En ze draaien toch alleen maar kutmuziek.quote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef dotCommunism het volgende:
Afwezig, want ik doe niet aan mensen van internet ontmoeten.
Hoho, Mwana komt ookquote:Op zondag 17 april 2011 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
Tering, twordt wel een nichtenfeest zo met alleen maar mannen.
Pics?quote:
Wie?quote:
Die taak neem ik wel op mij.quote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef dotCommunism het volgende:
Ga het ondervinden en post een mooi verslag hier.
Hoho, wie is hier nou de schrijver?quote:
Dan maak jij ook een verslag toch? Wie kan hier nou het beste zonder juridische consequenties formuleren, wat gezien het diverse pluimage en drankgeschiedenis van enkele users geen overbodige luxe is?quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, wie is hier nou de schrijver?
Nee nee, nu gaat onze Erik ook een verslagje schrijven.quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, wie is hier nou de schrijver?
Ik vrees inderdaad dat bepaalde users het te bont gaan maken met de drank.quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan maak jij ook een verslag toch? Wie kan hier nou het beste zonder juridische consequenties formuleren, wat gezien het diverse pluimage en drankgeschiedenis van enkele users geen overbodige luxe is?
Ik ben altijd heel braaf op meets, vraag maar naquote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat bepaalde users het te bont gaan maken met de drank.
Jij bent elke zaterdag dronkenquote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat bepaalde users het te bont gaan maken met de drank.
Ohja, die moet er ook bij.quote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb eerder zo'n gek idee dat GS niks te klagen heeft.
Dunno why.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |