We moeten eerst wel even polderen over de locatie en de datum natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef eriksd het volgende:
Oeh, Utrecht.
Indien geen tentamens of iets soortgelijks dan kom ik wel denk ik
Je regelt die meets altijd wel lekker dicht bij huis hequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Utrecht, dat staat al vastgepolderd
Het is toch geen Arnhem? Utrecht is gewoon centraal.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je regelt die meets altijd wel lekker dicht bij huis he
Gast het is een zaterdag, zeg dat je met je vrienden naar de stad gaat en daarna uit gaat, klaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
Moet ook nog even kijken hoor, in principe wil ik best komen hoor. Mits ik mijn ouders maar even om de tuin kan leiden.
Anyway, tgaat wel lukken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast het is een zaterdag, zeg dat je met je vrienden naar de stad gaat en daarna uit gaat, klaar.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
Laatste trein gaat om kwart voor 12, wat is dat nou weer.
Ik haat het OV, smerige proletenzooi.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
Graag een cafe waar je mag roken, ik wil niet naast longkanker ook nog een longontsteking oplopen omdat je om de haverklap naar buiten moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |