We moeten eerst wel even polderen over de locatie en de datum natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef eriksd het volgende:
Oeh, Utrecht.
Indien geen tentamens of iets soortgelijks dan kom ik wel denk ik
Je regelt die meets altijd wel lekker dicht bij huis hequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Utrecht, dat staat al vastgepolderd
Het is toch geen Arnhem? Utrecht is gewoon centraal.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je regelt die meets altijd wel lekker dicht bij huis he
Gast het is een zaterdag, zeg dat je met je vrienden naar de stad gaat en daarna uit gaat, klaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
Moet ook nog even kijken hoor, in principe wil ik best komen hoor. Mits ik mijn ouders maar even om de tuin kan leiden.
Anyway, tgaat wel lukken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast het is een zaterdag, zeg dat je met je vrienden naar de stad gaat en daarna uit gaat, klaar.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
Laatste trein gaat om kwart voor 12, wat is dat nou weer.
Ik haat het OV, smerige proletenzooi.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
Graag een cafe waar je mag roken, ik wil niet naast longkanker ook nog een longontsteking oplopen omdat je om de haverklap naar buiten moet.
Taxi op die reisduur is een euro of 300 denk ik inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef eriksd het volgende:
Taxi is een duur geintje inderdaad. Of we moeten het erg laat/vroeg maken
Jij zit wel op mijn route, kun jij bobbe ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
Ik moet denk ik naar station Enschede of Almelo.
Tenzij iemand onthouder is en wenst te carpoolen.
Dan kan je beter een hotel nemenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Taxi op die reisduur is een euro of 300 denk ik inderdaad.
Beetje verspilling.
Ik kan wel BOB'ben, maar ik hou het niet uit met Koos en consorten in een ruimte zonder alcohol.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zit wel op mijn route, kun jij bobbe ?
Alle leuke jongens krijgen m'n roomnummer.quote:
Ja zou kunnen, maar volgens mij zijn er wel meer mensen uit de regio die gaan, eens kijken hoe die het oplossen en dan overleggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Nee, je moet wel drinken.
Kan je niet met de nachttrein naar nijmegen en daar een taxi pakken?
Een euro of 100-200 per nacht denk ik, dat is normaal iig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neem ook een hotel denk ik, ik ga d'r niet vanuit dat er om 1 of 2 uur nog een bus richting Hardenberg gaat
Wat kost een normaal hotel in de buurt ongeveer?
Als ik nou zeker wist dat jij een auto hebt van 50 k plus dan zou ik wel willen rijden, want voor 28 mei ben ik wel verzekerd van dat papiertjequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan wel BOB'ben, maar ik hou het niet uit met Koos en consorten in een ruimte zonder alcohol.
Er moet gedronken worden, ik herhaal het maar eens:Pquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar volgens mij zijn er wel meer mensen uit de regio die gaan, eens kijken hoe die het oplossen en dan overleggen.
In de categorie "zeer schraal" kan het nog wel een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een euro of 100-200 per nacht denk ik, dat is normaal iig.
Speciaal om jou te treiteren neem ik de Volvo mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik nou zeker wist dat jij een auto hebt van 50 k plus dan zou ik wel willen rijden, want voor 28 mei ben ik wel verzekert van dat papiertje
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle leuke jongens krijgen m'n roomnummer.
In Nederland zou ik het niet wagen onder de 3 of 4 te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Reya het volgende:
[..]
In de categorie "zeer schraal" kan het nog wel een stuk goedkoper.
Nee, maar daar gaan we nu dus wat aan doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
Jullie kennen elkaar ook persoonlijk?
Nee nee, gedronken word er wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er moet gedronken worden, ik herhaal het maar eens:P
Anders neem je maar een hotel.
We kunnen om drie uur op een terras beginnen hoor, er staat geen tijd in de OPquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nee, gedronken word er wel.
Maar het is een zaterdag, dus 't kan toch ook wat eerder op de dag of moet 't per se zo enorm laat?
Ga met een helikopter joh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nee, gedronken word er wel.
Maar het is een zaterdag, dus 't kan toch ook wat eerder op de dag of moet 't per se zo enorm laat?
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Anderhalf jaar therapie, dat vergeet je niet snel.
That's it!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
Voor zeg EU heb je al een redelijk hotel. En als VS elitair wil gaan doen dan gaat hij maar voor 400 euro in een hotel zitten.
Hij wel bij mij, ik niet bij hemquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie hebben bij elkaar op therapie gezeten?
Moest 60 staanquote:
Eh, neequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij geeft therapie aan jonge erfgenamen die financieel onafhankelijk zijn?
Het lijkt me wel iets, maar dan zou ik alleen vrouwelijke patiënten die er appetijtelijk uitzien selecterenquote:
Kan best, ik ben een 18 jarige scholier en ga dan ook geen exorbitante bedragen uitgeven aan louter een slaap plekquote:
Op Hoog Catherijne kan je ook goed slapen voor noppes hoor, heb ik ook wel eens gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan best, ik ben een 18 jarige scholier en ga dan ook geen exorbitante bedragen uitgeven aan louter een slaap plek
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe remlof in het echt is.
Voorschrift is een zakenman die goed in de slappe was zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan best, ik ben een 18 jarige scholier en ga dan ook geen exorbitante bedragen uitgeven aan louter een slaap plek
En wat is de tegenprestatie ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Op Hoog Catherijne kan je ook goed slapen voor noppes hoor, heb ik ook wel eens gedaan
Ik geloof niet dat er nog een bus of wat dan ook richting mijn dorpie gaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voorschrift is een zakenman die goed in de slappe was zit.
Jongelingen die 18 zijn nemen doorgaans weer de eerste trein terug hè, zo deden we dat vroeger althans.
Wat moeilijk lopen de volgende dag.quote:
Liftenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er nog een bus of wat dan ook richting mijn dorpie gaat
Dan ruik je de urine niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen, je moet gewoon zorgen dat je goed lam bent, dat maakt het slapen makkelijker
Die man kan nog geen woord fatsoenlijk spellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
![]()
Straks blijkt Voorschrift Hennie Van Der Most te zijn
Dan is 3 a 4 honderd euro voor een nachte overnachten weer heel relatief ineensquote:
's Morgens vroeg wel, eerst naar de nachtcafé's gaan, dan rondhangen bij de remise en dan naar huis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er nog een bus of wat dan ook richting mijn dorpie gaat
Je kan ook een nacht doorhalenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is 3 a 4 honderd euro voor een nachte overnachten weer heel relatief ineens
Exorbitant?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga jij nu maar vast sparen voor je treinkaartje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exorbitant?
Gast, dat zijn normale bedragen voor een beetje hotel. Waar jij het over hebt zijn hostels, dat is wat anders dan een hotel.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga jij nu maar vast sparen voor je treinkaartje.
Dat laatste zou wel een unicum zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
Krijgen we ook nog een groepsfoto of wordt het een massale vechtpartij?
Ik ben een arme VVD'er. Maar even serieus, je gaat toch geen 300 EU neertellen voor een slaap plek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Kom op, op 28 mei heb je net je vakantiegeld binnen, dan doet een honderdje meer of minder er toch niet toe?
D'r zijn inderdaad een aantal mensen die er beter aan zouden doen om hun verbandtrommeltje mee te nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
Krijgen we ook nog een groepsfoto of wordt het een massale vechtpartij?
Vierhonderd lijkt me wat hoog geschat, doch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exorbitant?
Gast, dat zijn normale bedragen voor een beetje hotel. Waar jij het over hebt zijn hostels, dat is wat anders dan een hotel.
Ik klaagde dan ook niet over geld, je verwart me met een ander.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Kom op, op 28 mei heb je net je vakantiegeld binnen, dan doet een honderdje meer of minder er toch niet toe?
Bij het Leger Des Heils krijg je voor een paar Euro al een slaapplaats. Misschien ook nog soep.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben een arme VVD'er. Maar even serieus, je gaat toch geen 300 EU neertellen voor een slaap plek.
Ik zei dan ook 100 a 200 per nacht voor 3 a 4 sterren, ligt aan de lokatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Vierhonderd lijkt me wat hoog geschat, doch.
Voor het centrum van Utrecht lijkt me dat inderdaad niet onrealistisch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei dan ook 100 a 200 per nacht voor 3 a 4 sterren, ligt aan de lokatie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij het Leger Des Heils krijg je voor een paar Euro al een slaapplaats. Misschien ook nog soep.
Daarom.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor het centrum van Utrecht lijkt me dat inderdaad niet onrealistisch.
? Als je maar een goed bed hebt ben je in principe al klaar.quote:
Toen jij 18 was had je wel de beschikking over 23K?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom.
Als dat al exorbitant is dan weet ik het ook niet meer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |