quote:Ik zag Eriksd en Voorschrift, die beiden iets karikatoraals hadden om het nog even zwak uit te drukken.
Jij ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Jij was daarentegen een heel ander iemand dan ik verwacht had (in positieve zin).
Dat heb ik met iedereen wel hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Pete lijkt mij wel een toffe peer, ondanks dat ik meestal geen deelgenoot ben van zijn opvattingen.
Is ie ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Pete lijkt mij wel een toffe peer, ondanks dat ik meestal geen deelgenoot ben van zijn opvattingen.
Hij feliciteerde mij ook met mijn prijs voor beste discussievoerder en vond het naar eigen zeggen ook terecht. Toen kon hij natuurlijk niet meer stukquote:
Ah zeker, zeker, dan kan ik me je wel herinneren.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik zat tijdens het eten tegenover friek en bolkesteijn en heb niets opgevangen (danwel onthouden) van zo'n discussie.
En aan Voorschrift: Ja ik was er ook en je hebt me ongetwijfeld gezien, alleen niet het gezicht aan de naam gekoppeld daar ik er itt jou niet 'rechts' uitzie.
Ik was diegene met de tattoeages.
Karikaturaals misschienquote:
Friek_ was volgens mij gewoon een ontdooide Boris van der Ham kloon uit het D66-moederschip.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef sneakypete het volgende:Friek_ zag er overigens ook heel anders uit dan ik had verwacht.
Hoe kan iemand eigenlijk karikaturaal zijn?quote:
Door een karakter te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan iemand eigenlijk karikaturaal zijn?
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan iemand eigenlijk karikaturaal zijn?
Iedereen is een karakterquote:
Een van de 56.000 chinese Hanzi'squote:
Dus karikaturale mensen zijn fictief?quote:
Rest de vraag welk karakter dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:01 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Nee, karikaturale mensen lijken op een karakter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |