D66: Hippe, leuke, jonge mensen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Wat typeert de D66'er, hoe herken je die? Dat vind ik nog een lastige vraag.
Ik zou trouwens ook niet direct durven te gokken wat jouw stemgedrag is, al vermoed ik VVD danwel D66, mogelijkerwijs in beide gevallen met een ambivalent gevoel.
Uiteraard gaan stereotypes niet altijd op, maar ze zijn zo leuk om te koesteren dat de vraag toch gesteld mag worden
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was ook in het analyse-incident pijnlijk kenbaar.
Niet helemaal naar waarheidquote:
Presentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
PresentRatio als in "Reason"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er is een zekere mate van vorming van logica op basis van gevoelens.quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef Illiberal het volgende:
PvdA: 50+ intellectuelen. Mensen die nog eens een boek lezen! (Harry Mulisch)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg twintigers die PvdA stemmen hoor
Dat zijn waarschijnlijk van die kunstacademie studentenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg twintigers die PvdA stemmen hoor
LOL, het malieveldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:56 schreef Illiberal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Inderdaad,een dolle boel.
Ik zou niet durven, weledelgestrenge heerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stiekem doelde je op mij hè, jij smiecht!
Doch, ben het er niet helemaal mee eens, ge bent de "kleurlingen" vergeten bij de PvdA, en uiteraard de volksbuurtelingen hier ook onder thuis te plaatsen, evenals PVV alsmede SP.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef Illiberal het volgende:
[..]
D66: Hippe, leuke, jonge mensen.
GroenLinks: lekkere vrouwtjes en hippe maar een beetje nerderige langharige kunstige typetjes.
Partij voor de Dieren: (desperate) Huisvrouwen.
PvdA: 50+ intellectuelen. Mensen die nog eens een boek lezen! (Harry Mulisch)
VVD: Verstijfde zakenmannetjes, kakkers, corpsballen ("Hey lul, doe mij een goude rakker!").
SP: Radicale communisten en punkrockers.
CDA: Nette christenen van de oude garde en boeren.
SGP: Nette mensen
PVV: Vrachtwagenchauffers, zelfstandige klussers en volksmensen in de volksbuurt.
Piratenpartij: Tweakers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |