Ow was dat andere topic de SC?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Remlof, je hebt nu én het meettopic én het POL CAFE weggevaagd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:33 schreef GoodOldDays het volgende:
ach die techneuten laten ook wel eens een steekje vallen
Of je leest gewoon wat ik richting jou en Du_ke postquote:
nagol droknen??quote:Op zondag 29 mei 2011 00:36 schreef remlof het volgende:
[POLCAFE#2028] Waar we na de meet nagol droknen zjin
Yupsquote:Op zondag 29 mei 2011 00:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weledelgestrenge vrouwe Whiskers2009 was het toch?
Betyar is van de radar verdwenen toen hij zei dat hij nog 1,5 uur in een bus moest zitten om naar Den Bosch te komenquote:
Stel je niet aanquote:
Omg, gekke betyar met zń halve liter weissbier van 7.7%quote:Op zondag 29 mei 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betyar is van de radar verdwenen toen hij zei dat hij nog 1,5 uur in een bus moest zitten om naar Den Bosch te komen
Ja, nog welquote:Op zondag 29 mei 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel je niet aan![]()
Je bent een half land weg van hier
Dat geloof ik best..quote:Op zondag 29 mei 2011 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, gekke betyar met zń halve liter weissbier van 7.7%
Die hakte er wel in.
Je stond ook niet aan de rokerstafel buitenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zo'n groot glas heb ik niet op tafel gezien.
De volgende keer slaap ik gewoon bij jouquote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best..
Maar jullie hebben het leuk volgehouden. al had ik verwacht dat het nog iets langer zou duren..
Zal wel aan het OV liggen
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende keer slaap ik gewoon bij jou
No worries, de volgende keer ben ik er vast weer niet bijquote:
Welquote:Op zondag 29 mei 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No worries, de volgende keer ben ik er vast weer niet bij
Hoezo, is er iemand vermoord??quote:
Post even je ervaringen, je emoties, wat er door je heen ging, voordat ik dit topic terug naar POL schopquote:
Kort.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Post even je ervaringen, je emoties, wat er door je heen ging, voordat ik dit topic terug naar POL schop
Wat nobel van je. Als je uitgespeeld bent met je knopjes dan laat je het me wel weten he?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik klier niet, ik geef je de gelegenheid mee te posten in dit topic
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat nobel van je. Als je uitgespeeld bent met je knopjes dan laat je het me wel weten he?
123quote:Op zondag 29 mei 2011 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat mij het maar weten als je niks meer te posten hebt, dan gaat dit topic terug naar POL
Hoeveel bier heb jij nu gedronken op de meet?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
123
1234
12345
* phpmystyle mompelt in zichzelf altijd rustig en beleefd blijven..
Volgens mij heb ik de 15 gehaald, en jijquote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij nu gedronken op de meet?
Net 10 denk ikquote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de 15 gehaald, en jij
Net alsof ik daarheen ben gegaan voor mijn unbanquote:
Jij was al aardig blauw toen je daar aankwam toch? TOCH?quote:
Niet speciaal maar tochquote:Op zondag 29 mei 2011 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net alsof ik daarheen ben gegaan voor mijn unban
[..]
Jij was al aardig blauw toen je daar aankwam toch? TOCH?
Ach, ik heb Remlof even gesproken en als het goed is krijg ik nog een kans, dus als hij een man is komt ie z'n afspraken naquote:
Nee, maar het was wel ongeveer het eerste wat je aan me vroegquote:Op zondag 29 mei 2011 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net alsof ik daarheen ben gegaan voor mijn unban
Nee, jij was al veel blauwerquote:[..]
Jij was al aardig blauw toen je daar aankwam toch? TOCH?
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets kan ook maar de outfit van een persoon hier zijn![]()
![]()
![]()
Niet het als, ik heb je netjes een hand gegeven, verder hebben wij eerst nog gerookt, pas aan de bar is mijn hele historie ter discussie gekomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel ongeveer het eerste wat je aan me vroeg
[..]
Nee, jij was al veel blauwer
Mjah, niet echt handig om te gaan zuipen zonder bodemquote:Op zondag 29 mei 2011 01:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet het als, ik heb je netjes een hand gegeven, verder hebben wij eerst nog gerookt, pas aan de bar is mijn hele historie ter discussie gekomen.
Dat laatste laat ik maar even gaanIk had verdomme maar een boterham op
Nog eentje van 11,3% om het af te leren dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, gekke betyar met zń halve liter weissbier van 7.7%
Die hakte er wel in.
Je hebt er nog een tegoed. Maar ik ben blij dat ik nu aan de regular Grolsch zitquote:Op zondag 29 mei 2011 01:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog eentje van 11,3% om het af te leren dan.
Hou ik je aan!! Wat was die eerste tent een bagger tent zeg geen muziek en zeuren dat de tafels recht moesten staan i.v.m. voer..quote:Op zondag 29 mei 2011 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er nog een tegoed. Maar ik ben blij dat ik nu aan de regular Grolsch zit
Ik vond het nog wel netjes, ik had er op een goed moment 9 op en ik kon nog normaal praten en staan, koste moeite maar het lukte.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, niet echt handig om te gaan zuipen zonder bodem
Of de volgende keer een tent opzoeken waar je wel binnen kunt roken, de helft van de tijd stonden we buiten.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Hou ik je aan!! Wat was die eerste tent een bagger tent zeg geen muziek en zeuren dat de tafels recht moesten staan i.v.m. voer..
Heeft geen drol met roken te maken.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of de volgende keer een tent opzoeken waar je wel binnen kunt roken, de helft van de tijd stonden we buiten.
Eten om 16:00?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel netjes, ik had er op een goed moment 9 op en ik kon nog normaal praten en staan, koste moeite maar het lukte.
Daarbij ging ik er vanuit dat we rond 16:00 wel gingen eten, niet dus.
Nee, maar het is wel een aspect voor een evt mogelijke volgende meet.quote:
Ik eet altijd vrij vroeg jaquote:
Nee hoor, men stoort zich er niet aan denk ik zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, maar het is wel een aspect voor een evt mogelijke volgende meet.
Wat moet ie doen?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:03 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, ik ga naar bed, ik zie wel wat remlof doet/of niet doet. Ik wens jullie een prettige voortzetting
Ook dat staat er niet. Ik spreek hooguit een verzuchting uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe niks.
Behalve nog een biertje pakken
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je gelooft het toch niet??
Eerst maakt Du_ke met zijn dronken hoofdje 2 TT's gelijk
Vervolgens vermoord remlof dan maar beide topics
Ik moest nog even de kroeg inquote:Op zondag 29 mei 2011 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er nog een tegoed. Maar ik ben blij dat ik nu aan de regular Grolsch zit
Heel goed kameraadquote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moest nog even de kroeg in, paar witbier gehad, nu een fijne wodka om het af te leren
Zeker.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vond het een tof gesprekje dat we hadden Friek.
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:14 schreef Friek_ het volgende:
Wat me het beste bij is gebleven is dat eriksd net zo irritant (en zo niet irritanter) is in het echt.
quote:
Insgelijksquote:Op zondag 29 mei 2011 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Zeau, hebben jullie je nog gedragen nadat ik weg was kinders?
Was gezellig in de trein php
Ah, het was nog wel zo gezellig met kapitein D66 aan onze tafel.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:14 schreef Friek_ het volgende:
Wat me het beste bij is gebleven is dat eriksd net zo irritant (en zo niet irritanter) is in het echt.
Als Remlof nou eens uit z'n bed komt en dit topic overhevelt naar POLquote:Op zondag 29 mei 2011 14:16 schreef du_ke het volgende:
Zitten we toch weer in twee topics de boel te bespreken
Dat zit er niet in jongenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Remlof nou eens uit z'n bed komt en dit topic overhevelt naar POLEn er dan voor zorgt dat ik nog steeds in dit topic kan posten.
Volgens mij heb ik er wel 20 opquote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de 15 gehaald, en jij
Gewoon een groepsfoto was wel leuk geweest, sentiment voor later.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb er altijd een hekel aan als men de camera's tevoorschijn tovert.
Voor de Fok! galerij.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon een groepsfoto was wel leuk geweest, sentiment voor later.
Dus ik mag zeker niet die ene foto posten waarop je zat te brakenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:22 schreef du_ke het volgende:
Geen foto's, vind ik ook wel beter. Wil je het beleven dan moet je er bij zijn
Dan plaats ik die foto van toen je bij Remlof onder te tafel kroop om je gratieverzoek kracht bij te zetten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus ik mag zeker niet die ene foto posten waarop je zat te braken?
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan plaats ik die foto van toen je bij Remlof onder te tafel kroop om je gratieverzoek kracht bij te zetten.
Misschien dat EG heimelijk in een hoekje gekropen zat en wat foto's heeft gemaakt, maar anders vrees ik het ergste.quote:
Ik heb jou niet gezien?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind dat hier alle foto's van de meet geplaatst mogen worden behalve foto's waar ik op sta natuurlijk.
Tof om eens wat hoofden bij de bekende namen te zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
vlnr: Koos Vogels, Hexagon, Bolkesteijn, dotcommunism en rechtsedirecte.
Nou héquote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tof om eens wat hoofden bij de bekende namen te zien.
Het zijn de verkeerde hoofden.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Ook mooi dat rechtsedirecte zijn verwantschap met de VS toont door quasinonchalant wat dollars vast te houden.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, vooral Hexagon hield wel van bier. En sigaren...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bingo!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies. Ook mooi dat rechtsedirecte zijn verwantschap met de VS toont door quasinonchalant wat dollars vast te houden.
Heb jou wel gemist hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Weer niks gemist. Al had ik best graag een biertje gedronken met Reya en Du_Ke
Tja wat er allemaal speelt in jouw fantasie hoef ik niet per se te wetenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Dan blijft het bij fantasie met stripfiguren.
Dat is ook geheim.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja wat er allemaal speelt in jouw fantasie hoef ik niet per se te weten
Je hebt toch wel wat beters te doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Weer niks gemist. Al had ik best graag een biertje gedronken met Reya en Du_Ke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Misschien heeft hij allang een foto van jou ingelijst op z'n dartbordquote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja wat er allemaal speelt in jouw fantasie hoef ik niet per se te weten
17 foto'squote:Op zondag 29 mei 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien heeft hij allang een foto van jou ingelijst op z'n dartbord
Nou nee hoor. Ik doe geen vlieg kwaadquote:Op zondag 29 mei 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ojeeh, we moeten ons gaan zorgen maken
Ook met een wapen zou ik geen vlieg dood kunnen en willen schieten.quote:
Of je buurman met een uitbouw is.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tenminste zolang de vlieg maar geen mug betreft
Dan was het vast een goeie plaat.quote:
Leugenaarquote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, wanneer is de volgende editie? Heb er toch wel de balen in dat ik het heb moeten missen.
Mwoah, de sfeer was nogal mat op de gelegenheid waar ik moest zijn.quote:
Een duidelijker bewijs van je aanwezigheid in Walden was onmogelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de sfeer was nogal mat op de gelegenheid waar ik moest zijn.
Dan zal ik wel een saai persoon zijn, want ik vond het niet mat.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een duidelijker bewijs van je aanwezigheid in Walden was onmogelijk.
Koos was op een niet zo plezierige familiebijeenkomst.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een duidelijker bewijs van je aanwezigheid in Walden was onmogelijk.
Ik had in de Mick moeten zijn, maar eten duurde langer, gaf niet. Discussie moest een beetje loskomen, vond ik. Maar het was een eerste meet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een saai persoon zijn, want ik vond het niet mat.
Ai, dan snap ik het.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Koos was op een niet zo plezierige familiebijeenkomst.
Geen wonder dat ie liever op de meet was geweest.
Ah je was uit op inhoudelijke discussies, ja dat was er vrij weinig.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had in de Mick moeten zijn, maar eten duurde langer, gaf niet. Discussie moest een beetje loskomen, vond ik. Maar het was een eerste meet.
Nah, niks officieels ofzo, maar gewoon meer pit. Maar misschien ben ik verwend. De eerste meet van het forum waar ik B van ken was extreem. Vet linkse krakers "weg met de kapitalisten" tegen vet rechtse VVD'ers "we moeten Afrika lekker arm en afhankelijk houden", een homo die alleen op Marokkanen viel, ex-junks, en wat normalere gasten als B en ik...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah je was uit op inhoudelijke discussies, ja dat was er vrij weinig.
Maar persoonlijk zat ik niet te wachten op een politieke middag met dezelfde discussies die we hier al tot in den treure voeren, dus wellicht dat 't voor mij dan een andere insteek had.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah, niks officieels ofzo, maar gewoon meer pit. Maar misschien ben ik verwend. De eerste meet van het forum waar ik B van ken was extreem. Vet linkse krakers "weg met de kapitalisten" tegen vet rechtse VVD'ers "we moeten Afrika lekker arm en afhankelijk houden", een homo die alleen op Marokkanen viel, ex-junks, en wat normalere gasten als B en ik...
Nee, was prima, maar een beetje kort gewoon van mijn kant.
Jupquote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel verwachtte dat mensen uit zouden zijn op pit.
Jawel jawel. Maak je nou maar geen zorgen.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel jawel. Maak je nou maar geen zorgen.
Klinkt goedquote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Hexagon het volgende:
Het was in ieder geval voor herhaling vatbaar
Hey niet aan geschiedsvervalsing doenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef remlof het volgende:
Who's in?
Op zaterdag 28 mei 2011 was er een legendarische POLmeet, met:
betyar
Bolkesteijn
eriksd
freako
Friek_
GSbrder
Mwanatabu
phpmystyle
remlof
Voorschrift
whosvegas
sneakypete
Reya
Illiberal
du_ke
El_Matador
[ afbeelding ]
Vorige parallelle delen samengevoegd, vandaar een nieuwe.
Niks bijzonders hoor.. Je had het aangekondigd, nu wil ik het lezen ookquote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
Vanwaar die interesse eigenlijk? Ik ga geen schets geven van elke aanwezige hoor.
We hebben het ook nog even over jou gehad trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor.. Je had het aangekondigd, nu wil ik het lezen ook
Was ik er toch nog een beetje bijquote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben het ook nog even over jou gehad trouwens.
Maar dan net wat anders.quote:
Als je maar lol hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef eriksd het volgende:
Maar we moesten wel kostelijk om je lachen, dus dat scheelt.
Denk het niet, maar je weet maar nooitquote:
Ow ja sorryquote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hey niet aan geschiedsvervalsing doen
Ik was er ook bij
Hoezo zou je niet komen?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet, maar je weet maar nooit
Ik heb zo mijn redenenquote:
Degenen die je niet aangaanquote:
Ben je bedreigd?quote:
Je zit in een rolstoel, heb je een enkelband, of ben je een man?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zit in een rolstoel, heb je een enkelband, of ben je een man?
Hij wou zijn partiële ban ongedaan makenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Hexagon het volgende:
Ik vond phpmystyle wel rustig in het eggie
Had een druk kereltje verwacht
Wat zou je van mij verwacht hebben?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Hexagon het volgende:
Ik vond phpmystyle wel rustig in het eggie
Had een druk kereltje verwacht
Dank voor dit fabuleus verslag.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef eriksd het volgende:
PS: ik ga niet alle aanwezigen een voor een bespreken, daar had je maar lekker voor aanwezig moeten zijn![]()
![]()
Ik ben gerust gesteld. Ik vorm dus geen beeldquote:Op maandag 30 mei 2011 00:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken
Nah, ik ga expres niet mensen beschrijven.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank voor dit fabuleus verslag.
Maar ik zou toch graag wat meer differentiatie zien in je betoog. En wat meer roddels.
Jij, als linkserd, komt dus altijd te laat?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef 3-voud het volgende:
Dus de rechtsen waren wel op tijd. Typisch.
Dat ik leek op een collega van je,quote:
Misschien valt dat wel mee. Ik vind het jammer dat hij niet mee post.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Klopkoek in het echt is. Volgens mij wordt dat vechten.
Begrijp ik wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, ik ga expres niet mensen beschrijven.
Zal nog wel iets verder zijn gegaan. Maar niet meer relevant toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ik leek op een collega van je,
die kreeg ook een huis van zijn ouders en was een verwend jochie
Nee hoor, prima meet gehad allebei.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Zal nog wel iets verder zijn gegaan. Maar niet meer relevant toch?
Inderdaad, ik en de rest meen ik ook hebben het goed naar hun zin gehad en gewoon no nonsens en over van alles gepraat.quote:
Zuipfesteijn.quote:
Ik zat tijdens het eten tegenover friek en bolkesteijn en heb niets opgevangen (danwel onthouden) van zo'n discussie.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef eriksd het volgende:
Met het voetbal op de achtergrond ging met name Friek driftig in discussie. Ook Bolkesteijn liet zich gelden. Nu kan ik wel die hele discussie samenvatten, maar ik heb er geen woord van onthouden.
Leuk dat jij ook een verslag hebt geschrevenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef sneakypete het volgende:
Een korte reactie had ik gisteren al gegeven, maar in navolging van Eriksd hier mijn blurry herinneringen. Ik heb tijdens de meet een paar keer gehoord dat mensen mij vooral kenden als de 'jongen met die lange posts' en dat imago ga ik 'ns even lekker bevestigen:
Ik was voornemens om rond 15:00 u aanwezig te zijn en ondanks dat ik eigenlijk thuis een terras moest betegelen in de tuin smeet ik het werk rond 12:30 neer om mij vervolgens door mijn vrouw te laten afzetten bij station Breda.
Dat ging als volgt: Eerst kwam ik er achter dat er geen treinen reden tussen Den Bosch en Utrecht. Ik vroeg een machinist op het perron (conducteurs waren onvindbaar) om advies. Hij adviseerde mij de Fyra (een soort turbo-intercity) te nemen naar Schiphol en daar over te stappen. Aangekomen op het juiste perron las ik op het bord dat een toeslag gold. Getergd rende ik de trap af en weer op richting de machinist in kwestie om te vragen hoe dat zit. Volgens hem gold deze toeslag vandaag nu net weer niet (ondanks dat dit expliciet vermeld werd op het tijdsbordje bij de trein), dus ik wéér terug naar dat andere perron. Ik besloot maar een sigaretje te gaan roken, terwijl ondertussen werd omgeroepen dat er vandaag geen toeslag gold voor de Fyra (kennelijk een gevolg van mijn vragen aan de machinist). Toen ik net het eerste trekje van de sigaret nam floot de conducteur af om 13:49 terwijl de trein om 13:54 pas zou vertrekken. Haastig doofde ik de peuk en rende ik naar de trein, maar de deur bleek dicht. Ik vroeg aan anderen op het perron of zij wisten wat hier gaande was; volgens hen gingen de deuren wel weer open, dat had de conducteur althans beweerd. En ja, dat gingen ze na 1 minuut. De trein binnenlopend hoorde ik de conducteur met een opvallend geïrriteerde intonatie te verstaan geven dat de trein echt niet te vroeg zou vertrekken (wat dachten wij achterlijke treinreizigers wel niet?) en dat we dus echt niet in paniek hoefden te raken. Godzijdank werd al dit onrecht gecompenseerd doordat ik van een lief uitziende negerin achter een cateringwagen een gratis koffie kreeg nadat ik een pils besteld had, omdat deze koffie eerst besteld en vervolgens toch geannuleerd was door een twijfelaar.
Op schiphol stapte ik over, maar niet voordat ik (stiekem, want rookverbod) achter een zuil een peuk had genuttigd. Ik trof een mederoker op weg naar de toppers (dat bleek nadat ik hem vroeg naar de betekenis van dat maffe witte shirt met gouden kroon erop) en twee dames op middelbare leeftijd die giechelden als schoolmeisjes toen ze in navolging van mij ook stiekem een peuk opstaken.
Toen zat ik eindelijk in de IC naar Utrecht en dacht dat het nu weldra goed zou komen, maar neen. De trein viel stil en er werd omgeroepen dat er een 'lampje was gaan branden', maar dat de machinist het subiet zou oplossen. Na een kwartier werd omgeroepen dat het toch wat langer duurde dan verwacht, waar ik inmiddels al achter was natuurlijk. Na 5000 uur ging de trein alsnog weer rijden. Toen als een dier, draaiend op oerinstincten, mezelf na het uitstappen door het station en de binnenstad van Utrecht gemanoevreerd. Even twijfelde ik nog of de Dom de Dom was (zó hoog is-ie eigenlijk ook weer niet) maar de bewegwijzering gaf uitsluitsel.
Ik liep onder de Dom door en trof een tentje aan met de tekst 'Walden' aan de buitenkant. Kennelijk moest ik hier zijn.
Ik trad binnen en ging even, wat onwennig (ondanks mijn vele voornemens gelijk op de Fok-ers af te stappen) aan de bar staan in de hoop dat iemand me een seintje gaf. Een beetje twijfelachtig kwam dat seintje en even later zat ik met een duveltje in de hand (eerst nog geserveerd in het foute glas, wat ik niet zo oké vond waarna het juiste glas alsnog gevonden werd) te praten met Mwatanabu(?), die een sympathieke indruk maakte.
Daarna dacht ik even dat ik Bolkesteijn zag, maar dat bleek Du_ke te zijn. Ik keek even naar hem met de zelfde blik als hij naar mij, om daarna gewoon lekker te gaan staan babbelen onder het genot van een sigaretje.
Kort erna ontmoette ik de echte Bolkesteijn, die er net als Du_ke anders uitzag dan ik verwacht had. Dit itt Reya die ik even in de hoek zag zitten, maar die heeft dan ook een foto op zijn profiel. Ik zag Eriksd en Voorschrift, die beiden iets karikatoraals hadden om het nog even zwak uit te drukken.
Nu ga ik even wat sneller want nu wordt het wel érg lang:
Ook Illiberal ontmoette ik, die precies het verwachtte type was. Met hem heb ik het meest staan praten. Ook was er iemand met een ché guevarra shirt (wat ik zelf wel geestig vond) en iemand met een Brabants accent.
Ook vroeg iemand me w-w-w-w-w-w-w-aa-r-r-o-p ik had gestemd, dat was whosvegas, die verder overigens een vriendelijke indruk maakte en dus maar een biertje kreeg aan de bar.
Dan waren ook Hexagon en Friek_ er, maar ondanks een kort voorstellen heb ik helaas niet de gelegenheid gekregen om verder met ze te praten, terwijl ik dat best leuk had gevonden.
Friek_ zag er overigens ook heel anders uit dan ik had verwacht.
Wat valt er nog meer te melden?
Het eten was beslist in orde, het bier te veelvuldig en de terugreis al even langdurig als de heenreis, maar daar ga ik maar niet over uitweiden.
Wie nu nog leest heeft beslist geen leven: ga iets leuks doen!
Da's waar ook, al ik heb ik geen flauw idee wat daarvan de oorzaak zou kunnen zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef Illiberal het volgende:
Geslaagde meet. Op de terugreis hebben Sneakypete en ik nog een mede-passagier over de zeik gekregen: "Je zult maar tot Leeuwarden met deze twee knapen in de trein moeten zitten"
Ik denk dat de aanwezigheid van sommigen als een lap op een rode stier gewerkt zou hebben bij hem, al is klopkoek iemand die ik zelf juist erg mis op dit forum en ook iemand waarvan ik vind dat hij ondanks zijn andere overtuigingen soms best goede bijdragen leverde (zolang de emoties onder controle bleven).quote:Op maandag 30 mei 2011 00:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Klopkoek in het echt is. Volgens mij wordt dat vechten.
quote:Ik zag Eriksd en Voorschrift, die beiden iets karikatoraals hadden om het nog even zwak uit te drukken.
Jij ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Jij was daarentegen een heel ander iemand dan ik verwacht had (in positieve zin).
Dat heb ik met iedereen wel hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Pete lijkt mij wel een toffe peer, ondanks dat ik meestal geen deelgenoot ben van zijn opvattingen.
Is ie ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Pete lijkt mij wel een toffe peer, ondanks dat ik meestal geen deelgenoot ben van zijn opvattingen.
Hij feliciteerde mij ook met mijn prijs voor beste discussievoerder en vond het naar eigen zeggen ook terecht. Toen kon hij natuurlijk niet meer stukquote:
Ah zeker, zeker, dan kan ik me je wel herinneren.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik zat tijdens het eten tegenover friek en bolkesteijn en heb niets opgevangen (danwel onthouden) van zo'n discussie.
En aan Voorschrift: Ja ik was er ook en je hebt me ongetwijfeld gezien, alleen niet het gezicht aan de naam gekoppeld daar ik er itt jou niet 'rechts' uitzie.
Ik was diegene met de tattoeages.
Karikaturaals misschienquote:
Friek_ was volgens mij gewoon een ontdooide Boris van der Ham kloon uit het D66-moederschip.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef sneakypete het volgende:Friek_ zag er overigens ook heel anders uit dan ik had verwacht.
Hoe kan iemand eigenlijk karikaturaal zijn?quote:
Door een karakter te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan iemand eigenlijk karikaturaal zijn?
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen is een karakterquote:
Een van de 56.000 chinese Hanzi'squote:
Dus karikaturale mensen zijn fictief?quote:
Rest de vraag welk karakter dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:01 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Nee, karikaturale mensen lijken op een karakter.
Ik moest googlen wat een hanzi wasquote:
Hanzi-panzi shang-hai.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rest de vraag welk karakter dan.
Die in dat Che shirt was trouwens Remlof.
Boris van der Ham, gekruisd met Marc-Marie Huijbregts.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Friek_ was volgens mij gewoon een ontdooide Boris van der Ham kloon uit het D66-moederschip.
Grunberg, gekruisd met Westbroek.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Boris van der Ham, gekruisd met Marc-Marie Huijbregts.
Te weinig mensen vooralsnogquote:
Je kunt zoals remlof met een ché guevarra shirtje aankomen of juist in chique kledij. Ook iemands mimiek, accent en tal van andere kleine details maken dat een beeld van iemand ontstaat. In dit geval betekende karikatoraal dat het gepresenteerde voorkomen alle vooroordelen bevestigde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat typeert de D66'er, hoe herken je die? Dat vind ik nog een lastige vraag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Boris van der Ham, gekruisd met Marc-Marie Huijbregts.
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Te weinig mensen vooralsnog
Was jij het?
Het is toch alsof je een stukje thuis hebt meegenomen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:44 schreef betyar het volgende:
Voorschrift is overduidelijk van de rechtse mannen die samen zaten de man met het meeste testosteron en had overduidelijk honing aan zijn reet. Waar VS ging, ging GSborder,ErikSD, Reya. .
Het is toch wat? Een homo is de aap op de rots.quote:
Zoals het een echte rechtse carriere-tijger betaamt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:43 schreef eriksd het volgende:
Ik lift mee op je succes en backstab je wanneer het goed uitkomt
QFT, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals het een echte rechtse carriere-tijger betaamt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals het een echte rechtse carriere-tijger betaamt.
Dat was ook in het analyse-incident pijnlijk kenbaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:43 schreef eriksd het volgende:
Ik lift mee op je succes en backstab je wanneer het goed uitkomt
D66: Hippe, leuke, jonge mensen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Wat typeert de D66'er, hoe herken je die? Dat vind ik nog een lastige vraag.
Ik zou trouwens ook niet direct durven te gokken wat jouw stemgedrag is, al vermoed ik VVD danwel D66, mogelijkerwijs in beide gevallen met een ambivalent gevoel.
Uiteraard gaan stereotypes niet altijd op, maar ze zijn zo leuk om te koesteren dat de vraag toch gesteld mag worden
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was ook in het analyse-incident pijnlijk kenbaar.
Niet helemaal naar waarheidquote:
Presentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
PresentRatio als in "Reason"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er is een zekere mate van vorming van logica op basis van gevoelens.quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef Illiberal het volgende:
PvdA: 50+ intellectuelen. Mensen die nog eens een boek lezen! (Harry Mulisch)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg twintigers die PvdA stemmen hoor
Dat zijn waarschijnlijk van die kunstacademie studentenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg twintigers die PvdA stemmen hoor
LOL, het malieveldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:56 schreef Illiberal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Inderdaad,een dolle boel.
Ik zou niet durven, weledelgestrenge heerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stiekem doelde je op mij hè, jij smiecht!
Doch, ben het er niet helemaal mee eens, ge bent de "kleurlingen" vergeten bij de PvdA, en uiteraard de volksbuurtelingen hier ook onder thuis te plaatsen, evenals PVV alsmede SP.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef Illiberal het volgende:
[..]
D66: Hippe, leuke, jonge mensen.
GroenLinks: lekkere vrouwtjes en hippe maar een beetje nerderige langharige kunstige typetjes.
Partij voor de Dieren: (desperate) Huisvrouwen.
PvdA: 50+ intellectuelen. Mensen die nog eens een boek lezen! (Harry Mulisch)
VVD: Verstijfde zakenmannetjes, kakkers, corpsballen ("Hey lul, doe mij een goude rakker!").
SP: Radicale communisten en punkrockers.
CDA: Nette christenen van de oude garde en boeren.
SGP: Nette mensen
PVV: Vrachtwagenchauffers, zelfstandige klussers en volksmensen in de volksbuurt.
Piratenpartij: Tweakers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |