Mwa, ze hebben wel een raar begrip van 'ouderen'. Ze komen niet een boven de 30 uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen zwaaien als ze langslopen om knusse hotelletjes te zoeken.
Ervan uitgaande dat hun "flirten voor ouderen" succes heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zou zeggen, versier een lekkere GroenLinks chick.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Dan moet ik haast maken, anders eindig ik op een R&P Meet.
Mannen worden alleenmaar knapper naarmate ze ouder worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
Iedereen die ouder dan 25 is en geen vaste relatie heeft is gedoemd altijd alleen te zijn omdat je dan te oud en lelijk bent om ooit nog iemand te vinden, jeweettoch.
Mijn laatste relatie was met een GL'er.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, versier een lekkere GroenLinks chick.
Uhuh, zo'n lekkere bierbuik en haar dat overal groeit behalve waar het moet, welke vrouw wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen worden alleenmaar knapper naarmate ze ouder worden.
Echt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
Iedereen die ouder dan 25 is en geen vaste relatie heeft is gedoemd altijd alleen te zijn omdat je dan te oud en lelijk bent om ooit nog iemand te vinden, jeweettoch.
En dat zie jij bij 25?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Uhuh, zo'n lekkere bierbuik en haar dat overal groeit behalve waar het moet, welke vrouw wil dat nou niet.![]()
Paul de Leeuw?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn laatste relatie was met een GL'er.
Neem aan dat ie hier onder een andere naam post, zoals zovelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:43 schreef Compatibel het volgende:
Komt Sacheratorte (?) ook? Wat is er met die user gebeurt, echt een toffe gast.
Buiten mijn leeftijdscategorie en aantrekkings-veld.quote:
Ja, dat zijn de uitzonderingen helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat zie jij bij 25?
Ik ken lui ver over de 30 die er beter uitzien dan menig 18 jarige.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef Dutchnative het volgende:
Of ik ben Aseksueel, of ik ben een uitzondering, maar ik heb totaal niet als levensdoel om aan een partner vast te zitten die je carrière alleen maar tegenhoudt. Dan zul je zien dat er dan op je vijftigste als al dat thuisgeblijf zich zou moeten gaan uitbetalen, er een scheiding komt. Niks voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |