abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2011 @ 23:54:26 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95650020
Het doel van deze meet:

Voor iedereen die het versieren op een latere leeftijd reeks heeft gevolgd, weet wat er hier wordt besproken. Veel van de mensen hier die regelmatig posten, hebben moeite met sociale contacten maken en vooral moeite met intieme contact maken. Sommige mensen hebben iets meer problemen dan de andere.

Er zijn hier veel persoonlijke dingen besproken, daarom hebben wij liever mensen die deze reeks heeft gevolgd. Als je de reeks niet heb gevolgd, maar toch misschien zin heb om naar de meet te komen, moet je vanaf nu beginnen te posten in de reeks, en je moet vooral bewijzen dat je serieuze betrouwbare advies geeft en/of je levensverhaal deelt en je moet dit consistent blijven doen. Als je dit doet, dan vraag ik wanneer we officieel een datum en tijd hebben afgesproken aan al de mensen die vanaf het begin dit topic volgden of ze jou wel erbij wil hebben. Je hebt nog genoeg tijd om te laten zien dat je betrouwbaar bent, want het zal wel een maand duren voor de meet plaats vind, waarschijnlijk zelfs langer. Je hebt in ieder geval tot 28 april om actief in dit topic mee te doen, mensen die later bijkomen kunnen niet naar de meet komen.

Zoals ik al zei, er zijn veel persoonlijke verhalen gedeeld hier en het zijn niet echt de meest prettige verhalen. Het doel van deze meet is om elkaar beter te leren kennen, kijken of het klikt en eventueel elkaar inzicht en advies geven IRL. Met enige geluk ontmoet je daar iemand waarvan je denkt dat je vaker mee zal willen spreken. We willen het natuurlijk gezellig houden, maar er wordt niks van niemand verwacht.

NOTE 1: Ik heb de regels weggehaald. We gaan er vanuit dat iedereen gewoon normaal is opgevoed.

Mensen die zich hebben aangemeld:

Richard_prf (27)
Iwannabehigh (rond de 20)
Crutch (?)
Keep_walking (22)
Deelnemer2
Daalder82 (28/29)
Lipper (23)
Halcon (rond de 30)
Mylifeisgrey (23)
Tijnbrein
Winterbreeze
MeraViglioSa (28)
Godshand

Ik stel voor dat wij allemaal afspreken op centraal station om van daar naar een park te lopen en te gaan picknicken. We kunnen meteen in Hoog Catharijne onze lunch kopen en drank kopen, naar het park gaan een gezellig buiten zitten met dit lekker weer.

Als er andere ideeën of toevoegingen zijn, laat weten.

Dit topic gaat alleen over de meet. Niks anders. er mag geen SC plaatsvinden, geen advies gevraagd worden, alleen iets dat te maken heeft met de meet.

De uiterste inschrijf datum is 29 april. Waarschijnlijk komt de meet op 28 mei.

[ Bericht 6% gewijzigd door Keep_Walking op 18-04-2011 22:21:49 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95650173
Er staan 2 lijstjes in :D :?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95650211
Latere leeftijd?
Staan alleen mensen van onder de 30 in :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95650360
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er staan 2 lijstjes in :D :?
Dat dus..

En wanneer is de meet? Als ik een datum heb meld ik mij wellicht ook aan :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 18 april 2011 @ 00:04:09 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95650418
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat dus..

En wanneer is de meet? Als ik een datum heb meld ik mij wellicht ook aan :)
Datum wordt later een keer besproken. Maar jij mag niet komen. :)

N'ja, als de anderen wel willen dat je komt, dan kan je er wel in.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95650456
Volgens mij was 29 april of 28 mei de discussie, maar 29 april is voor mij al geen optie want Koninginnenacht. :Y)
Verder nog niet zo veel over voorbij zien komen. Dacht dat de uiterste inschrijfdatum ook 29 april was trouwens, misschien dat toch even terugzetten in de OP, K_W?
pi_95650459
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Datum wordt later een keer besproken. Maar jij mag niet komen. :)
:s) Oh waarom niet? Ik was degene met het idee hoor, meneer K_W...
  maandag 18 april 2011 @ 00:07:09 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95650519
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

:s) Oh waarom niet? Ik was degene met het idee hoor, meneer K_W...
Jij was iemand die vaak genoeg in deze topic heeft getrolld, toch? Ik weet het niet meer zo goed.
pi_95650560
K_W PM/DM je eigenlijk de uiteindelijke locatie en datum naar de users? Niet openbaar in het topic zegmaar, anders kunnen er altijd mensen komen die je liever niet wilt hebben. Mocht die kans er zijn. Je weet maar nooit hè.
pi_95650592
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij was iemand die vaak genoeg in deze topic heeft getrolld, toch? Ik weet het niet meer zo goed.
Ik was alleen gestopt met adviezen posten in het topic, omdat ik het hopeloos begon te vinden. Maar ik was degene met het idee, en jij haakte er aanvankelijk op in, om rustig te praten met MliG en richard_prf. Daarmee is het allemaal begonnen...
pi_95650629
Anyhow, als jullie mij er uiteindelijk niet bij willen hebben ook best. Ik kan mij uitstekend ergens anders vermaken :)
  maandag 18 april 2011 @ 00:11:14 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95650664
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik was alleen gestopt met adviezen posten in het topic, omdat ik het hopeloos begon te vinden. Maar ik was degene met het idee, en jij haakte er aanvankelijk op in, om rustig te praten met MliG en richard_prf. Daarmee is het allemaal begonnen...
Hangt ervan af wie het wel en niet goed vind. Maar ik ga slapen, doei.
pi_95650688
En de rest kan opgelucht ademhalen ik kom......................niet })
pi_95650997
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Phew! Nou dat is een pak van m'n hart.
Ron Paul 2012
  maandag 18 april 2011 @ 00:21:32 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95651002
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat klopt. Je was het zat, maar je hebt daarvoor prima gepost. Je herkende de situatie van een eerdere periode en dat is nu voor jou opgelost. Je wilde adviseren.
The view from nowhere.
pi_95652210
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hangt ervan af wie het wel en niet goed vind. Maar ik ga slapen, doei.
Geen probleem hier, maar dat zegt niet zoveel. :D
pi_95652236
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Geen probleem hier, maar dat zegt niet zoveel. :D
K_W moet maar gaan turven dan :P
pi_95653314
quote:
Mooi zo dat is goed nieuws en dat van jou , wie had dat verwacht.
pi_95656331
quote:
Ja maar, ja maar ................... nvm
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 18 april 2011 @ 09:52:05 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95656628
Welk park was je precies van plan naar toe te lopen vanuit HC?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95661797
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
K_W PM/DM je eigenlijk de uiteindelijke locatie en datum naar de users? Niet openbaar in het topic zegmaar, anders kunnen er altijd mensen komen die je liever niet wilt hebben. Mocht die kans er zijn. Je weet maar nooit hè.
Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.

quote:
6s.gif Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef Godshand het volgende:
Anyhow, als jullie mij er uiteindelijk niet bij willen hebben ook best. Ik kan mij uitstekend ergens anders vermaken :)
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.

Kinderachtig op deze manier.
pi_95662179
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
quote:
:')
Ron Paul 2012
  maandag 18 april 2011 @ 12:35:58 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95662356
quote:
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
Precies! Ik kom ook wel ff om al die lusers uit te lachen! Why not?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95671957
quote:

[..]

Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.

Hoezo het hoogste woord? Het was een suggestie. :) Ik mag me er toch wel voor interesseren?
pi_95671987
quote:

En laat dat nou net niet de bedoeling zijn. Lijkt mij. Maar goed, wie ben ik hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')