quote:
Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef sneakypete het volgende:[..]
Te weinig mensen vooralsnog

Was jij het?
Het is toch alsof je een stukje thuis hebt meegenomen.
Ja.
Mijn indruk van de meet:
Na een omweg aangekomen op het station van Utrecht.
Na wat zoeken en rondkijken ben ik terecht gekomen bij de Domtoren, wat een lelijke ding is dat zeg.
Cafe Walden zie ik in een verdrukt hoekje staan, eenmaal binnen bestel ik een Leffe ik zie een groepje mensen zitten waarvan ik dacht dat zijn vast die vastgeroeste twintigers waar naar ik op zoek ben.
De kop van PHP viel op, ook zat er een in mijn ogen alternatief meisje van 25, dit bleek mwanweetikhethoezezichnoemtopfok van een bleek later toch hogere leeftijd.
Ik vraag een beetje onwenning of dit de fokkers van POL waren en geef Voorschrift de verschuldigde biertjes, geen Barbar maar twee flessen Rochefort10 en 1 trolls biertje.
Ik geef iedereen een hand en mompel mijn echte naam een beetje. Vs kreeg ook een duvel van me.
Voorschrift is overduidelijk van de rechtse mannen die samen zaten de man met het meeste testosteron en had overduidelijk honing aan zijn reet. Waar VS ging, ging GSborder,ErikSD, Reya.
Reya ging ook sigaren roken en kan voorlopig beter zijn broekspijpen nog dichtbinden.
Roken moet je alleen doen als je kan roken.
Hij hield de sigaren vast alsof het dildo's waren waar het vocht nog van afdroop en met tegenzin in zijn mond moest stoppen.
Nadat Sneakypete en later Remlof binnen kwamen wilden we wat meer tafels bij elkaar schuiven, dit werd echter onmogelijk gemaakt omdat het café volgeboekt was met hongerige mensen en men de tafels weer in originele positie wilde hebben.
Eenmaal hangend aan de bar kwam ik in gesprek met mwanweetikhethoezezichnoemtopfok en praatte over de koetjes en kalfjes.
We kregen trek en gingen op zoek naar een café genaamd stairway to heaven.
Na wat zoek en speurwerk kwamen we aan in het eerder genoemde cafe.
Tot mijn geluk en verbazing zag ik vele soorten biertjes staan op de kaart.
Na wat biertjes te hebben genuttigd aan de bar was de tafel gereed en konden we aan tafel. De tafel was niet vol, erg jammer dat men het nodig vond om zich af te zonderen van de rest. Omdat de groep zo groot was hadden we een beperkte keuze aan voer, ik bestelde de spareribs.Ze waren lekker.
Na wat te hebben gepraat en te hebben gevraagd aan een D66'er waarom Eindhoven via een gekke constructie een voetbalclub wilde redden en vervolgens de aan geld gebrekkige TU aan de kant laat staan dronk ik mijn biertje verder leeg.
Na het eten gingen we naar de andere kant van de kroeg waar VS en co. samen zaten.
We gingen erbij staan en gingen verder met bier drinken. Af en toe liep men naar buiten om de kankerstaafjes naar binnen te werken. Remlof kreeg nog een witbiertje van me en verschoot van de hoeveelheid gerstenat en alcoholpromillage.
Verder bleek dat ik nog een analyse heb gegeven over GSborder, ErikSD was er mee eens. Na vele keren te hebben gevraagd aan Remlof wanneer mijn trein zou gaan ben ik huiswaarts gekeerd om vervolgens in een kutbus naar 's Hertogenbosch te worden gebracht. Er zat een nogal vreemde snuiter langs me die me wakker tikte toen de bus op plaats van bestemming was. Terwijl ik sliep is mijn nog volle beker met milkshake door de bus gerold en heb dit beleefd gemeld aan de chauffeur.
Ik moest nog een beetje haasten om de trein naar Boxtel te kunnen halen, maar ze hielden de trein nog even tegen omdat er een moeder met slapend kind ook de trein wilde halen. Mijn vrouw gebeld terwijl we station Vught passeerde en gelijktijdig kwamen we aan in Boxtel.
[ Bericht 0% gewijzigd door betyar op 02-06-2011 13:50:19 ]