Je moet mij er niet voor aankijken. Ik was gisteravond wat anders aan het volblaffen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
Hebben jullie dat eerste topic gewoon in een avonje volgeblaft?
Met enige regelmaat.quote:
IJsthee is de oplossing.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef 3-voud het volgende:
Het meeste smaakt me gewoon niet. Blijkbaar vroeger te veel van gehad.
Frisdrank kan ik ook niet tegen. Me veel te zoet en het koolzuur blaast me helemaal op. Altijd al gehad.
Kan je mooi bobben voor Remlof.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:55 schreef whosvegas het volgende:
[..]
uuuuuhhhhhh, nee, maar ik volg de politiek wel hoor
Ijsthee is te doen. Zonder koolzuur dan. Schijfje citroen erin en served cold.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
IJsthee is de oplossing.
Het begint wel eng te worden.
Yes. Flink koud en dan niet te zuur. Anders trekt mijn gezicht in zo'n raar model waar die niet meer uitkomt.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
Ohjee, ik heb met zoveel mensen hier op voet van oorlog verkeerd, ik moet even alles recht gaan spinnen
Koffie en jus mag ik niet hebben, karnemelk lust ik niet. Dus zweer ik bij gewone thee en ijsthee met veel ijsklontjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef 3-voud het volgende:
Ijsthee is te doen. Zonder koolzuur dan. Schijfje citroen erin en served cold.
Voor de rest: Koffie (veel), water, Jus de Orange en andere sapjes en soms karnemelk.
Kom je ook 28 mei?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Koffie en jus mag ik niet hebben, karnemelk lust ik niet. Dus zweer ik bij gewone thee en ijsthee met veel ijsklontjes.
Omdat ik anders klappen krijg.quote:
Welnee joh, ik ben er ook.quote:
Als ik geen koffie meer mocht hebben is mijn nut om te leven ver te zoeken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Koffie en jus mag ik niet hebben, karnemelk lust ik niet. Dus zweer ik bij gewone thee en ijsthee met veel ijsklontjes.
Alles went.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:01 schreef 3-voud het volgende:
Als ik geen koffie meer mocht hebben is mijn nut om te leven ver te zoeken.
Zelfs een ventquote:
Het effect van koffie kun je vervangen door cola, maar daar ga jij natuurlijk weer van burpenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:
Zelfs een vent![]()
Maar nee, daar krijg ik de tijd niet voor. Bij een no-go voor koffie heb ik me na 1 week al opgehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |