Ik leg enkel de link dat aapjes kijken daar ook kinderachtig is.quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe naief ben jij om te denken dat zoiets niet gaat gebeuren.
Oh oke, sorry dan maar ...... als je dat echt zo bedoelde.quote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik leg enkel de link dat aapjes kijken daar ook kinderachtig is.
Wat mij betreft kan Iwannabehigh van de lijst worden geschrapt aangezien wel duidelijk is waarom hij komt!quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er mee? Je komt toch niet dus ik snap niet waarom je hier dan het hoogste woord hebt.
[..]
Ik vind dat iedereen mag komen, dus ook Godshand. Lullig van je KW. Zet de datum gewoon openbaar neer, en als jullie het niet doen, doe ik het wel zodra de datum bekend is. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik vind het vrij logisch dat mensen aapjes willen kijken na al die dramatische topics.
Kinderachtig op deze manier.
Jij kwam niet, omdat..?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
Dat word een gezellige meet zo, vind het kom niet als die komt of die moet je van de lijst schrappen wel een beetje kinderachtig.
Okee. Eigen keuze natuurlijk, alle respect hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kwam niet omdat ik dat niet wilde en ik eigenlijk van te voren ook al redelijk krampachtig vind gaan. En ten tweede als er al zoveel mot is in het topic zelf vind ik een meet ook niet echt aantrekkelijk.
ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan Iwannabehigh van de lijst worden geschrapt aangezien wel duidelijk is waarom hij komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom geen nationaal meet dossier als we toch bezig zijn, met vingerafdrukken die opgeslagen liggen bij een centrale commandeur.
Als je 't doet, moet je 't goed doen.Als we deze meet samenvoegen met POL, is dat wel haalbaar. Ik denk dat enkele van jullie wel connecties in Den Haag hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Mijn connecties houden helaas op in Bloemendael en Blaricum.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als we deze meet samenvoegen met POL, is dat wel haalbaar. Ik denk dat enkele van jullie wel connecties in Den Haag hebben.
Er valt weinig te organiseren, K_W. Je hoeft toch geen feesttent en barinstallatie te huren ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, als er iemand is die de organisatie van de meet wil overnemen, moet hij of zij dat zeggen, oké? Ik heb deze dagen niet heel veel tijd.
Niet tegen, want ik kom toch niet, maar Stairwayquote:
Inderdaad , oftewel we gaan heel wat blauwtjes lopen die dagquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien versieren mensen op latere leeftijd elkaar zo.
Is dat echt zo? Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Keep_Walking het volgende:
We hadden al afgesproken om in een park te gaan picknicken?
Lijkt me gezelliger. Iederen brengt eigen spullen mee en iedereen die wil komen mag komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |