Ga met een helikopter joh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nee, gedronken word er wel.
Maar het is een zaterdag, dus 't kan toch ook wat eerder op de dag of moet 't per se zo enorm laat?
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Anderhalf jaar therapie, dat vergeet je niet snel.
That's it!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
Voor zeg EU heb je al een redelijk hotel. En als VS elitair wil gaan doen dan gaat hij maar voor 400 euro in een hotel zitten.
Hij wel bij mij, ik niet bij hemquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie hebben bij elkaar op therapie gezeten?
Moest 60 staanquote:
Eh, neequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij geeft therapie aan jonge erfgenamen die financieel onafhankelijk zijn?
Het lijkt me wel iets, maar dan zou ik alleen vrouwelijke patiënten die er appetijtelijk uitzien selecterenquote:
Kan best, ik ben een 18 jarige scholier en ga dan ook geen exorbitante bedragen uitgeven aan louter een slaap plekquote:
Op Hoog Catherijne kan je ook goed slapen voor noppes hoor, heb ik ook wel eens gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan best, ik ben een 18 jarige scholier en ga dan ook geen exorbitante bedragen uitgeven aan louter een slaap plek
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe remlof in het echt is.
Voorschrift is een zakenman die goed in de slappe was zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan best, ik ben een 18 jarige scholier en ga dan ook geen exorbitante bedragen uitgeven aan louter een slaap plek
En wat is de tegenprestatie ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Op Hoog Catherijne kan je ook goed slapen voor noppes hoor, heb ik ook wel eens gedaan
Ik geloof niet dat er nog een bus of wat dan ook richting mijn dorpie gaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voorschrift is een zakenman die goed in de slappe was zit.
Jongelingen die 18 zijn nemen doorgaans weer de eerste trein terug hè, zo deden we dat vroeger althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |