Onzin, mensen gaan heus niet naar zo'n meet om anderen 'uit te lachen'.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij persoonlijk maakt het niet uit, maar ik zie zelf niet zoveel problemen met de uiteindelijke tijden doorgeven via PM, maar goed. Je weet nooit wat iemands intenties zijn natuurlijk, je stelt je altijd kwetsbaar op op zo'n meet. Dus dat weten de personen dan ook die komen, dat is ook weer zo.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzin, mensen gaan heus niet naar zo'n meet om anderen 'uit te lachen'.
Want dat is gewoon zonde van de tijd, geld en moeite.
Enige reden dat ik met al die regels kwam, was omdat er veel eikels hier zijn die speciaal komen om aapjes te kijken en gaan waarschijnlijk als een klootzak gedragen. Maar vooruit, iedereen die wil komen, mag komen wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Re het volgende:
FOK! Meetings zijn gewoon openbaar, mocht je prive willen meeten dan kan dat best maar dus niet via FOK!
Nou moet ik wel zeggen dat je ook een pathetisch leven moet hebben om speciaal naar een meet te gaan om poppetjes te gaan kijken, dat is best zielig
Ik zit te lang op Fok om dat niet te kunnen weten.quote:
Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in dezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Enige reden dat ik met al die regels kwam, was omdat er veel eikels hier zijn die speciaal komen om aapjes te kijken en gaan waarschijnlijk als een klootzak gedragen. Maar vooruit, iedereen die wil komen, mag komen wat mij betreft.
Mensen die vervelend gaan doen worden vriendelijk gevraagd om te vertrekken.
Als je daarmee bedoeld ook meerdere meetings te hebben bijgewoond, dan is het een goed argument.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zit te lang op Fok om dat niet te kunnen weten.
Oke, misschien heb je daarin gelijk. Ik ben nog nooit naar een meet geweest dus ik wist ook niet hoe zoiets gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in dezen.
Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Re het volgende:
FOK! Meetings zijn gewoon openbaar, mocht je prive willen meeten dan kan dat best maar dus niet via FOK!
Nou moet ik wel zeggen dat je ook een pathetisch leven moet hebben om speciaal naar een meet te gaan om poppetjes te gaan kijken, dat is best zielig
Je hoeft ze niet per se zelf bijgewoond te hebben om verslagen te lezen (want van meets komen er per definitie verslagen), of reacties aan te horen van mensen die je kent en die er wel naartoe zijn gegaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je daarmee bedoeld ook meerdere meetings te hebben bijgewoond, dan is het een goed argument.
Fair enough.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet per se zelf bijgewoond te hebben om verslagen te lezen (want van meets komen er per definitie verslagen), of reacties aan te horen van mensen die je kent en die er wel naartoe zijn gegaan.
Dat dus. Ik moet de eerste echte die-hard R&P klootzak nog tegenkomen die IRL mensen gaat uitlachen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in dezen.
Nouja, skippy heeft ook niet een al te positief beeld na een meet. Hij wordt niet in zn gezicht uitgelachen, wel achter zn rug omquote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Ik moet de eerste echte die-hard R&P klootzak nog tegenkomen die IRL mensen gaat uitlachen.
Tja, Skippy. Uitzonderingen op de regel heb je altijd. Maar zo vaak komt dat niet voor hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Godshand het volgende:
Nouja, skippy heeft ook niet een al te positief beeld na een meet. Hij wordt niet in zn gezicht uitgelachen, wel achter zn rug om
Ik heb nooit reden gezien om Skippy uit te lachen, dat zijn dus zwaar kansloze nerds die zelf geen leven hebben, die dat doen. Maar die meet was wel een algemene Fok meet, dan is de kans wat groter dat zoiets gebeurt dan op een meet als dit natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, skippy heeft ook niet een al te positief beeld na een meet. Hij wordt niet in zn gezicht uitgelachen, wel achter zn rug om
Ik maak mij niet dik, maar aan de posts kun je al zien dat sommige users uit deze reeks niet de meest gemiddelde zijn. Mensen die al bang zijn om sowieso de deurdrempel al over te stappen moeten al helemaal niet (achteraf) uitgelachen worden. De users die dit doen zijn idd losers maar als het gebeurd is t kwaad geschiedquote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nooit reden gezien om Skippy uit te lachen, dat zijn dus zwaar kansloze nerds die zelf geen leven hebben, die dat doen. Maar die meet was wel een algemene Fok meet, dan is de kans wat groter dat zoiets gebeurt dan op een meet als dit natuurlijk.
@ de rest, wat Techno zegt. Mensen gaan echt geen tijd en geld besteden om anderen uit te komen lachen hoor. Sterker nog, als ze dat wel doen, wie zijn dan degenen die uitgelachen dienen te worden?Wij zijn met een groep. Maak je niet druk.
quote:
Dan nog. Het lijkt mij echt te absurd voor woorden dat er mensen zijn die er serieus moeite voor zouden doen om anderen te komen uitlachen op een meet. Ik heb het ook nog nooit gezien. Aapjes kijken doen ze hier, op Fok, maar ze gaan echt niet zelf de trein/auto pakken en helemaal naar die meet toe komen om de lijdend onderwerpen van deze topicreeks in het echt te zien hoor. Zo speciaal zijn ze/we echt niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik maak mij niet dik, maar aan de posts kun je al zien dat sommige users uit deze reeks niet de meest gemiddelde zijn. Mensen die al bang zijn om sowieso de deurdrempel al over te stappen moeten al helemaal niet (achteraf) uitgelachen worden. De users die dit doen zijn idd losers maar als het gebeurd is t kwaad geschied
Het was een voorstel van K_W dat min of meer in goede aarde viel bij de vaste users. Picknicken hoeft niet alleen in een park btw.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar, over die picknick, was dat al echt besloten of was het een voorstel?
quote:
idem!quote:
Iig wat over te praten.. Maar kan je haar motiveren? Elkaar een depressie inpraten is niet echt de bedoeling van de meetquote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
idem!
joepie!
een mede student met ook ernstige studievertraging, en iemand die ook veel studieontwijkend gedrag heeft gehad.
misschien wel jaquote:
weet niet, ik denk het nietquote:Maar kan je haar motiveren?
nee joh.quote:Elkaar een depressie inpraten is niet echt de bedoeling van de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |