Iets interessants gevonden?quote:
Ja ik ook, dan kom je toch om 8 uur PM, dan zijn wij al flink kachelquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk 20:00, ook dan kun je nog makkelijk ergens een terrasje pakken.
Mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
Wie kan ik in de OP zetten als komers trouwens?
Dit verdient een note.quote:
Dit ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef Sjaakz het volgende:
Tvp voor als er nog echt leuke mensen gaan komen
Heb ik gelijk of heb ik gelijk echter?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
@Nylz
Noteer voor mij ook een tenzij.
@Voorschrift
Hoe kom jij aan de resultaten Gandhi en Feyenoord? Ik zit nu mijn eigen naam te googlen maar vind geen Gandhi en Feyenoord.
Uiteraard, maar dat mag toch geen verrassing heten. Dat had je via de zoekfunctie van fok ook kunnen vinden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik gelijk of heb ik gelijk echter?
Och, ik wil geen details op fok gooien, die twee gaven in ieder geval generaal genoeg aan of ik met het juiste resultaat te maken had of niet, zonder je identiteit hier neer te plempen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat mag toch geen verrassing heten. Dat had je via de zoekfunctie van fok ook kunnen vinden.
Prima, maar wordt er dan nog gegeten of is het dan verstandig dat je dan al een gevulde maag hebt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ook, dan kom je toch om 8 uur PM, dan zijn wij al flink kachel
FOK!kers en een sociaal leven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef betyar het volgende:
Aangezien ik nog een sociaal leven heb en een vrouw heb die tegenwoordig dankzij de emancipatie beslist of ik weg mag sta ik ingeschreven tenzij......
Ik had mij ook nog opgegeven als komerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb dit in de OP gezet:
Komers:
eriksd
KoosVogels
Mwanatabu
phpmystyle
remlof
Voorschrift
Mischienners:
Reya
Zeeland
Afwezigen: