Dat dus..quote:
Datum wordt later een keer besproken. Maar jij mag niet komen.quote:Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat dus..
En wanneer is de meet? Als ik een datum heb meld ik mij wellicht ook aan
quote:Op maandag 18 april 2011 00:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Datum wordt later een keer besproken. Maar jij mag niet komen.
Jij was iemand die vaak genoeg in deze topic heeft getrolld, toch? Ik weet het niet meer zo goed.quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh waarom niet? Ik was degene met het idee hoor, meneer K_W...
Ik was alleen gestopt met adviezen posten in het topic, omdat ik het hopeloos begon te vinden. Maar ik was degene met het idee, en jij haakte er aanvankelijk op in, om rustig te praten met MliG en richard_prf. Daarmee is het allemaal begonnen...quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij was iemand die vaak genoeg in deze topic heeft getrolld, toch? Ik weet het niet meer zo goed.
Hangt ervan af wie het wel en niet goed vind. Maar ik ga slapen, doei.quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was alleen gestopt met adviezen posten in het topic, omdat ik het hopeloos begon te vinden. Maar ik was degene met het idee, en jij haakte er aanvankelijk op in, om rustig te praten met MliG en richard_prf. Daarmee is het allemaal begonnen...
Phew! Nou dat is een pak van m'n hart.quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
En de rest kan opgelucht ademhalen ik kom......................niet
Dat klopt. Je was het zat, maar je hebt daarvoor prima gepost. Je herkende de situatie van een eerdere periode en dat is nu voor jou opgelost. Je wilde adviseren.quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was alleen gestopt met adviezen posten in het topic, omdat ik het hopeloos begon te vinden. Maar ik was degene met het idee, en jij haakte er aanvankelijk op in, om rustig te praten met MliG en richard_prf. Daarmee is het allemaal begonnen...
Geen probleem hier, maar dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie het wel en niet goed vind. Maar ik ga slapen, doei.
K_W moet maar gaan turven danquote:Op maandag 18 april 2011 01:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen probleem hier, maar dat zegt niet zoveel.
Mooi zo dat is goed nieuws en dat van jou , wie had dat verwacht.quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar, ja maar ................... nvmquote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
K_W PM/DM je eigenlijk de uiteindelijke locatie en datum naar de users? Niet openbaar in het topic zegmaar, anders kunnen er altijd mensen komen die je liever niet wilt hebben. Mocht die kans er zijn. Je weet maar nooit hè.
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.quote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef Godshand het volgende:
Anyhow, als jullie mij er uiteindelijk niet bij willen hebben ook best. Ik kan mij uitstekend ergens anders vermaken
quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
quote:Kinderachtig op deze manier.
Precies! Ik kom ook wel ff om al die lusers uit te lachen! Why not?quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
Hoezo het hoogste woord? Het was een suggestie.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.
En laat dat nou net niet de bedoeling zijn. Lijkt mij. Maar goed, wie ben ik hè.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
Kinderachtig op deze manier.
Ah, daar gaan we al...quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies! Ik kom ook wel ff om al die lusers uit te lachen! Why not?
Het was sarcastisch. Als ik kom zou ik alleen komen om jou te checken.quote:
Kijk, als de anderen geen problemen hebben dat je komt, mag je gerust wel komen. Ik zet je dan ook op het lijstje. Kennelijk was jij geen troll maar gaf je oprechte adviezen, dus mijn excuses.quote:
Ik leg enkel de link dat aapjes kijken daar ook kinderachtig is.quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe naief ben jij om te denken dat zoiets niet gaat gebeuren.
Oh oke, sorry dan maar ...... als je dat echt zo bedoelde.quote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik leg enkel de link dat aapjes kijken daar ook kinderachtig is.
Wat mij betreft kan Iwannabehigh van de lijst worden geschrapt aangezien wel duidelijk is waarom hij komt!quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.
[..]
Kinderachtig op deze manier.
Jij kwam niet, omdat..?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
Dat word een gezellige meet zo, vind het kom niet als die komt of die moet je van de lijst schrappen wel een beetje kinderachtig.
Okee. Eigen keuze natuurlijk, alle respect hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kwam niet omdat ik dat niet wilde en ik eigenlijk van te voren ook al redelijk krampachtig vind gaan. En ten tweede als er al zoveel mot is in het topic zelf vind ik een meet ook niet echt aantrekkelijk.
ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan Iwannabehigh van de lijst worden geschrapt aangezien wel duidelijk is waarom hij komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom geen nationaal meet dossier als we toch bezig zijn, met vingerafdrukken die opgeslagen liggen bij een centrale commandeur.
Als je 't doet, moet je 't goed doen.Als we deze meet samenvoegen met POL, is dat wel haalbaar. Ik denk dat enkele van jullie wel connecties in Den Haag hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Mijn connecties houden helaas op in Bloemendael en Blaricum.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als we deze meet samenvoegen met POL, is dat wel haalbaar. Ik denk dat enkele van jullie wel connecties in Den Haag hebben.
Er valt weinig te organiseren, K_W. Je hoeft toch geen feesttent en barinstallatie te huren ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, als er iemand is die de organisatie van de meet wil overnemen, moet hij of zij dat zeggen, oké? Ik heb deze dagen niet heel veel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |