Mwoah, de sfeer was nogal mat op de gelegenheid waar ik moest zijn.quote:
Een duidelijker bewijs van je aanwezigheid in Walden was onmogelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de sfeer was nogal mat op de gelegenheid waar ik moest zijn.
Dan zal ik wel een saai persoon zijn, want ik vond het niet mat.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een duidelijker bewijs van je aanwezigheid in Walden was onmogelijk.
Koos was op een niet zo plezierige familiebijeenkomst.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een duidelijker bewijs van je aanwezigheid in Walden was onmogelijk.
Ik had in de Mick moeten zijn, maar eten duurde langer, gaf niet. Discussie moest een beetje loskomen, vond ik. Maar het was een eerste meet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een saai persoon zijn, want ik vond het niet mat.
Ai, dan snap ik het.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Koos was op een niet zo plezierige familiebijeenkomst.
Geen wonder dat ie liever op de meet was geweest.
Ah je was uit op inhoudelijke discussies, ja dat was er vrij weinig.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had in de Mick moeten zijn, maar eten duurde langer, gaf niet. Discussie moest een beetje loskomen, vond ik. Maar het was een eerste meet.
Nah, niks officieels ofzo, maar gewoon meer pit. Maar misschien ben ik verwend. De eerste meet van het forum waar ik B van ken was extreem. Vet linkse krakers "weg met de kapitalisten" tegen vet rechtse VVD'ers "we moeten Afrika lekker arm en afhankelijk houden", een homo die alleen op Marokkanen viel, ex-junks, en wat normalere gasten als B en ik...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah je was uit op inhoudelijke discussies, ja dat was er vrij weinig.
Maar persoonlijk zat ik niet te wachten op een politieke middag met dezelfde discussies die we hier al tot in den treure voeren, dus wellicht dat 't voor mij dan een andere insteek had.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah, niks officieels ofzo, maar gewoon meer pit. Maar misschien ben ik verwend. De eerste meet van het forum waar ik B van ken was extreem. Vet linkse krakers "weg met de kapitalisten" tegen vet rechtse VVD'ers "we moeten Afrika lekker arm en afhankelijk houden", een homo die alleen op Marokkanen viel, ex-junks, en wat normalere gasten als B en ik...
Nee, was prima, maar een beetje kort gewoon van mijn kant.
Jupquote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel verwachtte dat mensen uit zouden zijn op pit.
Jawel jawel. Maak je nou maar geen zorgen.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel jawel. Maak je nou maar geen zorgen.
Klinkt goedquote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Hexagon het volgende:
Het was in ieder geval voor herhaling vatbaar
Hey niet aan geschiedsvervalsing doenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef remlof het volgende:
Who's in?
Op zaterdag 28 mei 2011 was er een legendarische POLmeet, met:
betyar
Bolkesteijn
eriksd
freako
Friek_
GSbrder
Mwanatabu
phpmystyle
remlof
Voorschrift
whosvegas
sneakypete
Reya
Illiberal
du_ke
El_Matador
[ afbeelding ]
Vorige parallelle delen samengevoegd, vandaar een nieuwe.
Niks bijzonders hoor.. Je had het aangekondigd, nu wil ik het lezen ookquote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
Vanwaar die interesse eigenlijk? Ik ga geen schets geven van elke aanwezige hoor.
We hebben het ook nog even over jou gehad trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor.. Je had het aangekondigd, nu wil ik het lezen ook
Was ik er toch nog een beetje bijquote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben het ook nog even over jou gehad trouwens.
Maar dan net wat anders.quote:
Als je maar lol hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef eriksd het volgende:
Maar we moesten wel kostelijk om je lachen, dus dat scheelt.
Denk het niet, maar je weet maar nooitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |