Die zie daar wel dates uit voortkomenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga alleen niet met een bord lopen waarop staat: Als versieren niet zo makkelijk gaat.
Als je een beetje goed gebekt bent wel ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die zie daar wel dates uit voortkomen.
Door jou?quote:
Als we een bord met een appel gaan dragen, dan gaan mensen vragen of Steve Jobs nog wel leeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou ja je kunt beter afspreken dat er iemand met een bord staat met een appel er op ofzo.
Dat is herkenbaar en de rest van de wereld snapt het niet
Daar is rode wijn overheen gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij nu gewoon je t-shirt met je UI er op aandoet komt alles goed
quote:
Dat maakt het nog makkelijkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar is rode wijn overheen gegaan![]()
Ik heb gewoon een fobo hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar is rode wijn overheen gegaan![]()
Anyway, komt heul goed.
Als een paar mensen hun foto's posten (of in hun fobo zetten) zijn we vast herkenbaar als groep.Als alleen K_W dat doet weet ik niet of het werkt, ik zou zelf ook twijfelen als ik op mensen af moet gaan gebaseerd op één foto (die je daar niet bij de hand hebt)
En anders wordt het toch gewoon bordje met een Fok logo ofzo, who cares
Allang gezien man, jeweetsquote:
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kijk, zoiets... is toch leuuukk![]()
[ afbeelding ]
Dat is de tweede keer al dat je zit te vissen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Allang gezien man, jeweets![]()
Maar je komt niet hè?
Ik zou het wel durven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Dan kom ik nietik loop al genoeg voor gek
Oh, is dat zo? Sorry. Kans is groot dat dat nog een keer of wat gebeurt hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer al dat je zit te vissen.
Makkelijk praten. Maar je komt niet hè?quote:
Vrouwen hebben geen humorquote:
Heb je anders geen WoW outfit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Maar je komt niet hè?
Iedereen herkent me aan mijn krullen. Zou geen probleem moeten zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je anders geen WoW outfit?
Lanterfanteraar moet natuurlijk met die benen komen...
Je wil te graag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Makkelijk praten. Maar je komt niet hè?
Ja en? Die outfits zijn wel lachen...quote:
Dan zie ik Mera liever in het outfitje van mijn UI.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |