abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95786643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij persoonlijk maakt het niet uit, maar ik zie zelf niet zoveel problemen met de uiteindelijke tijden doorgeven via PM, maar goed. Je weet nooit wat iemands intenties zijn natuurlijk, je stelt je altijd kwetsbaar op op zo'n meet. Dus dat weten de personen dan ook die komen, dat is ook weer zo.
Onzin, mensen gaan heus niet naar zo'n meet om anderen 'uit te lachen'.
Want dat is gewoon zonde van de tijd, geld en moeite.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2011 23:23:08 ]
pi_95786681
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Onzin, mensen gaan heus niet naar zo'n meet om anderen 'uit te lachen'.
Want dat is gewoon zonde van de tijd, geld en moeite.
Laten we het hopen.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:24:43 #78
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95786745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Re het volgende:
FOK! Meetings zijn gewoon openbaar, mocht je prive willen meeten dan kan dat best maar dus niet via FOK!

Nou moet ik wel zeggen dat je ook een pathetisch leven moet hebben om speciaal naar een meet te gaan om poppetjes te gaan kijken, dat is best zielig
Enige reden dat ik met al die regels kwam, was omdat er veel eikels hier zijn die speciaal komen om aapjes te kijken en gaan waarschijnlijk als een klootzak gedragen. Maar vooruit, iedereen die wil komen, mag komen wat mij betreft.

Mensen die vervelend gaan doen worden vriendelijk gevraagd om te vertrekken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95786962
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Laten we het hopen.
Ik zit te lang op Fok om dat niet te kunnen weten.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Enige reden dat ik met al die regels kwam, was omdat er veel eikels hier zijn die speciaal komen om aapjes te kijken en gaan waarschijnlijk als een klootzak gedragen. Maar vooruit, iedereen die wil komen, mag komen wat mij betreft.

Mensen die vervelend gaan doen worden vriendelijk gevraagd om te vertrekken.
Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in dezen.
pi_95787104
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Als je daarmee bedoeld ook meerdere meetings te hebben bijgewoond, dan is het een goed argument.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:31:14 #81
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95787135
quote:

[..]

[..]

Oke, misschien heb je daarin gelijk. Ik ben nog nooit naar een meet geweest dus ik wist ook niet hoe zoiets gaat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95787264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Re het volgende:
FOK! Meetings zijn gewoon openbaar, mocht je prive willen meeten dan kan dat best maar dus niet via FOK!

Nou moet ik wel zeggen dat je ook een pathetisch leven moet hebben om speciaal naar een meet te gaan om poppetjes te gaan kijken, dat is best zielig
Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven :P
pi_95787272
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je daarmee bedoeld ook meerdere meetings te hebben bijgewoond, dan is het een goed argument.
Je hoeft ze niet per se zelf bijgewoond te hebben om verslagen te lezen (want van meets komen er per definitie verslagen), of reacties aan te horen van mensen die je kent en die er wel naartoe zijn gegaan.
pi_95787406
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Je hoeft ze niet per se zelf bijgewoond te hebben om verslagen te lezen (want van meets komen er per definitie verslagen), of reacties aan te horen van mensen die je kent en die er wel naartoe zijn gegaan.
Fair enough.

Nu ik erover nadenk lijkt wat er ná de meet komt confronterender. Wat er dan weer, achter het schermpje, over je geschreven wordt. Want in je gezicht durven mensen niet iemand belachelijk te maken.

Maar ik hoop dat het een geslaagde meet wordt allen. :)
pi_95787493
Noorderlicht! O+ _O_
pi_95787526
De meets die ik bijgewoond heb wat er 2 zijn geweest , een in amsterdam en met de vroegere singles in de efteling en dat ging qua geregel heel makkelijk en ook niet zoals hier van als die komt die ik niet mag , dan komt die niet. Ik denk meer dat de groep onderling moeilijk aan het doen is dan echt mensen die gaan komen om aapjes te kijken, ik denk dat jullie dat meer in je hoofd halen maar dat dat niet zo is.
pi_95787620
quote:

[..]

[..]

Dat dus. Ik moet de eerste echte die-hard R&P klootzak nog tegenkomen die IRL mensen gaat uitlachen.
pi_95789867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Ik moet de eerste echte die-hard R&P klootzak nog tegenkomen die IRL mensen gaat uitlachen.
Nouja, skippy heeft ook niet een al te positief beeld na een meet. Hij wordt niet in zn gezicht uitgelachen, wel achter zn rug om :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95789931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Godshand het volgende:
Nouja, skippy heeft ook niet een al te positief beeld na een meet. Hij wordt niet in zn gezicht uitgelachen, wel achter zn rug om :{
Tja, Skippy. Uitzonderingen op de regel heb je altijd. Maar zo vaak komt dat niet voor hoor.
pi_95790665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb nooit reden gezien om Skippy uit te lachen, dat zijn dus zwaar kansloze nerds die zelf geen leven hebben, die dat doen. Maar die meet was wel een algemene Fok meet, dan is de kans wat groter dat zoiets gebeurt dan op een meet als dit natuurlijk.

@ de rest, wat Techno zegt. Mensen gaan echt geen tijd en geld besteden om anderen uit te komen lachen hoor. Sterker nog, als ze dat wel doen, wie zijn dan degenen die uitgelachen dienen te worden? :') Wij zijn met een groep. Maak je niet druk. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95791120
quote:
13s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb nooit reden gezien om Skippy uit te lachen, dat zijn dus zwaar kansloze nerds die zelf geen leven hebben, die dat doen. Maar die meet was wel een algemene Fok meet, dan is de kans wat groter dat zoiets gebeurt dan op een meet als dit natuurlijk.

@ de rest, wat Techno zegt. Mensen gaan echt geen tijd en geld besteden om anderen uit te komen lachen hoor. Sterker nog, als ze dat wel doen, wie zijn dan degenen die uitgelachen dienen te worden? :') Wij zijn met een groep. Maak je niet druk. :)
Ik maak mij niet dik, maar aan de posts kun je al zien dat sommige users uit deze reeks niet de meest gemiddelde zijn. Mensen die al bang zijn om sowieso de deurdrempel al over te stappen moeten al helemaal niet (achteraf) uitgelachen worden. De users die dit doen zijn idd losers maar als het gebeurd is t kwaad geschied :{
pi_95791222
ik meld me aan.
pi_95791422
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 01:25 schreef minnemin het volgende:
ik meld me aan.
*O*
pi_95791450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik maak mij niet dik, maar aan de posts kun je al zien dat sommige users uit deze reeks niet de meest gemiddelde zijn. Mensen die al bang zijn om sowieso de deurdrempel al over te stappen moeten al helemaal niet (achteraf) uitgelachen worden. De users die dit doen zijn idd losers maar als het gebeurd is t kwaad geschied :{
Dan nog. Het lijkt mij echt te absurd voor woorden dat er mensen zijn die er serieus moeite voor zouden doen om anderen te komen uitlachen op een meet. Ik heb het ook nog nooit gezien. Aapjes kijken doen ze hier, op Fok, maar ze gaan echt niet zelf de trein/auto pakken en helemaal naar die meet toe komen om de lijdend onderwerpen van deze topicreeks in het echt te zien hoor. Zo speciaal zijn ze/we echt niet. :')
pi_95791451
quote:
ik meld me aan.
Yeey! *O*
pi_95791468
Maar, over die picknick, was dat al echt besloten of was het een voorstel?
pi_95791541
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2011 01:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar, over die picknick, was dat al echt besloten of was het een voorstel?
Het was een voorstel van K_W dat min of meer in goede aarde viel bij de vaste users. Picknicken hoeft niet alleen in een park btw.
  donderdag 21 april 2011 @ 02:03:19 #98
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95791736
quote:
ik meld me aan.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

*O*
idem! *O*
joepie!
een mede student met ook ernstige studievertraging, en iemand die ook veel studieontwijkend gedrag heeft gehad.
pi_95792192
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

idem! *O*
joepie!
een mede student met ook ernstige studievertraging, en iemand die ook veel studieontwijkend gedrag heeft gehad.

Iig wat over te praten.. Maar kan je haar motiveren? Elkaar een depressie inpraten is niet echt de bedoeling van de meet :')
  donderdag 21 april 2011 @ 03:45:36 #100
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95792455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 02:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Iig wat over te praten..
misschien wel ja :)
quote:
Maar kan je haar motiveren?
weet niet, ik denk het niet :P .
quote:
Elkaar een depressie inpraten is niet echt de bedoeling van de meet :')
nee joh.
ik ben niet van plan alleen maar klaagie klaag bij haar te zijn, en elkaar te versterken, en steeds meer huilie huilie tot steeds meer depressie natuurlijk he
misschien kom ik wel helemaal niet als ik een slechte dag heb(heb afentoe veel last van de gevolgen van depressie)

het is vooral fijn om te weten dat ik niet de enige ben die met ze studie heel veel vertraging heeft.
dat is iets wat ik in minnemin herkenbaar vind(en zon erge vertraging zie je niet vaak in nederland!).

rich, iwannabehigh, en alle andere users hebben ook allemaal wel minstens iets wat ik interessant vind

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 21-04-2011 03:57:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')