Niet die tuin. Het park heet iets van Edelburg of Leidelburg of zoiets. Ik ben niet zo goed in namen, maar het wel een hele relaxte plek om te zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht. Je bedoelt die tuin naast de dom dan? Da's behoorlijk klein. Je kunt ook gewoon lijn 3 naar het Wilhelminapark nemen, da's wel het mooiste park van Utrecht en je kunt er bovendien makkelijker met een groep ongestoord samen zitten. En een paar frisbees meenemen ofzo
[..]
Broers aan 't Janskerkhof is rustig en heeft veel ruimte.
Waar zit dat precies dan? Geef anders ff een google maps link per DM ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet die tuin. Het park heet iets van Edelburg of Leidelburg of zoiets. Ik ben niet zo goed in namen, maar het wel een hele relaxte plek om te zitten.
Mensen die vaag zijn over hun exacte leeftijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Godshand het volgende:
Goed, ik hou 4-6 vrij
Oh en BTW, ik ben rond de 30
Ach, als Iwannebehigh het mag, mag ik het ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mensen die vaag zijn over hun exacte leeftijd![]()
4 Juni.quote:
Go youquote:
Daar ben ik 2 weken geleden heen geweest, Londen en Oxford, geweldige steden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien ben ik dan in London, ik ga na de mei maand naar Londen toe voor een weekendje met een vriend en in de vakantie ben ik 3 weken weg op vakantie eerst met vrienden en verder nog met mijn vader enzovoort. En dan werk ik ook nog vaak in de vakantie. Maar heb wel ergens een vrije dag, maar echtnoggeen idee wanneer
Utrecht CS is nogal... groot. Een specifieke plek op CS afspreken lijkt me derhalve wel zo handig.quote:
MeraViglioSa heeft last van hooikoorts en komt niet als we naar een park gaan. Ik zou daar rekening mee willen houden en dus voor een alternatieve locatie willen kiezen.quote:
Zulke ontzettende zachtaardige posts. Ben jij echt zo of doe je je zo voor?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MeraViglioSa heeft last van hooikoorts en komt niet als we naar een park gaan. Ik zou daar rekening mee willen houden en dus voor een alternatieve locatie willen kiezen.
Voor de AH to go.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Utrecht CS is nogal... groot. Een specifieke plek op CS afspreken lijkt me derhalve wel zo handig.
tvpquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MeraViglioSa heeft last van hooikoorts en komt niet als we naar een park gaan. Ik zou daar rekening mee willen houden en dus voor een alternatieve locatie willen kiezen.
Jij bent die persoon met de opmerking over mijn moeder. Of ze nog te doen was. Kom maar niet danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |