Volgens mij heb ik er wel 20 opquote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de 15 gehaald, en jij
Gewoon een groepsfoto was wel leuk geweest, sentiment voor later.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb er altijd een hekel aan als men de camera's tevoorschijn tovert.
Voor de Fok! galerij.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon een groepsfoto was wel leuk geweest, sentiment voor later.
Dus ik mag zeker niet die ene foto posten waarop je zat te brakenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:22 schreef du_ke het volgende:
Geen foto's, vind ik ook wel beter. Wil je het beleven dan moet je er bij zijn
Dan plaats ik die foto van toen je bij Remlof onder te tafel kroop om je gratieverzoek kracht bij te zetten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus ik mag zeker niet die ene foto posten waarop je zat te braken?
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan plaats ik die foto van toen je bij Remlof onder te tafel kroop om je gratieverzoek kracht bij te zetten.
Misschien dat EG heimelijk in een hoekje gekropen zat en wat foto's heeft gemaakt, maar anders vrees ik het ergste.quote:
Jij was er niet toch?quote:
Ik heb jou niet gezien?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind dat hier alle foto's van de meet geplaatst mogen worden behalve foto's waar ik op sta natuurlijk.
Blauw overhemd zwarte jasquote:
Tof om eens wat hoofden bij de bekende namen te zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
vlnr: Koos Vogels, Hexagon, Bolkesteijn, dotcommunism en rechtsedirecte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |