Ook dat staat er niet. Ik spreek hooguit een verzuchting uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe niks.
Behalve nog een biertje pakken
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je gelooft het toch niet??
Eerst maakt Du_ke met zijn dronken hoofdje 2 TT's gelijk
Vervolgens vermoord remlof dan maar beide topics
Ik moest nog even de kroeg inquote:Op zondag 29 mei 2011 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er nog een tegoed. Maar ik ben blij dat ik nu aan de regular Grolsch zit
Heel goed kameraadquote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moest nog even de kroeg in, paar witbier gehad, nu een fijne wodka om het af te leren
Zeker.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vond het een tof gesprekje dat we hadden Friek.
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:14 schreef Friek_ het volgende:
Wat me het beste bij is gebleven is dat eriksd net zo irritant (en zo niet irritanter) is in het echt.
quote:
Insgelijksquote:Op zondag 29 mei 2011 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Zeau, hebben jullie je nog gedragen nadat ik weg was kinders?
Was gezellig in de trein php
Ah, het was nog wel zo gezellig met kapitein D66 aan onze tafel.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:14 schreef Friek_ het volgende:
Wat me het beste bij is gebleven is dat eriksd net zo irritant (en zo niet irritanter) is in het echt.
Als Remlof nou eens uit z'n bed komt en dit topic overhevelt naar POLquote:Op zondag 29 mei 2011 14:16 schreef du_ke het volgende:
Zitten we toch weer in twee topics de boel te bespreken
Dat zit er niet in jongenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Remlof nou eens uit z'n bed komt en dit topic overhevelt naar POLEn er dan voor zorgt dat ik nog steeds in dit topic kan posten.
Vast welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |