quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MeraViglioSa heeft last van hooikoorts en komt niet als we naar een park gaan. Ik zou daar rekening mee willen houden en dus voor een alternatieve locatie willen kiezen.
Ja of je komt op de meet en bemoeit je ermee of niet hequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Utrecht CS is nogal... groot. Een specifieke plek op CS afspreken lijkt me derhalve wel zo handig.
Bijvoorbeeld.quote:
Only one way to find out hè.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zulke ontzettende zachtaardige posts. Ben jij echt zo of doe je je zo voor?
Niks te hosselen Relmof, dus toch niks voor jouquote:
Ben je er zo 1?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Haha dan ben ik op vakantie. Niet dat ik ging, maar toch. Krijg ik de verhalen pas later te horen.
What happens @ the meet stays @ the meet.quote:
Exact!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
What happens @ the meet stays @ the meet.
Leuk. Wat is er nu ineens met UI gebeurd. Het is opgehouden met sneeuwen. Ik vond het hartje dat nooit ondersneeuwt juist zo mooi.quote:
Je hebt toch niet de illusie dat iedereen dingen voor zich houdt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik naïve genoeg om te denken dat iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de illusie dat iedereen dingen voor zich houdt?
Denk je dat nou echt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie mijn vorige postquote:
Dan ga je er gewoon heen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch logisch dat ik graag hoor hoe het is verlopen?
Neen, zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet dat ik mezelf graag kwetsbaar opstel om daarachter te komen.quote:
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef Catbert het volgende:
Alsof er bizar geheime dingen zouden gaan gebeuren. Kennelijk een hele gebeurtenis dat mensen een keer met anderen in contact komen
Onzekere vrouwenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neen, zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet dat ik mezelf graag kwetsbaar opstel om daarachter te komen.
[..]
Nee dat niet.Maar blijkbaar is het raar als je graag hoort achteraf hoe het was.
Ja, lijkt me best wel kut zoietsquote:
Niet voor mij iigquote:
Ik zit er ook niet mee hoor.quote:
Kwetsbaar opstellen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet mee hoor.
Waarom zou ik me kwetsbaar opstellen bij personen die ik niet vertrouw.
Dan blijf ik liever anoniem, wat niet bepaald een straf is.
Daar gaat het ook niet om...weet je laat ook maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen?
Je gaat naar zo'n meet voor een leuke tijd.
Okquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om...weet je laat ook maar.
Als ik topic 1 en dit zo lees, wordt er veel teveel gewicht op gelegd om zonder verwachtingen een leuke tijd te hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen?
Je gaat naar zo'n meet voor een leuke tijd.
En een enkel denken dat het gaat om een soort Libelle theekransje waar je je hart moet uitluchtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik topic 1 en dit zo lees, wordt er veel teveel gewicht op gelegd om zonder verwachtingen een leuke tijd te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |