee joh.quote:Elkaar een depressie inpraten is niet echt de bedoeling van de meet
Ik krijg ook geen antwoord op m'n vraag wel park gepland was. Of is dat geheim? Punt is dat er niet echt een relaxed 'park' op loopafstand van 't station is. Er zijn wel andere plekken waar je kunt gaan zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:48 schreef Godshand het volgende:
Het was een voorstel van K_W dat min of meer in goede aarde viel bij de vaste users. Picknicken hoeft niet alleen in een park btw.
Ik ken Utrecht voor geen meter, maar kan me dit goed voorstellen idd. Waarom is een simpel terras geen optie?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen antwoord op m'n vraag wel park gepland was. Of is dat geheim? Punt is dat er niet echt een relaxed 'park' op loopafstand van 't station is. Er zijn wel andere plekken waar je kunt gaan zitten.
Utrecht? met dit weer? Spreek met z'n alle af in de kruidentuin van de domkerk, kun je daarna met z'n alle desnoods de dom beklimmen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
28 mei lijkt steeds meer een slechte optie idd. Dan doen we toch een andere datum?
Weekje eerder? 21 mei?
[..]
Ik ken Utrecht voor geen meter, maar kan me dit goed voorstellen idd. Waarom is een simpel terras geen optie?
Hangt ervan wat je onder loop afstand verstaat. Binnen 20 minuten kunnen we bij een hele leuke park dichtbij de dom toren komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen antwoord op m'n vraag wel park gepland was. Of is dat geheim? Punt is dat er niet echt een relaxed 'park' op loopafstand van 't station is. Er zijn wel andere plekken waar je kunt gaan zitten.
28 mei hoeft voor mij ook niet. Kan eerder, kan later, zolang het maar in het weekend is.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:29 schreef WinterBreeze het volgende:
I'm out. Een goede vriendin van me plant haar verjaardag ook op 28 mei, dus ik ben nicht dabei.
Eigenlijk verder nog want het idee was er al een tijdje in de "Versieren op latere leeftijd" reeks.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Is er ook ergens een plaats waar ik kan wedden of de meet er ooit wel of niet gaat komen?
Ik bedoel: we zijn al in topic nummer 2.
Daar zit toch niemand op te wachten, een stel wildvreemden. No offence.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
Ach, doe lekker op 28 mei. Dan komt de POL-meet er ook gezellig bij zitten!
Nog een reden om het niet die dag te doen, no offence idd.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
Ach, doe lekker op 28 mei. Dan komt de POL-meet er ook gezellig bij zitten!
You may take overquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog een reden om het niet die dag te doen, no offence idd.
Om de angst voor aapjes kijken nog een beetje beter uit te sluiten.
Ik wil best de leiding nemen maar zie mezelf niet bepaald als de aangewezen persoon omdat ik hier nog maar kort meepost. Ben het wel met Techno eens, als er een meet moet komen moeten er wat kopen doorgehakt worden zo onderhand.
Godshand, het was in beginsel jouw idee toch? Care to take over?
Ga je ook de Admin uithangen op de meet dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
Ow als Mera er is kom ik ook, tenzij het op 28 mei is, dan zie ik jullie vanzelf
Nee joh, hooguit unban ik een ouwe kloon van jequote:Op donderdag 21 april 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je ook de Admin uithangen op de meet dan?
Mensen lazarus slaan i.t.t. bannen, ik wil het wel zien.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, hooguit unban ik een ouwe kloon van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Ben benieuwd wat laatste keer inloggen is geweest.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, hooguit unban ik een ouwe kloon van je
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Jij mag hem best regelen, hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog een reden om het niet die dag te doen, no offence idd.
Om de angst voor aapjes kijken nog een beetje beter uit te sluiten.
Ik wil best de leiding nemen maar zie mezelf niet bepaald als de aangewezen persoon omdat ik hier nog maar kort meepost. Ben het wel met Techno eens, als er een meet moet komen moeten er wat kopen doorgehakt worden zo onderhand.
Godshand, het was in beginsel jouw idee toch? Care to take over?
Ik woon in Utrecht. Je bedoelt die tuin naast de dom dan? Da's behoorlijk klein. Je kunt ook gewoon lijn 3 naar het Wilhelminapark nemen, da's wel het mooiste park van Utrecht en je kunt er bovendien makkelijker met een groep ongestoord samen zitten. En een paar frisbees meenemen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Hangt ervan wat je onder loop afstand verstaat. Binnen 20 minuten kunnen we bij een hele leuke park dichtbij de dom toren komen.
Broers aan 't Janskerkhof is rustig en heeft veel ruimte.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Wel wil ik je vragen om het op een rustige plek te doen. Stairway kan af en toe best druk zijn, heb ik het idee.
Niet die tuin. Het park heet iets van Edelburg of Leidelburg of zoiets. Ik ben niet zo goed in namen, maar het wel een hele relaxte plek om te zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht. Je bedoelt die tuin naast de dom dan? Da's behoorlijk klein. Je kunt ook gewoon lijn 3 naar het Wilhelminapark nemen, da's wel het mooiste park van Utrecht en je kunt er bovendien makkelijker met een groep ongestoord samen zitten. En een paar frisbees meenemen ofzo
[..]
Broers aan 't Janskerkhof is rustig en heeft veel ruimte.
Waar zit dat precies dan? Geef anders ff een google maps link per DM ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet die tuin. Het park heet iets van Edelburg of Leidelburg of zoiets. Ik ben niet zo goed in namen, maar het wel een hele relaxte plek om te zitten.
Mensen die vaag zijn over hun exacte leeftijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Godshand het volgende:
Goed, ik hou 4-6 vrij
Oh en BTW, ik ben rond de 30
Ach, als Iwannebehigh het mag, mag ik het ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mensen die vaag zijn over hun exacte leeftijd![]()
4 Juni.quote:
Go youquote:
Daar ben ik 2 weken geleden heen geweest, Londen en Oxford, geweldige steden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien ben ik dan in London, ik ga na de mei maand naar Londen toe voor een weekendje met een vriend en in de vakantie ben ik 3 weken weg op vakantie eerst met vrienden en verder nog met mijn vader enzovoort. En dan werk ik ook nog vaak in de vakantie. Maar heb wel ergens een vrije dag, maar echtnoggeen idee wanneer
Utrecht CS is nogal... groot. Een specifieke plek op CS afspreken lijkt me derhalve wel zo handig.quote:
MeraViglioSa heeft last van hooikoorts en komt niet als we naar een park gaan. Ik zou daar rekening mee willen houden en dus voor een alternatieve locatie willen kiezen.quote:
Zulke ontzettende zachtaardige posts. Ben jij echt zo of doe je je zo voor?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MeraViglioSa heeft last van hooikoorts en komt niet als we naar een park gaan. Ik zou daar rekening mee willen houden en dus voor een alternatieve locatie willen kiezen.
Voor de AH to go.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Utrecht CS is nogal... groot. Een specifieke plek op CS afspreken lijkt me derhalve wel zo handig.
tvpquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MeraViglioSa heeft last van hooikoorts en komt niet als we naar een park gaan. Ik zou daar rekening mee willen houden en dus voor een alternatieve locatie willen kiezen.
Jij bent die persoon met de opmerking over mijn moeder. Of ze nog te doen was. Kom maar niet danquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja of je komt op de meet en bemoeit je ermee of niet hequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Utrecht CS is nogal... groot. Een specifieke plek op CS afspreken lijkt me derhalve wel zo handig.
Bijvoorbeeld.quote:
Only one way to find out hè.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zulke ontzettende zachtaardige posts. Ben jij echt zo of doe je je zo voor?
Niks te hosselen Relmof, dus toch niks voor jouquote:
Ben je er zo 1?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Haha dan ben ik op vakantie. Niet dat ik ging, maar toch. Krijg ik de verhalen pas later te horen.
What happens @ the meet stays @ the meet.quote:
Exact!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
What happens @ the meet stays @ the meet.
Leuk. Wat is er nu ineens met UI gebeurd. Het is opgehouden met sneeuwen. Ik vond het hartje dat nooit ondersneeuwt juist zo mooi.quote:
Je hebt toch niet de illusie dat iedereen dingen voor zich houdt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik naïve genoeg om te denken dat iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de illusie dat iedereen dingen voor zich houdt?
Denk je dat nou echt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie mijn vorige postquote:
Dan ga je er gewoon heen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch logisch dat ik graag hoor hoe het is verlopen?
Neen, zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet dat ik mezelf graag kwetsbaar opstel om daarachter te komen.quote:
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef Catbert het volgende:
Alsof er bizar geheime dingen zouden gaan gebeuren. Kennelijk een hele gebeurtenis dat mensen een keer met anderen in contact komen
Onzekere vrouwenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neen, zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet dat ik mezelf graag kwetsbaar opstel om daarachter te komen.
[..]
Nee dat niet.Maar blijkbaar is het raar als je graag hoort achteraf hoe het was.
Ja, lijkt me best wel kut zoietsquote:
Niet voor mij iigquote:
Ik zit er ook niet mee hoor.quote:
Kwetsbaar opstellen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet mee hoor.
Waarom zou ik me kwetsbaar opstellen bij personen die ik niet vertrouw.
Dan blijf ik liever anoniem, wat niet bepaald een straf is.
Daar gaat het ook niet om...weet je laat ook maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen?
Je gaat naar zo'n meet voor een leuke tijd.
Okquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om...weet je laat ook maar.
Als ik topic 1 en dit zo lees, wordt er veel teveel gewicht op gelegd om zonder verwachtingen een leuke tijd te hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen?
Je gaat naar zo'n meet voor een leuke tijd.
En een enkel denken dat het gaat om een soort Libelle theekransje waar je je hart moet uitluchtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik topic 1 en dit zo lees, wordt er veel teveel gewicht op gelegd om zonder verwachtingen een leuke tijd te hebben.
Wat lief, een newbie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En een enkel denken dat het gaat om een soort Libelle theekransje waar je je hart moet uitluchten
Kijk mijn post aantal en think againquote:
Wat lief, een newbie wat betreft de reeks Versieren op Latere Leeftijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kijk mijn post aantal en think again
Ok, en nu?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat lief, een newbie wat betreft de reeks Versieren op Latere Leeftijd.
Eerst een foto postenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef minnemin het volgende:
top mensen, kom ik 4 juni wat eerder op de dag naar Utreg
Aangezien het op centraal vaak genoeg volstaat met groepen rare snuiters zullen de reacties waarschijnlijk gewoon uitblijven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:10 schreef Godshand het volgende:
Gaat iemand nog een bordje maken met: "Versieren op latere leeftijd!" erop?
Kijken wat de reacties op utrecht CS zijn
Ik vind dat wel een leuke actie eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:10 schreef Godshand het volgende:
Gaat iemand nog een bordje maken met: "Versieren op latere leeftijd!" erop?
Kijken wat de reacties op utrecht CS zijn
Ja, dan krijg je alle wanhopige 40+'ers achter je aan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daar verzinnen we wel wat op, komt goed
-edit- Ik ga alleen niet met een bord lopen waarop staat: Als versieren niet zo makkelijk gaat.
Dat is vragen om problemen op Utrecht CS.
Dus tenzij er andere vrijwilligers zijn daarvoorhouden we gewoon de oude titel aan.
Ohja, da's wel een goed idee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je alle wanhopige 40+'ers achter je aan!
Als we nou gewoon Fok! R&P oid ervan maken?
Ik heb nog wel een survival handboek voor daten ergens liggen, kan ik ook mee rond zwaaien.
Het kan ook een afkorting worden natuurlijk. Als de betrokkenen het maar herkennen door vooraf geinformeerd te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daar verzinnen we wel wat op, komt goed
-edit- Ik ga alleen niet met een bord lopen waarop staat: Als versieren niet zo makkelijk gaat.
Dat is vragen om problemen op Utrecht CS.
Dus tenzij er andere vrijwilligers zijn daarvoorhouden we gewoon de oude titel aan.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het kan ook een afkorting worden natuurlijk. Als de betrokkenen het maar herkennen door vooraf geinformeerd te zijn.
Codewoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou gewoon een codewoord verzinnen ofzo. Gaat de rest van de wereld geen flikker aan wat jullie gaan doen.
Nou ja je kunt beter afspreken dat er iemand met een bord staat met een appel er op ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Codewoord![]()
Oh, ja. Het is eng om aan iemand te vragen of 'ie die en die is.
We hebben nog meer dan een maand om zoiets te bedenken, het zal allemaal wel los lopen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou ja je kunt beter afspreken dat er iemand met een bord staat met een appel er op ofzo.
Dat is herkenbaar en de rest van de wereld snapt het niet
Je kunt ook gewoon afspreken dat iemand op een bepaalde plek staat en aangeeft hoe hij er ongeveer uitziet. Dan heb je geen james bond-periekelen nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou ja je kunt beter afspreken dat er iemand met een bord staat met een appel er op ofzo.
Het is niet voor iedereen hier even logisch en gemakkelijk om op iemand af te stappen zonder overduidelijk teken dat het écht degene is die je zoekt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon afspreken dat iemand op een bepaalde plek staat en aangeeft hoe hij er ongeveer uitziet. Dan heb je geen james bond-periekelen nodig.
Als jij nu gewoon je t-shirt met je UI er op aandoet komt alles goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen hier even logisch en gemakkelijk om op iemand af te stappen zonder overduidelijk teken dat het écht degene is die je zoekt.
Die zie daar wel dates uit voortkomenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga alleen niet met een bord lopen waarop staat: Als versieren niet zo makkelijk gaat.
Als je een beetje goed gebekt bent wel ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die zie daar wel dates uit voortkomen.
Door jou?quote:
Als we een bord met een appel gaan dragen, dan gaan mensen vragen of Steve Jobs nog wel leeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar is rode wijn overheen gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij nu gewoon je t-shirt met je UI er op aandoet komt alles goed
quote:
Dat maakt het nog makkelijkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar is rode wijn overheen gegaan![]()
Ik heb gewoon een fobo hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar is rode wijn overheen gegaan![]()
Anyway, komt heul goed.
Als een paar mensen hun foto's posten (of in hun fobo zetten) zijn we vast herkenbaar als groep.Als alleen K_W dat doet weet ik niet of het werkt, ik zou zelf ook twijfelen als ik op mensen af moet gaan gebaseerd op één foto (die je daar niet bij de hand hebt)
En anders wordt het toch gewoon bordje met een Fok logo ofzo, who cares
Allang gezien man, jeweetsquote:
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kijk, zoiets... is toch leuuukk![]()
[ afbeelding ]
Dat is de tweede keer al dat je zit te vissen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Allang gezien man, jeweets![]()
Maar je komt niet hè?
Ik zou het wel durven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Dan kom ik nietik loop al genoeg voor gek
Oh, is dat zo? Sorry. Kans is groot dat dat nog een keer of wat gebeurt hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer al dat je zit te vissen.
Makkelijk praten. Maar je komt niet hè?quote:
Vrouwen hebben geen humorquote:
Heb je anders geen WoW outfit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Maar je komt niet hè?
Iedereen herkent me aan mijn krullen. Zou geen probleem moeten zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je anders geen WoW outfit?
Lanterfanteraar moet natuurlijk met die benen komen...
Je wil te graag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Makkelijk praten. Maar je komt niet hè?
Ja en? Die outfits zijn wel lachen...quote:
Dan zie ik Mera liever in het outfitje van mijn UI.quote:
quote:
I'm in!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kijk, zoiets... is toch leuuukk![]()
[ afbeelding ]
He, bedankt voor de tip.quote:
Dat is nog altijd alive & kicking.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef VeX- het volgende:
Wat is er met het centrale topic gebeurd? Vond het soms wel interessant leesmateriaal.
Nee, je irritante hoofd stond nog in MyAT en reageerde op de verkeerde meet.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij weer. Je vindt ons wel fascinerend, of niet?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je irritante hoofd stond nog in MyAT en reageerde op de verkeerde meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
![]()
My Active TopicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Jij struint volgens mij ook heel FOK af op zoek naar meets, of niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef Socios het volgende:
Lees zojuist pas van deze meet en zie dat de inschrijving gisteren gesloten is.
Kan ik toch nog `deelnemen´ of ben ik echt te laat? Zaterdag 28 mei is helemaal prima.
Inschrijving is in principe niet gesloten voor regelmatige posters in de topicreeks over versieren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef Socios het volgende:
Lees zojuist pas van deze meet en zie dat de inschrijving gisteren gesloten is.
Kan ik toch nog `deelnemen´ of ben ik echt te laat? Zaterdag 28 mei is helemaal prima.
Genoeg topics van mij in R&P waaruit blijkt dat ik moeite heb met het `versieren´ van vrouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Socios mag van mij komen. Hij wilt aapjes kijken maar dat is geen probleem.
Helemaal eens. Zoals ik al zei, reguliere posters zijn in principe gewoon welkom natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:20 schreef Socios het volgende:
Trouwens, als de meet een week verschoven is, verschuift de sluiting van de inschrijving dan ook niet een week?
Heb ik alsnog een maand de tijd om mijn `goede wil te bewijzen' in het topic.
Waarom wel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom doen we deze meet niet tegelijk met de pol meet?
Inderdaad. Ik vind het ook niet aan Mera om te bepalen wie er wel en wie er niet mogen komen. Alsof zij al lang post in het desbetreffende topic. Ze is ook pas begonnen toen er een meet in de lucht hing.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Socios mag van mij komen. Hij wilt aapjes kijken maar dat is geen probleem.
Jij wel dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 08:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het ook niet aan Mera om te bepalen wie er wel en wie er niet mogen komen. Alsof zij al lang post in het desbetreffende topic. Ze is ook pas begonnen toen er een meet in de lucht hing.
Niet letterlijk iig,quote:
Van mij mag iedereen komen, maar ik vind het niet aan Mera om te bepalen wie er wel en niet mogen komen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet letterlijk iig,
Ik vind dat socios wel mag komen. Alleen dan gaan we niet over treinen praten Socios![]()
![]()
Mera die moet juist komen vind ik. Een vrouw die haar licht kan laten schijnen over de problemen die sommige hebben kunnen sommige baat bij hebben.
Ik zeg ook nergens dat ik dat doe, flapdrol.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen komen, maar ik vind het niet aan Mera om te bepalen wie er wel en niet mogen komen.
Niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat stel zure en voorspelbare figuren matched niet echt met het publiek dat hier komt.
Lieve Straw, je mag er niet zelf zuur van gaan wordenquote:
Is allemaal niet zo relevant. Het is gewoon een 'losse' meeting van een forum. geen bijeenkomst van de Mossad.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik dat doe, flapdrol.
Alleen wat ik ervan vind.
Nee, dat viel best mee. Aangeschoten was een excuus om even ongenuanceerd te zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lieve Straw, je mag er niet zelf zuur van gaan worden.
Teveel gezopen gisteren.
Volgens mij is er nooit sprake van geweest dat niet iedereen zou mogen komen...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:58 schreef Daniel1976 het volgende:
-TT even aangepast-
Als niet iedereen mag komen, dan is het geen FOK! meet en dan gaat dit topic dicht. Dan moet je het verder maar via PM regelen. Één van de voorwaarden voor dit topic is dat de meet voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Dit idd...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is er nooit sprake van geweest dat niet iedereen zou mogen komen...
Precies. Iedereen is wat mij betreft welkom.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch lees ik hier erg veel; jij mag niet komen omdat je niet hebt gepost in het topic blabla (ook door K_W). Ik vind dat iedereen mag komen, zoals ik al eerder heb aangegevenHoe meer mensen, hoe gezellige
Wat moeten mensen die nog nooit in de reeks hebben gepost op de meet dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch lees ik hier erg veel; jij mag niet komen omdat je niet hebt gepost in het topic blabla (ook door K_W). Ik vind dat iedereen mag komen, zoals ik al eerder heb aangegevenHoe meer mensen, hoe gezellige
Zegt diegene die niet gaat, en enkel de verhalen wilt horenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat moeten mensen die nog nooit in de reeks hebben gepost op de meet dan?
Het is een meet vóór mensen uit de reeks, niet voor fokkers in het algemeen.
Idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zegt diegene die niet gaat, en enkel de verhalen wilt horen
HO EENS EVEN.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef minnemin het volgende:
Ho es even, er is wel degelijk sprake van geweest dat iedereen die zich 29 april uiterlijk aangemeld had, per PM verder uitgenodigd zou worden. Met het oog op de problematiek achter de topicreeks en gevoelens van sociale onveiligheid wil ik er pertinent geen mensen bij die geen actief deelnemer zijn aan de reeks. Aapjes kijken enzo, no thanks. Niet eens zozeer voor mezelf, want ik red me op een bepaald niveau altijd wel, maar meer m.b.t. users als Richard, MLiG etc. Users toelaten tot de meet die geen betrokkenheid hebben met of onderwerp of deelnemers aan de reeks, moet je gewoon weren. Het is doodzonde als men zich niet meer vrij voelt om het probleem te bespreken door een paar 'verstekelingen' die de boel even komen lopen versjteren, semi-pestgedrag 'even die losers van AVNZMG bekijken'.
Vrij naar Ab Klink: don't do it.
Ik heb er niet eens bij nagedacht (dat zweer ik) of het ongemakkelijk wordt voor Richard maar zoals de waard is... Supersoepquote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
Boeiend dat iemand niet gaat. Je organiseert geen meet voor heel FOK hier of wel dan, wat is dat nu voor achterlijke regel. Dit is voor mensen uit de reeks, dat Iwannabehigh hier nu anders claimt is enkel omdat hij het zo ongemakkelijk mogelijk wil maken voor Richard e.d.
Opzich prima enzo, ik mag die gozer nog steeds niet, maar dit klinkt allemaal wel heel erg dom. Je komt naar zo'n meet als je de reeks goed kent en actief bijdraagt. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld. Gelukkig zijn er geen hordes willekeurige mensen die zich aanmelden natuurlijk, met uitzondering van Socios.
Ja laten we dan maar de meet samenvoegen met de POL meet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens bij nagedacht (dat zweer ik) of het ongemakkelijk wordt voor Richard maar zoals de waard is... SupersoepOverigens denk ik dat hij het fijn vindt, nu ik er zo over na denk; hoe meer mensen er komen, des te meer aandacht hij krijgt.
Jij komt ook niet eens, dus ik snap niet waar je je mee bemoeit maar dat ter zake. Ik vind het belachelijk dat mensen niet mogen komen omdat ze niet actief hebben bijgedragen. Waarom in godsnaam niet? Moet het een meet worden waar we alleen maar gaan praten over dit topic? Het gaat er toch om dat het gezellig en leuk wordt, misschien nog nieuwe contacten maakt?
Wat een vent ben jij, serieus. Niks trollen, als ik trol geef ik het toe ook nog. Doe ik niet dus. Het slaat nergens op dat mensen niet mogen komen als ze niks hebben bijgedragen aan de reeks. Ik snap sowieso niet waarom de mensen die niet komen, of net posten, het hoogste woord hebben hier. En ALS Richard (enzo) daarom niet willen komen vind ik dat zeer spijtig, maar dan snap ik 1 ding niet; waarom wel je hele levensverhaal openbaar op het internet gooien maar geen FOKKERS onder ogen durven komen?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja laten we dan maar de meet samenvoegen met de POL meet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!![]()
Kom op man. Stop eens met trollen hier. Het is leuk geweest.
Maar het is verder toch waar wat ik zeg, of niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zegt diegene die niet gaat, en enkel de verhalen wilt horen
Ik ben ook wekelijks 36 uur van huis. 40 zelfs. School en stage. Nog meer zelfs werk en sport. Maar ik ken je niet, nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef minnemin het volgende:
als ik het leuk en gezellig moet worden en niet teveel poespas ga ik niet uren treinen maar spreek ik in mijn eigen stad met mensen af. Natuurlijk is de meet bedoeld o, ervaringen met het onderwerp uit te wisselen. En iwannabehigh, ik post al weken mee, dat ik niet elk topic volschrijf komt omdat ik sowieso wekelijks 36 uur van huis ben en daarnaast ook nog andere bezigheden heb dan forummen. Jij bent niet in de positie om over mij te oordelen.
Nee serieus, waarom zou het niet mogen? Ik snap dat echt niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het is verder toch waar wat ik zeg, of niet?
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee serieus, waarom zou het niet mogen? Ik snap dat echt niet.
Inderdaad. Wie doen er nou moeilijk....quote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
Boeiend dat iemand niet gaat. Je organiseert geen meet voor heel FOK hier of wel dan, wat is dat nu voor achterlijke regel. Dit is voor mensen uit de reeks, dat Iwannabehigh hier nu anders claimt is enkel omdat hij het zo ongemakkelijk mogelijk wil maken voor Richard e.d.
Opzich prima enzo, ik mag die gozer nog steeds niet, maar dit klinkt allemaal wel heel erg dom. Je komt naar zo'n meet als je de reeks goed kent en actief bijdraagt. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld. Gelukkig zijn er geen hordes willekeurige mensen die zich aanmelden natuurlijk, met uitzondering van Socios.
Waar slaat het op om te zeggen dat ik gefrustreerd doe alleen omdat ik vind dat er ook andere mensen bij mogen komen van FOK die niks met het topic hebben uit te staan. Het is een FOK! meet toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:14 schreef minnemin het volgende:
iwannabehigh, als je hier zo gefrustreerd doet, dan snap ik niet dat je wel 'leuk en gezellig' op de meet wilt gaan doen. Ik weet niet wat je ermee probeert te bereiken, op deze manier je gelijk halen, maar tien tegen een dat men nu niet meer met jou 'leuk en gezellig' wil gaan doen. Je gooit je eigen glazen in zo.
Dan niet. Ik vind het logisch.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee serieus, waarom zou het niet mogen? Ik snap dat echt niet.
maar blijkbaar wel genoeg om te melden 'dat ik nog maar net kom kijken'. Yeah right. Ik post al mee sinds #26.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben ook wekelijks 36 uur van huis. 40 zelfs. School en stage. Nog meer zelfs werk en sport. Maar ik ken je niet, nee.
Oke dus jij denkt dat de meet over "Als versieren niet zo makkelijk gaat" gaat? Ik weet zeker van niet/quote:Op maandag 2 mei 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan niet. Ik vind het logisch.
Wat moet je op een meet voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat" als je er nog nooit hebt gepost.
Dan is het toch niet genoeg?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
maar blijkbaar wel genoeg om te melden 'dat ik nog maar net kom kijken'. Yeah right. Ik post al mee sinds #26.
En je gaat weer op de blok.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef iwannabehigh het volgende:
En ach kontelikker, jij likt de reet van iemand via internet wat mogelijk ook nog eens een oude kerel blijkt te zijn.![]()
Een FOK! meet, zoals zoveel FOK! meets waar mensen die enkel bijwonen omdat ze affiniteit hebben met de users die er naartoe gaan. Je organiseert een meet omdat je al langere tijd met elkaar praat en dan is zoiets een logisch vervolg.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waar slaat het op om te zeggen dat ik gefrustreerd doe alleen omdat ik vind dat er ook andere mensen bij mogen komen van FOK die niks met het topic hebben uit te staan. Het is een FOK! meet toch?
Niet enkel daarover, maar wel met de mensen van die reeks.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oke dus jij denkt dat de meet over "Als versieren niet zo makkelijk gaat" gaat? Ik weet zeker van niet/
mis. Zie de titel van het topic.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waar slaat het op om te zeggen dat ik gefrustreerd doe alleen omdat ik vind dat er ook andere mensen bij mogen komen van FOK die niks met het topic hebben uit te staan. Het is een FOK! meet toch?
Staat er FOK! meet in de TT? Nee toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |