Heb meerdere kisten liggen, maar voornamelijk: Jacob van Meer, Olifant, Hajenius, La Paz en Balmoral.quote:
Ik voornamelijk Hajenius en Van Maurik. Balmoral vind ik altijd een tikkeltje tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb meerdere kisten liggen, maar voornamelijk: Jacob van Meer, Olifant, Hajenius, La Paz en Balmoral.
Uhu, ik steek voornamelijk een Rivales op als ik de hond uitlaat, daar zijn ze voor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik voornamelijk Hajenius en Van Maurik. Balmoral vind ik altijd een tikkeltje tegenvallen.
Ik wil binnenkort aan de Davidoff beginnen, maar dat is waarschijnlijk iets te duur voor een armoedige student. Schijnt lekker te zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu, ik steek voornamelijk een Rivales op als ik de hond uitlaat, daar zijn ze voor.
Pardon? Ik ben vrijdag middag meer in de Toog/Timeless te vinden. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geboren en getogen. Timeless is zo mogelijk nog kanslozer, hoewel je er vrijdagmiddag wel leuk, jong spul hebt zitten. Nee: Het Vliegende Paard, De Belgische Keizer, De Tagrijn, Mizu (Joe Champ's), Naar Boven. Daar was ik meer te vinden.
Tja, dat is dan 'in the eye of the beholder'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben vrijdag middag meer in de Toog/Timeless te vinden. Niets mis mee.
Zeker goede sigaar, maar ik zou ze eerder kopen als speciale sigaar dan voor dagelijkse consumptie, tenzij je geld over hebt inderdaad. Voor mij is een sigaar als Huifkar of Olifant toch wel beetje de limiet voor ±4 per dag. Die dingen kosten tussen de 1.50 en 3 a 4 per stuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort aan de Davidoff beginnen, maar dat is waarschijnlijk iets te duur voor een armoedige student. Schijnt lekker te zijn.
Huifkar, waarom geen huifkartochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker goede sigaar, maar ik zou ze eerder kopen als speciale sigaar dan voor dagelijkse consumptie, tenzij je geld over hebt inderdaad. Voor mij is een sigaar als Huifkar of Olifant toch wel beetje de limiet voor ±4 per dag. Die dingen kosten tussen de 1.50 en 3 a 4 per stuk.
Vier sigaren per dag is op zich redelijk veel. Tenzij het Panatella's zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
Of ik rook gewoon teveel, dat kan ook.
Corona's, ik tel de cigarillo's nog niet eens mee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vier sigaren per dag is op zich redelijk veel. Tenzij het Panatella's zijn natuurlijk.
Ik had laatst Hajenius Petit Corona's maar die rook je best snel weg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Corona's, ik tel de cigarillo's nog niet eens mee.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Huifkar, waarom geen huifkartocht
Petit Corona denk ik zo rond 20 a 30 minuten? Ligt er natuurlijk aan hoevaak je hem aan je mond zet inderdaad. Ik heb wat extra groten die me een uur meegaan, die zijn wel super.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik had laatst Hajenius Petit Corona's maar die rook je best snel weg.
Ja wie die namen verzonnen heeft..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Huifkar, waarom geen huifkartocht
En goedkoopquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef 3-voud het volgende:
Glaasje kraanwater voor mij.
Puur natuur, lekker fris en retegezond.
Ja, ik heb liever 'grote soepele' dan 'kleine pittige'. Verder ben ik absoluut geen siagrenkenner. Hajenius bevalt me echter wel. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Petit Corona denk ik zo rond 20 a 30 minuten? Ligt er natuurlijk aan hoevaak je hem aan je mond zet inderdaad. Ik heb wat extra groten die me een uur meegaan, die zijn wel super.
Kom je achter.quote:
Ik tik een fles 'Chateau Ventenac' weg. Rode wijn, twee sterren in de wijnalmanak.quote:
In een beetje kroeg krijg je kraanwater voor niksquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom je achter.
Overal waar ik dat bestel rekenen ze me gewoon de prijs van Spa Blauw.
Zijn ook goede sigaren, een van de besten die je kan krijgen qua prijs/kwaliteit, je kan altijd beteren kopen maar dan schiet de prijs ook omhoog. Hajenius zit op de perfecte plek qua prijs/kwaliteit m.i.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever 'grote soepele' dan 'kleine pittige'. Verder ben ik absoluut geen siagrenkenner. Hajenius bevalt me echter wel. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Das waar. Dan heb je het wel over de gemoedelijke, bruine kroegen waar je vaker komt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
In een beetje kroeg krijg je kraanwater voor niks
Zeggen dat je 't nodig bent voor medicijnen, werkt altijd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Das waar. Dan heb je het wel over de gemoedelijke, bruine kroegen waar je vaker komt.
Goede truc, moet ik onthouden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeggen dat je 't nodig bent voor medicijnen, werkt altijd.
En dan declareren bij de verzekeraar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeggen dat je 't nodig bent voor medicijnen, werkt altijd.
Gratis valt niet te declareren volgens mij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En dan declareren bij de verzekeraar.
Wat is jouw probleem met alcohol dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef 3-voud het volgende:
Dat gezeur met drinken ook altijd:
- "wil je geen drankje dan? Lekker gezellig"
Rot toch op. Ik ben al gezellig zonder drank. Heb geen hulp nodig.
Het meeste smaakt me gewoon niet. Blijkbaar vroeger te veel van gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met alcohol dan?
Wacht, dan zit ik niet goed op te letten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis valt niet te declareren volgens mij.
Ja, een vorm van inderdaad. Ik wil echte rum, niet dat slappe gedoe.quote:
Rum vind ik überhaupt zo'n b-drankje. Liever meng ik cola met een (niet per se dure, Four Roses is prima) bourbon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, een vorm van inderdaad. Ik wil echte rum, niet dat slappe gedoe.
Check!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wellicht kom ik ook. Als in vrij zeker, heb nog niks in m'n agenda staan.![]()
Ik was zo vrij geweest mij onder de misschieners te zettenquote:
Ow ja, je kan het zelfquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik was zo vrij geweest mij onder de misschieners te zetten, maar het kan eigenlijk ook wel onder de komers.
Het lijstje van mensen die gereageerd hebben staat in de OP.quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Te lui het hele topic door te lezen, maar hebben Sigme, Reya, DrWolffenstein, BozeAppel of Freako al toe- danwel afgezegd? Monidique desnoods ? ;-) En leeft Chewie nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |