Niet tegen, want ik kom toch niet, maar Stairwayquote:
Inderdaad , oftewel we gaan heel wat blauwtjes lopen die dagquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien versieren mensen op latere leeftijd elkaar zo.
Is dat echt zo? Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Keep_Walking het volgende:
We hadden al afgesproken om in een park te gaan picknicken?
Lijkt me gezelliger. Iederen brengt eigen spullen mee en iedereen die wil komen mag komen?
Welk park had je uitgezocht?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Keep_Walking het volgende:
We hadden al afgesproken om in een park te gaan picknicken?
Lijkt me gezelliger. Iederen brengt eigen spullen mee en iedereen die wil komen mag komen?
Hier staat het Iwannabehigh...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
As niemand zin heeft om verder iets nuttigs te roepen dan zeg ik:
Zaterdag 28 mei.
Stairway to Heaven, Utrecht.
Dit is vlakbij het station, heeft een terras en je kunt eten en drinken.
Verzamelen op het terras of bij slecht weer binnen, vanaf 14:00 uur.
Zo. Iemand tegen?
Voor jou veranderen we de datum welquote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hier staat het Iwannabehigh...
Wel goed lezen he?
Ik kan er echt ziek van worden, alles zwelt enorm op en ziet er niet uit en het is dermate vervelend dat ik de hele dag dan met geen mogelijkheid meer als plezierig kan beleven. Dus, sorry maar echt niet als het in een park of andere plek met veel groen is. Strand of stad zijn mijn enige opties met dit weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha ik heb ook (lichte) hooikoorts.. Mijn ogen gaan pijn doen en mijn neus gaat prikkelen.. Maakt niet uit, we zijn die hards dus kom gewoon
Het staat nog niet vast volgens mij, als nog meer mensen niet kunnen lijkt het me beter om een andere datum te prikken.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:02 schreef Godshand het volgende:
28 mei kan ik niet, ik moet weekenddienst doen dat weekend.
Helaasch mensen, ik wens jullie veel plezier rond de picknick mand
Beetje flauw niet, een openbaar topic om alles te bespreken om vervolgens in het geniep te gaan meeten?quote:Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
K_W PM/DM je eigenlijk de uiteindelijke locatie en datum naar de users? Niet openbaar in het topic zegmaar, anders kunnen er altijd mensen komen die je liever niet wilt hebben. Mocht die kans er zijn. Je weet maar nooit hè.
Was ook maar een uitspraak van iemand die sowieso niet komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje flauw niet, een openbaar topic om alles te bespreken om vervolgens in het geniep te gaan meeten?
Doek dit topic dan lekker op en regel het verder via MSN of zo.
+1quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind wel meer flauw van dit topic , ik ben jarenlang terug naar 2 meetings geweest wat heel wat relaxter aan toe ging.
Dan heeft ze helemaal geen recht van spreken.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Was ook maar een uitspraak van iemand die sowieso niet komt.
Ja klopt, maar de opmerking waar ik op reageerde vond ik wel heel erg sneu.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind wel meer flauw van dit topic , ik ben jarenlang terug naar 2 meetings geweest wat heel wat relaxter aan toe ging.
Wel nodig, want er zitten hier users die willen alleen komen om de users tzt uit te lachen. Voor mensen die soms ronduit depressief zijn, niet echt bevorderlijk...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heeft ze helemaal geen recht van spreken.
[..]
Ja klopt, maar de opmerking waar ik op reageerde vond ik wel heel erg sneu.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel nodig, want er zitten hier users die willen alleen komen om de users tzt uit te lachen. Voor mensen die soms ronduit depressief zijn, niet echt bevorderlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |