Ik krijg ook geen antwoord op m'n vraag wel park gepland was. Of is dat geheim? Punt is dat er niet echt een relaxed 'park' op loopafstand van 't station is. Er zijn wel andere plekken waar je kunt gaan zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:48 schreef Godshand het volgende:
Het was een voorstel van K_W dat min of meer in goede aarde viel bij de vaste users. Picknicken hoeft niet alleen in een park btw.
Ik ken Utrecht voor geen meter, maar kan me dit goed voorstellen idd. Waarom is een simpel terras geen optie?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen antwoord op m'n vraag wel park gepland was. Of is dat geheim? Punt is dat er niet echt een relaxed 'park' op loopafstand van 't station is. Er zijn wel andere plekken waar je kunt gaan zitten.
Utrecht? met dit weer? Spreek met z'n alle af in de kruidentuin van de domkerk, kun je daarna met z'n alle desnoods de dom beklimmen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
28 mei lijkt steeds meer een slechte optie idd. Dan doen we toch een andere datum?
Weekje eerder? 21 mei?
[..]
Ik ken Utrecht voor geen meter, maar kan me dit goed voorstellen idd. Waarom is een simpel terras geen optie?
Hangt ervan wat je onder loop afstand verstaat. Binnen 20 minuten kunnen we bij een hele leuke park dichtbij de dom toren komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen antwoord op m'n vraag wel park gepland was. Of is dat geheim? Punt is dat er niet echt een relaxed 'park' op loopafstand van 't station is. Er zijn wel andere plekken waar je kunt gaan zitten.
28 mei hoeft voor mij ook niet. Kan eerder, kan later, zolang het maar in het weekend is.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:29 schreef WinterBreeze het volgende:
I'm out. Een goede vriendin van me plant haar verjaardag ook op 28 mei, dus ik ben nicht dabei.
Eigenlijk verder nog want het idee was er al een tijdje in de "Versieren op latere leeftijd" reeks.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Is er ook ergens een plaats waar ik kan wedden of de meet er ooit wel of niet gaat komen?
Ik bedoel: we zijn al in topic nummer 2.
Daar zit toch niemand op te wachten, een stel wildvreemden. No offence.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
Ach, doe lekker op 28 mei. Dan komt de POL-meet er ook gezellig bij zitten!
Nog een reden om het niet die dag te doen, no offence idd.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
Ach, doe lekker op 28 mei. Dan komt de POL-meet er ook gezellig bij zitten!
You may take overquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog een reden om het niet die dag te doen, no offence idd.
Om de angst voor aapjes kijken nog een beetje beter uit te sluiten.
Ik wil best de leiding nemen maar zie mezelf niet bepaald als de aangewezen persoon omdat ik hier nog maar kort meepost. Ben het wel met Techno eens, als er een meet moet komen moeten er wat kopen doorgehakt worden zo onderhand.
Godshand, het was in beginsel jouw idee toch? Care to take over?
Ga je ook de Admin uithangen op de meet dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
Ow als Mera er is kom ik ook, tenzij het op 28 mei is, dan zie ik jullie vanzelf
Nee joh, hooguit unban ik een ouwe kloon van jequote:Op donderdag 21 april 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je ook de Admin uithangen op de meet dan?
Mensen lazarus slaan i.t.t. bannen, ik wil het wel zien.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, hooguit unban ik een ouwe kloon van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Ben benieuwd wat laatste keer inloggen is geweest.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, hooguit unban ik een ouwe kloon van je
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Jij mag hem best regelen, hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog een reden om het niet die dag te doen, no offence idd.
Om de angst voor aapjes kijken nog een beetje beter uit te sluiten.
Ik wil best de leiding nemen maar zie mezelf niet bepaald als de aangewezen persoon omdat ik hier nog maar kort meepost. Ben het wel met Techno eens, als er een meet moet komen moeten er wat kopen doorgehakt worden zo onderhand.
Godshand, het was in beginsel jouw idee toch? Care to take over?
Ik woon in Utrecht. Je bedoelt die tuin naast de dom dan? Da's behoorlijk klein. Je kunt ook gewoon lijn 3 naar het Wilhelminapark nemen, da's wel het mooiste park van Utrecht en je kunt er bovendien makkelijker met een groep ongestoord samen zitten. En een paar frisbees meenemen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Hangt ervan wat je onder loop afstand verstaat. Binnen 20 minuten kunnen we bij een hele leuke park dichtbij de dom toren komen.
Broers aan 't Janskerkhof is rustig en heeft veel ruimte.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Wel wil ik je vragen om het op een rustige plek te doen. Stairway kan af en toe best druk zijn, heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |