Dan sta je er nu bij in de OPquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had mij ook nog opgegeven als komer
Kom ik ook weer weg is de vraag.quote:
Wil je je kinderen ook meenemen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima, ik neem aan dat ik kan. Mag de vrouw ook mee???
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima, ik neem aan dat ik kan. Mag de vrouw ook mee???
Je vrouw heeft me ontvriend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze lopen al in het gelid, de jongste loopt al rond met de woorden "mars 234".
quote:
Feestboek is zo vorig decenniumquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben geneigd Zeeland een vriendenverzoek te sturen.
Welnee, ik gebruik Facebook slechts voor de lol, werkt beter dan een twitter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Feestboek is zo vorig decennium
Twitter is it.
We waren vrinden op hyves, maar nu niet meer. Ik geloof dat haar hele account van hyves is verdwenen.quote:
Geen probleem. Ik drink toch geen alcohol.quote:
geen flauw idee. Zou best eens kunnen. Kut hyves en kut social media en eigenlijk kut internet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We waren vrinden op hyves, maar nu niet meer. Ik geloof dat haar hele account van hyves is verdwenen.
Hyves is een beetje de kleuterballenbak van Facebook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef betyar het volgende:
[..]
geen flauw idee. Zou best eens kunnen. Kut hyves en kut social media en eigenlijk kut internet.
Oh echt?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik drink toch geen alcohol.
Moet even kijken of het wel door gaat. Maar denk het wel.
Je staat gewoon bij de komersquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik drink toch geen alcohol.
Moet even kijken of het wel door gaat. Maar denk het wel.
Jou schop ik toch in elkaar. Gewoon omdat het kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |